Centis_Nuudele rakstīja:
modena rakstīja: teorētiski pie katras galvas blīves maiņas reizes, dzinēja galvu jāslīpē....
.
Ja viņa nav līka, tad kāpēc jāslīpē?
teorētiķis...
ar lielāka diametra slīpripu plakaniski, ar paša rociņām, būs gan vecās blīves paliekas nost gan spožums parādīsies - labāk plaisas ieraudzīsi.
diizelim labaaka kompresija buus...tur 6 katli rindaa,ļumiinija galva uz čuguna bloka....karoč vecais LT motors, kuram vissirslikti ir pat tad ja nav nemaz slikti
Passats karst
Tēma laikam jau gana apzelēta, bet nu tomēr...
Lietas būtība tāda:
Braucot no laukiem, kādas 20 min. pēc izbraukšanas salonā sāka pūst vēsu (ne aukstu) gaisu un dzinēja temp. sāka kāpt līdz 110, pēc tam ventilators nodzina līdz 97-100. Un tad tā arī ļurkājās no 97-110. Pabraucu kādu gabalu, stājos malā dzesēju dzinēju, braucu tālāk sākumā viss oki, pēc tam atkal sākas. Tā 150 km ceļā stājos 10 reizes...
Nu viss loģiski, domāju - termostats pi$ec, vai ūdens sūknis...
Aizdzinu uz servisu - vecis darbināja sākumā tukšgaitā viss, it ka, oki, tomēr termostatu nomainija, it kā, pabrauca izmeģināja, atdeva man viss esot oki. Bet šodien braucot no Teikas uz Pārdaugavu Salu tilta galā viss sāka atkārtoties ar to vien atšķirību, ka kādu laiku dzinējs pakarst, salonā papūš vēsu gaisu, bet pēc kāda laika tomēr viss, tā kā, normalizējas, nokrītas līdz 92-95 un salons uzsilst, neslapējot diznēju. Vēlak atkal sāk karst, nu tā ļurkājas ne šis ne tas... Varbut ir kādi varianti, kas pa šaizi varētu būt...?
Vajadzetu vest atpakaļ uz to pašu servisu, lai veči buras, bet tā kā šis nav defekts, kuru varu skaidri, konkrētā brīdī uzrādīt un nēesmu urbis auto lietās, tad bail, ka servisā padomas, ka man paranoja piemetusies...
Auto 90gada 1,8 mono