Volvo850 2.0i 20V vai 2.5i 20V kurš?

audi80_90 Reģ.: 20.05.2008

Gribu uzzināt kurš no šiem motoriem Volvo 850 labāks,ekspluotācija degvielas patēriņš,uz ko vairāk pievērst uzmanību pērkot šādu auto???Visbeidzot labāk audi C4 ar 2.3l vai 2.6l ,vai tomēr Volvo 850 ar 2.0i 20V vai 2.5i 20V???Jau iepriekš Paldies!!!

 
tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

brauc tik ar savu burbuli

schizo Reģ.: 17.11.2007
0 0 Atbildēt

Labāk Volvo 850 ar 2.3 turbinieku, T5! Maz neliksies...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas volvo 2.3 bīdelis pēc cipariem baigi atgādina audi 2.2 20vt Tad var tikpat labi domāt par UrS4 vai UrS6

Topika autoram - esi kārtējais, kas uzskata, ka strebiens ir proporcionāls litrāžai Cik dzirdēts, vecajiem 2.6 un 2.8 strebienā jūtama šķirba nav, iešanā zināma ir.

baxi2 Reģ.: 12.07.2003
0 0 Atbildēt

esmu vizināts ar 2.0 850 o,neiet tā mašīna,bet par patēriņu nezinu,pašam ir 2,5 20V,smaga kāja,pilsētā sanāk 12-14(draudzenei viegla kāja,9-10),bet uz šosejas man 9 litri,ar slēgšanos uz leju apdzenot utt

audi80_90 Reģ.: 20.05.2008
0 0 Atbildēt

Vakar izbraucu ar 850 2.0i 20V iet it kā tīri labi,salonā arī vietas daudz,godīgi sakot iepatikās pat vairāk kā C4.Kā tiem volvo a remontiem vai spipri sāliti sanāk ja nākas ko taisīt??

wiests Reģ.: 08.05.2005
0 0 Atbildēt

ja pats remontēsi...nebūs sālīti, bet servisos prasa pieklājīgu $$$ ciparu.

audi80_90 Reģ.: 20.05.2008
0 0 Atbildēt

Kā viņiem ar hadeni,vai bieži lūst,vai rezerves daļas viegli pieejamas??

baxi2 Reģ.: 12.07.2003
0 0 Atbildēt

Skatoties kas plīst Savam esmu mainījis gultņus,dārgi(cik neatceros,bet C4 man arī ir bijis),plauktu bukses mainītas:kapeikas,pēc tam izbeidzās atbalsta šarnīri,kas atsevišķi no plaukta nemainās,aizvedu atrestaurēt,jo lētos(ap 50.ls) plauktus neieteica likt,bet LEMFORDER maksāja 80 gabalā Vēl stūres reikas/sūkņi šiem "pārejniekiem" ir vāja vieta,zinu vairākus šī modeļa īpašniekus,kas remontējuši un mocījušies Pats savam arī nesenatrestaurēju(maksāja apmēram 100ls ar visiem materiāliem) + darbs servisā,jo noņemt reiku ir nenormāls murgs,pusrāmis jālaiž vaļā un tad vēl normāli nevar klāt tikt ,tāpēc uzmanīgi jāskatās,vai kautkur kautkas nepil,sūknis nekauc utt...

PS,zinu,ka iepriekšējais saimnieks bija nomainijis aizmugures amortizatorus,pečkas un lielo radiatoru(vienkāršī "sapuvuši"),tas laikam lielos vilcienos viss

PS,viss rakstītais 2,5l 20V

PPS,braukšanas komforts un stabilitāte VOLVO viennozīmīgi labāka kā C4

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Cik zinu, tad 2.0 ir nianse, ka taadus razhoja visaadiem tirgiem kuros ir liels ekonodoklis par litraazhu...taadi naak no Itaalijas un veel dazhaam dienvidu zemeem...

attieciigi ja razhotaajs ir paredzeejis dienvidzemju tirgum, var gadiities ka tam autosam ir švakaaka antikorozijas apstraade, pečka utt...es sev taadu nenjemtu, visticamaak...

taa ir taada liidz galam nepaarbaudiita teorija, bet kliist baumas...

baxi2 Reģ.: 12.07.2003
0 0 Atbildēt

OZZ,cik esmu dzirdējis/saskāries,visi 2,0 ir nākuši no ITA ,tā ka noteikti,ka Tev taisnība

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Urša sotaks arī ir itālis?

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Urša sotaks arī ir itālis?

atfisies-marsh uz beernudaarzu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti