Saprotu, ka obligāti, bet janu...
Ir viens tiešām ļoti, ļoti labs ar pierādāmu minimālu noskrējienu.
Pārējais ja sadomāsi, ka parastā kārba nav defekts.
Saprotu, ka obligāti, bet janu...
Ir viens tiešām ļoti, ļoti labs ar pierādāmu minimālu noskrējienu.
Pārējais ja sadomāsi, ka parastā kārba nav defekts.
Pats tik tikko tādu meklēju sev. Beigas iepirku 2004 gadu pēc feislifta. 2.0 automatu.
Bremzes-10
Eksterjers-10
Interjers- 9
Dinamika -8
Vadamiba-9
Ietilība/salona transformejamibas iespejas-9
Paterins 2.0 150zs motoritim ar AT patreiz 7.4L (šoseja 60%/ pilsēta 40%)
Vairāk vari palasīties te:
Gregers rakstīja: Saprotu, ka obligāti, bet janu...
Ir viens tiešām ļoti, ļoti labs ar pierādāmu minimālu noskrējienu.
Pārējais ja sadomāsi, ka parastā kārba nav defekts.
TO Gregers: Diemžēl šoreiz automāts ir vienīgā akceptējamā opcija, bet neuzskatu,ka mehānika ir defekts.
Kesi, paldies par saitiem. Palasījos, daudz praktiskas informācijas. Arvien vairāk sāk interesēt RAViks. Kā ar stabilitāti? Daži man te pūderēja, ka dēļ īsās bāzes esot nestabils! UN pilnpiedziņa visu laiku ir 50:50?
Interjers 9 ????????????
Labi ja 5 savilktu tas plastmasas gabals !
Paziņām tāds ir bijis dīzeļa izpildījumā ar mehānisko kārbu. Neko īpaši labu par to auto neesmu dzirdējis. Spilgtākie piemēri - divas reizes sajūgu mainīja (vienu reizi garantijas laikā, otru pēc). Komentārus par vadītāja braukšanas prasmēm šajā sakarā varat pieturēt sev - pusmūža cilvēks, pietam visu dzīvi saistīts ar tehniku. Navigācijas ekrāns arī gļučīja dažas reizes. Mainīja, bet uz neilgu laiku palīdzēja. Par salonu Motorolers pareizi pateica - nekas apbrīnas vērts tur nav. Tāpat kā aizmugurē vietas (arī nav).
Viss beidzās ar to, ka tā naglu kaste tika pārdota un iepirkts land cruiser.
apbrīnas = apbrīna.
Red, postu labošanas iespēju tiešām vajag kā ēst.
Pa to naudu var labu foresteru sameklēt, kurš kā diena pret nakti ar ravu!
bet cienītie kolēģi- cilvēkam ir iepaticies RAV4 un nevis foresters vai Landcruisers.
Lūdzu respektēsim topika autoru.
par subariem varat parunat subarupower.lv
bet par LancCruiseriem www.landcruiserclub.lv/...
Tur jūsu viedokli ņems vērā šo auto īpašnieki.
Ravam ir patstavigais 4x4. par stabilitāti sūdzību nav- bet pagaidam gan esmu norullējis tikai kādus ~1000 km.
Pašmasa 1500, pilna masa 1800 + 16\'\' riteņi uz 215/65 protams dod savu ietekmi uz stabilitāti. Pats neesmu gonkotājs par cik pārvadāju sievu un bērņuku.
Ja ir velme piedalīties rallijā- nevarēšu komentēt--> ikdienas praukšanai (limits +/- 30km/h) man problēmu nav.
Ko tad tu tur pagonkosi ar tādu kasti?
Un cik patstāvīga tā pilnpiedziņa tev tur ir - visu laiku griež pakaļas riteņus, vai tikai šad un tad pieruba, lai papistu mozgas? Motors šķērsām vai garenvirzienā?
Motors skersam, pakaljas piedzinja par laimi patstavigā.
Nu ja paskatamies LV baja, Dacar sacensibu rezultatus nav Tur ne RAV4, ne Outlander, ne Quashai ne Xtrail ne X3/X5, ne Q7--> Nu nav tur neviens no partketniekiem.
Davai negaidīsim no parketnieka bezceļu auto īpašibas un caurejamību (un cenu)!
Peace
P.S. Ka teikts RAV4 gramatinja--> 4x4 nav paredzets offroad gonkai--> tas tikai dod nelielas priekšrocības dažādās ikdienas stupid situācijās kad tas var palidzet savakt auto
PAr gonkošanu un
msh rakstīja: Ko tad tu tur pagonkosi ar tādu kasti?
Un cik patstāvīga tā pilnpiedziņa tev tur ir - visu laiku griež pakaļas riteņus, vai tikai šad un tad pieruba, lai papistu mozgas? Motors šķērsām vai garenvirzienā?
kesis rakstīja: Pats tik tikko tādu meklēju sev. Beigas iepirku 2004 gadu pēc feislifta. 2.0 automatu.
Bremzes-10
Eksterjers-10
Interjers- 9
Dinamika -8
Vadamiba-9
Ietilība/salona transformejamibas iespejas-9
Paterins 2.0 150zs motoritim ar AT patreiz 7.4L (šoseja 60%/ pilsēta 40%)
Vairāk vari palasīties te:
www.4rav.ru/...
rav4world.com/...
Gregers rakstīja: Saprotu, ka obligāti, bet janu...
Ir viens tiešām ļoti, ļoti labs ar pierādāmu minimālu noskrējienu.
Pārējais ja sadomāsi, ka parastā kārba nav defekts.
Fatera RAV 4. 01.g. 2.0 automats eed vid. 10l, nesaprotu kaa tu vari dabut 7.4l. Pa Rigu netiek braukts, tikai pa mazpilsetu un rajonu.
Ja jau reiz šķērsām, tad viss skaidrs. Haldex ar savu nepatstāvīgo pilnpiedziņu vienīgi dod to, ka ar attiecīgo mašīnu nepieredzējis vadītājs var arī nonākt avārijas situācijā, jo kuj izzīlēsi, kad tā pakaļa pieslēgsies Pašam reiz bija ar tukšonu jautra situācija, par laimi, uz asfalta
P.S. Ar lielu kasti, kurai zem haubes šujmašīna, patīkami braukt? Jeb vai tev tur tomēr ir ķīselis?
tā kastīte ir diezgan maziņa. 4-vietīgs auto
Zapars vai vecā vabole arī ir četrvietīgi Vienīgi tie ir divreiz zemāki un līdz pusotrai tonnai tur tālu
msh rakstīja: Ja jau reiz šķērsām, tad viss skaidrs. Haldex ar savu nepatstāvīgo pilnpiedziņu vienīgi dod to, ka ar attiecīgo mašīnu nepieredzējis vadītājs var arī nonākt avārijas situācijā, jo kuj izzīlēsi, kad tā pakaļa pieslēgsies
sinhro&citas muftotaas piedzinjas- iespeeja vienaa pagriezienaa pielikt bikses 3x
(c) autoliste
p.s. ja zini ar ko brauc... un reekjinies ar konstrukcijas iipatniibaam-tas nedraud ...
kesis rakstīja: Motors skersam, pakaljas piedzinja par laimi patstavigā.
Nu ja paskatamies LV baja, Dacar sacensibu rezultatus nav Tur ne RAV4, ne Outlander, ne Quashai ne Xtrail ne X3/X5, ne Q7--> Nu nav tur neviens no partketniekiem.
Nu paskaties gan dakara rezultatus ir gan x5 gan tuaregs.Abi parketnieki.Kaut gan muļķigi butu vilkt kaut kadas paraleles šiem auto
batka rakstīja:
kesis rakstīja: Motors skersam, pakaljas piedzinja par laimi patstavigā.
Nu ja paskatamies LV baja, Dacar sacensibu rezultatus nav Tur ne RAV4, ne Outlander, ne Quashai ne Xtrail ne X3/X5, ne Q7--> Nu nav tur neviens no partketniekiem.
Nu paskaties gan dakara rezultatus ir gan x5 gan tuaregs.Abi parketnieki.Kaut gan muļķigi butu vilkt kaut kadas paraleles šiem auto
galvenais jau lai pašam apziņa būtu
didzinators rakstīja:
Fatera RAV 4. 01.g. 2.0 automats eed vid. 10l, nesaprotu kaa tu vari dabut 7.4l. Pa Rigu netiek braukts, tikai pa mazpilsetu un rajonu.
Ja rajons tiek saprasts ar granteni, tad tas ir normāls patēriņš.
Pats esmu braucis ar jauno RAV4 ar 2.0 un automātu. Braukts tika gan pa granteni, gan pa pilsētu, gan pa šoseju. Tā tas ir - vid. patēriņš ap 10.
Pašlik man ir jauns 2,2 d,mehānika.
Cik man ir teikuši ar auto biznesu saistīti cilvēki ,tad pajuno-jauno auto mehāniskās visiem modeļiem modeļiem ir vājais punkts , gan sajūgu nodedzina gan visu ko citu , kā piemºēru man minēja , esot tāds sajūga DEM(f)PERS vai kā pareizi to padarīšanu sauc .Tad šis mantiņas remonts izmaksā 1600-2000 LS un plīstot braši . Itkā jaunajām rav kārbas defekti esot novērsti .
Nu bet topika autoram padomā automāts ,tā kā būs vis ok
Testa auto benzīns ar AT, kompī patēriš bij 11,4, bet dizeļmehānikai 6,6 , nu bet tās bij testa mašinas no Amserva , pamatā jau laikam vizinās pa krasta ielu un apkārtni un gan jau daži tā sirsnīgi pavelk
Njā, sajūga problēmas atkristu, jo ir doma tikai par automātu. Kā RAViem ar tehnisko uzticamību attiecībā uz ritošo? Cik atceros, japāņiem daudz ko nevarēja atsevišķi nomainīt, piem. tikai vienu gultni vai ko tur, jāmaina daudz kas cits kopā ar to gultni . Konkrēti tas accordam bija. Vai toijotām varētu būt līdzīgi?
Motorolers rakstīja: Interjers 9 ????????????
Labi ja 5 savilktu tas plastmasas gabals !
nu tas 9 par interjeru ir lai varētu labāk salīdzināt pārējos vērtējumus
Pirmais rakstīja:
Motorolers rakstīja: Interjers 9 ????????????
Labi ja 5 savilktu tas plastmasas gabals !
nu tas 9 par interjeru ir lai varētu labāk salīdzināt pārējos vērtējumus
Ja pāpsēžās no VAZ, tad šīs atzīmes var saprast, vai arī tiek lietota 20 ballu sistēma. Jo, ja 10, tad nez, uz cik tad vērtējams Cayenne interjers?
Tik vien kā viena lapa piesmamota Eu nu saņemās džeki!!!
Meklēju RAV4 \'01 - \'03!!!!
Sveiciens! Varbūt kādam ir zināms kāds labs RAv4 uz pārdošanu - kāds paziņa vai radiniex tirgo? Principā meklējas eksemplārs ar automātu (obligāti), četrām durvīm, pārējās ekstras - nu standarts - elektro pakete, kondiķis. Cena +/- 11 000 EUR. Pēc sludinājumiem dažus apskatījos - baigi var iegrābties uz sistu auto. Gribētos kaut cik zināmu auto, moš kādam ir kas iesakāms???