Passats karst

Romiqe Reģ.: 17.10.2002

Tēma laikam jau gana apzelēta, bet nu tomēr...

Lietas būtība tāda:

Braucot no laukiem, kādas 20 min. pēc izbraukšanas salonā sāka pūst vēsu (ne aukstu) gaisu un dzinēja temp. sāka kāpt līdz 110, pēc tam ventilators nodzina līdz 97-100. Un tad tā arī ļurkājās no 97-110. Pabraucu kādu gabalu, stājos malā dzesēju dzinēju, braucu tālāk sākumā viss oki, pēc tam atkal sākas. Tā 150 km ceļā stājos 10 reizes...

Nu viss loģiski, domāju - termostats pi$ec, vai ūdens sūknis...

Aizdzinu uz servisu - vecis darbināja sākumā tukšgaitā viss, it ka, oki, tomēr termostatu nomainija, it kā, pabrauca izmeģināja, atdeva man viss esot oki. Bet šodien braucot no Teikas uz Pārdaugavu Salu tilta galā viss sāka atkārtoties ar to vien atšķirību, ka kādu laiku dzinējs pakarst, salonā papūš vēsu gaisu, bet pēc kāda laika tomēr viss, tā kā, normalizējas, nokrītas līdz 92-95 un salons uzsilst, neslapējot diznēju. Vēlak atkal sāk karst, nu tā ļurkājas ne šis ne tas... Varbut ir kādi varianti, kas pa šaizi varētu būt...?

Vajadzetu vest atpakaļ uz to pašu servisu, lai veči buras, bet tā kā šis nav defekts, kuru varu skaidri, konkrētā brīdī uzrādīt un nēesmu urbis auto lietās, tad bail, ka servisā padomas, ka man paranoja piemetusies...

Auto 90gada 1,8 mono

 
1 2 3
Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

modena rakstīja: teorētiski pie katras galvas blīves maiņas reizes, dzinēja galvu jāslīpē....

.

Ja viņa nav līka, tad kāpēc jāslīpē?

teorētiķis...

ar lielāka diametra slīpripu plakaniski, ar paša rociņām, būs gan vecās blīves paliekas nost gan spožums parādīsies - labāk plaisas ieraudzīsi.

diizelim labaaka kompresija buus...tur 6 katli rindaa,ļumiinija galva uz čuguna bloka....karoč vecais LT motors, kuram vissirslikti ir pat tad ja nav nemaz slikti

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

galvas taisnumu ir jāpārbauda ar alumīnija drāts palīdzību..... drāti izloka pēc iespējas taisnāku un nekādu līneālu nevajag

vēl jau pastāv metode ar škidrumu un taisnas virsmas pielikšanu ar sekojošu atstāto šķidruma punktiņu monitoringu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: [cdiizelim labaaka kompresija buus...tur 6 katli rindaa,ļumiinija galva uz čuguna bloka....

šaubu nav....6 katli rindā ir daudz vairāk nekā 5, un dīzeļa alumīnija galva uz čuguna bloka ir pisam cita lieta nekā bendzīnieka alumīnija galva uz čuguna bloka....

Teorētiski, ja ir 6 cilindri 1 rindā, galvu jāslīpē ne retāk kā reizi nedēļā.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

da laabi jau, bez ironijas... tiem LT motoriem bija gļuks, ka 5 un 6 cilindri suudiigaak eļļojaas un dzeseejaas .kaa nekaa golpa 1.6 D motors ar 2 pieķibinaatiem cilindriem...Baltajam man taads pats- savulaik salasiijos pa internetu:- nesaveerptu galvu šrotaa nav kaa taadu...un labaak paarsliipeet nevis peec tam ņemt veelreiz nost un tomeer sliipeet

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ja nemāk pamērīt vai galva vērpta vai nevērpta, tad jāslīpē. Viennozīmīgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

modena rakstīja: teorētiski pie katras galvas blīves maiņas reizes, dzinēja galvu jāslīpē....

.

Ja viņa nav līka, tad kāpēc jāslīpē?

teorētiķis...

ar lielāka diametra slīpripu plakaniski, ar paša rociņām, būs gan vecās blīves paliekas nost gan spožums parādīsies - labāk plaisas ieraudzīsi.

Benzīns nav ķīselis, kam to vajadzētu

Labi, aprunātajam motoram visdrīzāk tur kompresija ir kaut kas starp 9 un 10 un zemākais izmantojamais oktānskaitlis 91 bet vienalga

diizelim labaaka kompresija buus...tur 6 katli rindaa,ļumiinija galva uz čuguna bloka....karoč vecais LT motors, kuram vissirslikti ir pat tad ja nav nemaz slikti

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: da laabi jau, bez ironijas... tiem LT motoriem bija gļuks, ka 5 un 6 cilindri suudiigaak eļļojaas un dzeseejaas .kaa nekaa golpa 1.6 D motors ar 2 pieķibinaatiem cilindriem...Baltajam man taads pats- savulaik salasiijos pa internetu:- nesaveerptu galvu šrotaa nav kaa taadu...un labaak paarsliipeet nevis peec tam ņemt veelreiz nost un tomeer sliipeet

Eļļošanu tu diez vai uzlabosi bet dzesi gan var

Romiqe Reģ.: 17.10.2002
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka problēma būs bijusi tomēr ar "pečku", kura bija izjukusi un caur kuru rava iekšā gaisu sistēmā...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

kas to gaisu rāva?

Romiqe Reģ.: 17.10.2002
0 0 Atbildēt

da fig viņu zina, cik sapratu no meistara teiktā, tad esot pečku nomainijis - vairs nekarst...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Romiqe rakstīja: da fig viņu zina, cik sapratu no meistara teiktā, tad esot pečku nomainijis - vairs nekarst...

Pa pečku gaisu nekada gadijuma nevar sukt iekša.Sistema ir spiediens.Gan jau ka vaina bij leti noveršama,bet samaksaji ka par pečkas maiņu

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

un pasatam pečku mainīt- diezgan čakars

Romiqe Reģ.: 17.10.2002
0 0 Atbildēt

Tur bija vēl vecā sistēma ar kaut kadiem diviem gaļimiem termostatiem pie trubām, kas uz pečku iet, ka Igolfam, tos nomainija, un pečka arī bija pussabrukšanas stāvoklī...

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Pamācoši.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Lineāls - ir tāds instruments.

Līdzīgs tam, ar kuru skolotājs 1. klasē dažam labam iesit vienīgo rievu smadzenēs.

Metāla lineālu vajag, nejau kaut kādu plastmasnieku vai līko koka. Tas nav nekāds elektrības stabs, kurš var būt nedaudz līks.

Es tak saku - līdzīgs! Nevis tieši tas pats ar kuru rievu sita!

Vajag biezu metāla lineālu, kurš nelocās. Un jāliek uz šķautnes nevis uz skaldnes, un jāskatās kā gaisma spīd pa apakšu.

Kurš ta to vēl nezin

Arī lineāli bieži ir elipsē...

...un vai tad tas galvas tik ļoti deformējas? Ja 100 daļas vai 1000 daļas, tad jebkuru lineālu var iebāzt.

Ja grib daudz maz konkrēti kaut ko noteikt, vajag kalibrētu šablonu... vai kaut kādu lāzeru...

Tas tā... teorija.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Iesaku izskalot dzesēšanas sistēmu un nomainīt radiatoru,ja jau ziemā dēļ atslēgta pečkas radiatora karsa.kā bija pagājušvasar?

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Visticamāk, ka pečkas radiators tur nebija vainīgs

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja pečkas radiators spētu ieraut kaut kādu gaisu, tad braucēji pilniem malkiem rautu iekšā tosola tvaikus

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

es taa saprotu, ka gaisu var saraut sisteema ja izplešanaas bačoka korķis ir kirdik, tosols atdziestot saraujas un gar visaam taam plaisainajaam plastmasaam un trubaam iesuuc gaisu...normaali buutu ja bačoka vaaciņš to visu regulee...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

es taa saprotu, ka gaisu var saraut sisteema ja izplešanaas bačoka korķis ir kirdik, tosols atdziestot saraujas un gar visaam taam plaisainajaam plastmasaam un trubaam iesuuc gaisu...normaali buutu ja bačoka vaaciņš to visu regulee...

Lai pa šķirbām ierautu gaisu, tosolam vispirms pa tām pašām šķirbām ir jātek ārā. Tosols nav ūdens kas mazu neblīvumu aizkaļķo, tosols lien ārā pa vismazāko spraugu.

Kad 95 grādu karsts tosols iztek no pečkas, salonā ir tvaiki. Kaksim ir atļauts experimentēt, ja viņš to nezin.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

pietiek jau kad no radiatora satek pečkas korpusaa.

a par to veel vareetu striideeties, kas ir lielaaks-spiediens sisteemaa vai apkaarteejaas vides spiediens man liekas ka dzeses suuknis nu nebuut nepumpee vienu atmosfeeru

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: pietiek jau kad no radiatora satek pečkas korpusaa.

a par to veel vareetu striideeties, kas ir lielaaks-spiediens sisteemaa vai apkaarteejaas vides spiediens man liekas ka dzeses suuknis nu nebuut nepumpee vienu atmosfeeru

Šķidrums uzkarstot izplešas, un VW kā reizi ir normāls spiediens līdz ~1 atmosfērai

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja: pietiek jau kad no radiatora satek pečkas korpusaa.

a par to veel vareetu striideeties, kas ir lielaaks-spiediens sisteemaa vai apkaarteejaas vides spiediens man liekas ka dzeses suuknis nu nebuut nepumpee vienu atmosfeeru

Strīdēties vari cik gribas...bet fakts ir tāds,ka tas tosols no turienes tek ĀRĀ, nevis ierauj gaisu iekšā.

a par ko mees runaajam

par cauru pečku no kuras tek aaraa

par vecaam plastmasaam un roreem pa kuraam kaut kas sulojas

par vw spiedienu liidz

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja: pietiek jau kad no radiatora satek pečkas korpusaa.

a par to veel vareetu striideeties, kas ir lielaaks-spiediens sisteemaa vai apkaarteejaas vides spiediens man liekas ka dzeses suuknis nu nebuut nepumpee vienu atmosfeeru

Strīdēties vari cik gribas...bet fakts ir tāds,ka tas tosols no turienes tek ĀRĀ, nevis ierauj gaisu iekšā.

a par ko mees runaajam

par cauru pečku no kuras tek aaraa

par vecaam plastmasaam un roreem pa kuraam kaut kas sulojas

par vw spiedienu liidz

vienai atmosfeerai

par izplešanaas bačoka beigto vaaciņu

vai par topika autora pasrāķi

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

vai par to, ka kaksim salonaa jau vairaakus gadus naak izpluudes gaazes, taapeec vins ir taads kaads ir

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti