Visi cipari apzīmē t kādai eļļa paredzēta, pirmie divi - dzineeaj darba t , pēdējie apkārtējās vides t , jo cipars augstāks, jo pie lielākiem ( - ) lietojama.
Kada tur bija ciparu un t attieciiba neatceros
Visi cipari apzīmē t kādai eļļa paredzēta, pirmie divi - dzineeaj darba t , pēdējie apkārtējās vides t , jo cipars augstāks, jo pie lielākiem ( - ) lietojama.
Kada tur bija ciparu un t attieciiba neatceros
arba rakstīja: Visi cipari apzīmē t kādai eļļa paredzēta, pirmie divi - dzineeaj darba t , pēdējie apkārtējās vides t , jo cipars augstāks, jo pie lielākiem ( - ) lietojama.
Kada tur bija ciparu un t attieciiba neatceros
neko nejauc?
pirmais ir aara t,otrs dzin t.
30 buus skjidraaka ,40 biezaaka karstam dzineejam. un atiecinaams arii uz 50 un 60 .
labi jau labi, galvenais, ka princips pareizs
Ciparu kaartiibai nav noziimes
nav tur nekādas sakarības ar āra temperatūru,vot ambīļi.
arba rakstīja: Visi cipari apzīmē t kādai eļļa paredzēta, pirmie divi - dzineeaj darba t , pēdējie apkārtējās vides t , jo cipars augstāks, jo pie lielākiem ( - ) lietojama.
Kada tur bija ciparu un t attieciiba neatceros
ursis rakstīja:
neko nejauc?
pirmais ir aara t,otrs dzin t.
30 buus skjidraaka ,40 biezaaka karstam dzineejam. un atiecinaams arii uz 50 un 60 .
nu pļē
arba rakstīja: Visi cipari apzīmē t kādai eļļa paredzēta, pirmie divi - dzineeaj darba t , pēdējie apkārtējās vides t , jo cipars augstāks, jo pie lielākiem ( - ) lietojama.
Kada tur bija ciparu un t attieciiba neatceros
Ko leksim lej vai 5w30 (ko amservs lej vismaz dizel tojotam) vai 0w40
Cipars pirms burta W norāda uz eļļas īpašībām zemās temperatūrās. Jo zemāks cipars, jo zemāka sastingšanas temperatūra eļļai, jo labāk saglabājās tās īpašības (viskozitāte)pie zemām temperatūrām, jeb vienkārši sakot nesabiezē...
Cipars aiz W raksturo eļļas wiskozitāti pie 100 grādiem...
Piem. 0W40, 5W40, 10W40 būs vienāda viskozitāte (šķidrums, po prostomu ) pie 100 grādiem, bet būs dažāds biezums pie -20...
0 būs stipri šķidrāka kā 10...
kaut kā tā...
Yetti rakstīja: Cipars pirms burta W norāda uz eļļas īpašībām zemās temperatūrās. Jo zemāks cipars, jo zemāka sastingšanas temperatūra eļļai, jo labāk saglabājās tās īpašības (viskozitāte)pie zemām temperatūrām, jeb vienkārši sakot nesabiezē...
Cipars aiz W raksturo eļļas wiskozitāti pie 100 grādiem...
Piem. 0W40, 5W40, 10W40 būs vienāda viskozitāte (šķidrums, po prostomu ) pie 100 grādiem, bet būs dažāds biezums pie -20...
0 būs stipri šķidrāka kā 10...
kaut kā tā...
vai tad kaacs striidas?
vnk pat +20 5W jaabuut skidraakai par 10W,bet sastinguma t ir zemaaka jo zemaaks skaitlis.
is benzīna dzinējiem tiek liets Mobil 1 0W40
neticu, ka toijotas turbodīzeļiem tiek lieta W30 eļļa
Oficialā mājas lapa vēsta , ka is 220d tiek lieta Mobil 1 ESP 5W-30
Pirmais rakstīja: neticu, ka toijotas turbodīzeļiem tiek lieta W30 eļļa
Tiko iepirku dīzeļravu un servis onkam prasiju ,ja kas tad kādu eļlu uzliet (esmu dzirdējis ,ka jauni motori sākumā ēd to ellu) un viņš nosauca divas 5w30 un 0w40 . Tad es prasīju ko viņi man lies apkopē ,atbilde mobile 5w30. Man ir parastais 2,2 d ,
Un kāda ir dizeļ ravas dzineeja t ?
Prasa siltumizturīgāku eļļu ?
renaults saviem dCi aizliedz liet 30nieci....
arba rakstīja: Oficialā mājas lapa vēsta , ka is 220d tiek lieta Mobil 1 ESP 5W-30
Sanāca kādi 4000 ar 2,2d is pabraukt. Cik nopratu is-am ir tas modernais(bezkvēpu ????) "'ekoloģiskais"D-4D D-cat kurš ir ievērojami dārgāks,jaudīgāks par 2.2 D-4D
arba rakstīja: Un kāda ir dizeļ ravas dzineeja t ?
Prasa siltumizturīgāku eļļu ?
Nezinu dzinēja t , uz odo nav ciparu , papīrus nēsmu izlasījis , bet motors uzsilst samērā negribīgi ar visu papildus elektrisko silditāju pogu.
rudens68 rakstīja:
arba rakstīja: Un kāda ir dizeļ ravas dzineeja t ?
Prasa siltumizturīgāku eļļu ?
Nezinu dzinēja t , uz odo nav ciparu , papīrus nēsmu izlasījis , bet motors uzsilst samērā negribīgi ar visu papildus elektrisko silditāju pogu.
tad jau viss pareizi dzineejs auksts, eļļa, kas paredzēta zemām t
5W-30 vai 5W-40
Ko isti nozime pedejie 2 cipari - kada starpiba sim ellam?
Paldies!