Kaksi, kā tur būs ar to tavu super duper ļurbu - detonācija jeb vai kompis zupu raus nost? Jeb vai sābam nav aizsardzība ne pret pārspiedienu ne pret lieso ar domu ka ātrāk tā viena priekšējā riepa aizies pa gaisu?
Kaksis rakstīja: Bet ja to turbīnu uzliktu lielāku kopā ar visu to pārējo padarīšanu uzreiz, ieguvums būtu daudz lielāks un piša mazāka.
Trešā stadija elkpartiem, cik saprotu ir esošās, turbīnas no t par T pārtaisīšana, bet izmaksas ir ievērojami lielākas.. ta ka turbīnu varētu arī nemainīt..
varētu pamēģināt ar pirmo stadiju (programma un filtrs) un tad pasaktīties cik tā + jauda jūtas..
ZIni, paņem no kāda Celicu GT4 ja ir iespēja un pamēģini pabraukt ( varētu piedāvat savu 4x4, bet aizdomas ka paspēšu izjaukt jamo pārāk ātri, un tad sapratīsi vai tev vispār tas ir vajadzīgs.
Lielāka turbīna = lielāks turbo lags ( PH, ka modernas turbīnas utml. - mazķa bet tāpat).
Liekot riktīgi lielāku T, būs jamina ļoti daudz daļu, protams cita programma vajadzīga (nu nezinu SAAB moš arī viss ECU, bet moš arī ne), parasti arī niknākas sprauslas, ņiprāks/ražīgāks degvielas sūknis utt.
Ja tev nav ģimenes vai šī nav vienīagis auto - OK ir kaut kads ponts, bet godīgi daudz saprātīgāk ir šo pārdot un sameklēt vietā jau pašu krutāko ko var dabūt versiju.
WALA rakstīja: Ak jā joka pēc kāds ir orģināļais "red lain" tam tavam aparātam ???
Redlains, škiet, bija kaut kur pie 5500 rpm. Ja precīzi, tad jāiet skatīties Es gāju vienkāršāku ceļu. No stock 2.0 uz 2.3 un Viggen vadības bloks + katalizators un ieplūde =~240 Hp. Un rezultātā ir Viggen stock ar lielām upgrade iespējām. Varētu likt arī T7 vadību no 250Hp Aero, bet Viggenam ir patīkami, ka praktiski nejūt turbobedri. Izturības rezerve šiem dzinējiem ir pietiekoša, bet nav jau jēgas FWD celt virs 300 Hp, ja nespēj novadīt šos Hp līdz mamuļai zemei.
turbopiile rakstīja: varbūt ir kādi ieteikumi, komentāri?
www.elkparts.com/...
Varu piedāvāt 2000. gada Viggen. Būs tas ko vēlies+ ja trūks varēsi pielikt klāt.
mans sapņu auto.. bet kur likšu veco.. tas ir perfektā stāvoklī, bet neviens par to nemaksās vairāk par 1/3 no cenas par ko to nopirku ap 2 gadi atpakaļ, tā ka jāplāno vien tālāk ar šo pašu..
atgriežoties pie diskusijas, kas bija arī SK lapā, ka izpūtējs dot klāt tikai 2 hp un 8nm.. tad, varētu sākt tikai ar I stadiju, ECU, APC un filtrs.. kopā ar darbu un ceļu gan jau 400 naudās ieliktos un iegūtu + 73 hp.. kā šķiet, vai tos justu?
Arnij, ne tuvu ne vienkāršāks ceļš.. un izmaksu ziņā un plus vēl lieks štoks pāri paliek
domāju ar 227 hp pietiktu ar atliektiem galiem priekš esošā..
Arnij, kā Tev šķiet, ta kā man tuvu mājām un arī sekmīga sadarbība ir bijusi ar Kalngali, kā domā, varētu ar viņiem runāt, ka aizdzenu un palūdzu man klāt pie tekošās apkopes pie reizes arī noorganizet to I stadiju..
tā jau pavizināties man ar daudziem autiņiem ir bijis interesanti un forši, bet mainīt kaut kā vēl negribas, jāpagaida, kamēr šis apnīk.. tad pamēģināsu nākamo 9-3 un tad jau redzēs..
It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)
Chankaishi rakstīja: It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)
papētot jaudas, nm un apgriezinu līkni, tad jaudas un nmpalielinājumam vajadzetu būt jūtamam jebkurā pārnesumā, īpaši virs 2k apgriezienu.. līdz ar to, jebkurā "sadzīves situācijā" īpaši pie apdzīšanas (ņemot vērā, ka braucu pārsvara ārpus pilsētas), tad domāju, ka jaudīgāka dzinēja priekšrocības sajūtīšu arī līdz 5. roba augstākajiem apgriezieniem
nu iztēlojies.. brauc pa šoseju piektajā robā.. ieraugi fūri.. ja vietas daudz vienkārši apdzen.. mazak vietas, 4.ajā gāzi līdz galam un apdzen (trešajā ap simtu īsti jēgas nav).. tam kloķis.. kamēr, ja lielāka jauda, lai pat arī ar 4.to pārnesumu ar pilnu gāzi apdzīšana drošāka un pārliecinošāka.. 2. gadi nobraukti un jūtu, ka esoši hp, ir par maz.. drošāka, interesantāka braukšana, bet ne par to topiks..
turbopiile rakstīja: Arnij, kā Tev šķiet, ta kā man tuvu mājām un arī sekmīga sadarbība ir bijusi ar Kalngali, kā domā, varētu ar viņiem runāt, ka aizdzenu un palūdzu man klāt pie tekošās apkopes pie reizes arī noorganizet to I stadiju..
Kalngale ar upgreidiem neņemas. Ja softs jādzen ar TECHu, tad Vikingos.
Shiirs rakstīja: te ir kautkads mulkjishu salidojums
tad lido ātri prom!
tu tak pats zini ka viss shis bazars ir tikai papljutishanas limeni. nevajag telot te nezin kadus blingbling tunerus bet atrastn normalu darbu lai nopirktu normalu stock sportscar lizingaa.
jaudas palielināšana no elkparts