centis rakstīja: Ma jau labāk patiktu reāli 2.5 l un ap 100 zs.Kur maza litrāža un liela jauda-tur elektronika bezjēgā.Runa jau ir par mehānisku transporta līdzekli ne kosmosa kuģi!Ko darīsiet ja 2.5 jaunais dīzelis -stāvvietā vairs nelec????Es savam T4 līdz vakaram(ļaunākajā gadījumā)vainu atradīšu,bet Jūs?Nu ļoti daudzi cilvēki-tie kuriem ar autiņu nav jāapliecinās citu acīs-vēlas sev vecos/labos dīzelīšus vai arī benzīnniekus bez kompjiem(un 4/6 kārtīgi resniem svečvadiem,normālu benzīna sūkni motora telpā u.t.t.)Es labāk brauktu ar vecā tipa motoru un bākā ielietu dārgu co2 neitralizātoru-būtu i man labi,i dabai.Patēriņš līdz šodienai taču nav īpaši mainījies,kādēļ tad tā jākompjutirizējas!!!!!!
2.4D or 85 lopi, pieņemu, ka tas ir tas pats bīdelis, par kuru viens ķīseļaudists reiz izteicās, ka baigā ateja, 2.3 benzīnniekam uzlikta cita galva un viss 2.5 TDI noteikti ir tas pats, ko C4 var atrast, bet tam, neatkarīgi no jaudas, ir turbīna un elektroniskais sūknis Es arī kaut kā negribu ticēt 2.5 TDI kaprīzumam - tur drīzāk pie vainas ir tas, ka izturīgs bīdelis iebazts darbam piemērotā busā, kas latvijas apstākļos ar tādu notiek? Protams, to jāj un uz tā rēķina iesekso sani, un tad kārtējajam ieseksotājam tiek "kaprīzs motors" jo nekas nav mūžīgs
Vwfan beidz tak sapņot par saviem mazmotoriem Man arī ir sanācis braukt ar T4 1.9 TDI - komerciālo versiju ar kasti un ar interesantu kārbu - uz šosejas vmax bija kkas ap 85 kmph piektajā [!] robā Kaut kur tikpat varēja izveikt ar 2.4D, kuram piektais robs izbeidzies, nojāts 2.4D ar pieciem robiem 120 velk
P.S. Ja fans pirktu T4, viņa izvēle noteikti būtu reti sastopamais 1.9D, tādi arī eksistē
Apgaismojiet par T4.
Lieta tāda, ka bračka sataisījies pirkt T4 Caravella 2,5 TDI ar 102 HP, 1997g bet tā kā iepriekš ar T4 busu neesam sastapušies tad nezinām arī raksturīgākās vainas, proti, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot šitādu auto, kas kādu laiku pa Latvijas ceļiem paripinājis un tāpat nav īsti skaidrs par to jauno priekšu ar slīpajiem lukturiem. No kura gada slīpie lukturi īsti parādās, jo ir redzēti 97 gada ar jauno purnu un 99.gada ar veco.
Tāpat ir dilēma vai pirkt T4 2,5 tdi(ap 97g) pa LV brauktu vai MERCEDES vito 110 vai 112 CDI (ap 98g) kas pa beļģiju braukājis.
T4 ir tādi papliki, kā jau VW, bet Vito jau gandrīz standartā nāk ar pilnu elektropaketi. Runā, ka Vito nav pats veiksmīgākais MB veidojums un T4 priekš LV ceļiem un vispār esot daudz piemērotāks. Runa ir par pasažieru versijām.
????????????????????