Kā Tiguan?

superb Reģ.: 26.04.2003

Vai ir kāds izmēģinājis darbībā?

 
Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Jā, ir ļoti labs.

1.4 TSI gan nav īstais motors. ne viņš iet, nedz ir ekonomisks

- ir škodas salons

+++ ir vadāmība pa slidenu ceļu.

- ir cena un bulku vāģa paskats

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Februāra klubā kā reizi būs detalizēts roadtests tam verķim

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Master_D kur tev tada secret info par februara klubu?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: Master_D kur tev tada secret info par februara klubu?

От лиц близко стоящих

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Ar Tiguan Trend&Fun 1,4 TSI norullēti turpat 500 km pa dažāda seguma ceļiem un apvidu un man ir šādi secinājumi

Mīnusi

Standarta gaismas (tuvās un tālās), kā arī miglas lukturi krietni par vājiem

Nav motora kartera aizsega (standartā tikai Track&Field)

Nav pietiekami piesegta motortelpa no ceļa netīrumiem

Bagāžas nodalījuma organizēšana (kabatas, nišas, āķi, nodalījumi nav)

Motora pārsega atbalststiba un tās kretīniskā fiksēšana

5 un 6 ātruma ieslēgšana (kulisē lielāka pretestība kā pārējiem ātrumiem)

Par tuvu gāzes pedālis bremzei, bet sajūga par tālu no plaukta kreisajai kājai (tāpat kā visiem uz Golf V platformas)

Roku atbalsts aizmugurē atsedz bagāžas nodalījumu

Mašīnas vizuālais tēls par daudz konservatīvs

Paklājiņu fiksēšana pie grīdas uz tapiņām nav pietiekami efektīva (priekšā)

Dārgs papildaprīkojums

Apgriešanās diametrs 12 m ir lielāks kā vairumam kompakto SUV

Degvielas patēriņš lielāks kā tehniskajos datos minētais (vidēji 8,8 l/100 km; pilsētā 10,6)

Plusi

vadāmība (adaptīvais elektriskais stūres pastiprinātājs fantastisks)

trokšņu līmenis salonā

ESP un ABS darbība

Piekares komforts un energoietilpība (īpaši slavējama) uz nežēlīgas trepes

Pārskatāmība parkojoties un kopumā

Ceļa reakcijas uz stūres un ātrumkloķa (pilnīgs miers jebkuros apstākļos)

Virsbūves stingrība

Salona apdares un pielietoto materiālu kvalitāte

Caurgājība apvidū un pilnpiedziņas darbība (nemanāma)

Durvju ailu tīrība (pārdomāta blīvēšana)

Salona ietilpība un iekāpšanas ērtums

Salona transformēšanas iespējas

Visu vadības ierīču ergonomika

Kabatu, nišu un dažādu kastīšu daudzums salonā (par 1,5 l pudeles vietu durvīs +)

klīrenss, apakšas apdare un noformējums (paraugs visiem auto būvētājiem)

1,4 motors (griezes moments un kopējais sniegums) ar 150 ZS

Bremzes (gan darba, gan elektroniskā rocene un slīpumā noturēšana autohold)

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Nu man motors ne pārāk patika, teorētiski gribējās dīzeliskāku griezi. Arī patēriņš šķita par lielu.

Bet var jau ņemt TDI un tad viss būs kedā.

+ tam motoram 1.4 noteikti ir svars (purns vieglāks par TDI - attiecīgi labāka vadāmība extrēmos apstākļos) un relatīvais klusums salonā.

Dziesma virs 4000 gan viņam nebija pārāk rosinoša (salīdzinot ar hondas i-vtec vai alfu dzinējiem, kas mīl augstus apgriezienus)

Par kapota turekli - nu kamôn - tā taču ir jauna mašīna. Ko tu tur zem kapota darīsi? Nekas cits, kā šprcekļa papildināšana 1x mēnesī man prātā nenāk. Nu eļļas līmeni vēl var skatīties.

BET vadāmība (gan 4x4 saslēgšanās ātrums, gan ESP un ABS darbība) - bija PERFEKTA!

Salīdzinājumā - otrs testētais auto - Mazda CX-7, kas maksā tik pat un izskatās 2x dārgāks - izrādījās pilnīgs mēsls.

BTW arī gaita tam VW bija ļoti patīkama, līgana, bet bez sānsverēm.

Cepuri nost - pirmais fofāgens, kas man tiešām patīk!

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Braucu ar TDI. Man likās, ka pietrūkst jaudas, bet drīz jau būšot arī 2.0TDI variants ar 170 ZS. Tiguanam TDI jau ir common rail, teorētiski klusāks par pumpe-dīze, dabā atšķirību gan nejutu, tarkšķ tāpat kā mana Jetta. Salons izskatās ne pārāk, kā jau VW, bet braukšana ērta, viss pa rokai. Nepatika trīs lietas un tāpēc Tiguanu nepirkšu:

1. Gaita atgādināja vecos labos laikus, kad braucu ar VAZ koncerna Tiguan analogu - Ņivu. Nepatīk man tās sānsvārstības...

2. Skats no malas - aizmugurējā daļa man atgādina KIA Sportage...

3. Cena... pa -10 000 EUR var dabūt jauno Golf Variant, kas ir ietilpīgāks, komfortablāks un vieglāks, līdz ar to daudz ņiprāks.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

2 Opelis

Ja tu runa par gaitu un salidzini to ar Nivu, tad es izdaru secinajumu par tavu vertesanas un spriesanas limeni, kas atbilt nikam - Opelis

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: 2 Opelis

Ja tu runa par gaitu un salidzini to ar Nivu, tad es izdaru secinajumu par tavu vertesanas un spriesanas limeni, kas atbilt nikam - Opelis

paldies par uzbraucienu, škodiniek...tev par prieku varu salīdzināt arī ar bobiku, manam švāģerim ir 2003.gada Pajero un savādāk kā par bobiku mēs viņu nesaucam, jo kratās viņi visi , tie SUV ....

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

opelis rakstīja:

superb rakstīja: 2 Opelis

Ja tu runa par gaitu un salidzini to ar Nivu, tad es izdaru secinajumu par tavu vertesanas un spriesanas limeni, kas atbilt nikam - Opelis

paldies par uzbraucienu, škodiniek...tev par prieku varu salīdzināt arī ar bobiku, manam švāģerim ir 2003.gada Pajero un savādāk kā par bobiku mēs viņu nesaucam, jo kratās viņi visi , tie SUV ....

Un Pajero trīsdurvju versiju neesi redzējis, vai pa tavu pagalmu tādi nebraukā?

Izbrauc vienreiz no smilškastes. Pajero nav SUV. Un kratās visi īsie trisdurvju džipi. Pareizāk - lēkā. Tautā tādus sauc par sienāžiem.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

E ku ir tas kluba tests

klubs.lv/...

Aizved mani uz Munameģi

Ilmārs Līkums (AUTO BILD LATVIJA)

Ja var būt motociklu vasara, jābūt arī automobiļu ziemai. KLUBS izvēlas sezonai piemērotus spēkratus.

Esiet mierīgi, torņu gaiteņos ap svētkiem neizskatās citādi kā jebkur citur. Pilsoņi pleķainām sejām un netulkojamām grimasēm izliekas programmējam tekstu un ar vājām sekmēm imitē strādāšanu. KLUBA radošajā (tobrīd ne visai) bunkurā dialoga aptuvens transkripts izklausījās šādi: “Ē, nu, ko darīs, huh? Tu pa brīvdienām kaut ko izdomāji?” – “E... ko? Nē...” Vispār situācija bija nobriedusi revolucionāra – viss aktuālais izmēģināts, no ārzemēm pārvestais publicēts. Bezpriģels...

Par laimi, gluži kā maiga dūda uz mūsu pleciem nolaidās ideja – varbūt jānogaršo kaut kas ikdienišķs? Aiz lodzīna sniegs, lauskis spārdās. Skaļi skrapstot pakaušiem, pēc brīža verdikts bija gatavs – duelējam Mazda CX-7 un Volkswagen Tiguan. Abi jauni, abi aktuāli. Un ar pilnpiedziņu.

Nokomplektējām komandu. Kā parasti pamatsastāvā abi redaktori un fotogrāfs, bet viesu statusā rakstā Bēdz, mazais, bēdz! (publicēts 2007. gada augustā) iepazītais Keremijs Dž. un vidusskolas audzēknis, nosaukts par Puiku. Mēģinājām pielauzt arī Princesi, Munameģis tomēr un tā. Nesanāca. Nekas, varbūt nākamreiz.

Automobiļi, kā nojaušat, ir līdzīgi un tomēr atšķirīgi. Mazda gabarītos līdzīga markas 6. modelim, Tiguan atvasināts no Golf Plus. Zem japānietes pārsega četrcilindru motors ar turbīnu un 258 ZS, tautvāģa priekšgalā – eksotisks 1,4 litru miniagregāts ar kompresoru un turbīnu, un 150 ZS. Abus vieno koncepcija – universāli pasažieru auto ar palielinātu klīrensu un griezes pārvades sajūgu aizmugures tiltā, kas i ziemā labi, i no gluda asfalta vieglā bezceļā ļauj nobraukt.

MAZDA CX-7

Motors: R4 turbo motors, 2261 cm3

Jauda: 190 kW/258 ZS pie 5500 apgr./min.

Grieze: 380 Nm pie 3000 apgr./min.

Transmisija: sešpakāpju mehāniskā

Piedziņa : pilnpiedziņa

Gabarīti/klīrenss: 4675/1870/1645/205 mm

Pašmasa: 1770 kg

Paātrinājums 0–100 km/h: 8,0 s

Maksimālais ātrums: 210 km/h

Vidējais degvielas patēriņš: 10,2 l/100 km

Cena: 29 260 eiro

Pirmā pietura ir hrestomātisks pitstops Juglas statoilā pulksten 8.00. Uzpildām Mazda bāku, uz saldējuma kastes izrullējam karti un līdz galam norunājam, kā brauksim uz Munameģi. Nolemjam rīkoties vienkārši un gāzēt pa Pleskavas šoseju. “Paskaties, kas par pelnu trauku!” no Tiguan taurē Keremijs, “te taču cigāru var iebāzt!” Vērtīgs novērojums.

Šādā noskaņā pametam Rīgu, un, pašiem par pārsteigumu, nākamā pietura divas stundas vēlāk ir Kornetu ciemata pievārte – pavisam tuvu Igaunijas robežai. Spēja koncentrēties uz braukšanu lielā mērā iespējama, pateicoties CX-7 pareizi sakārtotajai salontelpai. Mēs ar Mārtiņu esam paprāva izmēra vīri, tomēr plašumā un gruntīgajos krēslos kilometru brokastis notiesājam vienā mierā.

Puika, aizmugurē izlaidies uz lielā dīvāna, lielāko ceļa daļu pavada aizmidzis. Grozot galvu, snaudas pauzē viņš tomēr izdarījis savu secinājumu par dizainu: “Mazda izskatās riktīgi kruti!” Arī salonā auto ir moderni ornamentēts, virsbūve uz stingrās šasijas turas stabili. Nu, forši!

Pie Kornetiem pametam klimatiekārtu piesildīto omulību un uzlienam kalnā. Aukstums ir briesmīgs. Grozot sarkanus degunus un skaļi šņaukājoties, mēģinām saskatīt Munameģi. Hei, re, kur šams ir! Aizelsušies noklunkurējam no grūti ieņemtā Kornetmeģa un pa meža celiņu ielavāmies Igaunijā.

Kaimiņu Ziemeļzeme mūs uzņem ar perfekti iekārtotu lauku ceļu un klusītēm iepotē paranoju. Ne velti – drīz vien ieraugām pirmo Ceļu policijas patruļu, un turpmāk mūsu labās kājas ir stingrākas par pasaulē labāko kruīza kontroli. Ļaujot pulkstenim noskaitīt tik vien kā pusstundu, ieripojam Viru.

“Nezinu, sākumā Tiguan lika saraukt degunu – tāds kantains golfs, kārba uz riteņiem. Ko no tāda sagaidīt? Ok, turbo motors un pilnpiedziņa, bet vienalga...” utilizējot benzīntanka hotdogu, skaļi domā Keremijs, kamēr Juris pēta alu ar uzrakstu Diesel.

Pirmajā tuvinājumā man Keremijam jāpiekrīt: ar Ķīpsalas baseina zilo krāsu, ne visai

elegantu disku dizainu un uzrakstu ...ar Tavu atļauju kļūst mežonīgs Volfsburgas auto drīzāk ir tīģergarnele, ne tīģeris vai iguāna. Visādā ziņā, kur Juris redz līdzību ar Touareg, man nav skaidrs. Bet mums vēl ir laiks. Vai varbūt nav?

Dienas īsuma iztramdīti, raušamies atpakaļ mašīnās un dodamies nākamajā ātrumposmā. Uz grubuļaina ceļa, kas slīpajā ziemas saulē ledus un norullēta sniega dēļ spīd kā traka lopa acis, Mazda ar savu turbo brauc uz velna paraušanu, uzdrebinot caur pacieto piekari. Mani nepamet izjūta, ka pat ar visu 4x4 CX tiecas uzvesties kā monopiedziņas auto.

Eksperimentēt traucē segums – saķere ir un, skat, nav! Taranēt igauņu egles aplam negribas. Niekodamies ar mazu slidināšanos, ierodamies galamērķī. Pabraucam garām diviem ķieģeļiem, pārvaram slīpumu un ar palaidnīgu steigu cenšamies iemūžināt ierašanās faktu. Tfu, darīts! Maināmies mašīnām un laižamies!

Volkswagen iekšiņas ir atklāsme. Mēs ar Mārtiņu gandrīz apkampjamies un nobirdinām asaru – cik labi te latviešu cilvēkam! Goda vārds, prātā nāk Edvarts Virza. Mazāk vietas? Jā. Vē, kas par garlaicīgām VW/Škoda pogām! Bet kā viss noklikšķ sazobē ar Čiekurvalstības iedzīvotāja mentalitāti!

Fotogrāfs, folksvāgenisma fluīdu sagrābts, pat steidz paziņot, ka Mazda priekšējais panelis viņam asociējas ar mūzikas centru (Keremijs to vēlāk nosauc par plastmasīgu glamūra kaskādi). Nezinu, vai cilvēku, kurš spītīgi uztur divus vecus Saab, var ņemt par pilnu, bet Tiguan ir labs. Sēdpozīcija atgādina vieglo auto un tāpēc labāk integrē vadītāju un auto. Tā nav ergonomiska priekšrocība, jo Mazda ar to viss ir labākajā kārtībā, tikai izjūta, bet – ļoti laba.

Pārmaiņus cildinot salīdzināmos auto un Saab forumu tēmu, izraujamies no Igaunijas karuseļiem. Celiņi met viltīgas, ātras cilpas, braukšana ir kaifīga. Pretmetā lielā ceļa pelēkā asfalta lenta un tukšās robežposteņu būdas izskatās kā tuksnesis jaunā ledus laikmetā – skaisti sirreāli, bet salti.

VW TIGUAN

Motors: R4 turbo motors ar kompresoru, 1390 cm3

Jauda: 110 kW/150 ZS pie 5800 apgr./min.

Grieze: 240 Nm pie 1750–4000 apgr./min.

Transmisija: sešpakāpju mehāniskā

Piedziņa : pilnpiedziņa

Gabarīti/klīrenss: 4427/1809/1686/200 mm

Pašmasa: 1546 kg

Paātrinājums 0–100 km/h: 9,6 s

Maksimālais ātrums: 190 km/h

Vidējais degvielas patēriņš: 8,4 l/100 km

Cena: 23 869 eiro

Dažus kilometrus tālāk ļaujamies zīmes Alūksne pārmijnieces spēkam un sākam ceļojuma noslēdzošo daļu. Sniega un ledus mūsu pusē ir vēl vairāk, tomēr turam lielu tempu. Vairs neatminu vietas nosaukumu, kad Mārtiņš pēkšņi ierosina iečekot dzirnavas. Tās neizrādās neko iespaidīgas, taču, skat, ha-ha, re, kur arī viņš – laukumiņš. Spolējam? Kāda runa!

Ne viens, ne otrs nekāds lielais kreņģeļu griezējs neiznāk, lai gan Tiguan aizmugures asi pieslēdz aktīvāk. Paslīd varbūt ar priekšiņu, bet, ja braucējam pietiek dūšas nospiest gāzi, smuki iegriežas virāžā. Ar Mazda tā nesanāk, turklāt rakaris patvarīgi aktivizē stabilitātes sistēmu arī tad, kad prasām tieši pretējo. Pēdējā pietura – Gulbene – mūs jau sagaida tīta tumsā. Līdz Rīgai vēl patālu, bet iesaistītajiem, šķiet, ir savs viedoklis.

Atļaušos uzņemties teicēja lomu. Mazda izstaro autentisku seksapīlu – skaistule mūsu. Iekšā ir plaša un moderna, uz ceļa – dinamiska, tikai trūkst pēdējā slīpējuma, jāpieņem dažas pretrunas. Starp cieto piekari un sportiskumu nevaru likt vienādības zīmi. Pilnpiedziņa varētu labāk kombinēties ar vadāmību. Turbīna dod griezi, bet komplektā piemet bedri un šokējošu degvielas patēriņu.

Tiguan galvenais trumpis ir harmonija – mūsu ceļiem satriecoši atbilstīga piekare, gudra pilnpiedziņa un adekvāts motors. Volkswagen saspraužas kā Lego – pareizajā veidā. Ja vēl dizains... Munameģis? Es personiski esmu vīlies. Bet brauciens labs.

Plusi un mīnusi

MAZDA CX-7

+ eksterjera dizains

+ plašs salons

+ lielisks aprīkojums

– garlaicīga pilnpiedziņa

– degvielas patēriņš

– motoru, transmisijas (ne)izvēle

VW TIGUAN

+ pilnpiedziņa

+ gaitas īpašības

+ Straumēnu salons

– konservatīvs eksterjers

– nanomotora degvielas patēriņš

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

VW = Virza un Straumēni, žetons par to

man šķiet visi tie SUVi, lai piepaceltā virsbūve negāzelētos kā tāds atspermadracis, ir saskrūvējuši piekari maksimāli cietu, līdz ar to smagi zaudējot komfortā.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

A vot nē. Tiguāns pa bedrēm ir tik pat mīksts kā Octavia ar slikto ceļu paku.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: A vot nē. Tiguāns pa bedrēm ir tik pat mīksts kā Octavia ar slikto ceļu paku.

var būt. Bet arī oktāvija = golfs nau nekādi komforta etaloni.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Tak aizejiet uz VW centru un izbrauciet kaut pa maskačkas bruģi un viss būs skaidrs. Citādi te pļ..ī cits par citu vairāk.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Master_D rakstīja: A vot nē. Tiguāns pa bedrēm ir tik pat mīksts kā Octavia ar slikto ceļu paku.

var būt. Bet arī oktāvija = golfs nau nekādi komforta etaloni.

Oct2 = 5 golfs = tiguans = ļoti mīksta piekare

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

Master_D rakstīja: A vot nē. Tiguāns pa bedrēm ir tik pat mīksts kā Octavia ar slikto ceļu paku.

var būt. Bet arī oktāvija = golfs nau nekādi komforta etaloni.

Oct2 = 5 golfs = tiguans = ļoti mīksta piekare

atļaušos nepiekrist, kā 5. golfa lietotājs

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Nu tad laikam neesi braucis ar Alfām, Hondām, Mazdām...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Nu tad laikam neesi braucis ar Alfām, Hondām, Mazdām...

esmu braucis ar vienu otru alfu, ar mazdām un hondām gan ne.

Alfa arī cieta, bet tur to kompensē vadāmība, stils, aura, un liels smaids.

Kādu stilu vai smaidu var uzlikt uz sejas VW vai Škoda? Arī mazda un honda ir auto, ko neviens nekad nepamanīs auto plūsmā - pelēcību pelēcība, garlaicību garlaicība. Tad jau braucu ar kādu franču širpotrebu, kas vismaz paradoksālā kārtā ir mīkstāks/piemērotāks ielāpainam piķim vai trepainai gruntenei, pie līdzīgas nepamanāmības uz ielas

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Tad jau braucu ar kādu franču širpotrebu, kas vismaz paradoksālā kārtā ir mīkstāks/piemērotāks ielāpainam piķim vai trepainai gruntenei, pie līdzīgas nepamanāmības uz ielas

Bet tur atkal nav vadāmības. Tā golfpiekare ir visai labs kompromiss + vēl izturīga, starp citu.

Accordam ir mazbiš stingrāka, bet joprojām ir ok.

Mazda CX7 piekare ir kā žīda ratiem, cieta un neērta.

Nu Alfas - jā tas ir cits stāsts Par Baroneni aizmirstam un ieplānojam 2x gadā Arfilas apmeklējumu ar XXX latu sekām ikreiz

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: Vai ir kāds izmēģinājis darbībā?

Ir.

Kāds noteikti ir.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti