SAAB 9-3 ekspluatācijas izmaksas

LigaLigaLiga Reģ.: 25.09.2008

Sveiki!

Šobrīd apsveram jauna auto iegādi un ir iepaticies SAAB 9-3 lietotu, protams (tā ap 2000.g. 1,8 vai 2L benz.), ikdienas braukšanai ap 100km dienā gan pa šoseju, gan pilsētu. Tehniskos datus netā atradu, bet nav ne jausmas, kā ir ar detaļu cenām un to dabūšanu. Nav nekādas vēlēšanās saskarties ar situāciju, kad kādu detaļu būtu jāpasūta no rūpnīcas un gandrīz tikpat dārgu cik vāģis pats. Mašīna vajadzīga braukšanai, nevis sētas stutēšanai.

Cik izmaksā šādas mašīnas uzturēšana?

...un cik viegli vai grūti ir tādu uzturēt?

 
1 2
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Pilsoni HRE nevar ņemt pa pilnu, viņs takš ir ekstrēmists.

Vispirms sābs, pēc tam Dakija....extrēmists ka es saku.

nu viņa viedokli par dacīti var neņemt vērā, bet viņa sābista pieredzē derētu ieklausīties gan

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

HRE sābs bija tas, kurš fiats.

3XLiga grib pirkt to sābu, kurš opelis.

Khe.....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: un ko noziimee vispaar "oriģinaalais"

pirkts šrotaa ar visu audī bļambu , lietots

vai bez bļambas, bet pie Dīlera jauns

ne jau audī tos suuknjus razho

Oriģinālais nozīmē OEM ražotas detaļas. Protams, bez kastītes ar četriem riņķiem vai mēļainu pūķi, vai rūsas zibeni, vai vienalga ko - jo tāda kastīte dārgi maksā par sevi Kaut vai sev parastā veikalā nopērkot Sachs sajūga komplektu vai Victor Reinz blīves, vai Pierburg sūkni, es nopērku oriģinālas detaļas

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Nja?kàpèc man patìk volvo-tàpèc ka skantech iepakojums zinàmà mèrà garantè ka ja ne tà detalja ir origjinàla,tad vismaz ok audì var gadìties viskautko iepirkt.bet ar brendiem neiesaku aizrauties,dzìvs piemèrs walker izpùtèji.var bùt labs un var bùt kà Juglas Neredzìgo patversmè taisìts.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ozz rakstīja: un ko noziimee vispaar "oriģinaalais"

pirkts šrotaa ar visu audī bļambu , lietots

vai bez bļambas, bet pie Dīlera jauns

ne jau audī tos suuknjus razho

Oriģinālais nozīmē OEM ražotas detaļas. Protams, bez kastītes ar četriem riņķiem vai mēļainu pūķi, vai rūsas zibeni, vai vienalga ko - jo tāda kastīte dārgi maksā par sevi Kaut vai sev parastā veikalā nopērkot Sachs sajūga komplektu vai Victor Reinz blīves, vai Pierburg sūkni, es nopērku oriģinālas detaļas

es gan nebūtu tik pārliecināts par LV nopērkamo detaļu kvalitāti. Gribi teikt, ka piemēram, tādas kvalitātes REINZA vārstu saļņikus, kā tu nopērc, piemēram, liepājā, tu atradīsi kādā no jaunas mašīnas motoriem???

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

izturēšanas izmaksas ir pabaisas.

Stūres pirksts -65Ls

Kaut kāds ventilatora relejs - 160Ls.

eļļas-tikai dārgā gala

salona filtrs -kaut kādi 15Ls

kaut kādas sīkas detaļas ko it kā varētu likt lietotu jāpērk pie VIking jo šrotos nekā nav. Visi sīkumi maksā ap 20Ls un uz augšu.

u.t.t

Ja naudas daudz, protams tad tik jāpērk.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: izturēšanas izmaksas ir pabaisas.

Stūres pirksts -65Ls

Kaut kāds ventilatora relejs - 160Ls.

eļļas-tikai dārgā gala

salona filtrs -kaut kādi 15Ls

kaut kādas sīkas detaļas ko it kā varētu likt lietotu jāpērk pie VIking jo šrotos nekā nav. Visi sīkumi maksā ap 20Ls un uz augšu.

u.t.t

Ja naudas daudz, protams tad tik jāpērk.

Uzturešanas izmaksas ir pilnīgi normālas kā jebkuram premium klases auto. Diez vai tevis pieminētais ventilatora relejs maksās lētāk kādam citam auto ar klimatkontroli. Ja ir bail no šādām izmaksām, tad jāņem bāzes komplektācija vai vispār zemākas klases auto. Stūres pirkstu var dabūt arī 'aftermarket' versijā par ~20Ls - tikai izturība būs cita. Ja mazs nobraukums, nav problēmas tādu likt un dzīvot zaļi - tāpat būs labāks nekā lietots no šrota. Un Vikings nebūt nav vienīgais, kurt dabūt rezerves daļas un remontet SAAB. Dārgākais un sliktākais gan...

Arī turbīna nebūt nav SAAB vājā vieta - tā ir prasīga pret eļļu jebkuram turbodzinējam un SAAB ir vienas no izturīgākajām turbīnām - lielakajai daļai ir Garrett ražojumi. Vai vajag turbodzinēju - tas jau ir cits jautājums. Kopsavilkums - auto ir pilns ar dārgām lietām, kam ir attiecīgas uzturēšanas izmaksas, bet ne ar ko īpaši dārgu neizceļas līdzvērtīgu auto vidū.

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Negribu sameloties.. bet vai stūres pirksts nebija zem 10 latiem pie Scantecha? Ventilatora relejs - jauns jā, maksās kā pienākas. Bet citai tāda gada mašīnai ar klimatu nemaksās tikpat vai līdzīgi? Pie tam - kas liek pirktu jaunu? Var iebāzt lietotu pa pārdesmit latiem. Man 9000`am nosvila tas ventilatora relejkastīte - viss remonts tur bija viena sūda tranzistora (daži lati) pārlodēšana (paša spēkiem vai kādam veiklu roku īpašniekam pa cēneri uzprasīt, lai izdara). Salona filtrs Scantech katalogā ir 9.5 Ls - tikko palūrēju - nevis 20. Turbīna tik tiešām nav nosaucama pār vārgo punktu Saab`am - tikai par viņu vajag rūpēties. Nebērt grīdā, pirms ir nedaudz iesilusi, neslāpēt tūlīt pēc bēršanas. Eļļa - neviens jau neliedz liet lētāku. Nav jau tā, ka tas Saab`a motors kaut kā īpaši atšķirtos no citiem, ka šim obligāti vajadzētu labu eļļu, kamēr citu brendu auto var mierīgi izturēt arī lētāko pieejamo. Taču par skādi labāka eļļa nu galīgi nevar nākt. Ne Saabam, ne citiem auto.

Ā, un par turbīnas vajadzību - noteikti vajag, saab`s bez turbīnas nav saabs!!! Esmu braucis ar 2.3 un 2.0 bezturbīnas 9k benzīniem - omg omg, sajūta kā vecā volgā. T.i. ripo jau forši, bet rāviena nekāda, pat ja iemin līdz grīdai. Nav brīnums, ka cilvēks, kas kādreiz dzīvē ar tādu izbraucis, nospļaujas un saka - phu, nu i nafig man tādu mašīnu. Jo viņa mazais civics, iegriežot pulksteni sarkanajā zonā, iet labāk. Un var piekrist. Tāpēc tikai un vienīgi ar turbīnu - saab`am viņa ir vairāk griezes palielināšanai, labākai dinamikai, nevis lielajiem zirgiem. Uzlikta, lai palielinātu braukšanas komfortu ar dinamisku cēlienu arī pie zemiem apgriezieniem - ar kādiem visbiežāk jau arī tiek braukts.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti