uupis rakstīja:
Neies jau strīdēties ar gudriem cilēkiem…
Gudri cilēki tāpat zina ka svārstības amortizatoros nenotiek tikai tajā līkumā vien, bet arī uz taisna ceļa pareizi pagrozot stūri, kas arī notikās svētdien uz Pleskavas piķa…
DOmā topicā pieminētais auto uz ko tādu ir spējīgs ( un vel ar minēto kadru pie stūres). Protams esmu arī Biķerniekos ar Golfa kausa auto savulaik mērkaķojies - tiem auto no tas piesēdināšanas bija jēga atsevišķos līkumos, rallijā - jā arī tur tam ir jēga, bet ar ne visur un vienmēr. Uz ielas ar parastu auto - skuj vinu zin, vienīgā reiz kad tam bija jēga bija ar Carinu E pa lauku ceļu, kad autos bija pielādēc līdz lūpai, tad līkumus tādā veidā jams ņēma labāk un stabilāk. Bet tukšam autosam - sajūta ka nav jēgas, jo dibens jamam pa vieglu, un ja "piesēdina" dibengalu vēļ vairāk atslogo ...
nesaprotams troksnis
Netieku skaidrībā ar troksni, kas līdzinās kaķa ņaudēšanai, un no kā tas rodas. Skaņa nāk kautkur pie stūres.Servī veči rausta plecus. Kad iedarbina mašīnu, viss kā nākas, motoriņš dūc kā bitīte, ne tur tā vaina. Uzsāku braukt. Ok, ar nekāda trokšņa. Bet viss sākas kad jāpārslēdzas uz lielāku vai mazāku pārnesumu, laižot vaļā sajūgu. Uzmetot kāju uz bremžu pedāļa pieklust un brauc kā nekas nebūtu bijis. Un tad sākas vis no gala. Kad noslāpē ir klus.