argis rakstīja: es laikam pat to variantu, ka motors un elektrība pie dīlera, visu pārējo citur.
pie dīlera viss ir skaisti, tikai viņi neremontē, bet maina mezglus. nolasīs kļūdu, vainīgo detalu nomainīs... tad vēl vienu un tad beigās atradīs kādu sīku vainu, ko varēja salabot uzreiz un pa paris latiem.
tipisks gadījums ar plaisu gaisa trubā..nomaina gaisa masas mērītāju un ko tik vēl ne. jo truba jau kļūdu nedodot
nolasit klūdas, var ne tikai pie dīlera. izpēti kas par vainu (atbilstoši kļūdas kodam), loģiski padomā, parocies netā. kaut vai krievu astras klubā www.astraclub.ru/... tur būs atbildes uz taviem jautājumiem. un tad arī maini konkrēto bojājumu. citādi izģērbs.. padomā pats - jaunus auto nepērk.. uz kā dīleri lai pelna tagad..
serviss pēc garantijas
Astrai 1,9TDI vai tmldz. 2007.g. garantija ir beigusies un tagad eļļu varu mainīts kaut pats mājās.
Jautājums ir - drīz būs sasniegti 100t km, t.i., jāmaina bremžu diski, kolodkas, nezinu neko par siksnām utt, droši vien kaut kāda galvenā apkope jāveic, nežmiegties un braukt pie dīleriem uz servisu vai jebkur, kur patīk?
Pateicos par argumentētiem ieteikumiem!!
P.S. Man ļoti nepatīk dīleru darba stundu samaksas likme un oriģinālo detaļu cenas, bet nav arī pārliecības, ka citos servisos zinās, ko darīt.