Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lojalitate SAAB

Imka Reģ.: 26.02.2004
 
1 2 3
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Imka rakstīja: Bet tas jau tikai Amerikā

auto.apollo.lv/...

Nu nez - es jau arī sāku domāt par nelojalitāti. Viss gan atkarīgs no tā, ko tad beidzot piedāvās jaunajā modeļu klāstā. Bet ja visu būs pavilkuši uz 9-7 amurikānisko izpildījumu, tad nāksies kaut ko citu meklēt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ņem no sviesca pārbaudītas vērtības

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ņem no sviesca pārbaudītas vērtības

Būs pagrūti - es jau 2 gadus esmu uz šī gadsimta auto pārgājis. Nākamais auto visticamāk varētu būt no dīlera

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šī gadsimta sābs ir opelis

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Šī gadsimta sābs ir opelis

Un šī gadsimta tigus līderi ir Getz un Logan. Izaudz reiz no autiņiem un savas latviskās sakudības.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kur tur skaudība? Pats minēji 9-7x, kas ir kevrolets Arī skaudība, tikai no tavas puses?

Tāds "sābs" vairs neeksistē - tas beidza eksistēt brīdī, kad pārtrauca ražot modeļus, kuri bija izveidoti Saab - scania laikā Tagad eksistē vienīgi "preču zīme" [zīmols] "SAAB", kas nozīmē apaļu rimbuli ar pūķi, kurš rāda mēli, kā arī noteiktas formas priekšējo resti un priekšējos lukturus. Pārējais atkarājas no tā, kā zviedru inženieri [un pat ne zviedru, bet vācu] izdomā pārveidot [un cik daudz jamiem atļauj kungi no okeāna otra krasta] vētras dzelžus Tāpēc arī tā lojalitāte pazūd - jo nopērkot sābu, tu nopērc krutu opeli vai kevroletu - pazūd tolks pirkt, sevišķi,ja ir kā sābam - dārgais un krutais "brends" ir bāzēts uz lēto, nevis kā VAG, kur škodas ir bāzētas uz dārgāko vw

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kur tur skaudība? Pats minēji 9-7x, kas ir kevrolets Arī skaudība, tikai no tavas puses?

Tāds "sābs" vairs neeksistē - tas beidza eksistēt brīdī, kad pārtrauca ražot modeļus, kuri bija izveidoti Saab - scania laikā Tagad eksistē vienīgi "preču zīme" [zīmols] "SAAB", kas nozīmē apaļu rimbuli ar pūķi, kurš rāda mēli, kā arī noteiktas formas priekšējo resti un priekšējos lukturus. Pārējais atkarājas no tā, kā zviedru inženieri [un pat ne zviedru, bet vācu] izdomā pārveidot [un cik daudz jamiem atļauj kungi no okeāna otra krasta] vētras dzelžus Tāpēc arī tā lojalitāte pazūd - jo nopērkot sābu, tu nopērc krutu opeli vai kevroletu - pazūd tolks pirkt, sevišķi,ja ir kā sābam - dārgais un krutais "brends" ir bāzēts uz lēto, nevis kā VAG, kur škodas ir bāzētas uz dārgāko vw

Ja gribi rakt tik dziļi, tad pagājušā gadsimta izpratnē neeksistē neviens auto. Visi ir pārpirkti, apvienoti, modificēti un pielāgoti. Bet šajā gadījuma tavs minētais piemērs ir pat ļoti neatbilstošs - VW un Škoda patiešām kvalitātes ziņā maz atšķiras - starpība ir jūtama tikai uz tās pašas platformas būvētajos Audi. Un SAAB šajā gadījumā ir tādā pat pozīcijā pret Opel, kā Audi pret VW - viena platforma, bet augstākas kvalitātes izpildījums.

Un nevajag pat "brendus" šķirot - lielākā daļa auto, ko tirgo Latvijā ir kardināli atšķirīgi no tiem, ko ar tādu pašu nosaukumu tirgo "vecajā" Eiropā. SAAB ir viens no retajiem zimoliem, kas atsevišķus modeļus joprojām ražo tikai vienā rūpnīcā, nevis latvju bāleliņiem piegādā pie lētā darbaspēka saceptos sūdus.

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Tak neķer kreņķi - pēc msh domāma "Golf über alles". Nav ko attīstīt neauglīgu diskusiju.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu pļā, kāds ir iedomājies, ka turcijā salikts mērcēdess ir mazāk kvalitatīvs par to pašu turku vācijā salikto mērcēdesu

davai, karogs jums rokā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Graberis rakstīja: Tak neķer kreņķi - pēc msh domāma "Golf über alles". Nav ko attīstīt neauglīgu diskusiju.

Ja dzīvo ar tādiem uzskatiem, tad tā tiešām ir neauglīga diskusija

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Ja gribi rakt tik dziļi, tad pagājušā gadsimta izpratnē neeksistē neviens auto. Visi ir pārpirkti, apvienoti, modificēti un pielāgoti. Bet šajā gadījuma tavs minētais piemērs ir pat ļoti neatbilstošs - VW un Škoda patiešām kvalitātes ziņā maz atšķiras - starpība ir jūtama tikai uz tās pašas platformas būvētajos Audi. Un SAAB šajā gadījumā ir tādā pat pozīcijā pret Opel, kā Audi pret VW - viena platforma, bet augstākas kvalitātes izpildījums.

Ko tu pīpē? Audim ir savas platformas, uz kurām paretam vw uzrauj kādu savu modeli, kā arī A3 un TT, kas ir golfi ar četriem riņķiem. Lielākā daļa motoru gan ir "korporatīvi", un tam ir zināmas priekšrocības Kamēr škoda tas pats vw vien ir, tikai ražots čehijā. Ir tomēr starpība - A4,A6,A8 ir uz savām platformām, kamēr 9-3 un 9-5 - uz vētras platformas, un bīdeļi arī nu jau ir palikuši tie paši ecotec. Atzīsti, ka sāba unikalitāte pazuda līdz ar pārdošanu gm Man pašam ļoti nepatīk tagadējās tendences auto ražotāju jomā - beigsies ar to, ka viss piederēs ķīniešiem un viss

Seene rakstīja:

Un nevajag pat "brendus" šķirot - lielākā daļa auto, ko tirgo Latvijā ir kardināli atšķirīgi no tiem, ko ar tādu pašu nosaukumu tirgo "vecajā" Eiropā. SAAB ir viens no retajiem zimoliem, kas atsevišķus modeļus joprojām ražo tikai vienā rūpnīcā, nevis latvju bāleliņiem piegādā pie lētā darbaspēka saceptos sūdus.

Ruselhaimā?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ko tu pīpē? Audim ir savas platformas, uz kurām paretam vw uzrauj kādu savu modeli, kā arī A3 un TT, kas ir golfi ar četriem riņķiem. Lielākā daļa motoru gan ir \"korporatīvi\", un tam ir zināmas priekšrocības Kamēr škoda tas pats vw vien ir, tikai ražots čehijā. Ir tomēr starpība - A4,A6,A8 ir uz savām platformām, kamēr 9-3 un 9-5 - uz vētras platformas, un bīdeļi arī nu jau ir palikuši tie paši ecotec. Atzīsti, ka sāba unikalitāte pazuda līdz ar pārdošanu gm Man pašam ļoti nepatīk tagadējās tendences auto ražotāju jomā - beigsies ar to, ka viss piederēs ķīniešiem un viss

Pats ko pīpē? en.wikipedia.org/...

Un SAAB nav uz Vectra platformas, bet gan Vectra, SAAB u.c. auto ir uz GM Epsilon platformas - t.i. ir kopēja izcelsme, bet SAAB nebūt nav pakārtots tam, ko oriģinālajai platformai ir sajājuši Opel inženieri.

Un manam auto nav nekāds Ekotec, bet gan viens no pirmajiem 3.0 TDI commorailiem, kas nu jau ir palikuši par vienu no izplatītākajiem dzinēju variantiem lielai daļai autoražotāju premium segmentā.

Par individualitātes zadēšanu - nešaubīgi piekrītu. Bet tā nav tikai SAAB nelaime - tāda ir globālā tendence. Un auto ir joprojām tieši tik individuāls, cik vispār mūsdienās ir iespējams.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pats ko pīpē? en.wikipedia.org/...

Kad tā paskatās uz tādu listu, tā liekas, bet ja papēta, kas nāca vispirms, un kas pēc tam... Vēl tāds sīkums - ja VAG aparātam motors šķērsām, bāzēts uz vw, ja garenvirzienā, audi. Audim garenvirzienā palicis tikai dēļ q

Seene rakstīja:

Un manam auto nav nekāds Ekotec, bet gan viens no pirmajiem 3.0 TDI commorailiem, kas nu jau ir palikuši par vienu no izplatītākajiem dzinēju variantiem lielai daļai autoražotāju premium segmentā.

Premium ražotāji daudz aizraujas ar isuzu ķīseļiem?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Un nevajag pat "brendus" šķirot - lielākā daļa auto, ko tirgo Latvijā ir kardināli atšķirīgi no tiem, ko ar tādu pašu nosaukumu tirgo "vecajā" Eiropā. SAAB ir viens no retajiem zimoliem, kas atsevišķus modeļus joprojām ražo tikai vienā rūpnīcā, nevis latvju bāleliņiem piegādā pie lētā darbaspēka saceptos sūdus.

Ruselhaimā?

Nu nez vai Ruselhaima ir guži nosaucama par lēto darbaspēku, pie tam līdzšinējie 9-5 un vēl nesen arī 9-3 nāca tikai no Trolhatanas.

BMW, piemēram, tajā pat laikā savus pieprasītākos modeļus kopmlektē DĀR, Indijā un Krievijā. Un pie mums nopērkamie pamatā ir tieši no Krievijas rūpnīcām. MB tieši tāpat nāk no Turcijas. Es tomēr laikam izvēlos kaut kopā ar Opel, bet Vācijā ražotu auto, jo krievu un turku darba tikums manī nevieš lielu optimismu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Premium ražotāji daudz aizraujas ar isuzu ķīseļiem?

Nē ar 3 litru commonrail turbodīzeļiem. Isuzu bija viens no pirmajiem, kas tādu uztaisīja - tādēļ arī ar visām no tā izrietošajām bērnu slimībām.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:

Seene rakstīja: MB tieši tāpat nāk no Turcijas

Sēne, nesvaidies ar saviem pseido faktiem.

Turcijā taisa mazu daļu no MB. MB taisa arī Brazīlijā, ASV, Spānijā Austrijā, Šveicē un protams, ir modeļi, kas top tikai Vācijā.

Un tu tiešām ceri, ka aizejot pie latvijas dīlera un izvēloties kādu no premium klases mašīnām, dabūsi Vācijā ražotu?

Jā, protams, ekskluzīvos modeļus ražo tikai Vācijā, bet tā ir cita kategorija.

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

manuprat SAAB zaude SUV vai krosoveru segmenta nepiedavajot gandriz vai pilnigi neko konkuretspejigu. Tadejadi nav jabrinas ja cilvekam lielaka gimene vish SAAB neizvelas jo nav tada modela kuram vairak par 7sedvietam. Tadel jau a savu SAAB pardevu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pēc manas saprašanas, mana Opel-Meriva ir salikta Spānijā, Saragosā.

en.wikipedia.org/...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

taisi topiku par savu (ne)lojalitāti vw !

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

snow rakstīja: manuprat SAAB zaude SUV vai krosoveru segmenta nepiedavajot gandriz vai pilnigi neko konkuretspejigu. Tadejadi nav jabrinas ja cilvekam lielaka gimene vish SAAB neizvelas jo nav tada modela kuram vairak par 7sedvietam. Tadel jau a savu SAAB pardevu...

Interesanti, pirms kādiem 20 vai 30 gadiem cilvēki mazāk bērnus rāva augšā, ka nebija ne hujuv, ne hujover "mašīnas"? Šitās klases kā tādas izgudroja tikai pirms pārdesmit gadiem, lai apmierinātu jeņķu egoismu[džipus klāt neskaitīt, tā ir cita klase]...

Bet ja jau reiz tā ģimene ir tik liela, lai mainītu mašīnas, atļaušos pabrīnīties par vecākiem, kas sīkos bāž bagāžniekā, tā vietā, lai nopirktu busiņu, teiksim, vw transporter

Grecco Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

snow rakstīja: manuprat SAAB zaude SUV vai krosoveru segmenta nepiedavajot gandriz vai pilnigi neko konkuretspejigu. Tadejadi nav jabrinas ja cilvekam lielaka gimene vish SAAB neizvelas jo nav tada modela kuram vairak par 7sedvietam. Tadel jau a savu SAAB pardevu...

Pilnīgi piekrītu tāpēc atstājot saabu kā jauno mašīnu nācās izvēlēties santafeju. Ja būtu 9-4 pieejams tad vēl būtu padomājis

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

snow rakstīja: manuprat SAAB zaude SUV vai krosoveru segmenta nepiedavajot gandriz vai pilnigi neko konkuretspejigu. Tadejadi nav jabrinas ja cilvekam lielaka gimene vish SAAB neizvelas jo nav tada modela kuram vairak par 7sedvietam. Tadel jau a savu SAAB pardevu...

Interesanti, pirms kādiem 20 vai 30 gadiem cilvēki mazāk bērnus rāva augšā, ka nebija ne hujuv, ne hujover "mašīnas"? Šitās klases kā tādas izgudroja tikai pirms pārdesmit gadiem, lai apmierinātu jeņķu egoismu[džipus klāt neskaitīt, tā ir cita klase]...

Bet ja jau reiz tā ģimene ir tik liela, lai mainītu mašīnas, atļaušos pabrīnīties par vecākiem, kas sīkos bāž bagāžniekā, tā vietā, lai nopirktu busiņu, teiksim, vw transporter

Nu kadreiz brauca viens otru turot klepi ko taga maigi izsakoties CP neatbalsta

ja ieliec siko sedekliti vinam vienalga vai vw businsh vai krosovers jo vietas pilnigi pietiek. vw businsh jau pec definicijas nav vieglais auto un izjutas ar to braucot man nepatik ka ari ta izskats. Nepatika ari visada veida miniveni jo pa cik dzivoju laukos vajadzeja tads verjkis ar kuru var izbraukt sliktus celus tadel panemu 7vietigu Subaru Tribecu kuram 4x4 un visi pribambasi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Parketnieks arī pēc definīcijas nav vieglais auto, braucot ar parketnieku izjūtas identiskas kā braucot ar vw T4 Vienīgi T4 [kam gribas, ielieciet "T4" vietā "T5" ] varbūt ir pat zemāks [ar to domājot jumtu, nevis apakšu] par dažu labu parketnieku un praktiskāks

Par laukiem runājot - kāpēc tie, kas laukos dzīvo un ikdienā n-tos kilometrus pa graņķarofkām un zemesceļiem rullē, pirms dažiem gadiem braukāja ar otrajiem un trešajiem passātiem un otrajiem golfiem[tagad vienīgi bik jaunāks tas klāsts palicis], nevis veciem bobikiem?

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

subarim i bokser mototors tadejadi ir zemaks smaguma punkts un sajutas braucot ipashi neatshkiras no viegla tobish likumos ta negazelejas tadel ar uz vinu krita izvele.

laukos cilveki kam jabrauc nost no pagasta celiem resp tadi kuri ziema netiek shkureti parasti ar passatiem nebrauka braukt jau var ari ar veluku

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

snow rakstīja: subarim i bokser mototors tadejadi ir zemaks smaguma punkts un sajutas braucot ipashi neatshkiras no viegla tobish likumos ta negazelejas tadel ar uz vinu krita izvele.

laukos cilveki kam jabrauc nost no pagasta celiem resp tadi kuri ziema netiek shkureti parasti ar passatiem nebrauka braukt jau var ari ar veluku

VW Transporter ar 4-motion ir krietni vien izturīgāks un caurgājīgāks par lielāko daļu "džipu". Bet nu galīgi nav stilīgs, tapēc jāaizstāv savu izvēli ar visādiem dīvainiem argumentiem, lai tik neatzītu, ka patiesībā jau auto ir nopirkts tikai modes pēc.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti