Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

serviss pēc garantijas

argis Reģ.: 07.10.2004

Astrai 1,9TDI vai tmldz. 2007.g. garantija ir beigusies un tagad eļļu varu mainīts kaut pats mājās.

Jautājums ir - drīz būs sasniegti 100t km, t.i., jāmaina bremžu diski, kolodkas, nezinu neko par siksnām utt, droši vien kaut kāda galvenā apkope jāveic, nežmiegties un braukt pie dīleriem uz servisu vai jebkur, kur patīk?

Pateicos par argumentētiem ieteikumiem!!

P.S. Man ļoti nepatīk dīleru darba stundu samaksas likme un oriģinālo detaļu cenas, bet nav arī pārliecības, ka citos servisos zinās, ko darīt.

 
1 2 3
STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Man teiksim nav pārliecības vai tas tikko teķi beigušais puņķutapa dīlera servisā padarīs savu darbu labāk par Vasju.

Tas tak dīlerserviss, viss personāls ir stažējušies Vācijā Opel rūpnīcā, pēc tam gadā vismaz divas reizes apmeklē kvalifikācijas celšanas kursus, reizi mēnesī seminārus, un viņu rīcībā ir vismodernākā diagnostikas aparatūra. Protams, rezerves daļas viņi izmanto tikai oriģinālās, kam ir vismaz 3reiz lielāks resurss.

Un par veiktajiem darbiem dod garantiju.

Neiedrošinies uzticēt remontu Vasjam, jo viņš tikai sapņo Tavu mašīnu saremontēt nekvalitatīvi!!

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Ja nopietni- ieskaties servisa grāmatiņā, kas ir jādara pie 100t.km, lai zini, ko prasīt servisā un brauc uz jebkuru puslīdz normālu vietu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Citos servisos noteikti nezinās ko iesākt ar opeli.

Izņēmums varētu būt vienīgi sāābu serviss.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

bremžu diskus un kalodkas jau nu gan pēc grāmatas noskrējieniem parasti nemaina.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

anonimikis rakstīja: bremžu diskus un kalodkas jau nu gan pēc grāmatas noskrējieniem parasti nemaina.

viņas maina pēc virtuālā noskrējiena

bet tas nosreiens jau arii dazhaads, var maukt pa baani 100000, un pa riigu 100000. interesanti, kluchi un diski dils vienaadi? no servisa viedoklja jaa, un tie arii samajniis vel labus diskus. piekarei, toch, vai nu pats, vai pie vasjas, ja taads ir.

argis Reģ.: 07.10.2004
0 0 Atbildēt

Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.

Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".

Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kas ir vizuāli padiluši? rudenī mainīju diskus - virsū bija oriģinālie un noskrējiens pēc odo ap 200K.

argis Reģ.: 07.10.2004
0 0 Atbildēt

Tas ir tā, ka pats redzu, ka ir nodiluši un mainot riepas rudenī arī teica, ka drīz jāmaina!!

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Par tādu dabas brīnumu Bīdmēru neesi neko dzirdējis

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kas ir vizuāli padiluši? rudenī mainīju diskus - virsū bija oriģinālie un noskrējiens pēc odo ap 200K.

un ja nav noslēpums... ko tu ar to gribētāji pateikt? ka šie "nogāja" 200 tkm vai to ka viņi bija oriģinālie?

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

argis rakstīja: Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.

Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".

Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?

tieši detaļas opelim nevajag oriģinālās. tāds orģinālais filtrs maksās 3x vairāk kā aftermarkets. diski, kluči - galvenais nepērc lētākos un maini tur kur arī var uzlikt to auto uz ripuļiem un iedot tev bremzu testa izdruku. citādi vasja pah.ujarīs un uzliks kautko kaut kā, bet par rezultātu neviens neko nezin.

nelabo tikai kemi pie mukusalas apla - paziņam šie sap.isa suportus, bet izliekas par kurliem.

zobsiksna (gates) no orģinālās atšķirsies par kādi 20 lati. nu tā kaut kā. uz visiem materialiem + darbu ietaupīsi 100 latus vismaz.

remontēt ved tur kur uzticies, iesaka draugi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

argis rakstīja: Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.

Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".

Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?

tieši detaļas opelim nevajag oriģinālās. tāds orģinālais filtrs maksās 3x vairāk kā aftermarkets. diski, kluči - galvenais nepērc lētākos un maini tur kur arī var uzlikt to auto uz ripuļiem un iedot tev bremzu testa izdruku. citādi vasja pah.ujarīs un uzliks kautko kaut kā, bet par rezultātu neviens neko nezin.

nelabo tikai kemi pie mukusalas apla - paziņam šie sap.isa suportus, bet izliekas par kurliem.

zobsiksna (gates) no orģinālās atšķirsies par kādi 20 lati. nu tā kaut kā. uz visiem materialiem + darbu ietaupīsi 100 latus vismaz.

remontēt ved tur kur uzticies, iesaka draugi.

iesaku bremžu klučus dzeltenā kastītē - textar saucas laikam

bet klučus gan pēc grāmatas mainīt būtu neprāts.... atkarīgs kur un kā brauc - var nobraukt 100k var nodzīt 5k

un nekāda dižā nelaime nenotiks, ja arī izgadīsies noplēst bremžu kluci līdz bleķim....

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

argis rakstīja: Astrai 1,9TDI

Pateicos par argumentētiem ieteikumiem!!

pārdod viņu steidzīgi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.

ja mauc kamēr arī kluča dzelzis ir caurš, tad protams, ka disks būs biki pačakarēts.... bet ja aizmirsīsi paskatīties klučus, bet pievērsīsi uzmanību dīvainai skaņai bremzējot jau pirmajā nedēļā, kā jamā parādīsies, nekāda vaina diskam nebūs....

textar kluču cena no ferodo megānei atšķiras apmēram par latu uz komplektu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja: nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.

ja mauc kamēr arī kluča dzelzis ir caurš, tad protams, ka disks būs biki pačakarēts.... bet ja aizmirsīsi paskatīties klučus, bet pievērsīsi uzmanību dīvainai skaņai bremzējot jau pirmajā nedēļā, kā jamā parādīsies, nekāda vaina diskam nebūs....

textar kluču cena no ferodo megānei atšķiras apmēram par latu uz komplektu

savam tikko pirktam amerikanim, kluchi bija podilushi liidz kniedeem, un vienaa dienaa peec TA sadalijaas molekulaas. pa vienu dienu notika process- skanja, sagrausts disks. tam stulbenim pat nav elektriskas indikacijas. originali maksaa 48ls. Remsa maksaaja 28, ar iscilu kvalitati. uz A6 prieksh sporta bremzeem njeemu Textar, bija padargi, arii ap 50. ferodo parastos vareeja dabuut krietni letaak. takaa nevag pirk piro kas pagadaas. bet pieljauju ka ar 07 gada auto brauc cilveeki kas neko nesaprot no dzelzhiem, un tiem servii liek visdargako, ko var dabuut.

jurkins Reģ.: 09.01.2003
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

argis rakstīja: Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.

Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".

Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?

tieši detaļas opelim nevajag oriģinālās. tāds orģinālais filtrs maksās 3x vairāk kā aftermarkets. diski, kluči - galvenais nepērc lētākos un maini tur kur arī var uzlikt to auto uz ripuļiem un iedot tev bremzu testa izdruku. citādi vasja pah.ujarīs un uzliks kautko kaut kā, bet par rezultātu neviens neko nezin.

nelabo tikai kemi pie mukusalas apla - paziņam šie sap.isa suportus, bet izliekas par kurliem.

zobsiksna (gates) no orģinālās atšķirsies par kādi 20 lati. nu tā kaut kā. uz visiem materialiem + darbu ietaupīsi 100 latus vismaz.

remontēt ved tur kur uzticies, iesaka draugi.

Man Gātes siksna gan nevieš uzticību -pabira zobi nevis notrūka un aprāvas riņķi.Rezultātā 4gabali klapani līki.nobraukums pie 50tkm ,rullīši veseli eļlas noplūdes uz siksnas nav.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Autor,

Es iegādājos trīsgadīgu autiņu (tikko pēc garantijas) un daru sekojoši:

A. Viss, kas saistīts ar motoru un elektrību, tiek risināts dīlera oficiālajā servisā, joprojām reizi 20.000 km dzenu uz profilaktiskajām apkopēm.

B. Visu, kas nav saistīts ne ar motoru, ne elektrību, daru "pie Koļas" - gan bremžu klučus, gan salauzto atsperi - sanāk ~3 reizes lētāk kā pie dīlera.

Kāds varbūt var ierēkt, ka kāda jēga no profilaktiskajām apkopēm, pie tam pie dīlera - man auto ir ikdienas braukšanai, gadā nobraucu apmēram 50.000 km un NEGRIBU es domāt par to, kurā brīdī kaut kas un vai nokritīs.

Man kādreiz bija viens slinks "Koļa", kurš nebija ar mieru ķerties pie auto, kamēr kaut kas konkrēts nenolūza un tad bija visādi piedzīvojumi - kā piemēram, nokritušā izpūtēja siešana atpakaļ slapjdraņķa laikā, u.c. jautrības

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

jurkins rakstīja:

mansotraises rakstīja:

argis rakstīja: Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.

Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".

Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?

tieši detaļas opelim nevajag oriģinālās. tāds orģinālais filtrs maksās 3x vairāk kā aftermarkets. diski, kluči - galvenais nepērc lētākos un maini tur kur arī var uzlikt to auto uz ripuļiem un iedot tev bremzu testa izdruku. citādi vasja pah.ujarīs un uzliks kautko kaut kā, bet par rezultātu neviens neko nezin.

nelabo tikai kemi pie mukusalas apla - paziņam šie sap.isa suportus, bet izliekas par kurliem.

zobsiksna (gates) no orģinālās atšķirsies par kādi 20 lati. nu tā kaut kā. uz visiem materialiem + darbu ietaupīsi 100 latus vismaz.

remontēt ved tur kur uzticies, iesaka draugi.

Man Gātes siksna gan nevieš uzticību -pabira zobi nevis notrūka un aprāvas riņķi.Rezultātā 4gabali klapani līki.nobraukums pie 50tkm ,rullīši veseli eļlas noplūdes uz siksnas nav.

tieshi Gates ir audi iepakojumos. gan jau ka bija citi iemesli dzineja trumai

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.

Textar, Lucas un sarkanais Ferodo ir no TOP... zaļais Ferodo, ko ražo Slovākijā tiešām ir tikpat lēts, cik kvalitatīvs. Un tas, ka ielas auto nevajag kvalitatīvus klučus, tas gan taisnība! Tāpat kā bremžu diskus... Tos var izzāģēt no priedes baļkiem...

Ja sanāks dzēsties no 1xx, kad priekšā betona siena - sapratīsi

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet autoram ieteiktu palasīt sava auto "user manual" Tur ir jābūt visiem apkopju intervāliem un darbiem, kas jādara pie konkrētā noskrējiena. Uz detaļu kvalitāti nevajadzētu taupīt un tas nenozīmē, ka vienīgais risinājums ir OE. Labi filtri ir Mahle,Knecht, MANN, FRAM, siksnas un ritošais: Lemforder, rullīši INA, gultņi SKF, Koyo, FAG...

Vajag tikai zināt...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja: nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.

ja mauc kamēr arī kluča dzelzis ir caurš, tad protams, ka disks būs biki pačakarēts.... bet ja aizmirsīsi paskatīties klučus, bet pievērsīsi uzmanību dīvainai skaņai bremzējot jau pirmajā nedēļā, kā jamā parādīsies, nekāda vaina diskam nebūs....

textar kluču cena no ferodo megānei atšķiras apmēram par latu uz komplektu

savam tikko pirktam amerikanim, kluchi bija podilushi liidz kniedeem, un vienaa dienaa peec TA sadalijaas molekulaas. pa vienu dienu notika process- skanja, sagrausts disks. tam stulbenim pat nav elektriskas indikacijas. originali maksaa 48ls. Remsa maksaaja 28, ar iscilu kvalitati. uz A6 prieksh sporta bremzeem njeemu Textar, bija padargi, arii ap 50. ferodo parastos vareeja dabuut krietni letaak. takaa nevag pirk piro kas pagadaas. bet pieljauju ka ar 07 gada auto brauc cilveeki kas neko nesaprot no dzelzhiem, un tiem servii liek visdargako, ko var dabuut.

aiz stūra droši vien to kexstaru varēja dabūt arī par 100tu, tevi ir uzmetuši

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

par bremzem runājot. Nezinu kā ir ar mistikam 1,9TDI Astrām , bet 98' 1,9TDI golfam , līdz 210kkm , tikkai 2X tika mainītas kalotkas - liktas oriģinālās . Un uz 210 gan tika mainīti didki(Brembo) un kalotkas ( Ferrodo red line) - nekas axūna tur neizmainijās un cik ildi tas brembo+ferrodo kalpo jaunajam ovnerim xvz . Bet originalais komplekc bij laps .

Vojagerim 98' ( no Sveices ievestam ) gan origin. bremzes bij sūc konkrēts , tai pašā šveicē , kalnos , entās reizes varēj atraut ''šauro brūno strīpiņu '' , tas pats uz bāņa , 2X sadzēsies no 160 uz 90 un bremžu praxtiski nabij Uzliku vinam brembo + federal mogul un viss nostājās ''kedā''-varēj bremzēties cik tik negrib , bremzes bij .

Tai pat laikā vojagerim 03' , arī origin. bremzem nebij ne vainas .

Ej nu un uzmini nu kam kas labaks ''origin'' vai aftermarkets

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

argis rakstīja: Tas ir tā, ka pats redzu, ka ir nodiluši un mainot riepas rudenī arī teica, ka drīz jāmaina!!

kad sāks "mest" , tad arī maini (ja vien protams nevar apvirpot, pareizāk sakot nav vairs ko apvirpot), un neliecies pašlaik ne zinis par to.

Man pirms 3 gadiem servisā teica, ka stabilizatora atsaišu bukses jau švakas un jāmaina.

Kopš tā laika nobraukti 120 000 km(puse pa Latgales ceļiem un neceļiem) , izietas 3 TA un nekas tur vēl nav jāmaina

Tam, ko saka servisos, jāpieiet ar ļoti lielu piesardzību, savādāk sāksi mainīt visu pēr kārtas.

argis Reģ.: 07.10.2004
0 0 Atbildēt

es laikam pat to variantu, ka motors un elektrība pie dīlera, visu pārējo citur.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti