Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

serviss pēc garantijas

argis Reģ.: 07.10.2004

Astrai 1,9TDI vai tmldz. 2007.g. garantija ir beigusies un tagad eļļu varu mainīts kaut pats mājās.

Jautājums ir - drīz būs sasniegti 100t km, t.i., jāmaina bremžu diski, kolodkas, nezinu neko par siksnām utt, droši vien kaut kāda galvenā apkope jāveic, nežmiegties un braukt pie dīleriem uz servisu vai jebkur, kur patīk?

Pateicos par argumentētiem ieteikumiem!!

P.S. Man ļoti nepatīk dīleru darba stundu samaksas likme un oriģinālo detaļu cenas, bet nav arī pārliecības, ka citos servisos zinās, ko darīt.

 
1 2 3
mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

argis rakstīja: es laikam pat to variantu, ka motors un elektrība pie dīlera, visu pārējo citur.

pie dīlera viss ir skaisti, tikai viņi neremontē, bet maina mezglus. nolasīs kļūdu, vainīgo detalu nomainīs... tad vēl vienu un tad beigās atradīs kādu sīku vainu, ko varēja salabot uzreiz un pa paris latiem.

tipisks gadījums ar plaisu gaisa trubā..nomaina gaisa masas mērītāju un ko tik vēl ne. jo truba jau kļūdu nedodot

nolasit klūdas, var ne tikai pie dīlera. izpēti kas par vainu (atbilstoši kļūdas kodam), loģiski padomā, parocies netā. kaut vai krievu astras klubā www.astraclub.ru/... tur būs atbildes uz taviem jautājumiem. un tad arī maini konkrēto bojājumu. citādi izģērbs.. padomā pats - jaunus auto nepērk.. uz kā dīleri lai pelna tagad..

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

dīleris jau točna nav nekāds kvalitātes garants, bet par to kur pirkt daļas ir vērts padomāt.

Tev auto ir pietiekami jauns lai nekādām lielām remonta izmaksām nevajadzētu būt, tāpēc varbūt ir vērts pie dīlera nopirkt vajadzīgo daļu un mainīt pie paziņuu ieteikta meha.

Es savam 2005 gada drapakam skatos manuālī lai nepalaistu kādu maiņu, sevišķi neiespringstu uz sīkumiem. Jāmaina par šiem gadiem bija šķidrumi, lampiņas, aizmugures kalotkas un slotas. Šķidrumus mainu pie dīlera (sakarīgs dīleris), bet arī viņam neļauju improvizēt un pasaku ka, piemēram vaig nomainīt eļļu un filtru un pārējo lai neaiztiek, jo pa velti jau viņš tos vāciņus nevirinās pārbaudot līmeņus, a kas man grūti pakontrolēt. Kalotkas nomainīju pats, jo bija kāds brīdis laika un kopš brīža, kad man bija 98 gada audis nebiju ko tādu darījis un pēc 5g pārtraukuma vienkāºši gribējās pačakarēties un redzēt vai izdosies, izdevās un elementāri. Gar pirmo pusi pačakarējos kamēr sapratu sistēmu a otrā puse 15 min.

Parasti jau ir tā, ka ja nav problēmas tad nelien klāt. Ja tie diski nav kā papīrs un pie apskates rādītāji ir labi, tad es viņus neaiztiku. Ja nav kalotku nodiluma indikātors, tad mierīgi vari gaidīt kraukšķus pie bremzēšanas, jo ja diski nav jauni, tad pirmā skrāpēšanās nebūs uz bremzēšanas virsmas, bet uz dika malas kāpītes, kas izveodojusies diskam dilstot. Ja nēesi kurls, tad to skaņu garām nepalaidīsi.

Ja zināšanas pietrūkst, tad meklē sakarīgu mehu.

Par daļām ieteiktu nedzīvot ilūzijās, nenosaukšu brendus, jo negribu iegāzt bijušos kolēģus, bet fakts ir tāds ka daļu slavenos prendus, kas arī šinī diskusijā pieminēti štancē polijas vārtrūmē, bet fakts ir tāds, ka par savu muļķību ir jāmaksā, un tie kas tic ka dēļ orģinālās emblēmas detaļa kļūst 2X vai 3X dārgāka lai čakarējas uz nebēdu. Manam auto aorģināldaļa belģijā maksāja par 13 eiro lētāk kā ferods. Līdzīgs stāst bija ar korejiešu dīzeļ busu, kam ja nemaldos MAN gaisa filtrs maksāja dārgāk kā pie dīlera. Dīlerim bija 22 eiro MAN 28eiro.

Par BREMBO, KONI utt. ir cits stāst, jo šitās daļas paredzētas citai autolietotāju kategorijai, kas zina ko attiecīgā daļa maksā.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli... Ar eļļas maiņām ir tā, ka viņas vnk automātiski sakrīt ar TA, bet eļļas maiņa kā tāda NAV TA! Un 30 tk intervāls eļļas maiņai nav īsti korekts. Ir eļļas, kas šo intervālu iztur, bet tādu ir ļoti maz. Tā, ka nevajadzētu īpaši ar šo aizrauties, kā mainīt uz 30 tk, it īpaši , ja eļļas maiņu veic ārpus ražotāja ieteikto eļļu specifikācijas ietvariem.

Manā pārziņā bija TA grafiku izstrādāšana, tā, ka zinu, ko runāju.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Staar noteikti domāja Polijas Lemforder ražotni Ir tāda lieta, bet tas nenozīmē, ka pie mums nevar dabūt arī vācu izcelsmes. Un arī poļos ražotais ir pārāks par china/taiwan , kaut arī būtiski zaudē vācu izstrādājumam.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: Staar noteikti domāja Polijas Lemforder ražotni Ir tāda lieta, bet tas nenozīmē, ka pie mums nevar dabūt arī vācu izcelsmes. Un arī poļos ražotais ir pārāks par china/taiwan , kaut arī būtiski zaudē vācu izstrādājumam.

Arī

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Pirmkārt, 2007. gada Astrai lielā apkope jātaisa pie 150 000 km (paskaties servisa grāmatiņā, ja netici - eļļa ik pa 30 tk vai reize gadā, zobene - 150 tk), tā ka vēl vari neiespringt uz siksnas maiņu.

Otrkārt, pēc pieredzes varu teikt, ka nav jēgas aizrauties uz oriģinālajām detaļām. Lielākoties tās oriģinālās tai pašā Ķīnā vai Taivānā arī tiek ražotas, atšķirība tikai dīlera nenormālaā uzcenojumā. Bija nupat gadījums - savai Vectrai vajadzēja miroņgalvas iekšējo gumiju nomainīt. Dīleris prasīja 28 Ls. Kad pateicu "Paldies, nē.", šie man iedeva mazu atlaidi - tā gumija man izmaksāja 16.52 Ls. Un man neticas, ka viņi man pa pašizmaksu to atdeva.

par uzcenojumu atsevišķos gadījumos tiešām varētu tev piekrist, bet cik tad bieži tās daļas ir jāpērk, ok 15g opelim možet tiešām nav vērts, bet 2007.g nav ko žmiegties. Kvalitātei gan manuprāt orģināldaļai vajadzētu būt augstāka, jo domāju, ka vairumā latvijas dīleru tirgo tieši tādas pašas daļas kā vēcijā beļģijā utt., jo kad es beļģijā pirku savam auto orģinālās kalotkas līdzi nāca instrukcija, uz lakota papīra un man par lielu izbrīnu arī latviešu valodā.

Bišku dīvaini liekas tas, ka autora astrīdai pie 100k jau diskiem amba.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Pirmkārt, 2007. gada Astrai lielā apkope jātaisa pie 150 000 km (paskaties servisa grāmatiņā, ja netici - eļļa ik pa 30 tk vai reize gadā, zobene - 150 tk), tā ka vēl vari neiespringt uz siksnas maiņu.

Otrkārt, pēc pieredzes varu teikt, ka nav jēgas aizrauties uz oriģinālajām detaļām. Lielākoties tās oriģinālās tai pašā Ķīnā vai Taivānā arī tiek ražotas, atšķirība tikai dīlera nenormālaā uzcenojumā. Bija nupat gadījums - savai Vectrai vajadzēja miroņgalvas iekšējo gumiju nomainīt. Dīleris prasīja 28 Ls. Kad pateicu "Paldies, nē.", šie man iedeva mazu atlaidi - tā gumija man izmaksāja 16.52 Ls. Un man neticas, ka viņi man pa pašizmaksu to atdeva.

par uzcenojumu atsevišķos gadījumos tiešām varētu tev piekrist, bet cik tad bieži tās daļas ir jāpērk, ok 15g opelim možet tiešām nav vērts, bet 2007.g nav ko žmiegties. Kvalitātei gan manuprāt orģināldaļai vajadzētu būt augstāka, jo domāju, ka vairumā latvijas dīleru tirgo tieši tādas pašas daļas kā vēcijā beļģijā utt., jo kad es beļģijā pirku savam auto orģinālās kalotkas līdzi nāca instrukcija, uz lakota papīra un man par lielu izbrīnu arī latviešu valodā.

Bišku dīvaini liekas tas, ka autora astrīdai pie 100k jau diskiem amba.

kas ir oriģināldetaļa?????

renaultam, piemēram, oriģinālie amortizatori ir spāņu KYB (uz tiem ir arī KYB kods un kā visi zina, tad spāņu kyb nav gluži tik labi kā japāņu) un oriģinālie bremžu kluči ir ferodo (arī virsū ir palicis uzraksts).... tāpat kā uz stikliem jau var nebūt virsū uzdrukāts "renault"

ko vēl tev pateikt pat "oriģinālajām" detaļām

varbūt vēl "oriģinālās riepas" sāksi meklēt?????

un par bremzēm ir līdzīgi kā arnija aprakstītām apkopēm un eļļas maiņām.... kāds vienkārši ir izdomājis, ka tās vaidzētu mainīt un ierakstījis grāmatā.

p.n.

opeļkadetam standartvaina bija suporta ieķīlēšanās.... un neko nedarot ar tādu vainu klučis var arī neizvilkt līdz nākošajai apkopei.

tas attiecas arī uz bremžu kluču metāliskās stīķēšanās skaņas ignorēšanu, par ko te daži ir tā iespringuši

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

staar rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Pirmkārt, 2007. gada Astrai lielā apkope jātaisa pie 150 000 km (paskaties servisa grāmatiņā, ja netici - eļļa ik pa 30 tk vai reize gadā, zobene - 150 tk), tā ka vēl vari neiespringt uz siksnas maiņu.

Otrkārt, pēc pieredzes varu teikt, ka nav jēgas aizrauties uz oriģinālajām detaļām. Lielākoties tās oriģinālās tai pašā Ķīnā vai Taivānā arī tiek ražotas, atšķirība tikai dīlera nenormālaā uzcenojumā. Bija nupat gadījums - savai Vectrai vajadzēja miroņgalvas iekšējo gumiju nomainīt. Dīleris prasīja 28 Ls. Kad pateicu "Paldies, nē.", šie man iedeva mazu atlaidi - tā gumija man izmaksāja 16.52 Ls. Un man neticas, ka viņi man pa pašizmaksu to atdeva.

par uzcenojumu atsevišķos gadījumos tiešām varētu tev piekrist, bet cik tad bieži tās daļas ir jāpērk, ok 15g opelim možet tiešām nav vērts, bet 2007.g nav ko žmiegties. Kvalitātei gan manuprāt orģināldaļai vajadzētu būt augstāka, jo domāju, ka vairumā latvijas dīleru tirgo tieši tādas pašas daļas kā vēcijā beļģijā utt., jo kad es beļģijā pirku savam auto orģinālās kalotkas līdzi nāca instrukcija, uz lakota papīra un man par lielu izbrīnu arī latviešu valodā.

Bišku dīvaini liekas tas, ka autora astrīdai pie 100k jau diskiem amba.

kas ir oriģināldetaļa?????

renaultam, piemēram, oriģinālie amortizatori ir spāņu KYB (uz tiem ir arī KYB kods un kā visi zina, tad spāņu kyb nav gluži tik labi kā japāņu) un oriģinālie bremžu kluči ir ferodo (arī virsū ir palicis uzraksts).... tāpat kā uz stikliem jau var nebūt virsū uzdrukāts "renault"

ko vēl tev pateikt pat "oriģinālajām" detaļām

varbūt vēl "oriģinālās riepas" sāksi meklēt?????

un par bremzēm ir līdzīgi kā arnija aprakstītām apkopēm un eļļas maiņām.... kāds vienkārši ir izdomājis, ka tās vaidzētu mainīt un ierakstījis grāmatā.

p.n.

opeļkadetam standartvaina bija suporta ieķīlēšanās.... un neko nedarot ar tādu vainu klučis var arī neizvilkt līdz nākošajai apkopei.

tas attiecas arī uz bremžu kluču metāliskās stīķēšanās skaņas ignorēšanu, par ko te daži ir tā iespringuši

Skaidra lieta, ka orģināldaļas nav paša opeļa vai VW vai renua mākslasdarbs, tikai svārīgi ir kas to detaļu ir ražojis nevis kur. Ražotnes kybam ir visā pasaulē, tikai nezkāpēc LV nopērkamie KYB garantiju nevarēja nodzīvot, bet pieļauju ka tavs renua ar tiem spāņu KYBiem tīri labi ripinās ne pirmo gadu. Tas pats ar ferodo, ja tie pa saņiem pirktie ferodo būtu tie paši kas tavam renua, tad viss ir kedā. Ne jau ferodo vai KYB ir m***ls bet tās paģelkas kas bieži vien tiek tirgotas zem ferodo vai kyb zīmola.

Pamatā es pat bada laikos, kad kā studentam naudas bija maz centos svarīgākos mezglus mainīt ar kvalitatīvām daļām, lai otreiz klāt nav jālien. Piekrāju naudu un savai vecajai kupejai visus 4 amjus uzliku KONI, rezultātā 6 gadus nobraucu un pārdevu auto ar ideāliem amortiņiem. Pieļauju, ka tie 4 amortiņi ir vienīgais kas no tā auto ir palicis pāri Pirms tam KYB (ķipa japāņu) garantijas laiku nevarēja nodzīvot.

Atceros autovaikalā noliktavas stūrī veidojās grēda no atpakaļ atstieptiem širpatreba amjiem. Tas pats bija ar kalotkām, tolaik noliku naudiņu un uzliku LOckheed kalotkas, prieks bija bremzēt protams mainījās cenu politika un arī šis brends pārvērtās par m****lu vismaz kas attiecas uz šarām utt.

p.s.

gribi teikt, ka nav atšķirība starp lietuvas tirgū nopērkamiem nokianiem un kārtīgā riepu kantorī nopērkamām rīgā???

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Februāra Autobild - lasu un brīnos: 36. lpp "Auto apkopes kalendārs" - pie 20000km: Priekšējās bremžu uzlikas. Bremžu uzliku kalpošanas ilgums ir atkarīgs no auto ekspluatācijas apstākļiem un braukšanas stila (tiktāl ok, piekrītu), taču var apgalvot, ka vidēji priekšējās bremžu uzlikas ir jāmaina ik pēc 20000 - 25000 km nobraukuma. Arī citi ieteikumi diezgan diskutējami.

Materiāla sagatavošanā konsultācijas sniedza Aldis Salietis, SIA Autofavorīts servisa vadītājs.

Savu pašreizējo auto iegādāju ar 125tkm nobraukumu, pašreiz 3 gadu laikā ir nobraukti vēl 80tkm un rudenī pie riepu maiņas apskatīju uzlikas- ar priekšējām vēl braukt un braukt, aizmugurējās gan drīz jāmaina. Manam auto Haynes manuālī rakstīts - reizi gadā vai ik pēc 30 tkm pārbaudīt uzlikas, un, ja mazāk par 7mm kopā ar metāla pamatni, tad iesaka mainīt (braukt, protams, var vēl labu laiku). Varbūt tas tāpēc, ka joprojām braucu ar vācieša pirms pārdošanas uzliktām kvalitatīvām uzlikām? Vai arī tāpēc, ka dzinējs ir dīzelis un braucu diezgan mierīgi un bieži pielietoju bremzēšanu ar motoru? Katrā ziņā tāds apgalvojums manī raisīja izbrīnu.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Februāra Autobild - lasu un brīnos: 36. lpp "Auto apkopes kalendārs" - pie 20000km: Priekšējās bremžu uzlikas. Bremžu uzliku kalpošanas ilgums ir atkarīgs no auto ekspluatācijas apstākļiem un braukšanas stila (tiktāl ok, piekrītu), taču var apgalvot, ka vidēji priekšējās bremžu uzlikas ir jāmaina ik pēc 20000 - 25000 km nobraukuma. Arī citi ieteikumi diezgan diskutējami.

Materiāla sagatavošanā konsultācijas sniedza Aldis Salietis, SIA Autofavorīts servisa vadītājs.

Savu pašreizējo auto iegādāju ar 125tkm nobraukumu, pašreiz 3 gadu laikā ir nobraukti vēl 80tkm un rudenī pie riepu maiņas apskatīju uzlikas- ar priekšējām vēl braukt un braukt, aizmugurējās gan drīz jāmaina. Manam auto Haynes manuālī rakstīts - reizi gadā vai ik pēc 30 tkm pārbaudīt uzlikas, un, ja mazāk par 7mm kopā ar metāla pamatni, tad iesaka mainīt (braukt, protams, var vēl labu laiku). Varbūt tas tāpēc, ka joprojām braucu ar vācieša pirms pārdošanas uzliktām kvalitatīvām uzlikām? Vai arī tāpēc, ka dzinējs ir dīzelis un braucu diezgan mierīgi un bieži pielietoju bremzēšanu ar motoru? Katrā ziņā tāds apgalvojums manī raisīja izbrīnu.

domāju, ka kalotku kvalitāte šeit ir ņeprečom, bet drīzāk tas, ka pie bremzēšanas palīdzi ar motoru. Man vienīgais nav skaidrs kāpēc pirmās nomirst pakaļējās kalotkas, jo man bija tieši tas pats un galvenais starpība izskatās ka sasniegs gandrīz 10k.

p.s ar norautu roceni nebraucu

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

domāju, ka kalotku kvalitāte šeit ir ņeprečom, bet drīzāk tas, ka pie bremzēšanas palīdzi ar motoru. Man vienīgais nav skaidrs kāpēc pirmās nomirst pakaļējās kalotkas, jo man bija tieši tas pats un galvenais starpība izskatās ka sasniegs gandrīz 10k.

p.s ar norautu roceni nebraucu

aimugurējie opelim toč dilst ātrāk, jo cik lasīts, tad ar pakaļu šis piebremzē kad ieslēdzas visi tsc esp utt. tobiš bremzē arī tad kad tu nespaidi bremzes pedāli.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

pēc Haynes manuāļiem vispār auto gandrīz katru dienu ir kaut kas jānomaina.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

staar rakstīja: kāpēc pirmās nomirst pakaļējās kalotkas

Ir tāda pati pieredze, tāpēc domāju, kāpēc tā.

Novērots, ka, izkustoties pēc vairāku stundu vai nakts stāvēšanas ielas malā / garāžā uz rocenes, pakaļējās uzlikas vienmēr ir \"pielipušas\" pie diskiem, un uzliku \"atraušanu\" no diskiem var labi dzirdēt un just. Neesmu speciālists uzliku materiāla jautājumos, bet www.honestjohn.co.uk/... saka saka tā, ka kopš azbesta aizliegšanas uzliku materiāla sastāvā ir metāla daļiņas. Pēc rocenes lietošanas mitros apstākļos pakaļējo riteņu uzlikas vairāku stundu laikā ir vienkārši pierūsējušas pie bremžu diska. Izkustoties pierūsējusī uzlika tiek brutāli rauta nost no diska.

No gaisa grābts minējums - varbūt aizmugurējas uzlikas ātrāk noēd tad, ja sakrīt trīs lietas:

- Bieži lietains, mitrs un drēgns laiks, bet ziemā - sniega un sāls sļura (staar - BE lietains laikam ir visu gadu).

- Auto parkojot atstāj uz rocenes (nevis tikai robā). Pakaļējās uzlikas kalpo gan darba bremzēm, gan rocenei. Mehāniski atraujot pierūsējušās/pielipušās pakaļējās uzlikas no diskiem ik reizi pēc rocenes lietošanas, nodilst vairāk uzlikas materiāla, nekā priekšējām uzlikām.

- Rāma bremžu lietošana gaitā (mierīgs braukšanas režīms, bremzēšana ar motoru, maz intensīvas pilsētas satiksmes utt.) - priekšējās uzlikas dilst lēnāk, nekā pakaļējās uzlikas darba bremžu + rocenes režīmā.

mansotraises rakstīja: ar pakaļu šis piebremzē kad ieslēdzas visi tsc esp utt. tobiš bremzē arī tad kad tu nespaidi bremzes pedāli.

laikam ne tikai opelim, bet visiem auto ar tsc esp utt.

AUTOEIROPA Reģ.: 09.02.2009
0 0 Atbildēt

argis rakstīja: Astrai 1,9TDI vai tmldz. 2007.g. garantija ir beigusies un tagad eļļu varu mainīts kaut pats mājās.

Jautājums ir - drīz būs sasniegti 100t km, t.i., jāmaina bremžu diski, kolodkas, nezinu neko par siksnām utt, droši vien kaut kāda galvenā apkope jāveic, nežmiegties un braukt pie dīleriem uz servisu vai jebkur, kur patīk?

Pateicos par argumentētiem ieteikumiem!!

P.S. Man ļoti nepatīk dīleru darba stundu samaksas likme un oriģinālo detaļu cenas, bet nav arī pārliecības, ka citos servisos zinās, ko darīt.

Brauc pie mums uz Auto Eiropa, Viskaļu ielu 20 un mēs visu sakārtosim. Esam Opel alternatīvais serviss ar visām lietām. www.aeiropa.lv

elf Reģ.: 15.06.2004
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja:

Kaksis rakstīja: Man teiksim nav pārliecības vai tas tikko teķi beigušais puņķutapa dīlera servisā padarīs savu darbu labāk par Vasju.

Tas tak dīlerserviss, viss personāls ir stažējušies Vācijā Opel rūpnīcā, pēc tam gadā vismaz divas reizes apmeklē kvalifikācijas celšanas kursus, reizi mēnesī seminārus, un viņu rīcībā ir vismodernākā diagnostikas aparatūra. Protams, rezerves daļas viņi izmanto tikai oriģinālās, kam ir vismaz 3reiz lielāks resurss.

Un par veiktajiem darbiem dod garantiju.

Neiedrošinies uzticēt remontu Vasjam, jo viņš tikai sapņo Tavu mašīnu saremontēt nekvalitatīvi!!

Dīlerservisos ir detaļu nomainītāji nevis mehāniķi. Orģināldetaļām bieži vien resurss ir mazāks nekā citām detaļām.Piemēram ,dažreiz zobsiksnas rullīši izbeidzās ap 30000km.

Arī garantijas laikā var apkopes veikt jebkurā neatkarīgā servisā.

Palasat eiropas regulas www.lardia.lv , detaļas garantijas laikā ar nav jāliek orģinālās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: Bet autoram ieteiktu palasīt sava auto "user manual" Tur ir jābūt visiem apkopju intervāliem un darbiem, kas jādara pie konkrētā noskrējiena. Uz detaļu kvalitāti nevajadzētu taupīt un tas nenozīmē, ka vienīgais risinājums ir OE. Labi filtri ir Mahle,Knecht, MANN, FRAM, siksnas un ritošais: Lemforder, rullīši INA, gultņi SKF, Koyo, FAG...

Vajag tikai zināt...

Tu tak te pārīti OEM jau nosauci

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.

viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.

es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

aaksts. medicina ir cita lieta. nodzerties vari pats.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: te var , .........izpļūtītīes ........un norauties podā.......

es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.

tālāk kaksim +1.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Slinkais rakstīja: aaksts. medicina ir cita lieta. nodzerties vari pats.

Lai pareizi noregulētu četru karburatoru dzinēju vajag ķirurga precizitāti. Tā ka tas pats vien ir.

Piemērus studijā, kam bez dažām amūrikāņu sešdesmito gadu supertačkām tāds gemorojs nāk standartā

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

pat ja kaadam fanam buus tas V8 ar 4 karbiem. vinsh 100% to kiilees pats. starp citu, tukshie servisi jau vien noraada ka ljaudis skruvejas kaut kur citur, vai pie vasjas, vai pashi

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: pat ja kaadam fanam buus tas V8 ar 4 karbiem. vinsh 100% to kiilees pats. starp citu, tukshie servisi jau vien noraada ka ljaudis skruvejas kaut kur citur, vai pie vasjas, vai pashi

tukšie servji ( un pilnie pagalmi ar nekustinatiem autosiem ) liecina par to ka cilvekiem nau naudas

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.

viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.

es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.

protams, īsti vīri arī aliņu veikalā nepērk, bet paši pagrabā raudzē, un dzidro iztecina paši arī ripuļus var mašīnai mainīt pats, spuldzes mainīt - jā, visu to var, bet vai vajag un gribas, piemēram šādālaikā pagalmā ņemties? ne jau visiem ir garāža, tāpēc ir cilvēki, kas pat lampiņu brauc uz servisu mainīt. cita starpā, kādreiz nelielos darbus pats mēģināju darīt autiņam, tagad faktiski tikai lampas pats apmainu līdz pēdējā reizē arī to braucu mainīt uz servisu un tikai tāpēc, ka nopirkto lampu, kura pēc skata pilnīgi identiska vecajai, nu nekādi nevarēju dabūt ligzdā dabū iekšā. puiši serisā pasmīnēja par balto apkaklīti un pēc tam paši gandrīs stundu nomocījās, jo jaunajā lampā tomēr kaut kas bija nedaudz savādāk, lai uz aci un arī visi kodi bija ok - beigās štekeri brutāli "pielaboja".

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nu bet fleksis un kuvalda tak ir visbiežāk vajadzīgie instrumenti.

un vēl skočš tāds riktīgi biezs ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.

viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.

es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.

Interesanti, kas tev ir pret tiem amartiem? Tas ka cilvēks vēlējās lai būtu garantija ka amartus vēlreiz nebūs jāmaina? Pēc tava teksta sanāk ka gudrais skrūvētājs liks lētāko sūdu un regulāri mainīs

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti