serviss pēc garantijas

argis Reģ.: 07.10.2004

Astrai 1,9TDI vai tmldz. 2007.g. garantija ir beigusies un tagad eļļu varu mainīts kaut pats mājās.

Jautājums ir - drīz būs sasniegti 100t km, t.i., jāmaina bremžu diski, kolodkas, nezinu neko par siksnām utt, droši vien kaut kāda galvenā apkope jāveic, nežmiegties un braukt pie dīleriem uz servisu vai jebkur, kur patīk?

Pateicos par argumentētiem ieteikumiem!!

P.S. Man ļoti nepatīk dīleru darba stundu samaksas likme un oriģinālo detaļu cenas, bet nav arī pārliecības, ka citos servisos zinās, ko darīt.

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

msh rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Slinkais rakstīja: aaksts. medicina ir cita lieta. nodzerties vari pats.

Lai pareizi noregulētu četru karburatoru dzinēju vajag ķirurga precizitāti. Tā ka tas pats vien ir.

Piemērus studijā, kam bez dažām amūrikāņu sešdesmito gadu supertačkām tāds gemorojs nāk standartā

Yamaha

Neskaitās, ja kāds tāds arī latvijā ir bijis, tas jau sen atdusas metalurga krāsnīs

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:Ražotnes kybam ir visā pasaulē, tikai nezkāpēc LV nopērkamie KYB garantiju nevarēja nodzīvot, bet pieļauju ka tavs renua ar tiem spāņu KYBiem tīri labi ripinās ne pirmo gadu.

jikuā

oriģinālais spaiņu izstrādājums novilka ~2 gadus - to kybu es salauzu mūsas trasē atsitoties ar riteni pret apmali.... tagad virsū ir latvijā nopērkamais

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: bremžu diskus un kalodkas jau nu gan pēc grāmatas noskrējieniem parasti nemaina.

Man Merivai nobraukums tagad 64915 km, bet šīs lietas vēl nav mainītas.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Camrijai kalotkas nomainiju uz 115kkm !!?? un ar vairāk sircmieram - pirms braukt uz Koeln hoķi ieskatīt .

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

anonimikis rakstīja: bremžu diskus un kalodkas jau nu gan pēc grāmatas noskrējieniem parasti nemaina.

Man Merivai nobraukums tagad 64915 km, bet šīs lietas vēl nav mainītas.

Nobraukums nebija 64915,3???

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.

viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.

es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.

Nu slinkais ti dajoš

Par tie koni tu zrja uzbrauci, jo nenojāta vecā kupeja ar koni amjiem+ labām riepām uz ceļa uzvedās ļoti pat baudāmi un atšķirība no parastiem amjiem, kas jau pirmajā gadā ir zaudējuši līdz 50% resursa KONI bija vienkārši perfekti. Ja tu ar auto brauc tikai uz baznīcu vai veikalu, tad koni tev točna nevaig. Un vispār, ja tu esi tāds auto spec kā izliecies, tad tev gan vajadzētu zināt cik liela loma pie auto vadāmības ir labiem amortizātoriem, it sevišķi ja ir Qvatra un Qvatras aizmugurējie amji.

Un kāda starpība cik vecam auto tos KONI liek??? Es daudzus gadus ar to autosu nobraucu, nevis tāpēc, ka nevarēju nopirkt ko jaunāku, bet tāpēc, ka tas bija auto kas tiešām patika. Arī ar tagadējo skatienu palieku pie sava, ka tanī auto kaut kas ir.

Starp citu nesen ienāca doma apskatīties vai nevar kādu Qatru iepirkt, izrādījās, ka labi exemplāri DE, BE, NL maksā labu naudu.

P.S un kā īsti ir ar tām pakaļējām kalotkām?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vot "oriģināldetaļu" piekritēji apgaismojiet man šitādu lietu

pieņemsim situāciju, ka

1) es vienā dienā nopērku vienus "oriģinālos" audī quattro b4 pakaļas klučus un arī renault megane II "oriģinālos" pakaļas klučus

2) es audī klučus uzlieku megānei, bet megānes klučus audī

tad nu jautājums SPECIĀLISTIEM ir tāds- ar kuru no mašīnām es nobraukšu vairāk km lidz sāks strīkēties bleķis pret bleki

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vot "oriģināldetaļu" piekritēji apgaismojiet man šitādu lietu

pieņemsim situāciju, ka

1) es vienā dienā nopērku vienus "oriģinālos" audī quattro b4 pakaļas klučus un arī renault megane II "oriģinālos" pakaļas klučus

2) es audī klučus uzlieku megānei, bet megānes klučus audī

tad nu jautājums SPECIĀLISTIEM ir tāds- ar kuru no mašīnām es nobraukšu vairāk km lidz sāks strīkēties bleķis pret bleki

Audi, protams. Jo ir foršprung durjh ķehņik. Reno var arī izbeigties pirms kluči būs nodiluši

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Pirmais rakstīja: vot "oriģināldetaļu" piekritēji apgaismojiet man šitādu lietu

pieņemsim situāciju, ka

1) es vienā dienā nopērku vienus "oriģinālos" audī quattro b4 pakaļas klučus un arī renault megane II "oriģinālos" pakaļas klučus

2) es audī klučus uzlieku megānei, bet megānes klučus audī

tad nu jautājums SPECIĀLISTIEM ir tāds- ar kuru no mašīnām es nobraukšu vairāk km lidz sāks strīkēties bleķis pret bleki

Audi, protams. Jo ir foršprung durjh ķehņik. Reno var arī izbeigties pirms kluči būs nodiluši

skarbi

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.

viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.

es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.

Pilnīgi piekrītu.

Kādreiz Žvaneckim bija jociņš- kas labāk mazs tomāts pa 3 rubļiem vai liels pa 5 rubļiem(īsti neatceros, bet doma bija tāda). Mūsu cilvēki reklāmas apžilbināti un mārketinga iedvesmoti uzskata, ka tikai visdārgākajai precei ir laba kvalitāte, lai gan ir daudz ražotāju, kas ražo normālas preces par normālām cenām.(ja te bija runa par amortizatoriem- būtu paņēmis nevis Koni, bet kaut vai Boge gāzi un brauktu bēdu nezinādams, vēl pāri paliktu nauda powerflex buksēm- vadāmība un drošība būtu pat labāka nekā ar koni un gumijas buksēm)

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

man jau nesaka ka koni nav veerti, pashaam staav sarkanie, bet tie tika uz sharu, un labi apzinos ka taadu naudu ielas auto amiem nebuutu izmetis. runa iet par iegulditaa lietderiigumu. un pakaljas kluchi uz kartibaa esosha auto dziivo toch divreiz ilgaak kaa prieksha.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: man jau nesaka ka koni nav veerti, pashaam staav sarkanie, bet tie tika uz sharu, un labi apzinos ka taadu naudu ielas auto amiem nebuutu izmetis. runa iet par iegulditaa lietderiigumu. un pakaljas kluchi uz kartibaa esosha auto dziivo toch divreiz ilgaak kaa prieksha.

Slinkais.... Ir neskaitāmi piemēri, lai "apgāztu" tavus pieņēmumus par bremžu kluču mūžu. Tad, kad top bremžu sistēma "uz papīra", neviens konstruktors neapzinās reālos apstākļus, kādos viņai būs jāstrādā. Un bremžu pr/aizm attiecība var dilt jebkādās proporcijās. Viss atkarīgs no konstrukcijas izpildījuma un veiksmīguma, kā arī auto noslogotības uz asīm pie ekspluatācijas. Ideāli uzprojektētai un izpildītai bremžu sistēmai būtu jāgarantē VIENĀDS kluču nodilums.

Par neveiksmēm... Pirmajiem MB VITO priekšējie kluči dila ātrāk, nekā pienāca eļļas maiņa! Tādus pašus piemērus var atrast arī par aizmuguri. Iemesls: No netīrumiem un smiltīm slikti aizsargāti suporti un disku darba virsma. Tā,ka šeit var runāt tikai par vidējo aritmētisko katram modelim, nevis vispārināt, ka aizmugure iet krietni ilgāk.

Un interesanti - Ja par KONI uzskati, ka "tādu naudu ielas auto nebūtu izmetis", ja vien ne uz šaru...., tad kas ir "neizmesta nauda"? Kāds lētais gals par padsmit latiem, kas uz auto ir liekams tikai tāpēc, ka tā arī saucas - amortizators?

STALINS rakstīja

(ja te bija runa par amortizatoriem- būtu paņēmis nevis Koni, bet kaut vai Boge gāzi un brauktu bēdu nezinādams, vēl pāri paliktu nauda powerflex buksēm- vadāmība un drošība būtu pat labāka nekā ar koni un gumijas buksēm) [c/]

Bet vēl labāk - KONI+ powerflex Bet nu Boge ne vadāmības ne drošības ziņā ar KONI nebūtu korekti salīdzināt.

Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja:

Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties

Par to jau arī runa, ka bieži izlietojam naudas resursu pērkot "oriģinālos" gaisa filtrus par pieckāršu cenu pie dīlera un superduper amortiņus- kuri ielas braukšanai 100 gadus nav vajadzīgi, tai pašā laikā pērkot lietotas riepas ar frēzētu protektoru.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

var jau buut. pilnigi visas auto markas neparzinu, bet ieksh VAG, taa ir. gandriiz viziem ir bremzhu speka regulators, un peec vairaku auto ilgu gadu apkopes, un arii peec logikas, pakalja bremzee mazaak. tas nekas ka mans Audi ir sedinaats, un tas regulators ir pilnas slodzes stavoklii, un bremzhu sadalijums ir tuvinats vienaadam starp asiim, vairumam autovaditaju, auto ir standartaa, un apgalvojums par bremzeem ir vietaa.

Koni ir specifiska lieta, liku tos tikai delj cietiibas reguleshanas iespeejas, un domaju ka 90% vaditaju to nevajag

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Arnij tev ,nav taisniiba daljeeji.

tam ir prasts piemers:

1. bremzee TIKAI ar priekshu.kad apstaasies?

2. bremzee TIKAI ar aizmuguri(kaut vai labu roceni),buus jushana ka bremzju ta nav ... gandriiz.

ja nemaldos tad efektivitaate ir +- 75/25. ar to arii tas izdilums. to kompensee mikseejot uzliku lielumu/laukumu.

protams ka ietekmee smiltis un citi faktori,par to es nestriidos.

bet normaali AUDIm rupji sakot aizmuguree kalpo 2X ilgaak(apmeeram). man liekas ka 30-40% ilgaak.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Ursi... Bet pats jau pateici, ka ir DAŽĀDI laukumi klučiem starp pr un aizm. Ja būtu VIENĀDI, tad priekša neapšaubāmi diltu ātrāk. Neiet jau runa, cik kg bremžu materiāla nodeldē pr. un cik aizm., bet gan par biezumiem. Tātad šai laukumu starpībai ~ jāvienādo nodilums

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais... Tas ko mēs uzskatām par KONI regulēšanu ( un arī lietojam), ir paredzēts tikai amortiņa nolietojuma kompensēšanai. Resp. lai visu laiku būtu iespēja, nedaudz piegriežot, kompensēt amortiņa "nosēšanos". Bet auto vadāmību viņi uzlabo pat ļoti! Jau trešajam auto viņus uzstādu.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja:

Arnijs rakstīja:

Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties

Par to jau arī runa, ka bieži izlietojam naudas resursu pērkot "oriģinālos" gaisa filtrus par pieckāršu cenu pie dīlera un superduper amortiņus- kuri ielas braukšanai 100 gadus nav vajadzīgi, tai pašā laikā pērkot lietotas riepas ar frēzētu protektoru.

par tiem frēzētajiem protektoriem pilnīgi piekrītu, jo Rīgā bieži ir redzami skati, kad X5 vai kajānis ziemā braukā ar plikām vasarenēm.

Ja man orģināldaļa maksātu 5X dārgāk par aftermarku, tad protams meklētu pēc iespējas labākas kvalitātes aftermarku, bet manā gadījumā orģināldaļa ir tikai par kādiem 20% dārgāka vai kā gadījumā ar kalotkām lētāka, kā aftermarka.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja:

Slinkais rakstīja: te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.

viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.

es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.

Pilnīgi piekrītu.

Kādreiz Žvaneckim bija jociņš- kas labāk mazs tomāts pa 3 rubļiem vai liels pa 5 rubļiem(īsti neatceros, bet doma bija tāda). Mūsu cilvēki reklāmas apžilbināti un mārketinga iedvesmoti uzskata, ka tikai visdārgākajai precei ir laba kvalitāte, lai gan ir daudz ražotāju, kas ražo normālas preces par normālām cenām.(ja te bija runa par amortizatoriem- būtu paņēmis nevis Koni, bet kaut vai Boge gāzi un brauktu bēdu nezinādams, vēl pāri paliktu nauda powerflex buksēm- vadāmība un drošība būtu pat labāka nekā ar koni un gumijas buksēm)

un koni ņēmu dēļ cenas par kādu es viņus varēju nopirkt, jo atklāti sakot par pilnu cenu viņus neņēmu.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

STALINS rakstīja:

Arnijs rakstīja:

Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties

Par to jau arī runa, ka bieži izlietojam naudas resursu pērkot "oriģinālos" gaisa filtrus par pieckāršu cenu pie dīlera un superduper amortiņus- kuri ielas braukšanai 100 gadus nav vajadzīgi, tai pašā laikā pērkot lietotas riepas ar frēzētu protektoru.

par tiem frēzētajiem protektoriem pilnīgi piekrītu, jo Rīgā bieži ir redzami skati, kad X5 vai kajānis ziemā braukā ar plikām vasarenēm.

Ja man orģināldaļa maksātu 5X dārgāk par aftermarku, tad protams meklētu pēc iespējas labākas kvalitātes aftermarku, bet manā gadījumā orģināldaļa ir tikai par kādiem 20% dārgāka vai kā gadījumā ar kalotkām lētāka, kā aftermarka.

Palabošu- nav tādas "aftermarkas", ir tā saucamie "aftermarket" izstrādājumi.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

staar rakstīja:

STALINS rakstīja:

Arnijs rakstīja:

Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties

Par to jau arī runa, ka bieži izlietojam naudas resursu pērkot "oriģinālos" gaisa filtrus par pieckāršu cenu pie dīlera un superduper amortiņus- kuri ielas braukšanai 100 gadus nav vajadzīgi, tai pašā laikā pērkot lietotas riepas ar frēzētu protektoru.

par tiem frēzētajiem protektoriem pilnīgi piekrītu, jo Rīgā bieži ir redzami skati, kad X5 vai kajānis ziemā braukā ar plikām vasarenēm.

Ja man orģināldaļa maksātu 5X dārgāk par aftermarku, tad protams meklētu pēc iespējas labākas kvalitātes aftermarku, bet manā gadījumā orģināldaļa ir tikai par kādiem 20% dārgāka vai kā gadījumā ar kalotkām lētāka, kā aftermarka.

Palabošu- nav tādas "aftermarkas", ir tā saucamie "aftermarket" izstrādājumi.

Šito vārdu tāpat kā daudzus citus izdomāju pats, sorry "aftermarka" tas pats nekas, kas afterbrends

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

staar rakstīja:

STALINS rakstīja:

Arnijs rakstīja:

Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties

Par to jau arī runa, ka bieži izlietojam naudas resursu pērkot \"oriģinālos\" gaisa filtrus par pieckāršu cenu pie dīlera un superduper amortiņus- kuri ielas braukšanai 100 gadus nav vajadzīgi, tai pašā laikā pērkot lietotas riepas ar frēzētu protektoru.

par tiem frēzētajiem protektoriem pilnīgi piekrītu, jo Rīgā bieži ir redzami skati, kad X5 vai kajānis ziemā braukā ar plikām vasarenēm.

Ja man orģināldaļa maksātu 5X dārgāk par aftermarku, tad protams meklētu pēc iespējas labākas kvalitātes aftermarku, bet manā gadījumā orģināldaļa ir tikai par kādiem 20% dārgāka vai kā gadījumā ar kalotkām lētāka, kā aftermarka.

Palabošu- nav tādas \"aftermarkas\", ir tā saucamie \"aftermarket\" izstrādājumi.

Te atrodams sīkāks subjekta izskaidrojums: lmgtfy.com/...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli

27.02.2009 03:13

Arnijs rakstīja: jugasvilli... Ar eļļas maiņām ir tā, ka viņas vnk automātiski sakrīt ar TA, bet eļļas maiņa kā tāda NAV TA! Un 30 tk intervāls eļļas maiņai nav īsti korekts. Ir eļļas, kas šo intervālu iztur, bet tādu ir ļoti maz. Tā, ka nevajadzētu īpaši ar šo aizrauties, kā mainīt uz 30 tk, it īpaši , ja eļļas maiņu veic ārpus ražotāja ieteikto eļļu specifikācijas ietvariem.

Manā pārziņā bija TA grafiku izstrādāšana, tā, ka zinu, ko runāju.

Nu, labi, nepiesienies pie vārdiem. Biju domājis eļļas maiņu, kas sakrīt ar apkopi.

Un zinu, ka eļļu retāk par 15 tk var mainīt (vai veikt TA ) tikai, ja tiek lietotas t.s. Long Life eļļas.

----------------------------------

Nu, vispaar terminus Long Life un Long Life 2 savaas specifikaacijaas lieto tikai kompaanija BMW. Citaam kompaanijaam (Opel, VW/Audi, Mercedes) ir savi apziimeejumi "ilgterminja" ellaam. Un vienalga primaarais ir autorazhotaaja noteiktais ellas mainjas intervaals atbilstoshas klases ellai - nav taa ka "ielieshu viskrutaako ellu un mainiishu 2x retaak"

Lasītākie raksti

Jaunie raksti