msh rakstīja:
Seene rakstīja:
msh rakstīja: Mīļais cilvēk, kā desmitgadīgai mašīnai var būt 80k nobraukums?
Diezgan elementāri. Atslēgvārds ir ģimenes otrā mašīna. Sieva ar tādu brauc šobrīd. Iegādes brīdī bija 7 gadi un 68 tūkstoši. Un šobrīd noskrējiens turpinā tieši tāpat nepieaugt, jo visus garos gabalus braucam ar manu, kas ir krietni jaunāka, bet drīz jau būs noskrējusi 3x vairāk.
Tavai ģimenes otrajai mašīnai ir kaites, kas liek aizdomāties par to, vai nobraukums ir patiess? Gan jau ka nav
Automašīnai lielu daļu mezglu var sajāt pa pāris tūkstošiem vai pat vēl ātrāk, ja īpašs braucējs
Kaut kādu kaišu parādīšanās nav rādītājs nobraukumam.
Golf III nestaigā ātrumkloķis
1997. gada Golf 1.8. mono. Situācija tāda, ka ziemā un agrā pavasarī ar ātrumu slēgšanu nebija nekādu problēmu, arī tagad nav nekādu problēmu, kamēr auto nav ļoti uzsilis. Bet, kad jau kādas 30 min. ir brauktas, tad ātrumkloķis vairs pats "nestaigā" pa savu vietu, tas ir jāpārbīda ar spēku. Nevarētu sūdzēties, ka slikti slēgtos ātrumi, patiesībā ātrumu pārslēgšana noris ideāli, tikai karstā laikā kloķis vairs pats nestaigā. Nav nozīmes, vai perās pa rīgu un slēģelē ātrumus, vai brauc ar 5. pa trasi - kad autiņš uzsilis, kloķis pats vairs nestaigā.
Laikam jau nav nekāda mirstamā kaite, bet kas šai problēmiņai ir cēlonis un kā to risināt?