Chrysler Voyager dīzeļdzinējs

zampa Reģ.: 15.09.2002

Sveiki!

Kāds var pastāstīt kas voyageriem ir par dīzeļiem (sākot no kāda 2004.g.)

Cik saprotu 2.5CRD ar manuāli ir itāļu..

Kā ir ar 2.8CRD ? Merša?

 
TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt
Master_D Reģ.: 29.09.2004
1 0 Atbildēt

no kraisleriem merša motori ir tikai 300m un viens cherokee dzinējs.

BTW mersis savus CRD vienalga ražo pēc itāļu licences

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

tfu 300c

nu - tai katafalkveidīgajai parodijai par rolsroisu.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
1 0 Atbildēt

Master_D rakstīja:

BTW mersis savus CRD vienalga ražo pēc itāļu licences

nu ne gluži tā:

Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight the sale appeared to be a tactical error for Fiat as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[2] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD,[3] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: no kraisleriem merša motori ir tikai 300m un viens cherokee dzinējs.

BTW mersis savus CRD vienalga ražo pēc itāļu licences

Chrysleros nāk iekš

Jeep Grand Cherokee (WJ) no 2001 - 2004 2.7 CRD (MB dzinējs un MB 5ātrumu kārba)

Tad jaunajos Jeep Grand Cherokee (WK)no 2005 un Jeep Commander (XK) no 2006 - MB 3.0 CRD dzinējs...

un kā jau teica - iekš 300C nāk tie paši dzinēji...

Pārējiem - itāļu VM Motori...

zampa Reģ.: 15.09.2002
0 0 Atbildēt

Paldies par atbildi!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ne kā dā gadījumā nepērc auto ar to VM četrgalvaino dīzeli! Sliktāku dizeli cilvēce nav redzējusi - vienas problēmas un galvassāpes. Tālāk par servisa vārtiem nekad netiksi - tikko pēc remonta pāris km un atpakaļ uz remontu.

Ja pat ford detaļu tirgotāji neiesaka pirkt auto ar šo dīzeli, tad tālāk vari neprasīt, bet uzreiz izdarīt secinājumus. Ford rūpnīcu tikai brīnums glāba no bankrota, pēc tā ka sāka Skorpjos likt šo dīzeļbrīnumu. 3 un vairāk gadus veci ar VM dīzeli Vācijā maksāja vismaz uz pusi lētāk kā analoģisks Skorpis ar jebkuru benzīnnieku!!

elf Reģ.: 15.06.2004
0 0 Atbildēt

Par 2.8 crd nesūdzos,viss bumbās...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
1 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Ne kā dā gadījumā nepērc auto ar to VM četrgalvaino dīzeli! Sliktāku dizeli cilvēce nav redzējusi - vienas problēmas un galvassāpes. Tālāk par servisa vārtiem nekad netiksi - tikko pēc remonta pāris km un atpakaļ uz remontu.

Ja pat ford detaļu tirgotāji neiesaka pirkt auto ar šo dīzeli, tad tālāk vari neprasīt, bet uzreiz izdarīt secinājumus. Ford rūpnīcu tikai brīnums glāba no bankrota, pēc tā ka sāka Skorpjos likt šo dīzeļbrīnumu. 3 un vairāk gadus veci ar VM dīzeli Vācijā maksāja vismaz uz pusi lētāk kā analoģisks Skorpis ar jebkuru benzīnnieku!!

negribētu piekrist...

tas, ka uz LV atnāk dafisti, tas cits tirgus...

ir tas dzinējs sarežģītāks, bet ja dabū no laba saimnieka, tad nav ne vainas...

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Ne kā dā gadījumā nepērc auto ar to VM četrgalvaino dīzeli! Sliktāku dizeli cilvēce nav redzējusi - vienas problēmas un galvassāpes. Tālāk par servisa vārtiem nekad netiksi - tikko pēc remonta pāris km un atpakaļ uz remontu.

Ja pat ford detaļu tirgotāji neiesaka pirkt auto ar šo dīzeli, tad tālāk vari neprasīt, bet uzreiz izdarīt secinājumus. Ford rūpnīcu tikai brīnums glāba no bankrota, pēc tā ka sāka Skorpjos likt šo dīzeļbrīnumu. 3 un vairāk gadus veci ar VM dīzeli Vācijā maksāja vismaz uz pusi lētāk kā analoģisks Skorpis ar jebkuru benzīnnieku!!

tev gadījumā pašam nebija skorpis ar šito motoru? Vai es ko jaucu.

Cenšos atrunāt tēvu pirkt cherokee ar 2.5 TD

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Paldies dievam bija un vēl ir ar iepriekšējo 2,5 D - vēl Pežo variantu, bez turbīnas.

Kad dzinējs nobira kādi 2 mēneši prātoju par cita auto iegādi un lielu cerību liku uz Skorpi 1999 ar 2,5 TD. Taču palasot forumus, parunājot ar īpašniekiem, pakonsultējoties rez daļu bodēs un autoservisos - visi kā viens pilnīgi brēca lai labāk naudu nodzerot nekā pērkot to VM dīzeli!!! Tā arī atklāti pateica ka sliktāka dīzeļa ko konstruējuši GM un ražojuši itāļi pasaule vēl nav pieredzējusi. Vēl ieteica nopirkt pēdējo Skorpi, atremontēt savu veco dīzeli un ielikt tajā iekšā... vo tad būtu pietiekami laba mašīna. Birstot tas dīzelis nejēgā un remonti ir pat dārgāki kā MB, jo ir vesels lērums unikālu detaļu, kuras nav nevienā citā auto = līdz ar to dārgu, jo šos dīzeļus ražoja mazās sērijās.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 1 Atbildēt

nu nav tā...

pašam bij' lietošanā '95 CVoyager ar 2.5VMmotori...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti