Dzesēšanas skalošana..

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005

Šodien beidzot saņēmos izdarīt to, ko jau pāris gadu gribēju izveikt savam 2000. gada Opel spēkratam - izskalot dzesēšanas sistēmu un ieliet jaunu antifrīzu. Pa visu vakaru nonācu tikai līdz tam, ka nu ir izliets vecais šķidrums - lai to panāktu nācās pamatīgi pajaukt auto - noņemt apakšas plastmasas "pannu", priekšējo bamperi, savukārt, lai to noņemtu, vajadzēja noskrūvēt abus priekšējos riteņus, izņemt arku ieliktņus un vēl šo to noskrūvēt, lai līdz radiatora trubām varētu piekļūt!

Jautājums- vai visiem mūsdienu autosiem jāiziet caur tādu sexu, lai izveiktu tādu vienkāršu lietu, ko rekomendē vaikt regulāri - reizi 2 gados??? Auto ražotājs, laikam, īpaši parūpējies, lai nodrošinātu darbu servisiem!

Nu vismaz tagad rīt kārtīgi izskalošu un ieliešu sarkano antifrīzu, kas derīgs uz 5 gadiem, plus vēl piekari dabūju paskatīt - jāmaina stūres pirksts - klab, maita. Laikam, paliekas no Latgales braucieniem, gultnis jau tika mainīts

 
1 2 3
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

panjem acis rokaa. 100 punkt ir vieglaaki risinaajumi. biezhi vien radiatoram lejaa ir korkjis taadaam proceduuraam. un boezhi vien tas korkjis ir dabunams iznjemot kaadu no bufera resteem. un visu jau taa pat nekad nevar izliet. tik ispuust ar kompressoru. un arii tad kaads litrs paliks iekshaa.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Labs ir, rīt paskatīšu, bet Haynes u.c. avoti šim opelim tieši saka, ka jānoņem radiatora apakšējā truba. Par tādiem korķiem ir dzirdēts, bet uz pirmo acu uzmetienu neko tādu neredzēju, un vispār, nenoņemot visu iepriekš minēto, tur vispār neko nevar ieraudzīt!

Viens links par tēmu: www.infocar-avto.ru/...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja: Labs ir, rīt paskatīšu, bet Haynes u.c. avoti šim opelim tieši saka, ka jānoņem radiatora apakšējā truba. Par tādiem korķiem ir dzirdēts, bet uz pirmo acu uzmetienu neko tādu neredzēju, un vispār, nenoņemot visu iepriekš minēto, tur vispār neko nevar ieraudzīt!

Viens links par tēmu: www.infocar-avto.ru/...

laikam opelis paliek opelis. pie viena nomaini termostatu, ja vinsh ir sasniedzams neizjaucot pus dzineju.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja: Labs ir, rīt paskatīšu, bet Haynes u.c. avoti šim opelim tieši saka, ka jānoņem radiatora apakšējā truba. Par tādiem korķiem ir dzirdēts, bet uz pirmo acu uzmetienu neko tādu neredzēju, un vispār, nenoņemot visu iepriekš minēto, tur vispār neko nevar ieraudzīt!

Viens links par tēmu: www.infocar-avto.ru/...

laikam opelis paliek opelis. pie viena nomaini termostatu, ja vinsh ir sasniedzams neizjaucot pus dzineju.

Domā vajag? Vispār to jau atskrūvēju - 3 torx tipa skrūves uz 10, bet kāpēc mainīt? It kā nekādu problēmu ar apkuri ziemā nebij' ?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tak maksaa paaris latu. un 9 gadus jau nokalpojis. un ja buus problemas, atkal viss jajauc un jalej nost...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Ne pa tēmu, bet šodien papildus citiem priekiem viens murmulis ar audi b4 pie veikala stāvlaukumā iebrauca sānos - saskaņotais un čomam darbiņš - jākrāso 3 detaļas - durvis, spārns un bampers Audi saimniekam nākamreiz octa pa dārgo

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja: Ne pa tēmu, bet šodien papildus citiem priekiem viens murmulis ar audi b4 pie veikala stāvlaukumā iebrauca sānos - saskaņotais un čomam darbiņš - jākrāso 3 detaļas - durvis, spārns un bampers Audi saimniekam nākamreiz octa pa dārgo

Latviskais prieciņš, ka šim sanāca kļūdīties ?

Domā baigis prieks, ka vajadzēja stundu meklēt saskaņoto papīru un aizpildīt to, un tad vēl rēķināties ar dienām 2-3 bez auto (servisā)? Nē tač, labāk bez tā!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Kādas muļķības! nevajag no grāvja liet ūdeni dzesēšanas sistēmā, tad neko skalot nevajadzēs vismaz 20 gadus.

Pērc koncentrātu un destilēto ūdeni, nevis kaut kādus ar krāna ūdeni atšķaidītus šķidrum7s servisos, vai izlejamos.

Ja skalosi sistēmu ar ūdeni un iedarbināsi dzinēju, tad 99% ka pienāksies mainīt arī sūkni - vienīgā smērviela, kas to "eļļo" ir antifrīzs.

Vienmēr motora dzeses sistēmā var atrast kādu caurumu pa kuru noliet vai atsūkt šķidrumu, neizjaucot pusmašīnu.

Pēc 1995 gada praktiski visi auto ir cepti tā ka jebkurš remontiņš ir veicams ar lielu darbstundu daudzumu = pāris gadi pabrauci ar jaunu auto, met to ārā, jo remontos ātri vien samaksāsi otra auto vērtību. Līdz tam lielāko daļu remontu varēja paveikt mežmalā!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

jaaaa. scorpis ar pezhooo diizeli laikam paarspeej visus

var braukt neilgi arii ar udeni. ja kaut kur tek vai pil, bet uz sitiena salabot nevar. nekas tam udenssuknim nebuus. jo vinju nevajag eljot ibio un es gan paceltu lietotajam draudzigo uto latinju uz 2000 gadu un veikalos, normala brenda gatavam shkidrumam nav ne vainas.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Zinu ka lejot ražotāja neparedzētu antifrīzu var sakorodēt alumīnija detaļas.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais, aizej pie psihiatra, un ar steigu - tev ar galviņmu ir pavisam švaki!

did33 Reģ.: 26.08.2003
0 0 Atbildēt

painteresējies pie kāda OPEL dīlera, man te viens stāstīja, ka dīzeļiem no kurā tur gada pannas dēļ šie maina pusrāmi, vai ko nu tur, varbūt,ka Tavs autiņš trāpa zem šitā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Ja skalosi sistēmu ar ūdeni un iedarbināsi dzinēju, tad 99% ka pienāksies mainīt arī sūkni - vienīgā smērviela, kas to "eļļo" ir antifrīzs.

Opeļiem ir tik sūdīgi ūdenssūkņi ka ielejot ūdeni un bik padarbinot sūknim ir kirdik? Paldies, zināšu nekad opeli nepirkt, audī par laimi tā nav, sūknim kirdiks tikai no saskarsmes ar ūdeni neiestājas, tur vēl vajadzētu pailgāku ekspluatāciju

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Tas ka sūkņa blīvslēgiem ir vajadzīga eļļojoša viela, kas ir visos antifrīzos Jūs laikam neesat dzirdējuši!

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Tāks, sistēma izskalota, jauns antifrīzs ieliets.

Lūk kāda izskatījās tas, kas tur pirms tam bija: www.iauto.lv/...

Skalošana notika šādi:

1. Vispirms izskaloju radiatoru ar dārza šļūteni laižot cauri ūdeni, līdz laukā nāca aptuveni tīrs ūdens;

2. Radiatora apakšējo cauruli pieslēdzu atpakaļ sistēmai, un ar izņemtu termostatu skaloju visu sistēmu kopumā;

3. Ielēju radiatorā Carlube tīrīšanas līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo aizpildīju ar destilētu ūdeni, darbināju motoru ar ieslēgtu pečku uz maximumu aptuveni stundu, izlēju laukā brūnu drazu;

4. Radiatorā ielēju Wynn\'s tīrāmo līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo destilētu ūdeni, darbināju ~40min, izlēju atkal brūnganu drazu;

5. Reizes četras piepildīju sistēmu ar destilētu ūdeni, katru reizi padarbināju 10-15 min;

Kas interesanti, pēc sistēmas iztukšošanas, atvienojot radiatora apakšējo trubu, tajā līdz paredzētajam līmenim varēja ieliet tikai ~4 litrus, lai gan sistēmas tilpums esot 7,2 litri - tātad kaut kur bija paslēpušies 3 litri šķidruma, vai arī tehniskie dati nav pareizi?

6. Ieliku atpakaļ termostatu un, ņemot vērā, ka sistēmā vēl kaut kur ir tie 3 litri ūdens, pielēju atlikušo ar antifrīza koncentrātu (ko normāli vajadzētu atšķaidīt uz pusi ar ūdeni, ceru, par skādi nebūs);

Tā lūk, ceru, ka ar šo būs ok uz ilgāku laiku

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

did33 rakstīja: painteresējies pie kāda OPEL dīlera, man te viens stāstīja, ka dīzeļiem no kurā tur gada pannas dēļ šie maina pusrāmi, vai ko nu tur, varbūt,ka Tavs autiņš trāpa zem šitā.

Par šo Tu varētu pastāstīt kaut ko vairāk- jo pannu noņemu, bet atpakaļ neuzliku viena iemesla dēļ - rāmis zem pannas bija daudzviet diezgan ļoti cietis no rūsas, it īpaši metinājumu vietās. Iemesli laikam saprotami - ziemā tur sakrājas sniegs +sāls un ir ideāla vide korozijai. Tagad plānos ir to rūsu maksimāli noņemt un apkrāsot ar kaut kādu tipa Hammerite krāsu.

Bet nu konstrukcija tātad izcili tizla -it kā tā panna pat neļoti motoru aiszargā, jo no plastmasas, tik no ielas dubļiem, varbūt, bet tajā pat laikā sanāk, ka rāmi pamazām sagrauj

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Nabaga mammadaba

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Tas ka sūkņa blīvslēgiem ir vajadzīga eļļojoša viela, kas ir visos antifrīzos Jūs laikam neesat dzirdējuši!

Esam dzirdējuši, nebaidies, esam. Vienīgi pirmo reizi gadās dzirdēt tekstu ka viena saskarsme ar ūdeni tiem blīvslēgiem nozīmē kirdiku

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Par šo Tu varētu pastāstīt kaut ko vairāk- jo pannu noņemu, bet atpakaļ neuzliku viena iemesla dēļ - rāmis zem pannas bija daudzviet diezgan ļoti cietis no rūsas, it īpaši metinājumu vietās. Iemesli laikam saprotami - ziemā tur sakrājas sniegs +sāls un ir ideāla vide korozijai. Tagad plānos ir to rūsu maksimāli noņemt un apkrāsot ar kaut kādu tipa Hammerite krāsu.

Bet nu konstrukcija tātad izcili tizla -it kā tā panna pat neļoti motoru aiszargā, jo no plastmasas, tik no ielas dubļiem, varbūt, bet tajā pat laikā sanāk, ka rāmi pamazām sagrauj

Nu bet žopelim tak ir jāpūst, kas tas par žopeli kas nepūst?

Ja nopietni tad ja tu gribi tur kaut ko pasākt, tad noņem to pusrāmi, nosmilšo, nokrāso un padomā vai nevar to padarīšanu uzlabot. Piemēram, Audī bē trīs plastmasas vāki [priekšējā aizmugure un aizmugurējā priekša] piestiprinās ar trijām skrūvēm pie tādas izlocītas metāla stīpas, kas ir divās vietās pieskrūvēta pie pusrāmja. Pusrāmis, protams, rūsējis ir, jo tas 22 gadus vecai mašīnai ir neizbēgami bet nekas īpašs

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: Nabaga mammadaba

Ja par dabu uztraucies, tad varu nomierināt- visu izskaloto no bļodas salēju 5 litru kanniņās. Vot tagad domāju, kur to labumu likt- vai atstāt nākamgad ko zemenes laistīt, vai jau tagad izliet uz ābelēm? (jox, protams, bet kur likt?)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja: Tāks, sistēma izskalota, jauns antifrīzs ieliets.

Lūk kāda izskatījās tas, kas tur pirms tam bija: www.iauto.lv/...

Skalošana notika šādi:

1. Vispirms izskaloju radiatoru ar dārza šļūteni laižot cauri ūdeni, līdz laukā nāca aptuveni tīrs ūdens;

2. Radiatora apakšējo cauruli pieslēdzu atpakaļ sistēmai, un ar izņemtu termostatu skaloju visu sistēmu kopumā;

3. Ielēju radiatorā Carlube tīrīšanas līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo aizpildīju ar destilētu ūdeni, darbināju motoru ar ieslēgtu pečku uz maximumu aptuveni stundu, izlēju laukā brūnu drazu;

4. Radiatorā ielēju Wynn's tīrāmo līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo destilētu ūdeni, darbināju ~40min, izlēju atkal brūnganu drazu;

5. Reizes četras piepildīju sistēmu ar destilētu ūdeni, katru reizi padarbināju 10-15 min;

Kas interesanti, pēc sistēmas iztukšošanas, atvienojot radiatora apakšējo trubu, tajā līdz paredzētajam līmenim varēja ieliet tikai ~4 litrus, lai gan sistēmas tilpums esot 7,2 litri - tātad kaut kur bija paslēpušies 3 litri šķidruma, vai arī tehniskie dati nav pareizi?

6. Ieliku atpakaļ termostatu un, ņemot vērā, ka sistēmā vēl kaut kur ir tie 3 litri ūdens, pielēju atlikušo ar antifrīza koncentrātu (ko normāli vajadzētu atšķaidīt uz pusi ar ūdeni, ceru, par skādi nebūs);

Tā lūk, ceru, ka ar šo būs ok uz ilgāku laiku

Ko mēs tā brīnāmies par to, ka sistēma nebija pavisam tukša? Ļoti normāli, eksistē arī pečka, eksistē trubas, kurām nav slīpums uz mašīnas priekšu un gan jau arī eksistē blokā dzesei vietas, kas zemākas par apakšējo patruboku.

P.N. Rūsa labi izskalojas bez visiem tīrītājiem, kad biju pasācis A90q katru dienu izliet vakardienas zupiņu ārā no sistēmas un ieliet jaunu ūdeni un padarbināt, pēc dažām dienām bija jau tiktāl izskalojies ka radiators sāka tecēt katru reizi jaunā vietā

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja: Tāks, sistēma izskalota, jauns antifrīzs ieliets.

Lūk kāda izskatījās tas, kas tur pirms tam bija: www.iauto.lv/...

Skalošana notika šādi:

1. Vispirms izskaloju radiatoru ar dārza šļūteni laižot cauri ūdeni, līdz laukā nāca aptuveni tīrs ūdens;

2. Radiatora apakšējo cauruli pieslēdzu atpakaļ sistēmai, un ar izņemtu termostatu skaloju visu sistēmu kopumā;

3. Ielēju radiatorā Carlube tīrīšanas līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo aizpildīju ar destilētu ūdeni, darbināju motoru ar ieslēgtu pečku uz maximumu aptuveni stundu, izlēju laukā brūnu drazu;

4. Radiatorā ielēju Wynn's tīrāmo līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo destilētu ūdeni, darbināju ~40min, izlēju atkal brūnganu drazu;

5. Reizes četras piepildīju sistēmu ar destilētu ūdeni, katru reizi padarbināju 10-15 min;

Kas interesanti, pēc sistēmas iztukšošanas, atvienojot radiatora apakšējo trubu, tajā līdz paredzētajam līmenim varēja ieliet tikai ~4 litrus, lai gan sistēmas tilpums esot 7,2 litri - tātad kaut kur bija paslēpušies 3 litri šķidruma, vai arī tehniskie dati nav pareizi?

6. Ieliku atpakaļ termostatu un, ņemot vērā, ka sistēmā vēl kaut kur ir tie 3 litri ūdens, pielēju atlikušo ar antifrīza koncentrātu (ko normāli vajadzētu atšķaidīt uz pusi ar ūdeni, ceru, par skādi nebūs);

Tā lūk, ceru, ka ar šo būs ok uz ilgāku laiku

Ko mēs tā brīnāmies par to, ka sistēma nebija pavisam tukša? Ļoti normāli, eksistē arī pečka, eksistē trubas, kurām nav slīpums uz mašīnas priekšu un gan jau arī eksistē blokā dzesei vietas, kas zemākas par apakšējo patruboku.

P.N. Rūsa labi izskalojas bez visiem tīrītājiem, kad biju pasācis A90q katru dienu izliet vakardienas zupiņu ārā no sistēmas un ieliet jaunu ūdeni un padarbināt, pēc dažām dienām bija jau tiktāl izskalojies ka radiators sāka tecēt katru reizi jaunā vietā

Nu jā, vēl jau tas, ka auto priekša bija piepacelta, jo abi priekšējie rati bija noņemti un auto uzlikts uz ķieģeļiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

starp citu, pagashnedeelj draugam opelis 00 gada pabija pie adam auto uz Bezmaksas pusramja piekrasoshanu. tjip rupnicas atsaukums. es ilgi smeejos.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Kur Jūs dabūjāt tādu zupu motorā iekšā ka neskaitāmas reizes jāskalo un nāk ārā brūns??

Es vienu reizi pamēģināju skalot, iznāca ārā tīrs ūdentiņš ar spec šķidruma piekrāsu = zaļganumu no šķidruma pārpalikumiem. Vēlāk kad dzinējs nosprāga (no vecuma), izjaucu to, lai noskaidrotu uz kādu remontu jāizvirpo... un tur kur bija dzeses šķidrums bija tīrs kā vakar no konvejera noripojis.

Nu nelejiet ūdeni no peļķes un nekas tur nebūs.

Vismaz Skorpim pēc noiliešanas bija jālej 10,0 litri, 10,6 paredzēto vietā. Kur tur 3 litri var aizķerties... ja nu pinīgi kādi 20 metri truba ap mašīnu aptīta!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Drīzāk tam skorpim truba ap mašīnu aptīta ka tik daudz jālej dzeses sistēmā

Ak tad fordeļiem un nevis opeļiem tie viegli sprāgstošie sūkņi? Tad labi, par cik uz praidu nekad netaisos braukt, par fordeļiem nav absolūti nekādas intereses, nomierināji.

Kur tāda zupa uzradās sistēmā, nav jau tālu jāaizdomājas - kurš iedomājas speciāli tosolu mainīt? Nu mysql, vēl daži, un tas apmēram arī būtu viss... Redzot cik tam audī bija pietirsta motortelpa tīri no nekā - piemēram, lanžers no stūres pastiprinātāja bačoka, lai arī no tā nekas diži tecēt nevar, bloks un kartera sāni ar zemes kārtu - nav jau tālu jāaizdomājas ka nekas diži vairāk kā eļļas un filtru maiņa tur veikta nav...

P.N. No izņemta audī motora vēl var izliet laukā tosolu, secinājumus izdari pats.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti