Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

help! brīvgaitas apgriezieni audi 80

staar Reģ.: 19.03.2005

pie manis griezās pēc padoma viens jaunais autobraucējs, bet es tā īsti nevarēju palīdzēt tāpēc griežos pie I auto zinātājiem pēc palīdzības.

Lieta tāda, ka 89.gada audi 80 2,0 spricei apgriezieni pa augstu. Puisis mēģinājis kaut kādu brīvgaitas skrūvi regulēt, bet bez rezultātiem. Ir kādi varijanti???

 
1 2
msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nasing spešel. Viņš var skrūvēt līdz nelabumam. Brīvgaitas apgriezienus tas KE-Motroniks regulē pēc gaisa masas mērītāja potenciometra datiem, bet tas potenciometrs gandrīz visiem ir beigts, tāpēc kompis pāriet avārijas režīmā un vadoties pēc izzīlētiem datiem, iedod vairāk zupas, apgriezieni uzlec uz augšu, pie 1,6k rpm kompis norauj zupu, apgriezieni nokrīt, zupa atkal ieslēdzas, līdz beidzot brīvgaita nostabilizējas kaut kur 1,2-1,4k rpm rajonā Jauns potenciometrs maksā kosmosu, bēū normālā stāvoklī praktiski nav

Tas ir parastais variants. Ja viņam brīvgaita ir virs 2k un arī siltam, tad gan vienkārši droseles brīvgaitas slēdzītis vai nu beigts, vai netiek nospiests.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

pag, vai tad tam suuu nebija brivgaitas varsts ar solja motoru?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ā, pareizi, brīvgaitas vārsts arī it kā mēdzot aizdirsties. Pārbaudes metode - noņemam, piemetam pie kontaktiem +12v un skatāmies, vai un kā virinās. Ja nevirinās, var skalot ar zupu, var apceļot šrotus. Vārsts der no B3 un B4 atrodamiem 2.0 8v, 2.0 16v, klasiskajiem 2.3 10v NG un NF [ar kuriem pilni šroti ] un abiem mk3 golfmašīnas/b3/b4 passāta VR6 motoriem.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nasing spešel. Viņš var skrūvēt līdz nelabumam. Brīvgaitas apgriezienus tas KE-Motroniks regulē pēc gaisa masas mērītāja potenciometra datiem, bet tas potenciometrs gandrīz visiem ir beigts, tāpēc kompis pāriet avārijas režīmā un vadoties pēc izzīlētiem datiem, iedod vairāk zupas, apgriezieni uzlec uz augšu, pie 1,6k rpm kompis norauj zupu, apgriezieni nokrīt, zupa atkal ieslēdzas, līdz beidzot brīvgaita nostabilizējas kaut kur 1,2-1,4k rpm rajonā Jauns potenciometrs maksā kosmosu, bēū normālā stāvoklī praktiski nav

Tas ir parastais variants. Ja viņam brīvgaita ir virs 2k un arī siltam, tad gan vienkārši droseles brīvgaitas slēdzītis vai nu beigts, vai netiek nospiests.

apgriezieni ir 1100.

pēc braukšanas mēdzot nosvārstīties no 1100 uz 1000 un atpakaļ. Auto ejot labi un lieki degvielu nerij.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ā, pareizi, brīvgaitas vārsts arī it kā mēdzot aizdirsties. Pārbaudes metode - noņemam, piemetam pie kontaktiem +12v un skatāmies, vai un kā virinās. Ja nevirinās, var skalot ar zupu, var apceļot šrotus. Vārsts der no B3 un B4 atrodamiem 2.0 8v, 2.0 16v, klasiskajiem 2.3 10v NG un NF [ar kuriem pilni šroti ] un abiem mk3 golfmašīnas/b3/b4 passāta VR6 motoriem.

kur to vārsteli tam puikam meklēt??

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tad diez vai tas būs vārsts. Parasti tas sprūstot vai nu ciet, un tad vismaz auksts pampstot nost, vai vaļā, un tad brīvgaita esot bezmaz pa pilnu pulksteni. Pašam nav tā bijis, ir lasīti teksti no tiem, kam ir tā bijis. Paprasi labāk vai reizēm apgriezieni neraustās - ķipa \"brum, brum, brum, brum\". Ja jā, tad tur ir parastā kaite.

Ja ļoti gribas pētīt brīvgaitas vārstu, kur noteikti vainas nav, tad brīvgaitas vārsts ir tas spīdīgais alumīnija kakucis, kas karājas gumijā vārstu vāka galā content9-foto.inbox.lv/...

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

jā puiks tos vārstus jau pamēģinājis pamainīt un bez izmaiņām.

apgriezieni nosvārtās īsu brīdi pēc braukšanas pa šoseju normālā atrumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tā ir parastā kaite. Jauns gaisa masas mērītāja potenciometrs 450 ls [neviens cits bez boša to neražo, tāpēc tāds vienkāršs sūds maksā tādu kosmosu, atšķirībā no elektronisko špriču stiples mērītāja, kas sborā kādu sotaku vai bik virs maksā ], krievu stellēts analogs uz atmel avr vai līdzīga mikroprocesora bāzes 160 ls [tāds sanāk ceņņiks, pārrēķinot no rubuļiem uz latiem, bet vēl sūtišana etc, kaut kāds maskavas kantoris - bet jami arī spekulē uz to, ka alternatīvu nav ]. Vēl atnāks ursis pastāstīs, cik reāli ir atrast normālu bēū - viņš gan ir baigais čoms vienam šrotistam, tāpēc viņam pat paveicās vienu piecu katlu motoram domātu mērītāju nahaļavu dabūt ideālā stāvoklī, bet tas tā, bezmaz cūcene.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

A kur tas gaisa masas mērītājs atrodas?? Puiks sakās, ka gaisa vārsts un mērītājs ir divi vienā????

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Nu jā, apmēram tik šodoien maksā tas audi 80

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viņš maldās. Reku bildē zem šprices galvas tā melnā plāksnīte ar trīs kontaktu štekeri content9-foto.inbox.lv/... - tas arī ir tas bēdīgi slavenais potenciometrs. Tā jau nekas īpašs, ja vien jaunam cena būtu adekvāta. Reāli tur ir izolācijas materiāla plāksnīte ar diviem celiņiem, pa kuriem kontakti slīd un tie ar laiku izdilst. Skrūvēt laukā nevajag, nekas īpašs ieraudzīts netiks, bet pēc tam uzliekot atpakaļ būs tikai sliktāk. Ja gribas obligāti pārbaudīt - dabūnam tādu štekeri, kāds tur vajadzīgs, noņemam gofru un pamērām pretestību, cilājot lāpstu uz augšu un leju, kurai jāmainās vienmērīgi uz augšu un leju. Malējās kājas ir potenciometra malas, vidējā ir mainīgais kontakts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

staar rakstīja: Nu jā, apmēram tik šodoien maksā tas audi 80

Tur jau ir tas āķis. Tas ir arī iemesls tam, kāpēc es tev rādu par piemēru mana izjauktā A80 bildes - pieregot lt regotu A80 ar visu TA un aptirsināšanu savi četri soti salektos, es pa 250 ls no šrota izglābu aplasītu A90q un ārdu A80 laukā...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Ja nekas nebūtu mainījies un es turpinātu braukāt ar A80, tad noteikti būtu kaut kad pamēģinājis uzlodēt potenciometra analogu, jo tie atmel avr proči maksā kapeikas, vajag tikai ierubīt fišku, kā tas krievu kantoris to visu uztaisīja. Varbūt nāksies tāpat, A90 esošais NG motors ir ar praktiski tādu pašu šprici

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Viņš maldās. Reku bildē zem šprices galvas tā melnā plāksnīte ar trīs kontaktu štekeri content9-foto.inbox.lv/... - tas arī ir tas bēdīgi slavenais potenciometrs. Tā jau nekas īpašs, ja vien jaunam cena būtu adekvāta. Reāli tur ir izolācijas materiāla plāksnīte ar diviem celiņiem, pa kuriem kontakti slīd un tie ar laiku izdilst. Skrūvēt laukā nevajag, nekas īpašs ieraudzīts netiks, bet pēc tam uzliekot atpakaļ būs tikai sliktāk. Ja gribas obligāti pārbaudīt - dabūnam tādu štekeri, kāds tur vajadzīgs, noņemam gofru un pamērām pretestību, cilājot lāpstu uz augšu un leju, kurai jāmainās vienmērīgi uz augšu un leju. Malējās kājas ir potenciometra malas, vidējā ir mainīgais kontakts.

O, paldies. Puiks ar elektroniku uz tu tāpēc lai tik mēra.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: P.N. Ja nekas nebūtu mainījies un es turpinātu braukāt ar A80, tad noteikti būtu kaut kad pamēģinājis uzlodēt potenciometra analogu, jo tie atmel avr proči maksā kapeikas, vajag tikai ierubīt fišku, kā tas krievu kantoris to visu uztaisīja. Varbūt nāksies tāpat, A90 esošais NG motors ir ar praktiski tādu pašu šprici

es nebrīniešos, ja viņš tieši tā arī izdarīs, jo uz manis teikto, ka labāk neskrūvēt ārā un neskatīties viņš pateica, ka viņam esot vēl citas šprices kur to štruntu izskrūvēt. Kad pateicu cenu, puiks teicās, ka nāksies pašam ķīmiķot

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

netaa ir daudz pamaciibu kaa to poci dabuut pie dziviibas, ar kontaktu nobiidi uz neizdilushu zonu. nekaa sarezhgiita

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: netaa ir daudz pamaciibu kaa to poci dabuut pie dziviibas, ar kontaktu nobiidi uz neizdilushu zonu. nekaa sarezhgiita

Davai, dod linku, gribu redzēt. Kaut kā šaubos, ka tur kaut ko diži var nobīdīt, jo tas potenciometrs nav arī diži garāks par iespējamo lāpstas gājienu. Labākajā gadījumā var nospekulēt uz to, ka pilnā ručkā kompis nevadās pēc tā potenciometra.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

meklee pats. esmu shamo redzeejis dabaa, viss ir izdaraams. protams uz gaiena rekjina, bet tas nav kritiski ielas lietoshanaa

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

mekleet RU zonaa

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: mekleet RU zonaa

Hmmm, točna.... www.audi-club.ru/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par cik krievu valodu protu ne pārāk labi, ar acīm pārskrēju pāri - tā fiška ir tāda, ka kaut kāda merša to plāksnīti var pa kapeikām nopirkt un izmantot iekš audī? Stiliņā arī lasīts, ka pirms daziem gadiem varēts nopirkt plāksnīti priekš audī par kaut kādu saprātīgu cenu, tikai diemžēl vairs nevarot.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

To droseles stāvokļa slēdzi pārbaudījāt?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: To droseles stāvokļa slēdzi pārbaudījāt?

Un visas gumijas caurules arī....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: To droseles stāvokļa slēdzi pārbaudījāt?

Bez brīvgaitas slēdzīša kompis uzgriež brīvgaitu starp 2 un 3 k rpm, lai vieglāk pārslēgt robus

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

Slinkais rakstīja: mekleet RU zonaa

Hmmm, točna.... www.audi-club.ru/...

nu shamais variants arii laps, bet vajag sameklet to plati. es biju domaajis par ko citu. nedaudz saisinaat vai pagarinaat kontakta kjepu, lai kontakts sliid pa veselo, neizdilusho zonu. paris gadiem pietiks

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti