Pārsista riepa uz Lielupes tilta

endurists Reģ.: 13.12.2007

Labdien!

Vakar pēcpusdienā tika pārsista riepa uz Lielupes tilta (Virziens no Slokas uz Spuņciema pusi). Tika izsaukta ceļu plocija, noformēts negadījums sliktā ceļa seguma dēļ. Izskatījās, ka neesmu tur bijis vienīgasi upuris, jo mētājās kādi 10 kalpaki un biju jau dzirdējis par pārsistām riepām.

Vai kādam ir bijusi pieredze zaudējumu piedzīšanā no autoceļu uzturētāja? Varbūt ir kāds links uz informāciju un varbūt kāds ar līdzīgi gadījumu vēlas piebiedroties cīņā par atlīdzību.

 
1 2 3 4
farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Ideots rakstīja: par ko mēs maksājam ceļa nodokli + akcīzi ?

Pareksam un SVF arī ir jādzīvo...

Un kāds sakars tam ar pareksu un SVF ????

Nevari kādreiz piekrist (būt vienisprātis) savam brālim Kaksim?

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Kaut kāda līdzība jau ir... Kaksis-Deksis

Gandrīz viens un tas pats...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja: Izskatās ka neievēroji distanci.....

??? bedreiz tur NAV JĀBŪT, kāds sakars tam ar distanci ??

šajos apstākļos bedres NAV IESPĒJAMS KVALITATĪVI salabot....

nu kur ir teikts ka tur bedrēm nav jābūt? likuma pantu vari nosaukt?

un ja ievērotu distanci - tad varētu savlaicīgi pamanīt... nav jau tas bedres tur maziņas...

MK Nr.871 4.pielikums "Prasības valsts un pašvaldību autoceļu tiltu, ceļu pārvadu, tuneļu un caurteku uzturēšanai"

ceļa uzturēšanas klase A

Tiltu, ceļu pārvadu brauktuvēs, drošības joslās un ietvēs nav pieļaujamas bedres, kas dziļākas par 25 mm. Bedres pēc to atklāšanas jāaizpilda.

termiņš 3 diennaktīs

tehnoloģiski šīm procesam pie mainīgām temperatūrām un lielām slodzēm... reti kad 12 stundu garantija....

un ja lasīt UZMANĪGI... tad var atklāt - kā ir arī piezīmes...

__________

2. Uz tiltu, ceļu pārvadu un tuneļu brauktuvēm attiecas šo noteikumu 6.pielikuma 3., 4., 5., 6. un 7.punktā minētās prasības.

________

savukārt tur ir minēts.... pavisam cits termiņš.... 6. pielikuma 3. punktā ir teikts kā bedres nedrīkst būt dziļākas par 25 mm.... līdz 25 mm drīkst..

un trūkumu jānovērš līdz...... līdz 1.jūnijam....

tātad reiz 3 dienas tas bedres lāpīs.... un kapitāli sataisīs līdz ar siltā laika atnākšanu.....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

un vispār Slokas tiltam jau kā 4 gadus atpakaļ bija jātaisa profilaktisko remontu.... visam segumam.... ap 2011.g. vajadzētu kapitālu remontu... tas pats attiecas uz visu apvedceļu....

4. gadus atpakaļ tas tika ieplānots.... līdz ar to par tam bedrem varat pateikties JL.... jo toreiz pietrūka naudas segt 15% sadārdzinājumu... sakara ar ceļa fonda izbarošanu pensijās un skolotāju algām...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

GGD rakstīja:

Ozz rakstīja:

GGD rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja: Izskatās ka neievēroji distanci.....

??? bedreiz tur NAV JĀBŪT, kāds sakars tam ar distanci ??

šajos apstākļos bedres NAV IESPĒJAMS KVALITATĪVI salabot....

nu kur ir teikts ka tur bedrēm nav jābūt? likuma pantu vari nosaukt?

un ja ievērotu distanci - tad varētu savlaicīgi pamanīt... nav jau tas bedres tur maziņas...

Man liekas tu esi slims ar saviem komentāriem, ceru un novēlu tev arī pārsist riepu kādā bedrē. Tad labprāt paklausītos tavu domu graudu

Modena vismaz zin par ko runaa.bet tu te brauc virsuu bezteemaa.

Pēc komentāriem diezko neizklausās, ka modena zin pa ko runā

tavus komentārus es vispār vel nedzirdēju...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

modena rakstīja: Nezinu ka no Kuršu puses - bet no otrās puses it ka ir brīdinājuma zīme \"nelīdzens ceļš\"....

teorētiski var atrakstīties pa tēmu - atbilstoši apstākļiem atbilstošs ātrums....

praktiski šī zīme nepaskaidro nelīdzenumu kā tādu. Ir taču atķirība starp bedri ar asām malām un vienkārši iebrauktām risēm. abos gadījumos uzliek šādu zīmi.

bet par tēmu - bedres uz tilta jau ir kādu mēnesi. sanāca arī vienreiz ievilkt pa tumsu no ventiņiem braucot. spēcīgi atsitos, bet bez bojājumiem. ja nu vienīgi vēlāk parādīsies kaut kas.

273.8. 112.zīme \"Nelīdzens ceļš\". Ceļa posms, kur uz brauktuves ir nelīdzenumi (viļņi, bedres, nelīdzenas ceļa un tilta salaiduma vietas u.tml.);

www.likumi.lv/...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

112. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

113. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.

119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

------------

Ja vel bija zīme kas brīdina par nelīdzenu ceļu - tad visticamāk ka uz šo punktu pamatā atrakstīsies...

Ceļu uzturētajiem nav jānodrošina apstākļi lai varētu pārvietoties ar maksimāli atļauto ātrumu....

Būs daudz iesniegumu - uzliks, līdzīgi ka uz citiem ceļiem - ieteicamo ātrumu 70 vai 50 - atkarībā no ceļa tehniskā stāvokļa....

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Zīmes tur nekādas nebija.

Tie kas brauc uz 2 pirkstu biezuma riepām tur visko var sasist arī ar 50 kmh - ar sēdinātu piekari - arī karterus, kondiškas utt ieskaitot.

Ar normālām riepām un skatoties uz ceļu tur viss bij braucams (pa dienu - naktī un miglā slikti)

Un vispār - tieši šo "pavasara ceļu" - bezceļu dēļ pavasaros svilinu benzīnu ar 3,0 litru džipveidīgo - sanāk lētāk kā riepas un diskus mainīt

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Lūk arī atbilde topika autoram: www.tvnet.lv/...

Apejot sūdzēšanu tiesā, pērn teju 10 autovadītāju prasījuši „Latvijas Valsts ceļiem kompensēt bojājumus autoceļu sliktās kvalitātes dēļ. Neviena prasība gan nav apmierināta.

Tālis Straume, „Latvijas Valsts ceļi” valdes priekšsēdētājs: \"No manām pozīcijām autobraucējiem, protams, ka ir taisnība. Nākt sūdzēties, protams, var, bet mēs dosim savu situācijas skaidrojumu un visticamāk būs tiesvedība.\"

Biideklis Reģ.: 14.05.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: 112. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

113. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.

119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

------------

Ja vel bija zīme kas brīdina par nelīdzenu ceļu - tad visticamāk ka uz šo punktu pamatā atrakstīsies...

Ceļu uzturētajiem nav jānodrošina apstākļi lai varētu pārvietoties ar maksimāli atļauto ātrumu....

Būs daudz iesniegumu - uzliks, līdzīgi ka uz citiem ceļiem - ieteicamo ātrumu 70 vai 50 - atkarībā no ceļa tehniskā stāvokļa....

Vo, vo shitaadu deelj ,kas tikai maak citeet likuma pantus mees esam tur kur esam.!

Da tu ampli saproti, ka taam bedreem uz celja NAV jaabuut!!!

No KAA tad buutu jaaprasa atbildiiba - no tevis modenas kungs? Bl.., vadiitaajs vainiigs, ka bedres uz celja saradushaas, pac vainiigs ka kaadaa traapa... Prieksh tam es maksaaju celja un akciizes nodokli, lai taadas mauciibas nebuutu un atbildiiba jaaprasa no celju uztureetaajiem. Un punkts.

Shajaa gadiijumaa laikam vieniigaa izeja tieshaam ir kasko, lai vinji tur peec tam regresa kaartiibaa draazh tos sliimestus. Un nekur neliksies, izdraaziis ar. Ir divas lietas, kas mani muuzhiigi ir izbriiniijushas braucot - dzelzceljnieku un shitie izjaatie celju meistari - kaa paskaties vienc kaut ko slinki kjibina, a paareejie desmit purni staav apkaart un luur. Protams, ka taa straadaajot, nekaadas naudas nepietiks celju uztureeshanai.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

modena - ir jau jauki, ka zini likumu un normatīvu prasības, kādas zīmes salikt, kādas tehnoiloģijas izmantot utt.

Mani pārsteidz kas cits - vai aiz šī visa neslēpjas atzīt problēmu pēc būtības - ka tas īšti normāli nav? Ka tomēr kaut kas nenotiek tā, kā tam vajadzētu notikt?

Ja slikti likumi, normatīvi - tad kāpēc tos nerosināt mainīt, labot?

Naudas nav? Izskatās, ka ceļinieki nepietiekami naudu prasa.

Esošie ceļu remonti neiztur laika pārbaudi un deformējas pāris gadu laikā, jo tie ir izgatavoti pēc draņķīgiem, neatbilstošiem standartiem vai tomēr nav izgatavoti atbilstoši LVS...

Man jau patika vakar Latvijas Valsts ceļi šefiņa runa - pēc būtībnas autovadīājiem taisnība, bet es darīšu visu, lai viņi neko nepanāk... Igaunijā situācija līdzīga, bet ceļi nezkāpēc labāki - tur viņi ceļu būvē izmanto segumam kaut kādu igauņu gēnu bedru veidošanās procesa palēnināšanā? Vai mūsējie vienkārši laiž raini, zinot, ka otkāts jebkurā gadījumā (arī nekvalitatīva seguma veidošanā) būš 10% no pasūtījuma...

Viela pārdomām - VAS «Latvijas Valsts ceļi» valdes priekšsēdētājs Tālis Straume: 2006. gada atalgojums - 35 432 lati, 2007. gada atalgojums - 54 690 latu, pieaugums - 19 258 lati. Interesanti gan - par ko tieši jams pelnījis tik pieticīgu aldziņu, ja uz ceļiem situācija katastrofāla?

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Un man ir arī jautājums-kas nosaka kādas markas asfalts ir klājams.jo ir rupjgraudains ,skaļš un ar lielu rites pretestību,un ir smalks,kluss pa kuru auto ripo pats.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Un man ir arī jautājums-kas nosaka kādas markas asfalts ir klājams.jo ir rupjgraudains ,skaļš un ar lielu rites pretestību,un ir smalks,kluss pa kuru auto ripo pats.

Nu to visu nosaka LVS un ceļu būves tehnoloģija

Ir asfalts tā saucamaijai aukstajai bedru lāpīšanai

ir asfalta pamatne, kas ir zem virsējās kārtas, ir asfakts pilsētas ielām, ir automaģistrālēm, ir šosejām, asfalta marka un dažādo marku kombinācija ar attiecīgi sagfatavotu pamatni un uzbērumu nosaka ceļa nestspēju utt...

Nav tik vienkārši tas viss, bet kopumā ņemot rodas iespaids, ka Lietuvā un Igaunijā to māk, pie mums nemāk, vai arī Latvijā ir īpašais klimatiskais sindroms/fenomens - kaimiņvalstīs būvētot ceļu ar vidēji 40% zemākām izmaksām par 1 km tomēr izdodas panākt labāku un ilgāk dzīvojošu rezultātu...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/...

Te arī viss ir atbildēts. Taisnība ir Kaksim un visi pārējie PN. Tādā valstī nu reiz dzīvojam.

P.S. Man gan isti nav skaidrs, kā tādā bedre varpārsist riepu, bet tā nu lai paliek vadītājas problēma. Vakar biju Gulbenē, un pēc tā kāda tur bija šoseja vairāku km garumā, šī bedre vispār nav vērā ņemama.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

ok...

puceejam vaļā.Moska Modena var kko iestarpinaat....

pilseetaa vaardaa Riiga.

Valdemaara ielas posms gar ātraas paliidziibas staciju.

subjektiivi asfalts taads pats kaa uz VIA baltica pie ādažiem. foršs, kluss...

citur atkal uzliek taadu ka dolomiits spiid cauri.citur taads kaa rupjais smilšpapiirs...

taada sajuuta, ka pie mums klaaj ko dotajaa briidii izdeviigaak, nevis kas paredzeets...

kaapeec Riigaa nevareetu buut viss asfalts vienaads...

Beerniibaa, cik atceros- Jaunciema gatvi gadriiz vai katru pavasari freezeeja un uzreiz atkal klaaja atpakaļ to pašu veco. smuka taada kolonna no kaadaam 4 tehnikas vieniibaam, dienaa kaadi kilometri 3-5 uztaisiija taa ka nograb vien...

tagad taadus eermus neesmu redzeejsi jau gadi 10

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: www.tvnet.lv/...

Te arī viss ir atbildēts. Taisnība ir Kaksim un visi pārējie PN. Tādā valstī nu reiz dzīvojam.

P.S. Man gan isti nav skaidrs, kā tādā bedre varpārsist riepu, bet tā nu lai paliek vadītājas problēma. Vakar biju Gulbenē, un pēc tā kāda tur bija šoseja vairāku km garumā, šī bedre vispār nav vērā ņemama.

pārsist var ja brauc ar atļauto ātrumu un tad ieraugot bedri met pa mēmiem, pedāli neatlaižot līdz sadzird jauko metāla skaņu

Sinn Reģ.: 07.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

P.S. Man gan isti nav skaidrs, kā tādā bedre varpārsist riepu, bet tā nu lai paliek vadītājas problēma.

atkārtošos - braucu svētdien pāri Lielupes tiltam un nepamanīju nevienu vērā ņemamu bedri. Un posms tālāk līdz Jūrmalas šosejai arī nebija nekas krimināls, tik mazliet nelīdzens.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: ok...

kaapeec Riigaa nevareetu buut viss asfalts vienaads...

Beerniibaa, cik atceros- Jaunciema gatvi gadriiz vai katru pavasari freezeeja un uzreiz atkal klaaja atpakaļ to pašu veco. smuka taada kolonna no kaadaam 4 tehnikas vieniibaam, dienaa kaadi kilometri 3-5 uztaisiija taa ka nograb vien...

Man čomam muterīte strādāja VAS Latvijas ceļi dienestā, kas pieņem nodotos ceļus - vairāku gadu garumā tomēr viņu no turienes izēda, jo lūk viņai gribējās, lai ceļš ir izgatavots kā nākās. Tajā iestādē cilvēkus, kam rūp padarītā darba kvalitāte nemīl...

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Sinn rakstīja:

Seene rakstīja:

P.S. Man gan isti nav skaidrs, kā tādā bedre varpārsist riepu, bet tā nu lai paliek vadītājas problēma.

atkārtošos - braucu svētdien pāri Lielupes tiltam un nepamanīju nevienu vērā ņemamu bedri. Un posms tālāk līdz Jūrmalas šosejai arī nebija nekas krimināls, tik mazliet nelīdzens.

Labāk neatkārtojies...

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: www.tvnet.lv/...

Te arī viss ir atbildēts. Taisnība ir Kaksim un visi pārējie PN. Tādā valstī nu reiz dzīvojam.

ok-ieviešam privātpersonām maksas iebraukšanu Rīgā. Sabrauc no savām pļavām,pamet kur pagadās un paši ar RS tālāk.

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

jā, un vēl par to bla bla, ka nav finansējums, samazināts par 40%, bedrēm nauda nesanāk utt...

BET KĀPĒC MUMS tai naudai ko maksājam nodevās un nodokļos IR JASANĀK?

ceļu satiksmē viss balstās es savstarpējo uzticēšanos. es uzticos, ka arī citi zina noteikumus, stāv pie sarkanā, brauc pie zaļā. Tāpat es kā godprātīgs nodokļu maksātājs uzticos valstij un tās ceļu uzturētājiem, ka viņi dara savu darbu godprātīgi..

ja kāds dara ne tā, ir iemesls tiesāties un no vainīgā saņemt kompensāciju.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Korišs kas uz ceļiem strādā teica ka nodošanas brīdī galvenais ir sauss laiks.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja: jā, un vēl par to bla bla, ka nav finansējums, samazināts par 40%, bedrēm nauda nesanāk utt...

Ja finansējums sanāk 40% mazāks, tad jāiemācās ceļu būvētājiem izbūvēt/remontēt ceļus par igauņu/leišu "trrekno gadu" tāmēm...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Korišs kas uz ceļiem strādā teica ka nodošanas brīdī galvenais ir sauss laiks.

Par to taisnība, jo jaunajā daudzmiljonu Dienvidtilta projektā jau ir izbūvētas ceļa klājuma vietas, kas spēcīgas lietusgāzes gadījienā pazūd zem ūdens!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Varoņu iela un Viestura prospekts- 2 reaalas vietas pa kuraam braucu katru dienu.

speeciiga lietus laikaa tur taaaadas peļķes izveidojas, pie kam tizlaas vietaas: uz Viestura kaa reizi nopluust pirmaas joslas tieši pretii apgriešanaas vietaam, un uz Varoņu ielas-liikumaa braucot no centra pie kam taa, ka vai nu ir jaabrauc preteejaa joslaa vai arii jaametas peldus.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti