Gregers rakstīja:
centis rakstīja: Neviens tā arī nav bildis ne vārda par tēmu-ko ņemam T4,2.4 vietā.Labi,lai ir elektronika,taču lai viss turas kopā un strādā tikpat uzticīgi kā T4 2.4. bez elektronikas?!!Vai tiešām jaunie autiņi ir s.....gi?(no privātlietotāja skatījuma)P:-renim-masteram-lai pieliktu āķi-jābrauc uz Centru pārprogrammēt elektrību-pašrocīgi nesanāks-vai tas nav stulbums!!!!
Nu nav jaunie autiņi neviens uzticams! kā tu domā kādēļ neņemu ko jaunāku, bet gan tik ap 2000 gadu grozos, tieši tādēļ, ka esmu saskatījies cik kujofviji ir jaunie auto, gļuks uz gļuka un gļukom pogoņaet... Vienīgais kā dabūt normālu jauno auto ir razotāja valstī pirkt, bet ne visiem tas ir ok.
Pēc šī citāta punkts par to ka jāiepērk rezervei vēl kādsT4.
Apgaismojiet par T4.
Lieta tāda, ka bračka sataisījies pirkt T4 Caravella 2,5 TDI ar 102 HP, 1997g bet tā kā iepriekš ar T4 busu neesam sastapušies tad nezinām arī raksturīgākās vainas, proti, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot šitādu auto, kas kādu laiku pa Latvijas ceļiem paripinājis un tāpat nav īsti skaidrs par to jauno priekšu ar slīpajiem lukturiem. No kura gada slīpie lukturi īsti parādās, jo ir redzēti 97 gada ar jauno purnu un 99.gada ar veco.
Tāpat ir dilēma vai pirkt T4 2,5 tdi(ap 97g) pa LV brauktu vai MERCEDES vito 110 vai 112 CDI (ap 98g) kas pa beļģiju braukājis.
T4 ir tādi papliki, kā jau VW, bet Vito jau gandrīz standartā nāk ar pilnu elektropaketi. Runā, ka Vito nav pats veiksmīgākais MB veidojums un T4 priekš LV ceļiem un vispār esot daudz piemērotāks. Runa ir par pasažieru versijām.
????????????????????