HELP ūdens salonā!!

KAIFARIX Reģ.: 28.06.2002

Karoče, ir tāda ziepe ka GOLF4 šofera pusē tepiķi ir slapji kā linu mārks. Kam ir kādas idejas?

 
1 2
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pričom tur leiši? Ja pie mums mašīnu nograutu tā, ka ugunsmūris būtu jālabo, tad tā nokļūtu šrotā - bet līdz pirmajam sitienam leišu metinājumi ir labi Mana konstruktora pakaļa nezināmā pagātnē bija dabūjusi atkārtotu sitienu pa pakaļu, kā rezultāta leišu punktveida metinājumi pāris vietās bija panākuši vaļā un ar tiem vajadzēja pacīnīties, lai ūdens tur netecētu...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

msh rakstīja: Trešajam golfam apakšā ir pārītis plastmasas korķu... Muteres golfmašīnai viena tāda vieta ir izpuvusi, būs kaut kad jāsametina... Korķis var arī citādos veidos pazust... Karoč ideju sapratāt

Bet tiešām - kas notiek ar tosolu?

Par izpuvushiem korkjiem - nav jaametina, vienkaarshaak piekniedeet ar rokas kniedeejamo attieciigu blekja gabalinju. Arii visus citus izruuseejushos caurumus - aatri un viegli izdaraams kaut vai pagalmaa!

Šitādus umņikus vajadzētu sist

Varbuut, jo metinaataajiem mazaak darba!)) Pie tam kvalitaate ne sliktaaka, ja ne veel labaaka, jo neuzkarsee apkaarteejo metaalu, kas peec metinaashanas driiz saaks ruuseet. Umnjiks atradies!

KAIFARIX Reģ.: 28.06.2002
0 0 Atbildēt

Karoče lieta izrādôjā reti venekārša, bet reizē arī baigi čakarīga. Lūkas kanalizācijai ir plastmasas caurule ar gumijas pipsi galā ( tāda melna gumijas caurulīte kas nāk no korpusa ārā zem priekšējo durvju eņģes). Tas gumijas pipsis bija mistiskā kārtā nomaucies nost. Lai tiktu klāt savienojumam jānojauc paneļa apakšējā daļa un jāzivelk ārā šuplāde ar drošinātāju bloku. Jāņem palīgā tešā roka, līkie pirkst un jānostājas fig viņ zin kādā jogas pozā.( Vēlam pirms tam paņemt pa sotakam lai lokanāks ķermenis)...........................

Karoče vadi maisās, vietas maz tolkamm klāt netiek.................

Viss beidzā ar to ka sačakarēju imobilaizeru un auto vair nešķiļas. Bet ūdens ar vairs netek. Tipa nav labuma bez ļaunuma.

Vadus apakļ saliku bet imobilaizer vienalga nedarbojas HVZ kas pa vainu. Imobilaizers KONLOG fāterlandē instalēts. Infu sameklēt nav sanācis. Būs laikam jāravē nost!

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

KAIFARIX rakstīja: Karoče lieta izrādôjā reti venekārša, bet reizē arī baigi čakarīga. Lūkas kanalizācijai ir plastmasas caurule ar gumijas pipsi galā ( tāda melna gumijas caurulīte kas nāk no korpusa ārā zem priekšējo durvju eņģes). Tas gumijas pipsis bija mistiskā kārtā nomaucies nost. Lai tiktu klāt savienojumam jānojauc paneļa apakšējā daļa un jāzivelk ārā šuplāde ar drošinātāju bloku. Jāņem palīgā tešā roka, līkie pirkst un jānostājas fig viņ zin kādā jogas pozā.( Vēlam pirms tam paņemt pa sotakam lai lokanāks ķermenis)...........................

Karoče vadi maisās, vietas maz tolkamm klāt netiek.................

Viss beidzā ar to ka sačakarēju imobilaizeru un auto vair nešķiļas. Bet ūdens ar vairs netek. Tipa nav labuma bez ļaunuma.

Vadus apakļ saliku bet imobilaizer vienalga nedarbojas HVZ kas pa vainu. Imobilaizers KONLOG fāterlandē instalēts. Infu sameklēt nav sanācis. Būs laikam jāravē nost!

to jau es tev teicu, man taa bija pasaatam kaut kad sen

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Varbuut, jo metinaataajiem mazaak darba!)) Pie tam kvalitaate ne sliktaaka, ja ne veel labaaka, jo neuzkarsee apkaarteejo metaalu, kas peec metinaashanas driiz saaks ruuseet. Umnjiks atradies!

Ja? Kur tur ir tā kvalitāte:

1) Metinājums pats par sevi caurumu aiztaisa. Kniedējums tikai aizklāj - ūdeni tas, neapstrādājot, laidīs tāpat.

2) Rūsēs? Priekš kam tad ir līdzekļi, lai apstrādātu? Un tavi izspiestie kniežu caurumi bez apstrādes nerūsēs?

3) Vēl neaizmirstam par to, kas paliek pāri pēc cauruma aiztaisīšanas - aizmetinot neliels lāpiņš, kas minimāli izceļas un stipri turas - ja gadīsies to apakšu pret kaut ko cietu noberzēt [vai nu mazums, latvijā tak esam], to kniedējumu var arī noraut Kā arī, ja tas atrodas grīdā kaut kur pret kājām - paliks pāri visādi jauki izciļņi

4) Visbeidzot - maz tādu vietu, kur nevarētu kaut ko uzmetināt, bet tādu vietu, kur tu drīzāk bikses piespiedīsi, nekā savas draņķa kniedes iespiedīsi, būs pietiekami

Ak jā, nesen muteres golfmašīnai špahtelēju sapuvušu arku un tur nācās uzmetināt mazu ielāpiņu 1 cm2 izmērā, jo bija neliels robs izrūsējis - tur tak arī vajadzēja kniedēt, ne?

P.S. Nez kāpēc rūpnīcās mašīnas sametina, nevis sakniedē - roboti laikam metina bez karstuma, tik tad jāprasa, kāpēc tās detaļas savienojas - mošk nevis sametina, bet salīmē...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

msh, tev vienkaarshi nav pieredzes shaadaas ar kniedeeshanu saistiitaas darbiibaas! Protams, ka kniedeeshanas vieta taapat jaaapstraadaa ar pretkorozijas liidzekljiem. Kaadu metinaashanas veidu izmanto autobuuvee un kaadu blekja caurumu aizmetinaashanai - ir starpiiba! Cik maksaa cauruma aizmetinaashana(reti kaadam pieejams metinaamais aparaats un remonta vieta) un cik taada aizkniedeeshana. Caurumi parasti ir vismaz 10 gadu vecaam, vai ir jeega iipashi metinaat un puceet, puleet. Par stingriibu un izturiibu - protams, ka to nevar dariit vietaas, kuras uznjem slodzi no piekares, citur staav gadiem, pie tam, ja tas ir cinkotais blekjis, cinks paariet arii uz kniezhu caurumiem. Padomaa, silti iesaku! Pie tam ir speciaalas stangas cauruma malu ielociishanai, lai ielaapu vareetu likt pat uz aareejaam virsmaam. Pameegjini spaarnaa iemetinaat 50*50 mm blekja gabalu - izlociisies kaa papiirs, vai arii stundu darbs. Par piekljuushanu - vieglaak, nekaa ar elektroda tureetaaju, sprauga ne lielaaka par 5cm.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams, ka tādās stulbās bezjēgas nodarbēs nav pieredzes, un arī nebūs. Vajag kādu caurumu aizmetināt - sagatavoju virsmu, atvelku pusautomātu, paaicinu kolēģi, jams sametina, pēc tam apstrādāju, viss. Tuvākā nākotnē būs pašam jāiemācās metināt. Mētājas mums vienā galdā kniedējamais un kniedes - vienīgais to kniežu pielietojums - ja vajag kādu oriģinālo maģi izvilkt

Spārnā 5x5 cm ielāpu - kurā spārnā? Kad nahrenizēju pakaļējajā spārnā esošu antenu, cits kolēģis bez problēmām no iekšpuses aizmetināja ciet, man atlika tikai aizšpahtelēt ne tur kādas stundas [labi, kamēr smuki noslīpēja, varbūt kāda stunda lēnā garā arī bija], ne tur kas izlocījās

Par baigajām metināšanas izmaksām - jā, ūdensgalvā ceņņiki ir sarubīti normāli, cik dzirdēts Intereses pēc uzraksti kādu piemēru

Šitas kniedēšanas variants sāk ost pēc naudīgajiem britiem, kuriem vienkārši remonti izmaksā kosmiskus ciparus un tāpēc jātaisa kaut kāda kuiņa, nevis normāli jāsaremontē...

Atvars Reģ.: 05.07.2001
0 0 Atbildēt

Parasti shaadi joki rodas peec signalizaacijas ievikshanas vai peec slikta virsbuuves remonta...

pirdiens Reģ.: 22.09.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: ....pie tam, ja tas ir cinkotais blekjis, cinks paariet arii uz kniezhu caurumiem. ....

Nez, kā tas cinks "pāriet" no bleķa uz izborētu caurumu

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kur paliek caurums, kad apēd baranku?

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti