Ja sūknis maksā pusi no opel vērtības, tad kura detaļa sastāda atlikušo vērtību?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja sūknis maksā pusi no opel vērtības, tad kura detaļa sastāda atlikušo vērtību?
msh rakstīja:
Galvenais rakstīja: Sūknis ja nomirst, tad nomirst pēkšņi. Nekādu iepriekšēju pazīmju tur nav.
Neķer kreņķi, ebay tāds sūknis maksā drusku virs 900 eur. Nav tik dārgi.
Astrā ir vērts drusku investēt, jo šī mašīna ir nesalaužama
Mašīna nesalaužama, bet sūkņi sprāgst kā sēnes un maksā naudu
Šito es tiešām nesaprotu - napig ķīseļjopeļi maksā dārgāk par benzīnniekiem - petļuru liet nevar, savādāk sūknis atdod galus, bet savādāk tolks nav - tie mazķīseļi tak šujmašīnas vien ir un ķīselis maksā tik, cik tas maksā
Audi 80 šitāds opels noskrien vēsā mierā.
msh rakstīja:
Galvenais rakstīja: Sūknis ja nomirst, tad nomirst pēkšņi. Nekādu iepriekšēju pazīmju tur nav.
Neķer kreņķi, ebay tāds sūknis maksā drusku virs 900 eur. Nav tik dārgi.
Astrā ir vērts drusku investēt, jo šī mašīna ir nesalaužama
Mašīna nesalaužama, bet sūkņi sprāgst kā sēnes un maksā naudu
Šito es tiešām nesaprotu - napig ķīseļjopeļi maksā dārgāk par benzīnniekiem - petļuru liet nevar, savādāk sūknis atdod galus, bet savādāk tolks nav - tie mazķīseļi tak šujmašīnas vien ir un ķīselis maksā tik, cik tas maksā
Ne jau katru gadu tas sūknis jāmaina, nu varbūt 2 reizes visā auto mūžā. Un gan jau, ka kādas prasmīgas rokas var arī saremontēt.
Rēķinam ka uz virsbūvi garantija ir 12 gadu, dīzelis mierīgi iet 300 + kkm bez remonta, piekare ir vienkārša = auto maļina Plus vēl ja dabū normālā aprīkojumā ar klimatu, automātu un radio uz stūres
Tā 12 gadu virsbūves garantija ir pie nosacījuma ka auto stāv apsildāmajā garažā visus 12 gadus.
un vienaklga tas buus tikai mazs, grabošs, ruuseejošs opelis..
suuknji arii taa ap 300 vareetu taisiities uz beigaam....taa ka skaties ...
Nortel rakstīja:
msh rakstīja:
Galvenais rakstīja: Sūknis ja nomirst, tad nomirst pēkšņi. Nekādu iepriekšēju pazīmju tur nav.
Neķer kreņķi, ebay tāds sūknis maksā drusku virs 900 eur. Nav tik dārgi.
Astrā ir vērts drusku investēt, jo šī mašīna ir nesalaužama
Mašīna nesalaužama, bet sūkņi sprāgst kā sēnes un maksā naudu
Šito es tiešām nesaprotu - napig ķīseļjopeļi maksā dārgāk par benzīnniekiem - petļuru liet nevar, savādāk sūknis atdod galus, bet savādāk tolks nav - tie mazķīseļi tak šujmašīnas vien ir un ķīselis maksā tik, cik tas maksā
Audi 80 šitāds opels noskrien vēsā mierā.
Arī B4 Competition?
msh rakstīja:
Nortel rakstīja:
msh rakstīja:
Galvenais rakstīja: Sūknis ja nomirst, tad nomirst pēkšņi. Nekādu iepriekšēju pazīmju tur nav.
Neķer kreņķi, ebay tāds sūknis maksā drusku virs 900 eur. Nav tik dārgi.
Astrā ir vērts drusku investēt, jo šī mašīna ir nesalaužama
Mašīna nesalaužama, bet sūkņi sprāgst kā sēnes un maksā naudu
Šito es tiešām nesaprotu - napig ķīseļjopeļi maksā dārgāk par benzīnniekiem - petļuru liet nevar, savādāk sūknis atdod galus, bet savādāk tolks nav - tie mazķīseļi tak šujmašīnas vien ir un ķīselis maksā tik, cik tas maksā
Audi 80 šitāds opels noskrien vēsā mierā.
Arī B4 Competition?
kāpēc jāsalīdzina moderna mašīna ar kautkādu aizvēsturisku B4???
Nortel rakstīja: Tā 12 gadu virsbūves garantija ir pie nosacījuma ka auto stāv apsildāmajā garažā visus 12 gadus.
Tas ir par sābu,neputrojies.
msh rakstīja:
Arī B4 Competition?
Tev tāds nav,nesapņo.
Un ļoti iespējams,ka noskrien ar to kompetišenu. Man abi ir bijuši,Opelim ir diezgan OK dinamika.
Baisulis rakstīja: Un ļoti iespējams,ka noskrien ar to kompetišenu. Man abi ir bijuši,Opelim ir diezgan OK dinamika.
DTI dīzeli pa 200 eirikiem nočipojam, sanāk ap 130 zs un 350 Nm
Kompetišenam ir 140 zirgi , griezi nezinu.
Baisulis rakstīja:
msh rakstīja:
Arī B4 Competition?
Tev tāds nav,nesapņo.
Jā, un? Ja es būtu gribējis, tad es būtu priekš sava to ACE motoriņu nopircis un ielicis
ACE motoriņam ir 181 nm, žopeļķīselim noteikti vairāk - vismaz B4 1.9 TDI kaut kādi 200 nm bija.
Šodien šrotā aiz gara laika ilgi pļāpāju ar to veci, kas tur rukā, piepeši ienāk viens, meklē 2k ķīseļžopeļvētras sūkni... Akujeķ... Tas vecis teica - jams ir atradis vienā šrotā sūkni ar savādāku kodu, jams zina piemēru, kad cilvēks ielicis tādu sūkni un pie viena arī citu ECU un esot darbojies... Baigi normāli... Liekas, ka dievs [vai kaut kādi jeņķi] ir smagi nozvērējušies pret ķīseļžopelistiem
Baisulis rakstīja: msh,glupš tu esi.
Vispirms paskaties spogulī, tad uz citiem skaties
Audi 80 šitāds opels noskrien vēsā mierā.
tas dti 16V var noskriet burbuli? vienigais ja tu doma 1.6 karburator
P.S. Es vienam kaimiņam pirms kāda laika prikola pēc solīju skrieties, kad mana šrota motoriņš darbosies uz pilnu atdevi, a tam kaimiņam ir kaut kāda B ķīseļžopeļvētra ar 16 vārstu klabekli, gan jau šitas pats motoriņš vien ir Cita lieta, ka ātrak par vasaru tā skriešanās nesanāks
wiiruss rakstīja: nu neee... baaka tīra, filtri regulāri tiek mainīti un netankojos tankā, taka redzu ko leju. bet nobeidzās pēkšņi - ne staigāja apgriezieni, ne problēmas ar pielaišanu
Man šķiet, ka problēma ir apgalvojumā: "taka redzu ko leju". Kannās mēdz būt netīrumi, nosēdumi, ūdens kondensāts, kas nudien nav vitamīni sūknim.
Konkrētais žopelists, kas šrotā ieklīda, teica, ka jama sūknim taisni elektronika atņirgusies, nevis mehāniskā daļa. Žopelists neesmu, nezinu, vai visiem tiem sūkņiem elektronika atkožas [bet nebrīnītos - kā var mehānisms pēkšņi izbeigties? ], bet ja tiešām - tur arī kondensāts un netīrumi vainīgi?
Nē,nu to jau mēs noskaidrojām,ka vislabākais auto ir Audi 80 1,6i 1986.gada un pieder msh,visi jaunākie un modernākie auto ir mēsli. Ja tas vēl ir dīzeis,tad vispār nekam neder.
Klasiska situācija. Tāpat bija ar Marčiku,kamēr desas mazgāja Lido kantorī,tikmēr baigi slavēja Audi kantaino kvatru,pārējie nekam nederot tagad vecā māte uz 21 gadu uzdāvinājusi viņam kaut ko jaunāku, tagad tas ir labs. Tāpat ar šito msh gudreli,leišu radu uzdāvinātais vecais Audi ir sasniegumu kalngals pašlaik
Baisulis rakstīja: Klasiska situācija. Tāpat bija ar Marčiku,kamēr desas mazgāja Lido kantorī,tikmēr baigi slavēja Audi kantaino kvatru,pārējie nekam nederot tagad vecā māte uz 21 gadu uzdāvinājusi viņam kaut ko jaunāku, tagad tas ir labs. Tāpat ar šito msh gudreli,leišu radu uzdāvinātais vecais Audi ir sasniegumu kalngals pašlaik
Nevar nepiekrist.
Baisulis rakstīja: Klasiska situācija. Tāpat bija ar Marčiku,kamēr desas mazgāja Lido kantorī,tikmēr baigi slavēja Audi kantaino kvatru,pārējie nekam nederot tagad vecā māte uz 21 gadu uzdāvinājusi viņam kaut ko jaunāku, tagad tas ir labs. Tāpat ar šito msh gudreli,leišu radu uzdāvinātais vecais Audi ir sasniegumu kalngals pašlaik
Jā. Un tu atradi pie štrota vārtiem pamestu pontijaku ar ikarusa motoru un tagad uzskata ka tas ir vislabākais
P.S. Cik litri lētās ļergas jāizdzer, lai to tekstu samurgotu?
Es nekur neesmu teicis,ka pontiaks ir pats labākais auto un tehnikas sasniegums. Es ar to braucu,jo man patīk, nevis tāpēc,ka man kāds to uzdāvināja ;(
Tas viens. Otrs, es neapstrīdu tehnikas sasniegumus un nestāstu,ka aizvēsturisks pepelacs ir kruta
Baisulis rakstīja: Klasiska situācija. Tāpat bija ar Marčiku,kamēr desas mazgāja Lido kantorī,tikmēr baigi slavēja Audi kantaino kvatru,pārējie nekam nederot tagad vecā māte uz 21 gadu uzdāvinājusi viņam kaut ko jaunāku, tagad tas ir labs. Tāpat ar šito msh gudreli,leišu radu uzdāvinātais vecais Audi ir sasniegumu kalngals pašlaik
Pļe, ko tu domāji ar tiem leišu radiem
2,0 16v DTI dzinēja sūknis
Nu ta beidzot notika tas par ko visi runā - noklājās sūknis... ! a kas īsti viņiem tur mēdz nobirt?