Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Apgaismojiet par T4.

staar Reģ.: 19.03.2005

Lieta tāda, ka bračka sataisījies pirkt T4 Caravella 2,5 TDI ar 102 HP, 1997g bet tā kā iepriekš ar T4 busu neesam sastapušies tad nezinām arī raksturīgākās vainas, proti, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot šitādu auto, kas kādu laiku pa Latvijas ceļiem paripinājis un tāpat nav īsti skaidrs par to jauno priekšu ar slīpajiem lukturiem. No kura gada slīpie lukturi īsti parādās, jo ir redzēti 97 gada ar jauno purnu un 99.gada ar veco.

Tāpat ir dilēma vai pirkt T4 2,5 tdi(ap 97g) pa LV brauktu vai MERCEDES vito 110 vai 112 CDI (ap 98g) kas pa beļģiju braukājis.

T4 ir tādi papliki, kā jau VW, bet Vito jau gandrīz standartā nāk ar pilnu elektropaketi. Runā, ka Vito nav pats veiksmīgākais MB veidojums un T4 priekš LV ceļiem un vispār esot daudz piemērotāks. Runa ir par pasažieru versijām.

????????????????????

 
1 2 3 4
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

centis rakstīja: Ma jau labāk patiktu reāli 2.5 l un ap 100 zs.Kur maza litrāža un liela jauda-tur elektronika bezjēgā.Runa jau ir par mehānisku transporta līdzekli ne kosmosa kuģi!Ko darīsiet ja 2.5 jaunais dīzelis -stāvvietā vairs nelec????Es savam T4 līdz vakaram(ļaunākajā gadījumā)vainu atradīšu,bet Jūs?Nu ļoti daudzi cilvēki-tie kuriem ar autiņu nav jāapliecinās citu acīs-vēlas sev vecos/labos dīzelīšus vai arī benzīnniekus bez kompjiem(un 4/6 kārtīgi resniem svečvadiem,normālu benzīna sūkni motora telpā u.t.t.)Es labāk brauktu ar vecā tipa motoru un bākā ielietu dārgu co2 neitralizātoru-būtu i man labi,i dabai.Patēriņš līdz šodienai taču nav īpaši mainījies,kādēļ tad tā jākompjutirizējas!!!!!!

2.4D or 85 lopi, pieņemu, ka tas ir tas pats bīdelis, par kuru viens ķīseļaudists reiz izteicās, ka baigā ateja, 2.3 benzīnniekam uzlikta cita galva un viss 2.5 TDI noteikti ir tas pats, ko C4 var atrast, bet tam, neatkarīgi no jaudas, ir turbīna un elektroniskais sūknis Es arī kaut kā negribu ticēt 2.5 TDI kaprīzumam - tur drīzāk pie vainas ir tas, ka izturīgs bīdelis iebazts darbam piemērotā busā, kas latvijas apstākļos ar tādu notiek? Protams, to jāj un uz tā rēķina iesekso sani, un tad kārtējajam ieseksotājam tiek "kaprīzs motors" jo nekas nav mūžīgs

Vwfan beidz tak sapņot par saviem mazmotoriem Man arī ir sanācis braukt ar T4 1.9 TDI - komerciālo versiju ar kasti un ar interesantu kārbu - uz šosejas vmax bija kkas ap 85 kmph piektajā [!] robā Kaut kur tikpat varēja izveikt ar 2.4D, kuram piektais robs izbeidzies, nojāts 2.4D ar pieciem robiem 120 velk

P.S. Ja fans pirktu T4, viņa izvēle noteikti būtu reti sastopamais 1.9D, tādi arī eksistē

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Lūk-elektriskie sūkņi un t.t.-problēmu sākumi.Vai tad viņš ir labāks par mehānisko??(kuram reiz uztaisot profilaksi dīzeļcentrā vairs nav jātaisa nekas-iet līdz mašīna sapūst(ja nelej tumsi zaļo dziru bākā))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams, ka labāks - var dabūt lielāku jaudu Paskaties uz C4 A6 kur tos pašus motorus liek - kopējais secinājums ir - labi un izturīgi motori, tikai retajam ir zem puscitrona nobraukuma ar visām no tā izrietošajām sekām...

P.S. Kopš kura laika mehāniskie sūkņi ar kreiso saļāru nedraudzējas?

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Nevajag man tos liekos 50 zs,ja par tiem jāmaksā ar elektroniskām problēmām,kuru dēļ autiņš servisā var nonīkt bezgalīgi.Šobrīd braucu ar tiem 74 un varu izdarīt visu,arī 2 t.piekabi valkāju.Bet soļara-kopš no tās atteicos,nav man vairs katru gadu 2smidzin.jāmaina(jāgaida rinda servisā),ziemā neaizsalst,lec normāli,bāka tīra.Prieks no tīras mantas(Neste-arī pie kases nav jāstāv).Nav garāžā ar to mantu jālaistās.Par cik VW izmantoju arī biznesam-darbam ir jāpelna-nav ļitaku,taču ir normāla soļara bākā.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

vot volviķos liek to motoru 2.5tdi no busa t4, bet izskatas vins savadak neka a62.5tdi

superb Reģ.: 26.04.2003
3 0 Atbildēt

Trūkumi un biežākie atteikumi

Lietoto tirgū T4 ir viens no dārgākajiem neskatoties uz lielo piedāvājumu un zīmola tautiskumu. Izvēles iespējas plašas, tikai patiesi labu eksemplāru nāksies pameklēt. Vispirms par virsbūvi. Ražotājs līdz 1999.gadam deva 6 gadu, bet vēlāk 8 gadu garantiju pret caurrūsēšanu. Daudzi būs ievērojuši 90’gadu sākuma mašīnām aprūsējušas arkas, sliekšņus un durvju apakšmalas. Vēl rūsai patīk ieperināties virsbūves kreisā sāna salaiduma šuvē starp otro un trešo logu. Acīm redzami nesošo konstrukciju apstrādē (ir cinkotas) ir pieļautas tehnoloģiskas atkāpes, kuru rezultātā krāsa un aizsargkārtu slāņi nav pildījuši savu uzdevumu. Kopumā par rūsētāju T4 nekādi nevar dēvēt. Daudz lietotiem auto būs izdilis bīdāmo durvju mehānisms, iespējamas problēmas ar atslēgām. Mazo kubatūru motoriem līdz atjaunināšanai nebija stūres pastiprinātāja, kas būtiski apgrūtināja manevrēšanu uz vietas. Līdz pat 1995.gadam modelim ķibeles ar logu tīrītāja mehānismu un mehāniskās ātrumkārbas apgrūtinātu slēgšanos. Dīzeļiem pasmagi spiežams gāzes pedālis, nepatīkami rāvieni uzsākot kustību (izteiktāk 2,4D) un nehermētiski degvielas filtri. Abu degvielu motoriem jāuzmana dzesēšanas sistēmas šļūtenes un ūdenssūkņi. Tiem sākot sulot zūd dzesēšanas šķidrums un draud pārkarsēšana. Zobsiksnu (90 – 120000 km) un ķīļsiksnu savlaicīga maiņa nav mazāk svarīga. Benzīna motoriem atsaka dažādi devēji un termoslēdži. Līdz atjaunināšanai pie kaprīziem mezgliem pieskaitāms sajūgs, kas nereti bija jāmaina līdz 100000 km (bieži izmantojot pilnu kravnesību). Balstiekārta izturīga. Priekšējai piekarei ik pēc ~100000 km var būt jāmaina stūres stiepņu pirksti un apakšējie lodbalsti (augšējie kalpo ilgāk). Novērota stūres pastiprinātāja kaukšana (laika gaitā var mitēties pati no sevis), startera ievilcējmehānisma sprūšana, stāvbremžu nevienmērīga darbība (īpaši, ja aizmugurē disku bremzes) un eļļu sulošana agregātiem. Ar komforta ierīcēm aprīkotajiem busiem ātri izlādējas akumulators, ir atteikumi kondicioniera kompresoram un vadības elektroniskajiem mezgliem. T4 daudzās valstīs un dienestos sevi ir pierādījis kā izcili izturīgu. Piemēram, Maskavas kurjerdienestā DHL tas izkonkurējis Mercedes Sprinter, kuriem pēc 200 tūkstošu noskrējiena atteikumu biežums krietni lielāks. Jo vienkāršāks, jo mazāk problēmu – tas attiecināms uz jebkuru auto un T4 nav izņēmums.

Un te par MB-Vito

Mašīnu papētot tuvāk redzams, ka apdare, salaiduma vietas, paneļu stiprinājumi un izvēlēto materiālu kvalitāte nekādi neatbilst Mercedes statusam. Vienkāršākajiem Vito tas īpaši uzkrītoši. Virsbūves pretkorozijas aizsardzība nepietiekama, rūsa ieperinās dažādās vietās un ar to pastāvīgi jānoņemas. Pamatīgi rūsē virsbūves apakša. Salonā kaitina dažādu paneļu atdalīšanās, āķīšu, vāciņu, glāžu turētāju trauslums un neveiksmīgs stiprinājums. Vadītāja vietā labi jutīsies vidēja auguma braucēji, garkājainie optimālu regulējumu var neatrast. Līdz atjaunināšanai vadītājiem nepatika neinformatīvā stūre bez izteikta 0 punkta. Neskatoties uz vieglo vadāmību un mašīnas turēšanos uz ceļa lielākos ātrumos pazuda pārliecība reakciju adekvātumam. Uz stūri tiek nodots par daudz vibrāciju no ceļa klātnes, ko novērsa tikai nākamajā modelī ar pakaļējo riteņu piedziņu. Balstiekārta ir pietiekami komfortabla taču mūsu ceļus netur. Stabilizatora atsaites jāmaina vidēji ik pēc 30000 km, līdz 100000 km nereti izbeidzas priekšējās statnes, stūres stiepņu pirksti, lodbalsti un amortizatori. Pie 150000 km var pieteikties stūres mehānisms. Pneimatiskās piekares remonts maksā 1300 – 1600 Ls, bet kalpošanas laiks tāpat var nesasniegt 100000 km. Pagalam neveiksmīgs izvietojums pneimo piekares kompresoram un ģeneratoram. Abi bagātīgi saņem ceļa dubļus, sāli un mitrumu. Pērkot lietotu Vito jāveic pilnu diagnostiku. Regulāri nekopta mašīna var būt nepaceļama. CDI dīzeļiem nav pietiekama turbīnas dzesēšana, kas karstā laikā pie slodzēm izraisa termošoku 2 un 3 cilindra zonā ar sekojošu galvas blīves izdegšanu vai pat galvas deformāciju. Sastopama gaisa piesūkšana degvielas maģistrālēs, pie augstspiediena sūkņa un degvielas noslēgšanas vārsta atteikumi. Degvielas vārsts var izstrādāt nepatīkamu joku izslēdzot motoru visnepiemērotākajā brīdī. Vācu testos minētas problēmas ar sajūgu, CDI motoriem, ātrumkārbām, visa veida elektroierīcēm un elektroniku. VR6 2,8 motora degvielas patēriņš pilsētas režīmā var sasniegt 18 l/100 km. Britu žurnāls „Autocar”1999.gada oktobrī veica V klases testu, kura rezumējums skarbs – 2,5 balles no 5 iespējamām. Sadaļā tehniskā uzticamība un kvalitāte tikai 2 balles.

imits Reģ.: 12.02.2004
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja: a kas vainas tam 1.9TDI? chomam darba buss ir taads, kad piekrauj ar visadiem celtniecibas instrumentiem, ta pat 155 skreja, vairak gan ne tukshaa nav meginats, a tam 2.5tdi siksnas mainja darga

tagad darba buss VW caravelle 1.9TDI 98. g. , krietni švakāks motorīts par 2.4 96 gada, apdzīšana stingri jāpiedomā un ļoti lieli agriezieni (100 km/h - 3000 apgr./min,)

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

imits rakstīja:

tadsjautues rakstīja: a kas vainas tam 1.9TDI? chomam darba buss ir taads, kad piekrauj ar visadiem celtniecibas instrumentiem, ta pat 155 skreja, vairak gan ne tukshaa nav meginats, a tam 2.5tdi siksnas mainja darga

tagad darba buss VW caravelle 1.9TDI 98. g. , krietni švakāks motorīts par 2.4 96 gada, apdzīšana stingri jāpiedomā un ļoti lieli agriezieni (100 km/h - 3000 apgr./min,)

tad tev kaut kaada shvakaa versija ar tizlu karbu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

centis rakstīja: Nevajag man tos liekos 50 zs,ja par tiem jāmaksā ar elektroniskām problēmām,kuru dēļ autiņš servisā var nonīkt bezgalīgi.Šobrīd braucu ar tiem 74 un varu izdarīt visu,arī 2 t.piekabi valkāju.Bet soļara-kopš no tās atteicos,nav man vairs katru gadu 2smidzin.jāmaina(jāgaida rinda servisā),ziemā neaizsalst,lec normāli,bāka tīra.Prieks no tīras mantas(Neste-arī pie kases nav jāstāv).Nav garāžā ar to mantu jālaistās.Par cik VW izmantoju arī biznesam-darbam ir jāpelna-nav ļitaku,taču ir normāla soļara bākā.

Kas tad tas par motoru ar 75 lopiem? 2.4 D ir 84 Un ļurboķīselim tie 50 lopi nāk komplektā ar kādiem 100 vai vairāk ņūtonmetriem Bijušajā darbā sanāca gan pabraukāt ar 2.4D, gan 1.9D, gan 1.9TDI, gan 2.5TDI - 2.5 TDI gāja stipri labāk par 2.4D, gan tie 2.4D bija stipri nokauti, bet 2.5 TDI tikai deviņus gadus veci. Btw tie 2.5 TDI bija vārgā 90 lopu versija

P.S. Brauc uz normāliem servisiem

tadsjautues kuriem volviķiem? Tiem ir kaut kādi 20v ķīseļi. Atšķirties kaut kas noteikti atšķiras, A6 tas motoriņš nāk garenvirzienā

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Liels paldies SUPEB par izsmeļošo informāciju. Izasot to uzreiz kļūst skaidrs kas ir kas.

WV = rullee

Vito = suuc

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Kaadam ir nacies ar 2.4 D gaazt pa baani, cik vinjam ir max un vai ar viņu var normāli turēt 130km/h

.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Kaadam ir nacies ar 2.4 D gaazt pa baani, cik vinjam ir max un vai ar viņu var normāli turēt 130km/h

.

nofisīsi dzinēju... tas ir "lēnais'...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Liels paldies SUPEB par izsmeļošo informāciju. Izasot to uzreiz kļūst skaidrs kas ir kas.

WV = rullee

Vito = suuc

nu viņam ir visai subjektīvs un reizēm nepamatots viedoklis...

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

centis rakstīja: Nevajag man tos liekos 50 zs,ja par tiem jāmaksā ar elektroniskām problēmām,kuru dēļ autiņš servisā var nonīkt bezgalīgi.Šobrīd braucu ar tiem 74 un varu izdarīt visu,arī 2 t.piekabi valkāju.Bet soļara-kopš no tās atteicos,nav man vairs katru gadu 2smidzin.jāmaina(jāgaida rinda servisā),ziemā neaizsalst,lec normāli,bāka tīra.Prieks no tīras mantas(Neste-arī pie kases nav jāstāv).Nav garāžā ar to mantu jālaistās.Par cik VW izmantoju arī biznesam-darbam ir jāpelna-nav ļitaku,taču ir normāla soļara bākā.

Kas tad tas par motoru ar 75 lopiem? 2.4 D ir 84 Un ļurboķīselim tie 50 lopi nāk komplektā ar kādiem 100 vai vairāk ņūtonmetriem Bijušajā darbā sanāca gan pabraukāt ar 2.4D, gan 1.9D, gan 1.9TDI, gan 2.5TDI - 2.5 TDI gāja stipri labāk par 2.4D, gan tie 2.4D bija stipri nokauti, bet 2.5 TDI tikai deviņus gadus veci. Btw tie 2.5 TDI bija vārgā 90 lopu versija

P.S. Brauc uz normāliem servisiem

tadsjautues kuriem volviķiem? Tiem ir kaut kādi 20v ķīseļi. Atšķirties kaut kas noteikti atšķiras, A6 tas motoriņš nāk garenvirzienā

volvo v70 2,5TDI- ja nak vins garenvirziena, bet gan suknis gan turbina stav kaut ka savadak

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Kaadam ir nacies ar 2.4 D gaazt pa baani, cik vinjam ir max un vai ar viņu var normāli turēt 130km/h

.

tad jau ir lieli apgriezieni, 145 vinjam varetu but gals

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Kaadam ir nacies ar 2.4 D gaazt pa baani, cik vinjam ir max un vai ar viņu var normāli turēt 130km/h

.

nofisīsi dzinēju... tas ir "lēnais'...

nav tik traki... 140 briivi var tureet ar visu kravu (paarbaudiits)

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Man arì ir 2.4 R6 uz volvo.meh.sùkni pàrlasìt 100 ls,smidzinàtàji 8ls gabalà,vislabàk to visu saimniecìbu sakopt vienlaicìgi jo tad var sprauslas piekalibrèt pie konkrètà sùknja.ar turbìnu un kùleri tas joks ir 122 zs jaunam. Ja nav megaizdilis bloks,tad ne vainas.ípatnìba tàda,ka vasarà bez svecèm var arì nelekt.jútîgs uz pårkarsanu,galva no alumìnija-vèrpjas.zobene jàmaina pa 60 kkm,jo ja plìst,tad ir slikti ar garantiju.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Man arì ir 2.4 R6 uz volvo.meh.sùkni pàrlasìt 100 ls,smidzinàtàji 8ls gabalà,vislabàk to visu saimniecìbu sakopt vienlaicìgi jo tad var sprauslas piekalibrèt pie konkrètà sùknja.ar turbìnu un kùleri tas joks ir 122 zs jaunam. Ja nav megaizdilis bloks,tad ne vainas.ípatnìba tàda,ka vasarà bez svecèm var arì nelekt.jútîgs uz pårkarsanu,galva no alumìnija-vèrpjas.zobene jàmaina pa 60 kkm,jo ja plìst,tad ir slikti ar garantiju.

tas jau naca vecajaas LTeškās, tads skaļš un nedinamisks dzineejs ar mazu resursu, ieksh T4 vinjs NENĀK- tatad nesakars

vienam chomam iekš 940GLE bija iebazts BMW2.4TD- cita lieta

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Kaads nezin, kur var atrast pilnu tehnisko informaaciju par t4 2,4D un 2.5 TDI, nekur goolgee neko prātīgu nevarēju atrast.

Interesē tādi tehniskie, kā patērīņš, kravnesība, max ātrums utt.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Neviens tā arī nav bildis ne vārda par tēmu-ko ņemam T4,2.4 vietā.Labi,lai ir elektronika,taču lai viss turas kopā un strādā tikpat uzticīgi kā T4 2.4. bez elektronikas?!!Vai tiešām jaunie autiņi ir s.....gi?(no privātlietotāja skatījuma)P:-renim-masteram-lai pieliktu āķi-jābrauc uz Centru pārprogrammēt elektrību-pašrocīgi nesanāks-vai tas nav stulbums!!!!

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Man kādreiz bija pasāts-1.6 D,kalpoja bez atrunām!Eļļu vajadzēja jau pieliet uz 10 000-vēl 6litrus,tā arī pārdevu-ejošu,kuzavs sapuva pirmais.Paņēmu 13-gadīgu,nobraucu vēl 300 000-lūk tādu vai labāku kvalitāti es gaidu no jaunās paaudzes mašīnām!!!!!!!!!!!Mazāk tās taču nemāksā lai pirktu kā vienreizējas liet.preci.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

centis rakstīja: Neviens tā arī nav bildis ne vārda par tēmu-ko ņemam T4,2.4 vietā.Labi,lai ir elektronika,taču lai viss turas kopā un strādā tikpat uzticīgi kā T4 2.4. bez elektronikas?!!Vai tiešām jaunie autiņi ir s.....gi?(no privātlietotāja skatījuma)P:-renim-masteram-lai pieliktu āķi-jābrauc uz Centru pārprogrammēt elektrību-pašrocīgi nesanāks-vai tas nav stulbums!!!!

Nu nav jaunie autiņi neviens uzticams! kā tu domā kādēļ neņemu ko jaunāku, bet gan tik ap 2000 gadu grozos, tieši tādēļ, ka esmu saskatījies cik kujofviji ir jaunie auto, gļuks uz gļuka un gļukom pogoņaet... Vienīgais kā dabūt normālu jauno auto ir razotāja valstī pirkt, bet ne visiem tas ir ok.

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Sandi_UR,par ātrumu tur gan nav ne ziņas,tacu tehniskos jautājumus atradīsi ļoti labā grāmatā(gan krievu val.!!),kuras var nopirkt gadatirgos!!Varu arī pameklēt telef.nr.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti