Par to smagumu tas tā teiorētiski, jo lielāks, jo vairāk gribas iebāzt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par to smagumu tas tā teiorētiski, jo lielāks, jo vairāk gribas iebāzt
arba rakstīja: Par to smagumu tas tā teiorētiski, jo lielāks, jo vairāk gribas iebāzt
tas gan, tas gan ...
A6 rakstīja: Nevajag, neiesaku to mašīnu, un ne jau tādēļ, ka nosaukums kā trolejbusam. Pec gada ekspluatācijas jūties kā vecā pasātā kas nobraucis daudzus tūkstošus. Remonta izmaksas priekš tāda auto neadekvātas + nejēdzīgais neko nevarošais karlo motors. Škoda ir lēta ilūzija par vācu kvalitāti.
Tad labāk nopirkt Opel Vectra, kas reāli ir daudz labāka visādā ziņā. Man ir bijusi iespēja lietot abas pieminētās mašīnas ilgāku laiku, un lai arī Opelim ir dažas kaitinošas un drusku neizprotamas lietas, tā ir vācu mašīna, kas ir cenas un kvalitātes apvienojums.
Nu nekādi nevaru tev piekrist. Man darba auto Opel Vectra C 1.9 150hp dīzelis ar 6pakāpju automātu 2006 gads. Sievai O2 elegance ar 1.9TDI. Iekāpjot O2 pēc vektras jūtu, ka beidzot esmu iekāpis auto nevis lielā naglu kastē. Var jau būt, ka man vienkārši nepatīk tik lieli auto un tāpēc o2 labāka škiet, bet nu nevaru es pieņemt šo auto. Galvenie trūkumi - prastā salona apdare, automāts un stūrējas tas auto vienkārši debīli.
vilko rakstīja: Var jau būt, ka man vienkārši nepatīk tik lieli auto un tāpēc o2 labāka škiet
Vai tiešām vectra ir stipri lielāka par o2?
Diezgan vecu tēmu pacēli
Kaspersky rakstīja:
vilko rakstīja: Var jau būt, ka man vienkārši nepatīk tik lieli auto un tāpēc o2 labāka škiet
Vai tiešām vectra ir stipri lielāka par o2?
Diezgan vecu tēmu pacēli
Sen nebiju ieskatījies autonetā, tāpēc pacēlu vecu tēmu Patiesībā Vectra C ir stipri lielāka par Vectra B. Opel pārstāja ražot Omegu un C Vectra laikam sanāk izmēros starp Vectru B un Omegu. Es pabrīnījos par šī auto cenu gandrīz 24k EUR bez PVN. Nekad nemaksātu tādu cenu par šo katafalku.
Ja par O2 tēmu ar 1.6 motoru, tad ir tā, ka manai muterei ir O2 ar 1.6, braukā pa lauku ceļiem. Viņa jau pēc sava audi 80 B4 ar 2.0 monošprici ir vienkārši sajūsmā par O2. Tipa labi ejot. Es salīdzinu ar sievas 1.9TDI un varu teikt, ka 1.6 knapi kustas. Muterei patēriņš ir ap 8l/100km. Pilsēta viņai sanāk reti. Pa to pašu maršrutu braucot ar 1.9TDI sanāk kādi 5.6l/100km.
nekad neesmu sapratis tos VAG grupas autiņus ar 1,6 , 1,8 , 2,0 nemotoriem - priekš tik smagām būdām , kusli un rijīgi . Manā poņā , no tās saimes , var ņemt vaj nu TDI -taupīgs un gana jestrs pat ar mazāko dībeli , vai arī benzzīnieku nu sākot no 18T .
Pašam bij gan ''antīkie'' Passat 80' gan GII 87' ar 1,6 benzīniem - prieš tām vieglajām būdām un bez EURO normām gana jestri un ekonomiski -vidpateriņš ap7l/100km , tapat GIII ar 1,6mono bij ar 7,5l/100km bet jau bik ''kuslāks'' -tomēr +300kg un kakulizators pret GII un EURO 2 . Bet nu tagad ~1400kg un 105zs EURO 4 -pilnīgs pīīīīī......
P.S. tapat no A62,8Q 186zs ar ķaptroniku milzīgu prieku nejūtu , kudī dzīvāks un taupīgāks bij Camry 3,0aut 98' , nemaz nerunājot par 220kkm bez piekares remontiem un ļoti tīkamo ''inteligentā'' tomāta darbību .
Škoda Octavia Combi 1.6i
Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.