Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Apgaismojiet par T4.

staar Reģ.: 19.03.2005

Lieta tāda, ka bračka sataisījies pirkt T4 Caravella 2,5 TDI ar 102 HP, 1997g bet tā kā iepriekš ar T4 busu neesam sastapušies tad nezinām arī raksturīgākās vainas, proti, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot šitādu auto, kas kādu laiku pa Latvijas ceļiem paripinājis un tāpat nav īsti skaidrs par to jauno priekšu ar slīpajiem lukturiem. No kura gada slīpie lukturi īsti parādās, jo ir redzēti 97 gada ar jauno purnu un 99.gada ar veco.

Tāpat ir dilēma vai pirkt T4 2,5 tdi(ap 97g) pa LV brauktu vai MERCEDES vito 110 vai 112 CDI (ap 98g) kas pa beļģiju braukājis.

T4 ir tādi papliki, kā jau VW, bet Vito jau gandrīz standartā nāk ar pilnu elektropaketi. Runā, ka Vito nav pats veiksmīgākais MB veidojums un T4 priekš LV ceļiem un vispār esot daudz piemērotāks. Runa ir par pasažieru versijām.

????????????????????

 
1 2 3 4
centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

centis rakstīja: Neviens tā arī nav bildis ne vārda par tēmu-ko ņemam T4,2.4 vietā.Labi,lai ir elektronika,taču lai viss turas kopā un strādā tikpat uzticīgi kā T4 2.4. bez elektronikas?!!Vai tiešām jaunie autiņi ir s.....gi?(no privātlietotāja skatījuma)P:-renim-masteram-lai pieliktu āķi-jābrauc uz Centru pārprogrammēt elektrību-pašrocīgi nesanāks-vai tas nav stulbums!!!!

Nu nav jaunie autiņi neviens uzticams! kā tu domā kādēļ neņemu ko jaunāku, bet gan tik ap 2000 gadu grozos, tieši tādēļ, ka esmu saskatījies cik kujofviji ir jaunie auto, gļuks uz gļuka un gļukom pogoņaet... Vienīgais kā dabūt normālu jauno auto ir razotāja valstī pirkt, bet ne visiem tas ir ok.

Pēc šī citāta punkts par to ka jāiepērk rezervei vēl kādsT4.

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

centis rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Sandi_UR,par ātrumu tur gan nav ne ziņas,tacu tehniskos jautājumus atradīsi ļoti labā grāmatā(gan krievu val.!!),kuras var nopirkt gadatirgos!!Varu arī pameklēt telef.nr.

Anatolijs-26 46 07 88-cik zinu, vienīgais cilvēks ar tādu preci.Grāmatas gandrīz visiem autiņiem.

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

centis rakstīja: Neviens tā arī nav bildis ne vārda par tēmu-ko ņemam T4,2.4 vietā.Labi,lai ir elektronika,taču lai viss turas kopā un strādā tikpat uzticīgi kā T4 2.4. bez elektronikas?!!Vai tiešām jaunie autiņi ir s.....gi?(no privātlietotāja skatījuma)P:-renim-masteram-lai pieliktu āķi-jābrauc uz Centru pārprogrammēt elektrību-pašrocīgi nesanāks-vai tas nav stulbums!!!!

Nu nav jaunie autiņi neviens uzticams! kā tu domā kādēļ neņemu ko jaunāku, bet gan tik ap 2000 gadu grozos, tieši tādēļ, ka esmu saskatījies cik kujofviji ir jaunie auto, gļuks uz gļuka un gļukom pogoņaet... Vienīgais kā dabūt normālu jauno auto ir razotāja valstī pirkt, bet ne visiem tas ir ok.

Vai Tu domā ka pērkot P: 2008 g.caravellu pie fričiem tā būs daudz labāka par šeit pirkto.Vai esi ar to saskāries?Neticu tādām baumām.Ķīpenē 'džeks no ekspedīcijas....-ar oranžo landcruizeru stāstija ka vecos landroverus-kantainos-joprojām ražo vecajā stilā-tik dārgi viņi esot un nav populāri šeit.-ja tā ir -lūk piemērs,ka ir jauni labie vecie autiņi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

centis rakstīja:

Vai Tu domā ka pērkot P: 2008 g.caravellu pie fričiem tā būs daudz labāka par šeit pirkto.Vai esi ar to saskāries?Neticu tādām baumām.Ķīpenē 'džeks no ekspedīcijas....-ar oranžo landcruizeru stāstija ka vecos landroverus-kantainos-joprojām ražo vecajā stilā-tik dārgi viņi esot un nav populāri šeit.-ja tā ir -lūk piemērs,ka ir jauni labie vecie autiņi.

Nebūs gluži taisnība par tiem vecajiem labajiem, jo Landrovers Defenders ( ir aizdoma ka par to ir runa) nav saglabājis ne smakas no vecajiem motoriem, tiesa cik saprotu silktak no tā nav palicis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

centis rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Sandi_UR,par ātrumu tur gan nav ne ziņas,tacu tehniskos jautājumus atradīsi ļoti labā grāmatā(gan krievu val.!!),kuras var nopirkt gadatirgos!!Varu arī pameklēt telef.nr.

Gadatirgos Tās baltkrievu izdotās, no Haynes manuāļiem pārspiestās grāmatas normālās grāmatnīcās var gan pasūtīt, gan nopirkt Diemžēl oriģinālu kuj pie mums nopirksi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Tik aizbāz aiz auss, ka tai krievu lapelei pārāk ticēt nevar

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Kaada ir pieredze at Renault Traffic???

Un veel vai ir kaads megjinaajis ieks T4 multivan iekraut 1 tonnu?

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

centis rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Sandi_UR,par ātrumu tur gan nav ne ziņas,tacu tehniskos jautājumus atradīsi ļoti labā grāmatā(gan krievu val.!!),kuras var nopirkt gadatirgos!!Varu arī pameklēt telef.nr.

Gadatirgos Tās baltkrievu izdotās, no Haynes manuāļiem pārspiestās grāmatas normālās grāmatnīcās var gan pasūtīt, gan nopirkt Diemžēl oriģinālu kuj pie mums nopirksi

Nu nezinu tad ko jūs gribat uzzināt,grāmatas līdz šai dienai mani ir pilnībā apmierinājušas:kā kārbu noņemt,kā kulisi pieregulēt,kur-ko atrast,el.shēmas arī ir,hadeni pilnībā var pārlasīt,zobeni un rullīšus arī uzskatāmi parāda kā nomainīt-viss nepieciešamais!Man šobrīd ir piektā mašīna-visās piecās grāmatās attēli un apraksti ir bijuši labā kvalitātē(cik nu atļauj laiks un sajēga-mēģinu pats tikt ar visu galā).Ja kārbu vaļā nejauc un motoram virzuļus neaizstiek-ar šīm grāmatām jāpietiek!!!!

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Kaada ir pieredze at Renault Traffic???

Un veel vai ir kaads megjinaajis ieks T4 multivan iekraut 1 tonnu?

Caravellē esmu ielicis 22 maisus nu ļoti slapjus kūdras maisus(mājās nosvēru vienu-52 kg)+piekabē-37 gb.Viss notiek,tikai pakaļā viena atspere par pusvijumu īsāka palika.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Kaada ir pieredze at Renault Traffic???

Un veel vai ir kaads megjinaajis ieks T4 multivan iekraut 1 tonnu?

klients braukaaja... i kraavaam jamajam magjisko tonnu...nekas...veel tagad braukaa...

traffic neslikts... gljuki-hvz... vadaamiiba-vieglais-ariidzan par ergonomiku tik tas labaakais sakaams...(T4 nestaav blakus) bremzes-liimenii...pateerinjsh- gan pasazjierniekam-1.9tdci laikam...6.8L/100km ar 8sejaam uz borta un 130 kreiseraatrumu

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Nu tad laikam nav nekā ko varētu T4 vietā ņemt???

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

aaa... T4 kravnesiibai bij laba manta- opiciaali tiek razjotas un andeleetas pastiprinaataas atsperes(inkasatoriem chtolji ) 2t un bez bazjaam

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: aaa... T4 kravnesiibai bij laba manta- opiciaali tiek razjotas un andeleetas pastiprinaataas atsperes(inkasatoriem chtolji ) 2t un bez bazjaam

VW centrā man piedāvāja viscietākās par 80 ls.gb.Drīz būs jāņem ja neatradīšu Tevis atrastās!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Kaada ir pieredze at Renault Traffic???

Un veel vai ir kaads megjinaajis ieks T4 multivan iekraut 1 tonnu?

Ne tikai nācies mēģināt, bet bijušajā darbavietā nācies dažas reizes braukt ar busiem, kuriem kastēs sagruzīts virs tonnas. Vislabākais bija kad kastē bija virs tonnas akmeņu un priekšā 2.4D - tu spied pedāli, bet uzrāviens pazūd jau ieliekot trešajā robā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

centis rakstīja:

msh rakstīja:

centis rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Sandi_UR,par ātrumu tur gan nav ne ziņas,tacu tehniskos jautājumus atradīsi ļoti labā grāmatā(gan krievu val.!!),kuras var nopirkt gadatirgos!!Varu arī pameklēt telef.nr.

Gadatirgos Tās baltkrievu izdotās, no Haynes manuāļiem pārspiestās grāmatas normālās grāmatnīcās var gan pasūtīt, gan nopirkt Diemžēl oriģinālu kuj pie mums nopirksi

Nu nezinu tad ko jūs gribat uzzināt,grāmatas līdz šai dienai mani ir pilnībā apmierinājušas:kā kārbu noņemt,kā kulisi pieregulēt,kur-ko atrast,el.shēmas arī ir,hadeni pilnībā var pārlasīt,zobeni un rullīšus arī uzskatāmi parāda kā nomainīt-viss nepieciešamais!Man šobrīd ir piektā mašīna-visās piecās grāmatās attēli un apraksti ir bijuši labā kvalitātē(cik nu atļauj laiks un sajēga-mēģinu pats tikt ar visu galā).Ja kārbu vaļā nejauc un motoram virzuļus neaizstiek-ar šīm grāmatām jāpietiek!!!!

Atkarīgs no grāmatas - man ir viena tāda B3/B4 passātu grāmata, kurā smalki aprakstīta kārbu uzbūve, bezmaz pēc tā apraksta varētu izjaukt Pašam ļoti retā lietošanā ir A80 B3 grāmata - retā, jo pārsvarā tiek izmantoti pilnīgāki materiāli no neta. Bet nu galvenais, kas tur man nepatīk - jāburto krievisks manuālis, kas reiz bijis anglisks

P.S. Paskaties tām savām grāmatām sākumā motortelpu bildes, kurā pusē atrodas stūres mehānisms un bremžu pastiprinātājs - labajā vai kreisajā

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Par Renault Traffic veel kaads var padaliities pieredzee, kādu bīdeli labāk meklēt un vai 1.9 nav par švaku ja iznāk piekraut pilnu mašīnu.

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Vakar ar 2.4D vilku 1.7 t ogles piekabē(+450 kg. piekabes pašmasa)-nu ar 4 robu tīri normāli vēl var turēt citiem līdzi,ar 5-to-pa līdzenu ceļu negurst!!(temperatūra-vid.stāvoklī).Par ātrumiem-man reiz gadījās piekabei ass galu nolauzt,kā arī ir dzirdēts ka piekabe atāķējas(laikam bagāzas svars uz piekabes aizmuguri nepareizi novietots)-nu nevajadzētu vālēt uz sotaku,jo ja kas..., tad to visu saimniecību nebūs iespējams savākt.Tiem kas brauc ilgi un ātri(garus ceļus)-nebūšu beidzamais kurš atgādina tādām vajadzībām vēlami motorīši bez turbīnām,ar pietiekošu jaudu.Taču tirgus mums piedāvā mazus 'forsētus"motorus ar nedrošu elektron.vadību.Agrāk sportisti beidzot aktīvā sporta gaitas nekļuva par invalīdiem(tā man teica masiere).To pašu varu attiecināt uz masveida autobūvi šodien.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kuri ir tie "motorīši bez turbīnām un ar pietiekošu jaudu" iekš T4? Tas 2.4D? Personīgās pieredzes dēļ negribētu piekrist. Cita lieta, ka uz tiem 2.4D var nežēlīgi žmiegt kapeiku, ko ar 2.5 TDI nevar - toties tas, normāli kopts, vienmēr atstās 2.4D dūmu mākonī.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kuri ir tie "motorīši bez turbīnām un ar pietiekošu jaudu" iekš T4? Tas 2.4D? Personīgās pieredzes dēļ negribētu piekrist. Cita lieta, ka uz tiem 2.4D var nežēlīgi žmiegt kapeiku, ko ar 2.5 TDI nevar - toties tas, normāli kopts, vienmēr atstās 2.4D dūmu mākonī.

ja katriigi velk ar 2.4D tad reizi divos gados kapitalais jataisa peec pirma remonta, ta jau labs bet dziit nevar, un kad 2tonnas iegruzii tad brakshķ un sprakšķ- žēl klausīties, tad ir vēl tads briesmonis kaa MB100D- kurā iegruzī tās pashas 2tonnas bet vinjsh pat iipashi nenoseežas un tāpatās atļautajos atrumos vēsi var iekļauties

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Runāju ar dažiem Vito īpašniekiem, viss lūstot un viss ir nežēlīgi dārgs. Piekare esot dārga, automāts arī čakarējās, turklāt ik pa laikam jūdzās nost centrālā atslēga, logu pacēlāji utt.

Ta kā Vito laikam atkrīt, ne velti vito cenas ir krietni zemākas nekā T4

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Pirms caravellas savus 200 000 nobraucu arī ar voyageri-kantaino 2.5TD,domāju motorīts līdzīgs VW(jaudas parametros)-ir arī man ar ko salīdzināt!Sākumā likās ka 1/4 jaudas par maz,taču pieradu un īpaši nesūdzos-laikam vecāks(prātīgāks palieku>Vienīgi voyagerī droši liku tos manis minētos 20 kūdras maisus-VW-nez kādēļ jāpiedomā par svaru-it-kā lielāks taču.!!Vovim pakaļā ir lāgas un viens kārtīgs tilts(kurš gan ķeras aiz ķieģeļiem).

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kuri ir tie "motorīši bez turbīnām un ar pietiekošu jaudu" iekš T4? Tas 2.4D? Personīgās pieredzes dēļ negribētu piekrist. Cita lieta, ka uz tiem 2.4D var nežēlīgi žmiegt kapeiku, ko ar 2.5 TDI nevar - toties tas, normāli kopts, vienmēr atstās 2.4D dūmu mākonī.

Braucot vienmērīgi uz 130-kāda atšķirība-2.4 vai 2.5tdi??Pedālis tāpat nav līdz galam nospiests abos gadījumos.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

centis rakstīja:

msh rakstīja: Kuri ir tie "motorīši bez turbīnām un ar pietiekošu jaudu" iekš T4? Tas 2.4D? Personīgās pieredzes dēļ negribētu piekrist. Cita lieta, ka uz tiem 2.4D var nežēlīgi žmiegt kapeiku, ko ar 2.5 TDI nevar - toties tas, normāli kopts, vienmēr atstās 2.4D dūmu mākonī.

Braucot vienmērīgi uz 130-kāda atšķirība-2.4 vai 2.5tdi??Pedālis tāpat nav līdz galam nospiests abos gadījumos.

atšķirība ir tajā cik tajā brīdī rāda tahometrs

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

ko var peerties 2.5tdi iet labi... bet kaa darba auto arii 2.4d der... kravas i vestas ar abiem(~1.5T) un nekaadas jau nu iipashaas saguruma paziimes nemaniija...

vieniigais ko nivaidzeetu njemt-1.9d Multivanam veel 1.9tdi kautcik vareetu buut...

izturiiba-ja kopts tas auto-i nekas slikts nebuus... driizaak hadene jaauzmana... bet motoriem- abi labi...

centis Reģ.: 04.07.2008
0 0 Atbildēt

Redzi Kindzuli,es topika vidū aizsāku tēmu -ko ņemt VW (2.4)vietā(nākotnē),taču puse klātesošās publikas ir par ātrumu,"vieglā" vadāmību un iespējams-par pilnu(nepilnu)elektropaketi.(tad nu aizgāja par motoriem-kurš labāks ....).Tad nu es atļaušos vēl pēdējo reizi pavaicāt tautai-kā kalpo piecgadīgi busiņi kā tranzīts(ar priekšu velkošo),LT(arī ar priekšu),renis?Lūdzu remonta izmaksas(aptuv.),vai arī salīdzinājumu ar T4.Kā ir ar T5??Policija nomainīja vecos tranzītus pret jauniem,arī ātrajiem ir jaunie T5,gan MB,kā arī turas pie vecajiem T4.(Drīzumā gan jau arī viņus aptaujāšu!)Lūdzu viedokļus iz pieredzes-kuri ir nobraukuši vismaz100 000!Īpaši jau protams interesē cik daudz ir tie elektronikas čakeri,kā (cik ilgi)ar to diagnosticēšanu?!!

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti