Mini cooper S ??

staar Reģ.: 19.03.2005

Jautājums znatokiem. Vai kāds ir dzirdējis kaut ko par šitā mazauto motora raksturīgākajām probzām un resursu? Vismaz par 163 ZS motoru.

 
staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

iuzii rakstīja: www.mini.lv/...

Hmm, točna. Vot šito es nebiju piefiksējis

iuzii Reģ.: 27.02.2008
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

iuzii rakstīja: www.mini.lv/...

Hmm, točna. Vot šito es nebiju piefiksējis

Es ar nebuutu piefikseejusi, ja pa BM auto kaadus 3 meeneshus nenodziivotu

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

ne tam uzbrauci,

man pašam ir īstais, klasiskais MINI, esmu pietiekoši daudz interesējies par jaunajiem, kūrēju www.miniclub.lv lapeli (jā, zinu, ka pašķība), tā ka šo to zinu.

MINI ideja 60. gados bija maza, lēta, viegli lietojama mašīnīte. Kas no tā ir palicis jaunajā?

Tādā kontekstā tieši manis piesauktie auto vairāk atbilst MINI idejai. A jaunais - glamūrīgs siluets uzmaukts uz kaut kā, kas BMW gadījās pa rokai, un tiek pa dārgo tirgots. Skatos, tu arī esi uzķēries

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Timrots par to bagaaznieku izteicaas jaunajam MINI, ka esot gana ietilpiga...

varot gan golfa somu (rūķīšiem) gan kartupeļu maisu (čipsu pacinjas izskataa) izvietot

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

ne tam uzbrauci,

man pašam ir īstais, klasiskais MINI, esmu pietiekoši daudz interesējies par jaunajiem, kūrēju www.miniclub.lv lapeli (jā, zinu, ka pašķība), tā ka šo to zinu.

MINI ideja 60. gados bija maza, lēta, viegli lietojama mašīnīte. Kas no tā ir palicis jaunajā?

Tādā kontekstā tieši manis piesauktie auto vairāk atbilst MINI idejai. A jaunais - glamūrīgs siluets uzmaukts uz kaut kā, kas BMW gadījās pa rokai, un tiek pa dārgo tirgots. Skatos, tu arī esi uzķēries

taapat kaa vw ar kaefer.....

jaunie nerullee....

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

ne tam uzbrauci,

man pašam ir īstais, klasiskais MINI, esmu pietiekoši daudz interesējies par jaunajiem, kūrēju www.miniclub.lv lapeli (jā, zinu, ka pašķība), tā ka šo to zinu.

MINI ideja 60. gados bija maza, lēta, viegli lietojama mašīnīte. Kas no tā ir palicis jaunajā?

Tādā kontekstā tieši manis piesauktie auto vairāk atbilst MINI idejai. A jaunais - glamūrīgs siluets uzmaukts uz kaut kā, kas BMW gadījās pa rokai, un tiek pa dārgo tirgots. Skatos, tu arī esi uzķēries

Davai nevaig, šitie umņiki ir pilna Latvija. Ķipa man ir un es esmu.

Es redzēju tavā galerijā to mini, nu un? sāc ar to, ka pārtopi no mini metālūžņa turētāja uz mini īpašnieku. Atrestaurē to savu nabadziņu un tad sauc sevi par MINI īpašnieku. Pirms gadiem, kad atrestaurēju savu pirmo veco braucamo, tad bija daudz čiglu kas nāca klāt un sita uz pleca, sakot, man ar tāds ir, tikai uz jautājumu kur? atbilde bija, vectēva šķūnī. 100%, ka lielākai daļai gudrinieku tie braucamie turpina rūsēt neaiztikti vai pārdoti lai nopirktu širpatrebu.

Tākā esmu viens no Beļģijas VESPAS kluba aktīvistiem un manā īpašumā ir PILNĪGI atrestaurēta 1961. gada vespa + atrestaurēta Vjatka VP 150 (1964) + VESPA GTS 250 ie (2007gada), tad varu tev pačukstēt, ka tu ar savu MINI klubu esi iebraucis auzās tieši dēļ saviem nepareizajiem uzskatiem. Ar vespas klubu mums ir vienkārši, ja esi izvēlējies VESPU un vēlies būt klubā, tad laipni aicināts un netakarīgi no tā vai VESPA ir 57 vai 2008 gada. Visus vieno tas, kāpēc cilvēks ir izvēlējies VESPU nevis HONDU, kas daž'brīd pat varētu uzrādīt labākus teh rādītājus. Tā, kā man ir gan vecās, gan jaunās paaudzes vespas tad varu ar pilnīgu pārliecību pateikt, ka viņas atšķiras kā diena pret nakti, bet arī jaunā ir un paliek vespa. Tu zini kāpēc janā VESPA, pilnīgi nopakota maksā pari pa 5 K eiro? tieši tāpēc kāpēc jaunais MINI maksā 25k eiro. Sauc to kā gribi, mārketings nemārketings.

Plānos ir nopirkt arī veco MINI lai rokas neaizmirst eļļas smaku bet sākšu ar jauno, jo vienkārši patīk man tas spridzeklis a vecais MINI lai paliek saldajā ēdienā.

Ja es kādreiz ieraudzīšu Tevi ar labi uzcelto veco MINI, tad respekt un sava komentāra pirmās daļas vārdus ņemšu atpakaļ.

Doma tev vecīt ir laba un respekt jau par to vien, ka esi iegādājies clasisko MINI, bet labāk būtu mazāk runājis un vairāk darījis.

PEACE!!!

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: te par 2005:

consumerguideauto.howstuffworks.com/...

pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....

A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...

Tēks

vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru

jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.

Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.

BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja:

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: te par 2005:

consumerguideauto.howstuffworks.com/...

pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....

A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...

Tēks

vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru

jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.

Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.

BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)

iuzii Reģ.: 27.02.2008
0 0 Atbildēt

staar, nenjem veeraa, tas jau bija manaams mini sezonas atklaashnaa, ka vecie MINI CLASSIC iipashnieki nemuuzjam neatziis jauno mini taa protams ir vinju probleema .

Par maarketinga triku, nu nez, nez... smaidiigais, izbrauc ar visaam taam mashiinaam ko nosauci, un tad ljurini.. nenolieku veco mini, bet tos divus auto nevar saliidzinaat... dziivojam uz priekshu ne pagaatnee

Peace. O GirtzB maybe jaatiekas un vareesi ko par manu mini pastaastiit ;D vinjam visaadi briinumi - pa divam nedeljam neesmu sapratusi.

iuzii Reģ.: 27.02.2008
0 0 Atbildēt

staar, gribi pavizinaaties un paluureet tuvaak dabaa ?

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja:

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: te par 2005:

consumerguideauto.howstuffworks.com/...

pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....

A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...

Tēks

vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru

jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.

Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.

BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)

no kurienes tev šidāda informācija? Mini.lv dīleris lielās, ka jaunajam COOPER S ir twin-scroll turbolādētājs un Overboost fcija. Un pēc mini.lv sanāk tā kā te iiuzi rakstīja, ka ONE ir ar parasto 1.4 L motoreli un COOPER ir ar 1.6 i motoreli, bet S versijai ir kompresors + turbo. Bišku nav skaidrs par to Overboost

funkciju, bet kompresora esamība liekas pat ļoti loģiska, kāpēc lai no viņa atteiktos.

iuzii Reģ.: 27.02.2008
0 0 Atbildēt

Ja ljoti intersee var visus mini dziivee dabuut un atveert vinjiem haubes

Mini One, Mini Cooper, Mini Cooper Diesel, Mini Cooper S

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

ne tam uzbrauci,

man pašam ir īstais, klasiskais MINI, esmu pietiekoši daudz interesējies par jaunajiem, kūrēju www.miniclub.lv lapeli (jā, zinu, ka pašķība), tā ka šo to zinu.

MINI ideja 60. gados bija maza, lēta, viegli lietojama mašīnīte. Kas no tā ir palicis jaunajā?

Tādā kontekstā tieši manis piesauktie auto vairāk atbilst MINI idejai. A jaunais - glamūrīgs siluets uzmaukts uz kaut kā, kas BMW gadījās pa rokai, un tiek pa dārgo tirgots. Skatos, tu arī esi uzķēries

Davai nevaig, šitie umņiki ir pilna Latvija. Ķipa man ir un es esmu.

Es redzēju tavā galerijā to mini, nu un? sāc ar to, ka pārtopi no mini metālūžņa turētāja uz mini īpašnieku. Atrestaurē to savu nabadziņu un tad sauc sevi par MINI īpašnieku. Pirms gadiem, kad atrestaurēju savu pirmo veco braucamo, tad bija daudz čiglu kas nāca klāt un sita uz pleca, sakot, man ar tāds ir, tikai uz jautājumu kur? atbilde bija, vectēva šķūnī. 100%, ka lielākai daļai gudrinieku tie braucamie turpina rūsēt neaiztikti vai pārdoti lai nopirktu širpatrebu.

Tākā esmu viens no Beļģijas VESPAS kluba aktīvistiem un manā īpašumā ir PILNĪGI atrestaurēta 1961. gada vespa + atrestaurēta Vjatka VP 150 (1964) + VESPA GTS 250 ie (2007gada), tad varu tev pačukstēt, ka tu ar savu MINI klubu esi iebraucis auzās tieši dēļ saviem nepareizajiem uzskatiem. Ar vespas klubu mums ir vienkārši, ja esi izvēlējies VESPU un vēlies būt klubā, tad laipni aicināts un netakarīgi no tā vai VESPA ir 57 vai 2008 gada. Visus vieno tas, kāpēc cilvēks ir izvēlējies VESPU nevis HONDU, kas daž'brīd pat varētu uzrādīt labākus teh rādītājus. Tā, kā man ir gan vecās, gan jaunās paaudzes vespas tad varu ar pilnīgu pārliecību pateikt, ka viņas atšķiras kā diena pret nakti, bet arī jaunā ir un paliek vespa. Tu zini kāpēc janā VESPA, pilnīgi nopakota maksā pari pa 5 K eiro? tieši tāpēc kāpēc jaunais MINI maksā 25k eiro. Sauc to kā gribi, mārketings nemārketings.

Plānos ir nopirkt arī veco MINI lai rokas neaizmirst eļļas smaku bet sākšu ar jauno, jo vienkārši patīk man tas spridzeklis a vecais MINI lai paliek saldajā ēdienā.

Ja es kādreiz ieraudzīšu Tevi ar labi uzcelto veco MINI, tad respekt un sava komentāra pirmās daļas vārdus ņemšu atpakaļ.

Doma tev vecīt ir laba un respekt jau par to vien, ka esi iegādājies clasisko MINI, bet labāk būtu mazāk runājis un vairāk darījis.

PEACE!!!

ko tu cepies,

braucu ar savu veco mini ik pārdienas, nav man muzeja eksponāts bet reāla mašīna, viss ir kārtībā lai kaut šodien sēstos un brauktu uz kaut vai Itāliju - kā jau vienreiz ir izdarīts.

Ja tu nepiekrīti manām domām par jauno MINI tad tā arī pasaki, nevis sāc plātīties ar savām vjatkām un zākāties.

Miniklubs nav nekāds oficiāls klubs, un uz rīkotajiem pasākumiem drīkst un ierodas gan veco, gan jauno mini īpašnieki. Bet ir tikai lôģiski, ka veco mini īpašnieki tusē savā bariņā, jo pie vecajiem īpaši neviens klāt nenāk un tie pāris ļauži, kas cīnās ar saviem vecajiem MINi viens otru pazīst un sauc uz tu, bet jauno aprindas mainās katru gadu.

iuzii Reģ.: 27.02.2008
0 0 Atbildēt

smaidiigais, mini salidojumaa izskatijaas savaadaak

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

iuzii rakstīja: smaidiigais, mini salidojumaa izskatijaas savaadaak

nu nu, kas tad tieši izskatījās savādāk? Kāds dzina prom?

iuzii Reģ.: 27.02.2008
0 0 Atbildēt

tieshaa tekstaa nee. ok, lai paliek, ne da Jums

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

iuzii rakstīja: staar, gribi pavizinaaties un paluureet tuvaak dabaa ?

Tu tirgojies ar miņiem, vai esi no milionāru pulciņa?

nav slikta doma, varētu pagvelst gudrības

es no 24 maija nedēļu būšu Latvijā. Davai pa e-pastu visu sarunāsim, dod ziņu.

marks_export@mail.be

iuzii Reģ.: 27.02.2008
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

iuzii rakstīja: staar, gribi pavizinaaties un paluureet tuvaak dabaa ?

Tu tirgojies ar miņiem, vai esi no milionāru pulciņa?

nav slikta doma, varētu pagvelst gudrības

es no 24 maija nedēļu būšu Latvijā. Davai pa e-pastu visu sarunāsim, dod ziņu.

marks_export@mail.be

ar mani gudriibas diezvai varees pagvelzt ;D bet nu ok

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

ne tam uzbrauci,

man pašam ir īstais, klasiskais MINI, esmu pietiekoši daudz interesējies par jaunajiem, kūrēju www.miniclub.lv lapeli (jā, zinu, ka pašķība), tā ka šo to zinu.

MINI ideja 60. gados bija maza, lēta, viegli lietojama mašīnīte. Kas no tā ir palicis jaunajā?

Tādā kontekstā tieši manis piesauktie auto vairāk atbilst MINI idejai. A jaunais - glamūrīgs siluets uzmaukts uz kaut kā, kas BMW gadījās pa rokai, un tiek pa dārgo tirgots. Skatos, tu arī esi uzķēries

Davai nevaig, šitie umņiki ir pilna Latvija. Ķipa man ir un es esmu.

Es redzēju tavā galerijā to mini, nu un? sāc ar to, ka pārtopi no mini metālūžņa turētāja uz mini īpašnieku. Atrestaurē to savu nabadziņu un tad sauc sevi par MINI īpašnieku. Pirms gadiem, kad atrestaurēju savu pirmo veco braucamo, tad bija daudz čiglu kas nāca klāt un sita uz pleca, sakot, man ar tāds ir, tikai uz jautājumu kur? atbilde bija, vectēva šķūnī. 100%, ka lielākai daļai gudrinieku tie braucamie turpina rūsēt neaiztikti vai pārdoti lai nopirktu širpatrebu.

Tākā esmu viens no Beļģijas VESPAS kluba aktīvistiem un manā īpašumā ir PILNĪGI atrestaurēta 1961. gada vespa + atrestaurēta Vjatka VP 150 (1964) + VESPA GTS 250 ie (2007gada), tad varu tev pačukstēt, ka tu ar savu MINI klubu esi iebraucis auzās tieši dēļ saviem nepareizajiem uzskatiem. Ar vespas klubu mums ir vienkārši, ja esi izvēlējies VESPU un vēlies būt klubā, tad laipni aicināts un netakarīgi no tā vai VESPA ir 57 vai 2008 gada. Visus vieno tas, kāpēc cilvēks ir izvēlējies VESPU nevis HONDU, kas daž'brīd pat varētu uzrādīt labākus teh rādītājus. Tā, kā man ir gan vecās, gan jaunās paaudzes vespas tad varu ar pilnīgu pārliecību pateikt, ka viņas atšķiras kā diena pret nakti, bet arī jaunā ir un paliek vespa. Tu zini kāpēc janā VESPA, pilnīgi nopakota maksā pari pa 5 K eiro? tieši tāpēc kāpēc jaunais MINI maksā 25k eiro. Sauc to kā gribi, mārketings nemārketings.

Plānos ir nopirkt arī veco MINI lai rokas neaizmirst eļļas smaku bet sākšu ar jauno, jo vienkārši patīk man tas spridzeklis a vecais MINI lai paliek saldajā ēdienā.

Ja es kādreiz ieraudzīšu Tevi ar labi uzcelto veco MINI, tad respekt un sava komentāra pirmās daļas vārdus ņemšu atpakaļ.

Doma tev vecīt ir laba un respekt jau par to vien, ka esi iegādājies clasisko MINI, bet labāk būtu mazāk runājis un vairāk darījis.

PEACE!!!

ko tu cepies,

braucu ar savu veco mini ik pārdienas, nav man muzeja eksponāts bet reāla mašīna, viss ir kārtībā lai kaut šodien sēstos un brauktu uz kaut vai Itāliju - kā jau vienreiz ir izdarīts.

Ja tu nepiekrīti manām domām par jauno MINI tad tā arī pasaki, nevis sāc plātīties ar savām vjatkām un zākāties.

Miniklubs nav nekāds oficiāls klubs, un uz rīkotajiem pasākumiem drīkst un ierodas gan veco, gan jauno mini īpašnieki. Bet ir tikai lôģiski, ka veco mini īpašnieki tusē savā bariņā, jo pie vecajiem īpaši neviens klāt nenāk un tie pāris ļauži, kas cīnās ar saviem vecajiem MINi viens otru pazīst un sauc uz tu, bet jauno aprindas mainās katru gadu.

Sorry vecīt, piebesiji ar savu plātīšanos. A par to itāliju tu pārspīlē, tevi par tām nesinhroni strādājošajām slotiņām pirmais vācu AUSVEIS atsvaidzinās nerunājot nemaz par UK nummuriem

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

ne tam uzbrauci,

man pašam ir īstais, klasiskais MINI, esmu pietiekoši daudz interesējies par jaunajiem, kūrēju www.miniclub.lv lapeli (jā, zinu, ka pašķība), tā ka šo to zinu.

MINI ideja 60. gados bija maza, lēta, viegli lietojama mašīnīte. Kas no tā ir palicis jaunajā?

Tādā kontekstā tieši manis piesauktie auto vairāk atbilst MINI idejai. A jaunais - glamūrīgs siluets uzmaukts uz kaut kā, kas BMW gadījās pa rokai, un tiek pa dārgo tirgots. Skatos, tu arī esi uzķēries

Davai nevaig, šitie umņiki ir pilna Latvija. Ķipa man ir un es esmu.

Es redzēju tavā galerijā to mini, nu un? sāc ar to, ka pārtopi no mini metālūžņa turētāja uz mini īpašnieku. Atrestaurē to savu nabadziņu un tad sauc sevi par MINI īpašnieku. Pirms gadiem, kad atrestaurēju savu pirmo veco braucamo, tad bija daudz čiglu kas nāca klāt un sita uz pleca, sakot, man ar tāds ir, tikai uz jautājumu kur? atbilde bija, vectēva šķūnī. 100%, ka lielākai daļai gudrinieku tie braucamie turpina rūsēt neaiztikti vai pārdoti lai nopirktu širpatrebu.

Tākā esmu viens no Beļģijas VESPAS kluba aktīvistiem un manā īpašumā ir PILNĪGI atrestaurēta 1961. gada vespa + atrestaurēta Vjatka VP 150 (1964) + VESPA GTS 250 ie (2007gada), tad varu tev pačukstēt, ka tu ar savu MINI klubu esi iebraucis auzās tieši dēļ saviem nepareizajiem uzskatiem. Ar vespas klubu mums ir vienkārši, ja esi izvēlējies VESPU un vēlies būt klubā, tad laipni aicināts un netakarīgi no tā vai VESPA ir 57 vai 2008 gada. Visus vieno tas, kāpēc cilvēks ir izvēlējies VESPU nevis HONDU, kas daž'brīd pat varētu uzrādīt labākus teh rādītājus. Tā, kā man ir gan vecās, gan jaunās paaudzes vespas tad varu ar pilnīgu pārliecību pateikt, ka viņas atšķiras kā diena pret nakti, bet arī jaunā ir un paliek vespa. Tu zini kāpēc janā VESPA, pilnīgi nopakota maksā pari pa 5 K eiro? tieši tāpēc kāpēc jaunais MINI maksā 25k eiro. Sauc to kā gribi, mārketings nemārketings.

Plānos ir nopirkt arī veco MINI lai rokas neaizmirst eļļas smaku bet sākšu ar jauno, jo vienkārši patīk man tas spridzeklis a vecais MINI lai paliek saldajā ēdienā.

Ja es kādreiz ieraudzīšu Tevi ar labi uzcelto veco MINI, tad respekt un sava komentāra pirmās daļas vārdus ņemšu atpakaļ.

Doma tev vecīt ir laba un respekt jau par to vien, ka esi iegādājies clasisko MINI, bet labāk būtu mazāk runājis un vairāk darījis.

PEACE!!!

ko tu cepies,

braucu ar savu veco mini ik pārdienas, nav man muzeja eksponāts bet reāla mašīna, viss ir kārtībā lai kaut šodien sēstos un brauktu uz kaut vai Itāliju - kā jau vienreiz ir izdarīts.

Ja tu nepiekrīti manām domām par jauno MINI tad tā arī pasaki, nevis sāc plātīties ar savām vjatkām un zākāties.

Miniklubs nav nekāds oficiāls klubs, un uz rīkotajiem pasākumiem drīkst un ierodas gan veco, gan jauno mini īpašnieki. Bet ir tikai lôģiski, ka veco mini īpašnieki tusē savā bariņā, jo pie vecajiem īpaši neviens klāt nenāk un tie pāris ļauži, kas cīnās ar saviem vecajiem MINi viens otru pazīst un sauc uz tu, bet jauno aprindas mainās katru gadu.

Sorry vecīt, piebesiji ar savu plātīšanos. A par to itāliju tu pārspīlē, tevi par tām nesinhroni strādājošajām slotiņām pirmais vācu AUSVEIS atsvaidzinās nerunājot nemaz par UK nummuriem

www.balticsnowchallenge.co/IJ

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

www.balticsnowchallenge.com/IJ

iuzii Reģ.: 27.02.2008
0 0 Atbildēt

neiet tas links

iuzii Reģ.: 27.02.2008
0 0 Atbildēt

viss ir kruta, bet man tomer shkjiet, ka taas mashinas nav saliidzinaamas

Lasītākie raksti

Jaunie raksti