taaneko rakstīja: Sveika Tauta- jauna tēma smadzeņu "palauzīšanai" un zināšanu demonstrēšanai...
Tātad īsumā- apskatam daudz aprunātā Opeļa 2,0 dti 16V turbo ECOTEC dīzeli, 2000g. ražojuma motoru. Atverot haubi- kreisajā tālākajā stūri zem gaisa vadiem, kas iet uz turbīnu ir elektromagnētiskais vārsts, kas vada turbīnas gaisa padevi (vismaz Zafirai tas ir tur). Noklājas vārsts- neveras turbīna. autiņš gurds, kā pohains celtnieks. Noņemam vakumcaurulītes, kas ienāk-iziet no šī plastmasas brīnuma, kas autogrosā maksā ap 120 un ādamauto, vai hansaauto ap 160 Ls. Un savienojam tās pa taisno.
OPĀ- turbīna strādā- veras vaļā proporcionāli apgriezieniem (vakuma pakāpei) auto žiperīgs un dzīvs- no gurduma ne vēsts, Ultramega borta dators kļūdas nerāda, servisalampiņš nedeg, degvielas patēriņš un pārējie parametri normāli.
Tagad jautājums- kāda suņa pēc tas galīgi nelētais plastmasas sū** tur ir vajadzīgs?! un cik vēl visādus dārgus un glupus ( D&G ) krāmus motortelpā mūsdienu auto var sastapt?
Interesē jebkādas domas- protams labāk sakarīgas
Minējums, bet varbūt noder. Ja tava auto turbinai nav parspiediena varsts (kas zemspiediena turbinam var nebut), tad iepludes kontrole ir vajadziga, lai tomer kada bridi spiediens nebutu par lielu un nebeigtos ar kadu uzspragušu cauruli.
Teorētisks jautājums praktiķiem
Sveika Tauta- jauna tēma smadzeņu "palauzīšanai" un zināšanu demonstrēšanai...
Tātad īsumā- apskatam daudz aprunātā Opeļa 2,0 dti 16V turbo ECOTEC dīzeli, 2000g. ražojuma motoru. Atverot haubi- kreisajā tālākajā stūri zem gaisa vadiem, kas iet uz turbīnu ir elektromagnētiskais vārsts, kas vada turbīnas gaisa padevi (vismaz Zafirai tas ir tur). Noklājas vārsts- neveras turbīna. autiņš gurds, kā pohains celtnieks. Noņemam vakumcaurulītes, kas ienāk-iziet no šī plastmasas brīnuma, kas autogrosā maksā ap 120 un ādamauto, vai hansaauto ap 160 Ls. Un savienojam tās pa taisno.
OPĀ- turbīna strādā- veras vaļā proporcionāli apgriezieniem (vakuma pakāpei) auto žiperīgs un dzīvs- no gurduma ne vēsts, Ultramega borta dators kļūdas nerāda, servisalampiņš nedeg, degvielas patēriņš un pārējie parametri normāli.
Tagad jautājums- kāda suņa pēc tas galīgi nelētais plastmasas sū** tur ir vajadzīgs?! un cik vēl visādus dārgus un glupus ( D&G ) krāmus motortelpā mūsdienu auto var sastapt?
Interesē jebkādas domas- protams labāk sakarīgas