Piedevas dīzelim

avaldman Reģ.: 28.01.2002

Vai kaads nezin kaadas degvielas piedevas var pieliet dīzelim uz tehnisko apskati, lai nebuutu par atgaazeem jaauztraucas. Zinu ka biodiizelis labi paliidz bet negribas to liet.

 
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: Cik es sapratu, to mello duumu rada turbiina, un tas sastaav ij no taa tas izpuuteejaa, ij treknaa maisiijuma, jo palielinoties gaisa apjomam un apgriezieniem.vismaz vecajiem diizeljiem nav mehaanisma ar kuru kompenseet momentaani trekno maisiijumu un aizdedzes apsteidzes leņķi.

@TA Tev sadedzinaamaas degvielas apjoms ir daudz mazaaks nekaa braucot....

kaut kaa taa...

un veel- manu R6 vinji liidz aš 5.5 taisaas griezt

viss figņa.... šiem galvenais nočekot tukšgaitas apgriezienus un līdz 5500 rpm tikai pēc tahometra..... reāli uz izdrukas nav vairāk par 5000-5200 rpm....

Pie tam nav ko9 uztraukties - dzinējs ir konstruēts uz benzīna dzinēja bāzes

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja: gaisa devejs jajas tape ir tie duumi

Tad jaudas nebūtu.. Nomaini gaisa filtru, tad dienu pabrauc ar parasto ātrumu, bet ne augstāk kā trešo robu un iziesi to skati.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja:

tadsjautues rakstīja: gaisa devejs jajas tape ir tie duumi

Tad jaudas nebūtu.. Nomaini gaisa filtru, tad dienu pabrauc ar parasto ātrumu, bet ne augstāk kā trešo robu un iziesi to skati.

nu tad cits deveejs vinju tur daudz

bummerr Reģ.: 15.01.2004
0 0 Atbildēt

normalu lukoil dd un uz trases nostiepj taa normali

pec tam uz tehnisko. ja tomer kaut kas neshtimee, tad vecit tavam bidelim kaut kas ir ne taa kaa vajag

piedevas jalej ja ir tiehsam tie -20 un vairaak un es savam dizelim leeju tikai krievu, kas par dodas lukoilaa...

p.s. kad bija -27 mans bmw dizelis leca normali bez jebkadam piedevaam ar lukoil dd, bet kad sanaca saklausities gudriniekus ka statoils ir the best un tad to suslu ielejot pie -25 (pec nedelas) vajadzeja auto vilkt uz garazu- atsildiit

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Tā, runāju no personīgās pieredzes. Benzīns klāt pie dīzeļa absolūti nelīdz , bet pat darbojas pretēji. Es reiz biju pielējis, no 4,3 uzauga 7,2 ! Biodīzelis arī īpaši nelīdz, varbūt aiz komata kādu ciparu var dabūt nost. Reāli līdz gaisa filtra izņemšana. Apmēram par vienu ciparu no 4,3 līdz atļautajiem 3,3 Nogriežot padevi var noregulēt cik vajag, bet ar to uzmanīgi, jo ja nebūs vajadzīgie max apgriezieni, tāpat nelaidīs cauri.

Bet visjēdzīgākais ir nopirkt Wyann's "diesel injector purge" Tas ir profesionāls produkts un reti kur to var nopirkt. Jo to ne katram pa spēkam pielietot. Jo tas nav jālej nekur klāt, bet ar to ir jādarbina motors 20min. Attiecīgi jāņem no sūkņa trubeles nost , jāliek citas, nu drusku jāpadarbojas ap to visu. Plus vēl, kā jau te minēja izpūtēja mazgāšana. Bet var iztikt arī bez kārčera. Noliek autiņu slīpumā ar priekšu uz leju. Darbina tukšgaitā, gumijas šļauku iekšā cik var dziļi dabūt. Krānu vaļā, kamēr sāk nākt ūdens atpakaļ. Tad šļauku ārā un kārtīgi, kā pie pārbaudes uzgāzēt. Atkārtot 5x. Veiksmi pūliņos.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Ar to g filtra izņemšanu, tā prātītīgi...

4 gadus ir sanācis ar dīzeli iet TA, un 3ās no tām, pirms atgāzu mērīšanas, džeks apskatījās vai filtrs vietā...

Izpūtēja mazgašāna īstenībā dod diezgan daudz, vienreiz mēģināju, un no 1,9 dabūju uz 0,75

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
1 0 Atbildēt

krishus rakstīja: Ar to g filtra izņemšanu, tā prātītīgi...

4 gadus ir sanācis ar dīzeli iet TA, un 3ās no tām, pirms atgāzu mērīšanas, džeks apskatījās vai filtrs vietā...

Izpūtēja mazgašāna īstenībā dod diezgan daudz, vienreiz mēģināju, un no 1,9 dabūju uz 0,75

Nu vai tad te vakarējie savākušies. Veco filtru nevajag mest ārā, bet izgriezt vidu tādiem gadījumiem

maximmus Reģ.: 09.04.2006
0 0 Atbildēt

kada raznica motorbendem apskate,ar gaisafiltru ar savu grabasu braukaju vai bez ta

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

maximmus rakstīja: kada raznica motorbendem apskate,ar gaisafiltru ar savu grabasu braukaju vai bez ta

izlasīju 2 reizes, jēgu šitam teikumam nesapratu...

avaldman Reģ.: 28.01.2002
1 0 Atbildēt

Izskataas ka atrisinaaju savu atgaazu probleemu. Palasiijos UK forumos izraadaas ka daudziem esot probleemas ar EGR vārstu(izmeshu gāzu recirkulācijas sistēma). Atvienoju to vārstu pazuda tie dūmi un man bija arī problēma ka it kā pietrūka jaudas uz maziem apgriezieniem (motors slaapa vajadzeeja slidinaat sajuugu vai arii gaazet uz kaadiem 2000 apgriezieniem lai uzsaaktu) tagad tas ar vairs nav.

fokss Reģ.: 26.10.2006
0 0 Atbildēt

Nevajag ļaut trubām pieaugt ar sodrējiem.vai tad tiešām slinkums uz taisna gabala atstāt to kloķi 3.robā un drusku pastiept.Un nevajag kautrēties no aizmugurē braucošajiem - savējie sapratīs. Ak,jā un kādu nedēļu pirms TA nevajag liet staķika degvielu. Nu jau kādu krietnu pusgadu savu dīzeļmotoru baroju ar nesti un lukoil {kā kuro reizi sanāk} un nav vairs nekādu dūmu arī bez īpašas trubu tīrīšanas. Nezinu ko viņi staķikā jauc,bet nekas labs tur nav.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti