Ūdenssūkņa siksna vaļīga
gaiss sistēmā
pečkas krāns gļuko
?
Ūdenssūkņa siksna vaļīga
gaiss sistēmā
pečkas krāns gļuko
?
Atgaisoja sistemu... ielēja jaunu tosolu...
a tas krāns jau imo ir vai nu vaļā vai ciet, kā tad viņš pats par sevi varētu gļukot...
Tas labi,ka atgaisoja. man kad galvas blīvei pūta garām,tad sadzina burbuļus ,karsa un nesildija. Kad tas gļuks notiekas-patausti radiatora trubas.nedrīkst būt cietas, apakšējai jābūt siltākai kā augšējai.
A ventilis parasti ir lodveida,mēdz sprūst.
110 grādi ir ok,nekā briesmīga.
Zoo rakstīja: Tas labi,ka atgaisoja. man kad galvas blīvei pūta garām,tad sadzina burbuļus ,karsa un nesildija. Kad tas gļuks notiekas-patausti radiatora trubas.nedrīkst būt cietas, apakšējai jābūt siltākai kā augšējai.
A ventilis parasti ir lodveida,mēdz sprūst.
110 grādi ir ok,nekā briesmīga.
apakšējai trubai siltākai? Hmm...
man arii liekas ka buus galvas bliive,
piedarbini un skaties ieksa dzeseshanas shkidruma trauka vaj nenak burbulji, un dzeseshanas sisteemaa nav baigais spiediens,
Paldies par padomiem, rīt būs jāskatās...
radiators ciet?
Neesi kaut kad papildinājis ar parastu ūdeni?
sūdīgi dzesē - uzkarst - izspiež drusku tosolu ārā - pečka nesilda - utt
radiators švaki dzesē, plus ventilators pa vēlu slēdzas iekšā - tā bija manam landroverim, bet spečuki jau bija ar mieru galvu skrūvēt nost...
Tas pasāc tak vinam 18 gadus nepieder!var gadīties ka akmens uzaudzis,bet ne jau vienā dienā.
Kad atkal sāk lēkāt temperatūra, noslāpē un pāc dažām minūtēm lēnām(uzmanīgi!) taisi vaļā izplešanās bačoku. Ja ārā tikai gaiss(mazliet tosola var izspļaut), tad ir normāli. Ja gāžas ārā tosols ar joni, tad gaiss sistēmā- visticamāk galvas blīve.
Tā ir VAG bieža vaina.
Un vēl.
Cik var noprast no iepriekš uzrakstītā, to motoru pārkarsējis nēesi(nu tā ka temp.līdz galam),tad neklausi visādus gudriniekus par galvas slīpēšanām, pārbaudēm uz mikroplaisām u.c. Ja noņemot galvu, var redzēt blīves defektu, bet galvai tajā vietā defekta nav, lai vienkārši nomaina blīvi un būs viss o.k.
Vēl vienkāršāka diagnostika-atskrūvē izplešanās bačoku un paosti.ja smird pēc dūmiem vai degvielas,tad blīvei hana.
Vai pasātam ir pečkas krāns?
Dorisa rakstīja: Vai pasātam ir pečkas krāns?
kaut kā taču to siltumu regulē?
Zoo rakstīja:
Dorisa rakstīja: Vai pasātam ir pečkas krāns?
kaut kā taču to siltumu regulē?
ar tiem kraaniem ir kaa ir.
pirmajam C4 taada nebija-truba bija valjaa(reguleeja ar klapeem) un viss,shitam mistiski ir(laikam kondicionieris pie vainas). zinot ka AUDI ir VW beerns...
Dorisa rakstīja: Vai pasātam ir pečkas krāns?
klau a tavam ir? nevajadzeetu buut ...
Nav tam pasātam krāna
Zoo rakstīja:
Dorisa rakstīja: Vai pasātam ir pečkas krāns?
kaut kā taču to siltumu regulē?
Kāpēc cilvēkiem ir tieksme pielīdzināt visas mašīnas žiguļiem? Tas ka žiguļiem siltumu regulēja ar kaut kādu triperkrānu, nenozīmē ka vācieši darīja tikpat stulbi. Klape, parasta, ar trosi darbināma klape kas regulē gaisa plūsmu ap pečkas radiatoru.
Bet vispār autors muļķības dara. Siltuma nav un karst - cirkulācijas nav un viss. Vai tur atrāvies kādu sūdu sūknī [man pēc sistēmas pietiršanas ar eļļu pazuda cirkulācija, klapēšana pa sūkni toreiz palīdzēja ] vai vienkārši sūknim čau, to lai skatās pats. Ozz variants ar vaļīgu siksnu ir zem katras kritikas - tā siksna arī ģeņģeri dzen un palikšanu bez ģeņģera pamanītu uzreiz
Vēl atļaušos atgādināt ka pārplūdes trauks arī passātiem atrodas augstāk par dzeses radiatoru un tāpēc radiatorā nekādu gaisa burbuli atrauties nevar Beigta galvas blīve īpaši dzesēties netraucē - gadu ar tieši tādu motoru nobraucu
Cik sapratu, tad problēma tiešām ir galvas blīvē, jāmeklē nomainīt...
Kā tur ir vai to blīvi mainot obligāti arī jāslīpē?
Tu vispirms tiec skaidrībā ar sūkni, galvas rāvēj
Un ar slīpēšanu kā Gachs rakstīja. Pirms kāda laika izārdīju savu bijušo 1.8, a tur galva pakorodējusi dažās vietās
labak jau noslipe, tas maksa 10-15ls.
msh
02.03.2009 18:59
Tu vispirms tiec skaidrībā ar sūkni, galvas rāvēj
Un ar slīpēšanu kā Gachs rakstīja. Pirms kāda laika izārdīju savu bijušo 1.8, a tur galva pakorodējusi dažās vietās
------------------------------------------
Vispaar jau taisniiba ir - sliipeeshana bez vajadziibas ir vien lieki izdevumi. Galu galaa ieprieksh vajag nomeeriit galvu - ir jaasliipee vai nav. A par korodeeshanu - vajag lietot kvalitatiivu dzeseeshanas shkjidrumu un laiku pa laikam , peec noteiktajiem intervaaliem, to mainiit, tad nekas nekorodee
teorētiski pie katras galvas blīves maiņas reizes, dzinēja galvu jāslīpē....
kādreiz Asconai nenoslīpēju - it ka nekā briesmīga nebija..... viens motors nomira... otrs izdzīvoja.... laimes spēle...
VW dīzelim slīpēju vienmēr..... pēc pirmās reizes vai nu blīve sūdīga.... vai nu sūdīgi noslīpēja... vai nu tomēr pie likšanas - blīve nebija domāta tieši šīm motoram... nākamā reizē nopirku pareizo - vairāk nekādu problēmu.
Crankshaft rakstīja:
Vispaar jau taisniiba ir - sliipeeshana bez vajadziibas ir vien lieki izdevumi. Galu galaa ieprieksh vajag nomeeriit galvu - ir jaasliipee vai nav. A par korodeeshanu - vajag lietot kvalitatiivu dzeseeshanas shkjidrumu un laiku pa laikam , peec noteiktajiem intervaaliem, to mainiit, tad nekas nekorodee
Kas pirms manis tajā motorā 20 gadu laikā bija liets, hvz
Ar maiņu man problēmas nav - radiatora pipuka defekta dēļ savulaik mēnesī kāds litrs tosola nomainījās
modena rakstīja: teorētiski pie katras galvas blīves maiņas reizes, dzinēja galvu jāslīpē....
.
Ja viņa nav līka, tad kāpēc jāslīpē?
teorētiķis...
ar lielāka diametra slīpripu plakaniski, ar paša rociņām, būs gan vecās blīves paliekas nost gan spožums parādīsies - labāk plaisas ieraudzīsi.
Lineāls - ir tāds instruments.
Līdzīgs tam, ar kuru skolotājs 1. klasē dažam labam iesit vienīgo rievu smadzenēs.
Sretsked rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Lineāls - ir tāds instruments.
Līdzīgs tam, ar kuru skolotājs 1. klasē dažam labam iesit vienīgo rievu smadzenēs.
Metāla lineālu vajag, nejau kaut kādu plastmasnieku vai līko koka. Tas nav nekāds elektrības stabs, kurš var būt nedaudz līks.
Es tak saku - līdzīgs! Nevis tieši tas pats ar kuru rievu sita!
Vajag biezu metāla lineālu, kurš nelocās. Un jāliek uz šķautnes nevis uz skaldnes, un jāskatās kā gaisma spīd pa apakšu.
Kurš ta to vēl nezin
Passats karst
Tēma laikam jau gana apzelēta, bet nu tomēr...
Lietas būtība tāda:
Braucot no laukiem, kādas 20 min. pēc izbraukšanas salonā sāka pūst vēsu (ne aukstu) gaisu un dzinēja temp. sāka kāpt līdz 110, pēc tam ventilators nodzina līdz 97-100. Un tad tā arī ļurkājās no 97-110. Pabraucu kādu gabalu, stājos malā dzesēju dzinēju, braucu tālāk sākumā viss oki, pēc tam atkal sākas. Tā 150 km ceļā stājos 10 reizes...
Nu viss loģiski, domāju - termostats pi$ec, vai ūdens sūknis...
Aizdzinu uz servisu - vecis darbināja sākumā tukšgaitā viss, it ka, oki, tomēr termostatu nomainija, it kā, pabrauca izmeģināja, atdeva man viss esot oki. Bet šodien braucot no Teikas uz Pārdaugavu Salu tilta galā viss sāka atkārtoties ar to vien atšķirību, ka kādu laiku dzinējs pakarst, salonā papūš vēsu gaisu, bet pēc kāda laika tomēr viss, tā kā, normalizējas, nokrītas līdz 92-95 un salons uzsilst, neslapējot diznēju. Vēlak atkal sāk karst, nu tā ļurkājas ne šis ne tas... Varbut ir kādi varianti, kas pa šaizi varētu būt...?
Vajadzetu vest atpakaļ uz to pašu servisu, lai veči buras, bet tā kā šis nav defekts, kuru varu skaidri, konkrētā brīdī uzrādīt un nēesmu urbis auto lietās, tad bail, ka servisā padomas, ka man paranoja piemetusies...
Auto 90gada 1,8 mono