Citeets no taa linka:
"Taču arī tad, ja rodas vibrācija, pārvads sabrukt nevar. Pēc speciālista teiktā, par dzelzsbetona sabrukšanu vērts uztraukties vien tad, ja redzamas plaisas, kurās var iebāzt zīmuli."
Nee, nu nafig uztraukties?
Citeets no taa linka:
"Taču arī tad, ja rodas vibrācija, pārvads sabrukt nevar. Pēc speciālista teiktā, par dzelzsbetona sabrukšanu vērts uztraukties vien tad, ja redzamas plaisas, kurās var iebāzt zīmuli."
Nee, nu nafig uztraukties?
Ļoti intresants vieds, kā "speciālisti" nosaka tilta stāvokli...
bāž zīmuli plaisās...
ja nevar iebāzt, tad viss o.k.
a ja var....
ja var....
tad jāmūk visiem...
Humors ir nav kas satīra
Citāts «Rīgas domes satiksmes departamentā savukārt norāda, ka tilts regulāri tiekot pārbaudīts un nav pamata uztraukumam par tā sabrukšanu, tā šorīt ziņo laikraksts „Diena”.»
Laikam točna ar zīmuļu metodi, bet diez vai klātienē. Iespējams ka šo pārbaudi veic vai nu uz fotoattēliem vai digitāli...
neklaatienes ziimuljmetode
Tā nav neklātienes.
Modernās digitālās metodes – kad visu mēra pēc ciparbildes.
Šitas arī ir kautkas no kosmiskās fantastikas:
«Ainārs Paeglītis norāda, ka vibrācijas varētu rasties, ja uz pārvada uzbrauc divi 44 tonnu vilcēji, taču pēc Satiksmes noteikumiem tādi vispār nevar braukt pāri un vēl smagāki nemaz nedrīkst iebraukt Rīgā.»
Mēs jau neesam vainīgi. Viņi (šoferi) ir vainīgi...
Kurš kontrolē cik smagas fūres brauc Rīgā iekšā? Man liekas ka autotransporta inspekcija sen nav publiskojusi info par savām darbībām. Tātad varētu būt ka šamajiem ir lielās brīvdienas vai arī izformēti krīzes ietekmē?
Bet nu labums tam dienvidu tiltam ir – tramvaju neuzlika. Fūūū...
uupis rakstīja: Bet nu labums tam dienvidu tiltam ir – tramvaju neuzlika. Fūūū...
Un troli ar nē
Velomens rakstīja:
uupis rakstīja: Bet nu labums tam dienvidu tiltam ir – tramvaju neuzlika. Fūūū...
Un troli ar nē
plja, nuhaj tik skalji par to bij runaat ?
tagad kertiini no satdepa shito salasiisies un atklaas ameriku - pa dienvidtiltu tak nav palaists trambuls un trollis - pljaa, steidzami kaut kas jaadara satiksmes labaa !
njems, un palaidiis i trolli i trabuli , tie tak ir gudri.... ko tu gudram un skaistam padariisi
dzimbuli vajag.... tilta pārbaude liecina, ka tikai džimbuļa vadi spēs to noturēt taisnu un nesalocījušos
Sviestnesis rakstīja:
ingusster rakstīja:
Sviestnesis rakstīja:
ingusster rakstīja:
Sviestnesis rakstīja:
kolumbs rakstīja: Laikam domāts šis:
auto.apollo.lv/...
tas jau ir tikai pie mums iespējams, ka miljoniem vērtie satiksmes mezgli ieliecas pārbaudē, bet mums stāsta, ka tas ir normāli, ka tilti plaisā, bet mums ziņo, ka popig, ka satraukumam naf pamata.....
satraukties varēsim tad, ja tas tilts sabruks..
tad varēs taisīt visādas izmeklēšanas komisijas un meklēt vainīgos....
tā kā viss ir čikeniekā!!
kur tu redzēji ka tas Zelta tilts plaisā?!? Kur viņam tās plaisas ir? Tici man, tur tiek veiktas tādas pārbaudes par kurām Tev nav ve jausmas...un galu galā, ja būs kādas novirzes no normas, nevienu uz tā tilta virsū nelaidīs! Jā, tilts ieliecās, bet galvenais lai tas atgūtu savu sākotnējo stāvokli pēc atslogošanas! Padomā pats, kas tas ir par svaru 32x40 tonnas...1280 tonnas. Pēc matemātiskiem aprēķiniem sanāk uz katriem pieciem tilta metriem 1,333 tonnas katrā joslā! Pieņem ka sešas joslas, tilta garums 800 metri!
P.S. Vai tikai Tu nestrādā dzeltenajā presē, ka izpūt no mušas ziloni???
Vai tik Tu nestrādā ar Zelta tilta būvēšanu saistītā uzņēmumā
P.N.
kur es rakstīju, ka Zelta tilts plaisā
Zelta tilts tikai liecas...
pagaidām...
a plaisā Slāvu tilts, vai tas arī neplaisā Tavuprāt
nē, nestrādāju ar Zelta tiltu saistītā uzņēmumā! strādāju projektēšanas birojā...
pats minēji ka mums stāstot ka tiltu plaisāšana ir normāla-tādēļ arī teicu par tām plaisām!!!
Tu laikam slikti māki lasīt.....
reku, palasi uzmanīgi kas teikts tajā rakstā..
auto.apollo.lv/...
"Jasaitis norādīja, ka speciālisti ir apzinājuši saplaisājušo vietu uz pārvada un konstatēts, ka satiksmei tas nav bīstami."
lai gan plaisā, bet viss ir štokos....
par to es rakstītju, kad runāju par plaisām.....
Tikai bez personīgiem apvainojumiem...bet vispār ja jau sāki - Tev ar uztveri tā pašvakāk - runa ir par Dienvidu tiltu, nevis kaut kādu vecu Slāvu pārvadu! Laikam jau esi tik pat glupjš kā Tevis pārstāvētais Maximas veikals (starp citu, mans krustdēls saka "Kakima"). Ja arī to nepārstāvi, tad Tev tas ir ļoooooooooti tuvs, ka izmanto viņu simboliku!
Ja reiz ko komentē tad izsakies skaidri - runā par vienu un tad pašam vien zināmā vietā pārmeties uz otru...tipa lai otru uztaisītu par dumu.
ingusster rakstīja: blablabla.
nu īpaši gudra jau tu neizklausies gan
Pirmais rakstīja:
ingusster rakstīja: blablabla.
nu īpaši gudra jau tu neizklausies gan
Tu ne tikai neizklausies, bet arī neizskaties...cirvīc ar balinātu pļešku!
paklau,ingusster
ne jau es ielīdu ar savu komentu pēc Tevis rakstītāt, pajolīt, bet gan Tu....
un ja jau salasīji to, ka rakstu ka tilts liecas un tilts plaisā...
tad vajadzēja tak arī saņemties un spēt saprast, ka es tur rakstu par diviem tiltiem, a ne tikai par vienu...
a ja Tev ir bijusi grūta bērnība , mūžigie caurvēji, koka tupelītes un slikta izglītība....
tad nevaig tak sāpi par šo savu dzīves periodu izgāzt uz apkārtējiem, aizej uz aptieku, nopērc kautko nomierinošu un arī pakonsultējies pie Ainas....
un moš Tev paliks labāk!!
Jauku Tev dienu, čabulīt!!!
uupis rakstīja: Man jau dikti patīk tās monstrīgās uzbrauktuves.
Vai kaisītājs pats tiks pa tām augšā kad uzsnigs???
Gan jau kaisiitaajiem atllaus kkeedes uz ritenniem virsuu likt
ingusster rakstīja:
kur tu redzēji ka tas Zelta tilts plaisā?!? Kur viņam tās plaisas ir? Tici man, tur tiek veiktas tādas pārbaudes par kurām Tev nav ve jausmas...un galu galā, ja būs kādas novirzes no normas, nevienu uz tā tilta virsū nelaidīs! Jā, tilts ieliecās, bet galvenais lai tas atgūtu savu sākotnējo stāvokli pēc atslogošanas! Padomā pats, kas tas ir par svaru 32x40 tonnas...1280 tonnas. Pēc matemātiskiem aprēķiniem sanāk uz katriem pieciem tilta metriem 1,333 tonnas katrā joslā! Pieņem ka sešas joslas, tilta garums 800 metri!
P.S. Vai tikai Tu nestrādā dzeltenajā presē, ka izpūt no mušas ziloni???
Bet nu šitas tiešām labs Varētu padomāt, ka rīgā propkas taisa Audī 80, visādi getzi, kolti un tamlīdzīgi aparāti, nevis cirvji, ikspieci, kjūseptiņi, āšeši, un viskautkas tamlīdzīgs, kas tās 1,33 tonnas pārsniedz par vismaz pustonnu jau pašmasā
uupis rakstīja: Man jau dikti patīk tās monstrīgās uzbrauktuves.
Vai kaisītājs pats tiks pa tām augšā kad uzsnigs???
Tur uzbrauktuves nav par nevienu % stāvākas kā citur. Tākā nevajag nodarboties ar STULBUMU!
par ko panika?
tilti daudz ko spēj izturēt pirms sabrukšanas...
piemērs iz dzīves :
uupis rakstīja: Šitas arī ir kautkas no kosmiskās fantastikas:
«Ainārs Paeglītis norāda, ka vibrācijas varētu rasties, ja uz pārvada uzbrauc divi 44 tonnu vilcēji, taču pēc Satiksmes noteikumiem tādi vispār nevar braukt pāri un vēl smagāki nemaz nedrīkst iebraukt Rīgā.»
Mēs jau neesam vainīgi. Viņi (šoferi) ir vainīgi...
ja šī cienījama cilvēka uzņēmums vinnētu tā tilta projektēšanu - domāju šodien nebūtu nekādu problēmu....
un ja man atmiņa neviļ - tad ZT kontrukcija ir tik "jautrā"... ka es tomēr sastrēguma stundās izvairītos tur stāvēt....
Es piemērām ieteiktu smagos novietot vienā tilta pusē.... un pa pretējo joslu aizdzītu dinamisko pārbaudi.... jo ja pieņem - kā no balstiem iziet konsoles - bet laidumam pa vidu it kā starpplātnei bija jābūt... kura balstas uz konsolem...
ingusster rakstīja:
Sviestnesis rakstīja:
kolumbs rakstīja: Laikam domāts šis:
auto.apollo.lv/...
tas jau ir tikai pie mums iespējams, ka miljoniem vērtie satiksmes mezgli ieliecas pārbaudē, bet mums stāsta, ka tas ir normāli, ka tilti plaisā, bet mums ziņo, ka popig, ka satraukumam naf pamata.....
satraukties varēsim tad, ja tas tilts sabruks..
tad varēs taisīt visādas izmeklēšanas komisijas un meklēt vainīgos....
tā kā viss ir čikeniekā!!
kur tu redzēji ka tas Zelta tilts plaisā?!? Kur viņam tās plaisas ir? Tici man, tur tiek veiktas tādas pārbaudes par kurām Tev nav ve jausmas...un galu galā, ja būs kādas novirzes no normas, nevienu uz tā tilta virsū nelaidīs! Jā, tilts ieliecās, bet galvenais lai tas atgūtu savu sākotnējo stāvokli pēc atslogošanas! Padomā pats, kas tas ir par svaru 32x40 tonnas...1280 tonnas. Pēc matemātiskiem aprēķiniem sanāk uz katriem pieciem tilta metriem 1,333 tonnas katrā joslā! Pieņem ka sešas joslas, tilta garums 800 metri!
P.S. Vai tikai Tu nestrādā dzeltenajā presē, ka izpūt no mušas ziloni???
slikti mācījies....
tilta konstrukciju pārzini? kāda sistēma?
skatīja konkrēto laidumu.... 10 laidumi - pie kopēja ap 800 - viens laidums ap 80 metriem...
uz 80 metriem joslā stāvēja 8 auto pa 40 tonnām... itogo - 320 tonnas.... uz vienu tekošo joslas metru bija ap 4 tonnām... ja ņemt vērā ka joslas tur plānotas 3, tad 4x2 /3 = 2.66tonnas katrā pusē.... kopēji - 5.22tonnas uz 1 laiduma metru....
Parastos apstākļos.... 2 joslas pilnas ar vieglajiem = vidēji 7 metri uz 1 auto... 12 auto joslā... x4x1.5 tonna = 72 tonnas vieglajiem... ja pa pirmo joslu klāt nāk vel smagie... kaut tie paši 8 auto pa 40 tonnām... x 2 joslas... = 640tonnas...
Kopā ikdienā... 640+72= 712 tonnas... uz vienu tekoša laiduma metru, pieņemot kā laidums ir 80 metri... 8.9 tonnas...
Varbūt kaut kur aprēķinā kļūdījos.... bet nu izskatās ka tā pārbaude varētu būt smagāka...
modena rakstīja: par ko panika?
tilti daudz ko spēj izturēt pirms sabrukšanas...
piemērs iz dzīves :
www.youtube.com/...
Atradi ar ko salīdzināt - tas tilts sabruka nevis no slodzes, bet no tā, ka nebija precīzi aprēķināta vēja iedarbība - pietiekama stipruma vējš to tiltu iešūpoja un aidā Ja tur vēl būtu virsū pārbaudes mašīnas sabruktu stipri ātrāk
Nu nemaz neceriet,ka savā mūža laikā sagaidīsit,ka Dienvidnieks sabrūk. Nu nebūs tā!
tu tur "rabotajesh", ka ar krūti uz ambrazūru mauc?
ja, kas ne tā - ...?
Interesanti, taam klachu baabaam kaads maksaa, jeb tieshaam shirmis ciet? Piem. sviestnesis, i niks atbilstoshs...
Bedre uz salu tilta..
Varbūt kāds zin - kas tur īsti ir? bistami, nebīstami?