SAAB 9-3 ekspluatācijas izmaksas

LigaLigaLiga Reģ.: 25.09.2008

Sveiki!

Šobrīd apsveram jauna auto iegādi un ir iepaticies SAAB 9-3 lietotu, protams (tā ap 2000.g. 1,8 vai 2L benz.), ikdienas braukšanai ap 100km dienā gan pa šoseju, gan pilsētu. Tehniskos datus netā atradu, bet nav ne jausmas, kā ir ar detaļu cenām un to dabūšanu. Nav nekādas vēlēšanās saskarties ar situāciju, kad kādu detaļu būtu jāpasūta no rūpnīcas un gandrīz tikpat dārgu cik vāģis pats. Mašīna vajadzīga braukšanai, nevis sētas stutēšanai.

Cik izmaksā šādas mašīnas uzturēšana?

...un cik viegli vai grūti ir tādu uzturēt?

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

reku sviests vairs nespēj tādu turēt ...

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Viss ir atkarīgs no tā cik labu vai sliktu eksemplāru nopirksiet.

LigaLigaLiga Reģ.: 25.09.2008
0 0 Atbildēt

Es domāju par parastu nodilumu, kas ar laiku ir jebkuram mehānismam (nekas nav mūžīgs), piem., gultņi (esiet sveicināti LV labie ceļi! dzīvojam bedrogradas rajonā), siksna, kas jāmaina pēc cik tur tiem km, visādas blīvītes, caurulītes, filtri un tamlīdzīgi kārtējie štrunti, kas mašīnām ar vārdu var būt unikālā izmērā par ne mazāk unikālu cenu un tad, kaut pakaries, mašīnu pie žoga jāatstāj.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

No 9-5 2001.g ar 71t noskrejienu lietošanas ir tā ka pr bukses nācās nomainīt pēc 2 gadiem, kopumā 4 gados tika nobraukts 80 t. Šo 4 gadu laikā bija vairāki servisa apmeklējumi:

ķēdes maiņa ap 500 ls

degvielas filtrs - 120 ls

turbīna 800 ls

piekarei sīkumi eļļas maiņa, filtri siksnas, kluči bukses, izpūtējs utt. ap 600 ls 4 gadu laikā .

Tas tā domāju ka 93 varētu būt līdzīgi.

be

LigaLigaLiga rakstīja: Es domāju par parastu nodilumu, kas ar laiku ir jebkuram mehānismam (nekas nav mūžīgs), piem., gultņi (esiet sveicināti LV labie ceļi! dzīvojam bedrogradas rajonā), siksna, kas jāmaina pēc cik tur tiem km, visādas blīvītes, caurulītes, filtri un tamlīdzīgi kārtējie štrunti, kas mašīnām ar vārdu var būt unikālā izmērā par ne mazāk unikālu cenu un tad, kaut pakaries, mašīnu pie žoga jāatstāj.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

LigaLigaLiga rakstīja: siksna, kas jāmaina pēc cik tur tiem km,

Sābam nav siksna, bet ķēde. Vēl 'viņam ir Displejs un sarkanpelēkais Bloks.

Pārējo palasi' tepat topikos.....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

degvielas filtrs 120Ls ?

man reversās osmozes ūdens filtrs tik daudz maksāja.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es to arī gribēju prasīt

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: degvielas filtrs 120Ls ?

man reversās osmozes ūdens filtrs tik daudz maksāja.

Tas bija laikam sūknis domāts...

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Viss ir atkarīgs kur to auto apkopj un pērk rezerves detaļas, jo dīlercentrā viss ir vidēji divreiz dārgāks, nekā tas ir pieejams citos servisos un auto detaļu veikalos.

Sāpīgākās Saab vietas ir turbīna, ķēde un indukcijas bloks, tās detaļas maksā visbargāko naudu, ķedes komplekti ( tie tur ir divi) katrs ap 125-130Ls, un plus vēll darbs, turbīna ap 400 Ls un indukcijas bloks ap 150Ls....

tatad tiem mezgliem vajadzētu pievērst pastiprinātu vērību pērkot, lai gan to indukcuijas bloku diez vai ta var notestēt, šodien strādā , bet rīt nē, bet parasti tas noklājas tad, ja naf laicīgi mainītas sveces...

turbīnu nevaig pārmocīt un kategoriski nedrīkst noslāpēt dzinēju uzreiz pēc tam, kad ir "dots grīdā" un turbina nav atdzisusi, jāpadarbina brīvgaita kāda nepilna minūte, tad probzām ar to nevajadzētu būt..

pārējais tam Saabam īpaši dārgāk nemaksā kā citām līdzīgas klases automašinām, piekare ir līdzīga opelim, bremžu sistēma arī, tatad cenas arī nav augstākas...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

karoč ja noslāpst sāps, kuram tikko spiests grīdā, tad jāmet pufaiciņa uz kapota, lai turbīna neapsaldējas

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ar 1,8L motoru gan laikam būs pagrūti atrast.....

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: karoč ja noslāpst sāps, kuram tikko spiests grīdā, tad jāmet pufaiciņa uz kapota, lai turbīna neapsaldējas

turbīna eļļojas un atiecīgi dzesējas no dzinēja eļļas, a ja noslāpē auto kamēr turbīna vēll ir "sarkana", tad tā nesaņem eļļas devu, un atiecīgi neatdzesējas ta, kā būtu vēlams, līdz ar to šitā izdaroties, tiek saīsināts viņas kalpošanas laiks

LigaLigaLiga Reģ.: 25.09.2008
0 0 Atbildēt

Jā, pārdošanā esmu redzējusi tikai 2litrīgās

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Ar 1,8L motoru gan laikam būs pagrūti atrast.....

bija...tik saakot no 2003g

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja:

anonimikis rakstīja: degvielas filtrs 120Ls ?

man reversās osmozes ūdens filtrs tik daudz maksāja.

Tas bija laikam sūknis domāts...

Kuram opelim sūknis maksā tikai 120 ls?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Ar 1,8L motoru gan laikam būs pagrūti atrast.....

bija...tik saakot no 2003g

Aga.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Sviestc rakstīja:

anonimikis rakstīja: degvielas filtrs 120Ls ?

man reversās osmozes ūdens filtrs tik daudz maksāja.

Tas bija laikam sūknis domāts...

Kuram opelim sūknis maksā tikai 120 ls?

tas 120 Ls viņš maksā pie dīlera, a analogo ražotaju var arī par 40 Ls iepirkt....

runa ,protams, ir par bendzīna degvielas sūkņiem, ne jau par dīzeli..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tie kaut kādi ķīnieši vai? Manam brīnumam kaut kur tik maksātu vienreizējās lietošanas ķīnietis

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kas tie kaut kādi ķīnieši vai? Manam brīnumam kaut kur tik maksātu vienreizējās lietošanas ķīnietis

kāpēc ķinietis

ir arī itāļu sūkņi, vācu un spāņu...

cenas jau nav atkarīgas tikai no ražotāja , bet arī no vietas, kur iepērcies...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams, oriģināls vācietis man būtu 90. Par vietu arī piekrītu - liepājā, nevis klaipēdā, mošk būtu visi 120

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Protams, oriģināls vācietis man būtu 90. Par vietu arī piekrītu - liepājā, nevis klaipēdā, mošk būtu visi 120

nezinu, reiz dzirdeeju ka suuknis BOSCH sisteemai (saakot no audī un beidzot ar volvo) ja vien ir atbilstosa razhiiba un var pieskruuveet taa arii maksaa- no 40 ls...

Autorizeetie Diileri, attieciibaa uz volvo un saab, taapat kaa mirstiigie lieto skantech detaljas 90% gadiijumu...un

Musa Motors par suporta remkomplektu ( 3 gumijas bliivsleegi) paprasiija 56 ls, bet es bodee nopirku tiesi taadu pasu par apmeeram 5 ls...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

un ko noziimee vispaar "oriģinaalais"

pirkts šrotaa ar visu audī bļambu , lietots

vai bez bļambas, bet pie Dīlera jauns

ne jau audī tos suuknjus razho

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Tā jūs arī neesat 3xLigai atbildējuši, vai sābu viegli uzturēt.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

man domāt vislabāk par sāba uzturēšanas izmaksām pastāstīs pilsonis ar niku HRE

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pilsoni HRE nevar ņemt pa pilnu, viņs takš ir ekstrēmists.

Vispirms sābs, pēc tam Dakija....extrēmists ka es saku.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti