pagaiam , ar LPG , visvienkāršakasi 'rentabilitātes' aprēķins ira -benzīna patēriņš litros +15%=gāzes patēriņš( un lai nedi rš ka esot 1:1) ,tālāk pareizini litrus ar latiem un viss kļūs skaidrs -vajag vaj nē
turbopiile rakstīja: par LPG plus vel - cik ilgi ar to auto taisies braukt..
plus vēl tas, ka manos ikdienas maršrutos galīgi nav LPG staciju..
es ar LPGvoyageru , 1,5ā gada nobraucu ~80kkm , pirms 3gadiem pārdevu -onkam uz Vpili , šass joprojām sūta Jaungada sms ar laba velejumiem un paldiesiem
Metāns rulle, bet ir viens sliktums.....kompresors vinjam maksaa ap 1000ls, peedeejai pakaapei ir bez gredzeniem, tikko iekaarta saak atpirkties, ir jaaremontee jau kompresors. LPG rulzzz, uz Santa Fe arii staav....iisi un konkrēeti, degvielas izdevumi samazinaas par 40%.
Santa Fe pagaidaam samainiijis neesmu, bija skandi viens H1 normaalaa ciparaa, bet skatos, pa sho nedeelju jau aizgaajis.
turbopiile rakstīja: neesmu ne iedziļinājies ne rēkinājis.. gāzi tāpat vilktu priekš apkures un tad jau arī sāktu domāt un reķināt par auto..
nu cik ir ilgs?
zinu tikai 'viena tante teica līmenī' - ap12-14stundām
tantes līmenī es biju dzirdējis par 6-8 (tad sanāk, ka pa nakti divus autiņu knapi knapi uzpildīt).. bet nu tas droši vien ir atkarīgs no pievada jaudas, kas iespējams ir dazada.. bet nu es zinu ka tuvakos gadus es neko tādu atļāuties nevarēšu, tā ka varbūt tehnoloģijas pa šo laiku būs kļuvušas lētākas un efektīgākas..
Manuprāt, ne pievadā, bet kompresorā tā šaurā vieta ir. Jaudīgs kompresors attiecīgi Nx$$$, bet var jau pildīt tajās retajās vietās, kur ir tie tanki, bet cena nav vairs tā, kas pirms gadiem. Vārdusakot, baigi jārēķina, kas izdevīgāk.
TDIOTS rakstīja: DUmsh , teu kas pret gāzi bilstams ??padalies , citādi man pēc 2iem BRC+Keihin iekartām aprīkotiem autosiem , ir tās labakās atmiņas
un tagad ,'svetais' auģī A6q , arī dabūs 'gāzi' tirzā jo kļūstot par daļēju 'pamatlietošanas' autõ , taps apgāzēts
kamēr tas pepeloc pat 10kkm gada nebrauca , nebij aktuala gāze , bet nu priekš min.30kkm gadā , taps 'apgānīc' ar labu gazes iešprici .
Tavā gadījumā nekāds, jo tev tur laikam ir bijušas gāzes šprices un uz kaut kāda džera, un A6 arī ir parasta mašīna, tikai "premiuma", tā ka ja tev patīk aizpildīt grabažnieku ar balonu, pats vainīgs Toties kaut kāds statusa auto - semaks, s klase, A8, kāds no SUViem - ar gāzi - tas jau kaut ko parāda
P.N. Vienīgais gāzes variants, uz kuru es pats izietu - pavīlēts 10vt ar programmējamu vadības bloku [līdz ar to šprice oriģinālās mehāniskās vietā] + piecas pašliktas gāzes sprausliņas - šāds variants ne tikai ļautu ieseksot sani bet arī izmantot gāzes oktānskaitli. Toties tas arī būtu pietiekami dārgs, un ja man tā nauda būtu, tad es palauzītu galvu vai labāk neizvēlēties to spēku, kas slēpjas kvēpos 10v atmosfēra netiks apgādāta ar santīmseksīgo reduktoru, kā tas beidzas ir redzēts uz ne vienu vien mašīnu - ar safistu špric - nē, paldies, to man nevajag.
turbopiile rakstīja: neesmu ne iedziļinājies ne rēkinājis.. gāzi tāpat vilktu priekš apkures un tad jau arī sāktu domāt un reķināt par auto..
nu cik ir ilgs?
zinu tikai 'viena tante teica līmenī' - ap12-14stundām
tantes līmenī es biju dzirdējis par 6-8 (tad sanāk, ka pa nakti divus autiņu knapi knapi uzpildīt).. bet nu tas droši vien ir atkarīgs no pievada jaudas, kas iespējams ir dazada.. bet nu es zinu ka tuvakos gadus es neko tādu atļāuties nevarēšu, tā ka varbūt tehnoloģijas pa šo laiku būs kļuvušas lētākas un efektīgākas..
Manuprāt, ne pievadā, bet kompresorā tā šaurā vieta ir. Jaudīgs kompresors attiecīgi Nx$$$, bet var jau pildīt tajās retajās vietās, kur ir tie tanki, bet cena nav vairs tā, kas pirms gadiem. Vārdusakot, baigi jārēķina, kas izdevīgāk.
Tā viņš ir , cena metānam augšā un tanki LV tik 4 , nobraukt var ap 300 km ( protams no balonu skaita tas atkarīgs ,bet šiem baloniem vajag vairāk vietas).
Šur tur eiropā ir biezs dabasgāzes uzpildes tīkls, un cik vēl esmu dzirdējis ,ka tur ar LPG nelaiž pazemes stāvietās
A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk... lietotājs te ira veicis apceri par tēmu ''premium klasse'
ržu ņemogu
P.S. paldies par atļauju apgānīt prasto nepremium A6q ar LPG ''premium'' iešprices iekārtu
arzemees pa pilnam dabas gazes staciju, tieshi ieveroju. ar gazi nelaizh arii uz lamanshas vicienu. nu i nafig vaig, ja pramis 3 reiz letaaks. interesanti, nafig A6 100l balonu? rezerves ritenja vietaa iet ap 45l gazes. pilniigi pietiekami domaju.
TDIOTS rakstīja: A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk... lietotājs te ira veicis apceri par tēmu ''premium klasse'
ržu ņemogu
P.S. paldies par atļauju apgānīt prasto nepremium A6q ar LPG ''premium'' iešprices iekārtu
Tu gribēji teikt nevis "lietotājs" bet "izārdītājs"
Mainu SUV pret busu vai minivenu