Ford Focus 2000.gads dīzelis slāpst

dzipo Reģ.: 27.04.2004

Pēc četru gadu braukšanas radusies pirmā nopietnā problēma mašīnai.

Braucot, kad apgriezieni ir ap 2000-2200 robeža, kad iespiedzas turbīna reizēm nenoteiktā laikā iedegas kvēlsveču lampiņa un mašīna noslāpst. Iedarbinot var braukt tālāk, brīvgaitā un pie lieliem apgriezieniem braucot viss kartībā, kas varētu būt par vainu.

Vai diagnostika varētu pateikt, un uz kuru kantori vest.

 
phenom Reģ.: 01.03.2007
0 1 Atbildēt

dzipo rakstīja: Pēc četru gadu braukšanas radusies pirmā nopietnā problēma mašīnai.

Braucot, kad apgriezieni ir ap 2000-2200 robeža, kad iespiedzas turbīna reizēm nenoteiktā laikā iedegas kvēlsveču lampiņa un mašīna noslāpst. Iedarbinot var braukt tālāk, brīvgaitā un pie lieliem apgriezieniem braucot viss kartībā, kas varētu būt par vainu.

Vai diagnostika varētu pateikt, un uz kuru kantori vest.

Tā var ilgi mīnēt. Vari piebraukt uz rūjienas ielas ir autoserviss "Rūjiena" vini specializējas uz honda/mazda, bet viņiem ir ļoti laba diagnostika uz Ford.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Varbūt reizēm nenostrādā turbīnas pārplūdes vārsts un spiediens paceļas virs normas un kompis mašīnu noslāpē. Kad nostrādā un neieķeras , tad viss ok.

ECO Reģ.: 25.11.2003
0 0 Atbildēt

Tipiska pazīme 1.8 Tdci motoram sadales vārpstas devēja bojājuma gadījumā. Nezinu vai arī vecajaiem motoriem ir tādi devēji, bet visiem common rail dzinējiem tādi ir un visbiežāk to devēju bojājumi arī izpaužas, ka iemet kompī kļūdu un kompis, lai nepieļautu dzinēja sačakarēšanu, nobloķē dzinēja darbību. Dabā tas izpaužas sekojoši: nesaprotami auto noslālst, citiem auto citreiz kādu brīdi nevar piedarbināt, bet pagaidot 15 min. pielec un iet kādu brīdi bez problēmām.

ropsis Reģ.: 19.05.2006
1 0 Atbildēt

Manam sencim arī 2000 gada focus, bija tā ka iedegās kvēlsveču spuldzīte un pārstāja normāli iet, bet neslāpa nost. Servisā sačiņija kaut kādu gāzes pedāļa datčiku vai ko tamlīdzīgu Nekas briesmīgs nebija

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

ECO rakstīja: Tipiska pazīme 1.8 Tdci motoram sadales vārpstas devēja bojājuma gadījumā. Nezinu vai arī vecajaiem motoriem ir tādi devēji, bet visiem common rail dzinējiem tādi ir un visbiežāk to devēju bojājumi arī izpaužas, ka iemet kompī kļūdu un kompis, lai nepieļautu dzinēja sačakarēšanu, nobloķē dzinēja darbību. Dabā tas izpaužas sekojoši: nesaprotami auto noslālst, citiem auto citreiz kādu brīdi nevar piedarbināt, bet pagaidot 15 min. pielec un iet kādu brīdi bez problēmām.

Man tā bija ar holla devēju. Pats jautrākais bija tas, ka ar starteri nestartējas, bet ar stumšanu varēja pielaist.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti