Ak jā - sabloķēt tur tiešām neko nevar. Var atslēgt vilkmes kontroli, bet virs 60 km/h viņa pati ieslēdzas atpakaļ - gribi to, vai negribi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ak jā - sabloķēt tur tiešām neko nevar. Var atslēgt vilkmes kontroli, bet virs 60 km/h viņa pati ieslēdzas atpakaļ - gribi to, vai negribi.
un, ja procesors uzkaras ... ?
Interesanti, kā tad tiek izveikti tie 90% - kaut kāds dubults tas sajūgs? Tad jau mošk elektronikas gļuku dēļ var palikt pavisam bez piedziņas[pēc gadiem, kad tādi sāks peldēt augšā]?
Grieze tikai vienam ritenim ož pēc parastās sistēmas [neatceros nosaukumu] kas cītīgi izmanto bremzes
Vārdu sakot, sābs kā sābs - ļurbo brīnums, kuru uz ceļa notur tikai elektronika
Ar bremzēšanu neķēmojās slavenie x-drive no bumerrūpnīcām?
Arnijs rakstīja: Tas ir, kamēr es vēl tur strādāju.
vienlaik SAAB bij kaukads projekts iesakts ar SUBARU kur bi doma izmantot SUBARU 4x4 sistemu varbut tas jaunais 4x4 ir kaukas no ta?
vsp butu loti ok ja SAAB razhotu krosoveru nu tip ka VOLVO XC90 manuprat Latvijas celiem tas ir pats labums ja brauc 50/50grants/asfalts.
msh rakstīja: Interesanti, kā tad tiek izveikti tie 90% - kaut kāds dubults tas sajūgs? Tad jau mošk elektronikas gļuku dēļ var palikt pavisam bez piedziņas[pēc gadiem, kad tādi sāks peldēt augšā]?
Grieze tikai vienam ritenim ož pēc parastās sistēmas [neatceros nosaukumu] kas cītīgi izmanto bremzes
Vārdu sakot, sābs kā sābs - ļurbo brīnums, kuru uz ceļa notur tikai elektronika
Izlasi pats www.haldex.com/...
Bet SAAB ezbrauci pilnīgi nepamatoti - paradi man kaut vienu mūsdienu auto, kas neapstāsies, ja elektronika pievils.
Starp citu Hadex AWD III ir ļoti daudziem pazīstama ar citu nosaukumu - 4motion. Un to arī kontrolē ECU.
snow rakstīja: www.subaru.lv/...
www.usatoday.com/...
vai ta ir ari jaunajam 9-3 ?
pats saprati, ko pajautāji? es ne.
anonimikis rakstīja: un, ja procesors uzkaras ... ?
Tad pārstartē.
Lojalitate SAAB