Volga Gaz 21

Bams Reģ.: 28.02.2005

Vot sobstvenno, gribu uzzināt no pieredzes bagātiem žoperīšiem vai vnk šī dampja laimīgajiem īpašniekiem visus sīkumus, ko vien katrs, kas reiz saskāries, zina par šo, nu jau retro auto- Volga GAZ-21.

Nu patīk man šis auto un esmu it kā nobriedis kādu exemplāru varbūt pat iegādāties brīvdienu izbraucieniem apkārt kvartālam pa dzimto sādžu vai reizēm aizvizināt kaimiņu Jurku meitenēs, ja šim tāda luste uznāks

Bet gribētos tomēr bišku vairāk uzzināt, cik, kas, kad tam mēdz lūzt, plīst un citādās ziepēs vai auzās var gadīties pēkšņi ar šo auto nokļūt. Respektīvi, vai LV ir kāds, kas vispār māk saremontēt šo tehnikas brīnumu, /ja nu kas/ pienāks kādreiz

 
Arnis76 Reģ.: 06.02.2006
0 0 Atbildēt

Nuu, te tev var līdzēt tikai antīko auto klubs. tusē viņi pa motormuzeju un pie viņiem iegūsi visu iespējamo info, t. sk par rezerves daļu daiļamata meistariem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

taadu auto japeerk cilveekam, kas prot pats vinju labot, nevis stiept uz servisu. manas domas.. labaa stavoklii maksaa kosmosu.

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Vot sobstvenno, gribu uzzināt no pieredzes bagātiem žoperīšiem vai vnk šī dampja laimīgajiem īpašniekiem visus sīkumus, ko vien katrs, kas reiz saskāries, zina par šo, nu jau retro auto- Volga GAZ-21.

Nu patīk man šis auto un esmu it kā nobriedis kādu exemplāru varbūt pat iegādāties brīvdienu izbraucieniem apkārt kvartālam pa dzimto sādžu vai reizēm aizvizināt kaimiņu Jurku meitenēs, ja šim tāda luste uznāks

Bet gribētos tomēr bišku vairāk uzzināt, cik, kas, kad tam mēdz lūzt, plīst un citādās ziepēs vai auzās var gadīties pēkšņi ar šo auto nokļūt. Respektīvi, vai LV ir kāds, kas vispār māk saremontēt šo tehnikas brīnumu, /ja nu kas/ pienāks kādreiz

Ko konkrēti vajag?

Ja domā arī braukt nevis lai stāv garažā pašam nāksies iegūt mehāniķa grādu!

Saremontēt lai brauc var ar lomu un prijomu dajebkurš dzērājs sovjetu vodjila jebkurā pāķu ciemā. Nav evo.

Detaļas remontam veikalā var nopirkt, hromi brieži stūres un citi dizaina elementi ir meklējami ar uguni, bet ja nauda ir var krievijas replikas nopirkt.

No komforta viedokļa tā nav mašīna- ja nēesi tvaika ielas pretendents fīiilllings pazudīs pēc pirmā karbja pārlasīšanas naktī tumsā pusceļā uz šoses.

Lai uzvedas labi vari rēķināties ar to ka reizi divās sezonās pārlasīsi visu ko var pārlasīt. savādāk tavs mīļākais draugs būs auto evakuātors.

ja joprojām slienāsies pēc gada tādas dzīves ...tad tā jau ir klīnika.

Richi

P.S. ar pastāvīgām divām līdzīgām koikām tvaicenē jau 8 gadu!

P>P>S ja vajag padomu vienmēr welcome. un nedomā pirkt no tiem kosmonautiem kas ss.lv liekas par n-kLs, 95% gadījumu tu reāli saņem 250ls vērtu volgu.

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: taadu auto japeerk cilveekam, kas prot pats vinju labot, nevis stiept uz servisu. manas domas.. labaa stavoklii maksaa kosmosu.

Labā stāvoklī maksā ~500-1000Ls pārējais ir slapjie sapņi

ja nav runa par pilnībā atjaunotu eksemplāru tur cenas reālās var sastādīt ap 5kLs, bet tas ir to vērts.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt
TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt
TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt
TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

untaadaagaraa.com

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Bet gribētos tomēr bišku vairāk uzzināt, cik, kas, kad tam mēdz lūzt, plīst

Salīdzinot ar mūsdienu ķerrām tur pilnīgi viss ir īsmūžīgs.

motors, priekšējais tilts, pakaļējais vecai volgai arī nebūs vairs ilgdzīvotājs,

priekštiltam ir skrūvpirksti - ņepadmažeš, ņepojeģeš

ja gribi ar viņu braukt, jāskrūvē būs bieži.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

pie tam streebs bendzu kaa cuuka samazgas un niuhjaa neies...

tie 70 zirgjeli uz pusotru tonnu dziivsvara buus dikti par maz...

Arnis76 Reģ.: 06.02.2006
0 0 Atbildēt

BAMS kaut kā pieklusa

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

richi rakstīja:

Ko konkrēti vajag?

Ja domā arī braukt nevis lai stāv garažā pašam nāksies iegūt mehāniķa grādu!

Nu ir doma, kā jau minēju to paņemt sava prieka pēc, cik esmu braucis patīk man šie auto, ir viens onka, kura auto braucu, bet šis ir jau tik vecs kā pati pasaule un neko konkrēti par tehnisko pusi pastāstīt nevar, jo neko citu sava šopera mūžā redzējis nav, tad nu prasu šeit.

Saremontēt lai brauc var ar lomu un prijomu dajebkurš dzērājs sovjetu vodjila jebkurā pāķu ciemā. Nav evo.

Detaļas remontam veikalā var nopirkt, hromi brieži stūres un citi dizaina elementi ir meklējami ar uguni, bet ja nauda ir var krievijas replikas nopirkt.

No komforta viedokļa tā nav mašīna- ja nēesi tvaika ielas pretendents fīiilllings pazudīs pēc pirmā karbja pārlasīšanas naktī tumsā pusceļā uz šoses.

Vot šito jau arī gribēju dzirdēt. Esmu dzirdējis, ka tur visas ritošas detaļas ir jāeļļo ar roku.)

Lai uzvedas labi vari rēķināties ar to ka reizi divās sezonās pārlasīsi visu ko var pārlasīt. savādāk tavs mīļākais draugs būs auto evakuātors.

Nu reizi divās sezonās jau var pieciest

P>P>S ja vajag padomu vienmēr welcome. un nedomā pirkt no tiem kosmonautiem kas ss.lv liekas par n-kLs, 95% gadījumu tu reāli saņem 250ls vērtu volgu.

Ok, paldies par padomu! Noteikti kaut ko vēl jautāšu, ja to retrolūzni tomēr nopirkšu.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: taadu auto japeerk cilveekam, kas prot pats vinju labot, nevis stiept uz servisu. manas domas.. labaa stavoklii maksaa kosmosu.

Uz to jau es arī briestu, bet diemžēl ne visu, vismaz es, varēšu/mācēšu salabot savā lauku garāžā.

Bet tā kā tas ir padomju produkts, pieļauju, ka daudzas lietas/detaļas tam ir pietiekami vienkāršas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Bams rakstīja: Bet gribētos tomēr bišku vairāk uzzināt, cik, kas, kad tam mēdz lūzt, plīst

Salīdzinot ar mūsdienu ķerrām tur pilnīgi viss ir īsmūžīgs.

motors, priekšējais tilts, pakaļējais vecai volgai arī nebūs vairs ilgdzīvotājs,

priekštiltam ir skrūvpirksti - ņepadmažeš, ņepojeģeš

ja gribi ar viņu braukt, jāskrūvē būs bieži.

Vai tur kādus mezglus, nezinu, nu bukses vai vēl kaut ko, piemēram, var aizvietot no kāda cita, mūsdienu auto? Esmu dzirdējis, ka var. Man principā šoreiz nav no svara, lai viss tajā auto būtu pilnīgi identisks, vismaz mehānikā ne.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Man principā šoreiz nav no svara, lai viss tajā auto būtu pilnīgi identisks, vismaz mehānikā ne.

njaa, bet reekjinies, ka ja projekts aizies nopietni, bet buus sacuukaats ar svesaam detaljaam, tad cena buus daudz mazaaka jo masiina buus atjaunota ne restaureeta....

un veel , imho, ja ir lieki 10-12 tuukstoshi naudinju kuras nav kur likt un briiva vieta garaazhaa, kaa arii laiks nemeeraa- var taisiit un tad izvilkt pa briivdienaam aaraa, nomazgaat putekljus, ievaskot un iestumt atpakalj garaazhaa...

muusdienu satiksmes pluusmaa ar taadu- khmm....tikai brivdienaas, jo bremzu pastiprinaataajs sitaam laikam veel nebija, stuures pastuuzis arii ne...

nebuus taa gaidiitaa kaifa....

ja gribi liidziigu laineri, bet ar kuru var arii pabraukt- njem kaadu no vecajiem volvo...200-700 seerijas...

droom Reģ.: 24.10.2002
0 0 Atbildēt

Pats sev paņēmu UAZ-469, 75 gada. Lētākais un sakarīgakais ko no kabrioeletiem atradu. Tautā saukts par bobiku. Lai ar viņu bieži braukātu ir tiešām jābūt sadistam. Degvielu tērē 15 litri uz simtu. Vidējais ātrums ko var turēt ir 70~75 km/h.

Braucu un domāja, ka ārprāts kā cilvēki kādreiz mocījušies ar tādām dzelzs kastēm braukājot. Bet kā stila elements mūsdienās ir tīri OK.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ja ir ļoti laba virsbūve, tad taisi hotrodu. Iemet iekšā kautkādu V8 amerikāņa motoru, ādas salonu, 1 kW mūziku u.t.t.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Ja ir ļoti laba virsbūve, tad taisi hotrodu. Iemet iekšā kautkādu V8 amerikāņa motoru, ādas salonu, 1 kW mūziku u.t.t.

vienas stundas laikaa ar trim piippauzeem diez vai izdosies uzpipm my ride

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Kādēļ tā jāņemās ja pilnas izsoles ar tikpat maksājošiem amo autiņiem?! Pietam remontējās cik zinu viņi tik pat vienkārši kā šī kaste, bet lūzt mazāk un ērtāka!

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Kādēļ tā jāņemās ja pilnas izsoles ar tikpat maksājošiem amo autiņiem?! Pietam remontējās cik zinu viņi tik pat vienkārši kā šī kaste, bet lūzt mazāk un ērtāka!

Atliek tikai atvest uz latviju un atjēgties ka lonžeronu vietā ir celtniecības putas

Amju auto maksā labi labu naudu slikti ir tik slikti ka paši amīši uz tiem spļauj un detaļas tādam amurikānim bus kudiš "lētākas" kā volgas 5lS spainis.

Unima Reģ.: 01.10.2004
0 0 Atbildēt

richi rakstīja: ...

Sveiks Rich! atceries varbuut mani ...

es saveejo 24to atdevu senciitim, shis paaris gadus nobrauca un shovasar paardeva ... diemzheel. bet nu vismaz mierinaajums ka 21maa veel mani gaida, kad aizieshu pensijaa cepshu augshaa

Tu es skatos, neesi tam valjaspriekam atmetis ar roku. malacs! ko lai tur veel saka lai veicas!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:...Bet tā kā tas ir padomju produkts, pieļauju, ka daudzas lietas/detaļas tam ir pietiekami vienkāršas.

nu nu... atdure, ja zin - KĀ...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:...

Vai tur kādus mezglus, nezinu, nu bukses vai vēl kaut ko, piemēram, var aizvietot no kāda cita, mūsdienu auto? Esmu dzirdējis, ka var. ...

kaut kas no 24, kaut kas no Latvijas, kaut kas no #uj viņu zin kāda modeļa'" āža"....

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Principā tas ir GAZ, atbilstošas rezerves daļas var meklēt no 24, 51, 52, 53, 69, u.t.t...

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Unima rakstīja:

richi rakstīja: ...

Sveiks Rich! atceries varbuut mani ...

es saveejo 24to atdevu senciitim, shis paaris gadus nobrauca un shovasar paardeva ... diemzheel. bet nu vismaz mierinaajums ka 21maa veel mani gaida, kad aizieshu pensijaa cepshu augshaa

Tu es skatos, neesi tam valjaspriekam atmetis ar roku. malacs! ko lai tur veel saka lai veicas!

Aaaa..zaļā volga....nu jā ātri gan apnika ko pastāsti cilvēkam kas par lietām

Lasītākie raksti

Jaunie raksti