Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Teorētisks jautājums praktiķiem

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Sveika Tauta- jauna tēma smadzeņu "palauzīšanai" un zināšanu demonstrēšanai...

Tātad īsumā- apskatam daudz aprunātā Opeļa 2,0 dti 16V turbo ECOTEC dīzeli, 2000g. ražojuma motoru. Atverot haubi- kreisajā tālākajā stūri zem gaisa vadiem, kas iet uz turbīnu ir elektromagnētiskais vārsts, kas vada turbīnas gaisa padevi (vismaz Zafirai tas ir tur). Noklājas vārsts- neveras turbīna. autiņš gurds, kā pohains celtnieks. Noņemam vakumcaurulītes, kas ienāk-iziet no šī plastmasas brīnuma, kas autogrosā maksā ap 120 un ādamauto, vai hansaauto ap 160 Ls. Un savienojam tās pa taisno.

OPĀ- turbīna strādā- veras vaļā proporcionāli apgriezieniem (vakuma pakāpei) auto žiperīgs un dzīvs- no gurduma ne vēsts, Ultramega borta dators kļūdas nerāda, servisalampiņš nedeg, degvielas patēriņš un pārējie parametri normāli.

Tagad jautājums- kāda suņa pēc tas galīgi nelētais plastmasas sū** tur ir vajadzīgs?! un cik vēl visādus dārgus un glupus ( D&G ) krāmus motortelpā mūsdienu auto var sastapt?

Interesē jebkādas domas- protams labāk sakarīgas

 
1 2
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

bet autoram tak kuģa dzinējs (lielais)

Nē Raimi- pašam nav, bet saskarsme ir bijusi... Kuģa dzinējs vispār ir tehnikas brīnums. Pavērtē pats- 14000kW dzinējam- Dīzelis 2 taktis. ieplūde caur logiem, izplūde- vārsts Virzuļa diam 700mm svars 900 kg, gaita 1400 mm 6 gredzeni. 8 cilindri. 2 turbokompresori 1,6 m diametrā. Min rpm 50 max-144 rpm. Ieskriešanās laiks no 50 līdz 110 45 min tālāk 2 apgr 10 minūtēs. Kloķene garums 12m atbalsta šālēm 1100 mm klaņiem 90 mm Viss no kalta cementēta tērauda viengabalaina (Nejaucama)- virsmas precizitāte- 0,005mm. Kloķene viena, nemaināma uz visu kuģa kalpošanas laiku (Tiek iebūvēta kuģi būvējot un ārā nav izceļama) Kloķenes cena ~ 1/3 no kuģa kopējās cenas.

Un tagad pats šausmīgākais priekš Tevīm!!! Degviela- līdz 140 oC uzkarsēts mazuts. Degvielas padeve vienam cilindram darba taktī- 200 ml. Devielas patēriņš- 40 tonnas (45-50 m3) diennaktī. Uzpildes biežums- 1600 tonnas (dzelzceļa sastāvs) uz 40 diennaktīm. Ar to var nobraukt 20000 km. CO- CH- izmeši-nezinu

klaņu šāles 900 mm

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Ar mazutu :*( pat nav jēgas noliet.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

taaneko rakstīja:

bet autoram tak kuģa dzinējs (lielais)

Nē Raimi- pašam nav, bet saskarsme ir bijusi... Kuģa dzinējs vispār ir tehnikas brīnums. Pavērtē pats- 14000kW dzinējam- Dīzelis 2 taktis. ieplūde caur logiem, izplūde- vārsts Virzuļa diam 700mm svars 900 kg, gaita 1400 mm 6 gredzeni. 8 cilindri. 2 turbokompresori 1,6 m diametrā. Min rpm 50 max-144 rpm. Ieskriešanās laiks no 50 līdz 110 45 min tālāk 2 apgr 10 minūtēs. Kloķene garums 12m atbalsta šālēm 1100 mm klaņiem 90 mm Viss no kalta cementēta tērauda viengabalaina (Nejaucama)- virsmas precizitāte- 0,005mm. Kloķene viena, nemaināma uz visu kuģa kalpošanas laiku (Tiek iebūvēta kuģi būvējot un ārā nav izceļama) Kloķenes cena ~ 1/3 no kuģa kopējās cenas.

Un tagad pats šausmīgākais priekš Tevīm!!! Degviela- līdz 140 oC uzkarsēts mazuts. Degvielas padeve vienam cilindram darba taktī- 200 ml. Devielas patēriņš- 40 tonnas (45-50 m3) diennaktī. Uzpildes biežums- 1600 tonnas (dzelzceļa sastāvs) uz 40 diennaktīm. Ar to var nobraukt 20000 km. CO- CH- izmeši-nezinu

klaņu šāles 900 mm

bļē, nu gan raimi iegruzīji...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Visa pasaule negriežas ap taviem augstapgriezienu gaudojošajiem F1 pakaļdarinājumiem. Mana auto dzinējs ļoti normāli pilsētas režīmā darbojas ap 1000 RPM. Ejot TA pēc tam ir jādara ļoti vienkārši - jāsamaksā kasē, jāizstāv rinda, un jābrauc tālāk savās darīšanās ar jaunu uzlīmi. Savukārt "par šūmi, kurš abarotus zem 3k nemaz nenolaiž" Latvijā nesanāk kļūt, jo pie šadiem apgriezieniem tiek sasniegti 150km/h

Gaudojošus augstapgriezienu motorus pameklē itāļu brīnumos

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti