Passats karst

Romiqe Reģ.: 17.10.2002

Tēma laikam jau gana apzelēta, bet nu tomēr...

Lietas būtība tāda:

Braucot no laukiem, kādas 20 min. pēc izbraukšanas salonā sāka pūst vēsu (ne aukstu) gaisu un dzinēja temp. sāka kāpt līdz 110, pēc tam ventilators nodzina līdz 97-100. Un tad tā arī ļurkājās no 97-110. Pabraucu kādu gabalu, stājos malā dzesēju dzinēju, braucu tālāk sākumā viss oki, pēc tam atkal sākas. Tā 150 km ceļā stājos 10 reizes...

Nu viss loģiski, domāju - termostats pi$ec, vai ūdens sūknis...

Aizdzinu uz servisu - vecis darbināja sākumā tukšgaitā viss, it ka, oki, tomēr termostatu nomainija, it kā, pabrauca izmeģināja, atdeva man viss esot oki. Bet šodien braucot no Teikas uz Pārdaugavu Salu tilta galā viss sāka atkārtoties ar to vien atšķirību, ka kādu laiku dzinējs pakarst, salonā papūš vēsu gaisu, bet pēc kāda laika tomēr viss, tā kā, normalizējas, nokrītas līdz 92-95 un salons uzsilst, neslapējot diznēju. Vēlak atkal sāk karst, nu tā ļurkājas ne šis ne tas... Varbut ir kādi varianti, kas pa šaizi varētu būt...?

Vajadzetu vest atpakaļ uz to pašu servisu, lai veči buras, bet tā kā šis nav defekts, kuru varu skaidri, konkrētā brīdī uzrādīt un nēesmu urbis auto lietās, tad bail, ka servisā padomas, ka man paranoja piemetusies...

Auto 90gada 1,8 mono

 
1 2 3
juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: vai par to, ka kaksim salonaa jau vairaakus gadus naak izpluudes gaazes, taapeec vins ir taads kaads ir

Ne jau izplūdes gāzes. Parasti ļaužam ieliek tādu vārdu, pēc kā šis piedzimstot izskatās.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: a par to veel vareetu striideeties, kas ir lielaaks-spiediens sisteemaa vai apkaarteejaas vides spiediens man liekas ka dzeses suuknis nu nebuut nepumpee vienu atmosfeeru

Man liekas, ka apkārtējās vides spiediens arī nav 1 atmosfēra.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: pietiek jau kad no radiatora satek pečkas korpusaa.

a par to veel vareetu striideeties, kas ir lielaaks-spiediens sisteemaa vai apkaarteejaas vides spiediens man liekas ka dzeses suuknis nu nebuut nepumpee vienu atmosfeeru

spiedienu dzesēšanas sistēmā nenodrošina sūknis

starp citu, fiatam čikočento ir šķidruma dzesēšana BEZ sūkņa - cirkulācijai pietiek ar to, ka siltaisšķidrums ceļas augšā

to spiedienu sistēmā nodrošina siltums un tas, kas sistēma ir slēgta (pirmajām mašīnām bija atvērtā dzesēšanas sistēma, tagad ražotajām prakstiski visām ir slēgtā).

uzsilstot dzesēšanas sistēmā spiediens ir lielāks kā apkārtējās vides spiediens....

tas protams ir spēkā mašīnām, kurām ir veseli dzesēšanas sistēmas vārsti

ja ar vecu fofāgenu varēja pabraukt bez dzesēšanas sitēmas korķa, tad ar vecu renaultu 9 nevarēja

renaultam pārplūdes trauks atradās zemāk par termostatu - atgaisošana notika paceļot atgaisošanas trauku (tas turējās uz gumijas žņauga) un atskrūvējot atgaisošanas skrūvītes abās pusēs termostatam....

ja korķis neturēja spiedienu, tad šķidrums tika izspiests ārā, sistēmā veidojās gaisa burbulis, šķidrums necirkulēja un motors karsa....

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Ozz rakstīja: a par to veel vareetu striideeties, kas ir lielaaks-spiediens sisteemaa vai apkaarteejaas vides spiediens man liekas ka dzeses suuknis nu nebuut nepumpee vienu atmosfeeru

Man liekas, ka apkārtējās vides spiediens arī nav 1 atmosfēra.

Tas pats apkārtējās vides spiediens iedarbojas arī uz tosolu kurš ir iekšā sistēmā + uz izohoriskā procesa pamata paaugstinātais spiediens sistēmā. Tāpēc ja ieliksi manometru dzesēšanas sistēmā vi''nš rādīs nulle komats iks atm, un tas būs paaugstināts spiediens salīdzinājumā ar atmosfēras jeb apkārtējās vides spiedienu. Vienas atmosfēras spiediens paceļ' ūdeni 10 m augstumā. Sūkņa pamatuzdevums ir nodrošināt cirkulāciju nevis radīt spiedienu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Sūkņa pamatuzdevums ir nodrošināt cirkulāciju nevis radīt spiedienu.

Kā viņš to zin?

Pirmais to zin. Tikai mani atsita no komentāra pabeigšanas, tāpēc Pirmais iepostēja kā jau pirmais.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Vecajam šrotstyle audi reizes piecas radiators bija pušu, nekas nenāca salonā. Tikai peļķe bija zem auto.

Netirs,audi bij cinkoti un nemaz ta grida tik traki neizpuva lai tosols tecetu laukāPaskat ka msh brauc un priecajas

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vecajam šrotstyle audi reizes piecas radiators bija pušu, nekas nenāca salonā. Tikai peļķe bija zem auto.

Netirs,audi bij cinkoti un nemaz ta grida tik traki neizpuva lai tosols tecetu laukāPaskat ka msh brauc un priecajas

Kaksim salona grīdā bija speciāli ietaisīts caurums lai kakši krīt laukā un netaisa mašīnā smaku.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

es taa saprotu, ka gaisu var saraut sisteema ja izplešanaas bačoka korķis ir kirdik, tosols atdziestot saraujas un gar visaam taam plaisainajaam plastmasaam un trubaam iesuuc gaisu...normaali buutu ja bačoka vaaciņš to visu regulee...

Ēeee... Es tev ozij pačukstēšu vienu lietu - ja audī astoņdesmit uz pārplūdes trauka ir tikai atzīme min [un tā ir pašā augšā - bet nerodas nekādi traucējumi dzeses darbībā arī ar tukšu trauku ], tad visādiem fofāgena golfiem, cik atceros, trešajam passātam arī, ir augstu novietots bumbveidīgs pārplūdes trauks, kuram vidū ir atzīmes min un max Un, ja nemaldos, tad tam pat nebija nekādas pat teorētiskas iespējas gaisam cirkulēt no vienas puses uz otru - pliks plastmasas korķis Līdz ar to tur nevar ieraut gaisu, un ja arī varētu, tas neko neietekmētu

Romiqe Reģ.: 17.10.2002
0 0 Atbildēt

Passats vairak nekarst, jau kadu laiku, bet problema ka izradijas bija gauzam vienkarsa un leti noversama. Passatam pa ziemu bija aplauzta bampera reste un luupa zem bampera, rezultata ari bija tas efekts, ka braucot karsa, bet stavot viss bumbas....

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Romiqe rakstīja: Passats vairak nekarst, jau kadu laiku, bet problema ka izradijas bija gauzam vienkarsa un leti noversama. Passatam pa ziemu bija aplauzta bampera reste un luupa zem bampera, rezultata ari bija tas efekts, ka braucot karsa, bet stavot viss bumbas....

un???

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

savam es resti pieliku a to luupu nah

Romiqe Reģ.: 17.10.2002
0 0 Atbildēt

da ta lupa jau ari tik vien cik 8Ls maksa...

vienkarsi, jautriba taja fakta, ka defektu ar momentali noteica laukos, rigas 'specialisti' jau taisijas galvu nemt nost un slipet...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Dīvaini, bez lūpas parasti karst pa pilsētu braucot, uz šosejas, kur ātrums lielāks, arī bez lūpas vajadzēja dzesēties.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Trešajam passātam lūpa pilda būtisku funkciju - radiatora restes ta nav, caur kuru gaisam plūst...

Stalins, a kāpēc ne - veņķiks jau tikai nelielu gaisa masu spēj dzenāt uz salīdzinoši nelielu ātrumu un 1.8 mono vēl noteikti ir veņķiks ar vienu un nevis diviem propelleriem

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Man liekas, ka apkārtējās vides spiediens arī nav 1 atmosfēra.

Vispār jau ir gan, ja neiedziļinamies sīkumos. Bet manometriem parasti atmosfēras spiedienu pieņem par 0 un rāda starpību starp atmosfēras spiedienu un mērāmo spiedienu. Attiecīgi spiediens dzesēšanas sistēmā ir 1+x atmosfēras.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti