Nu kamā problēma Shiirs, lej savā sūdā kaut vai no peļķes, nečakarē citiem smadzenes.
Ja saka ka ar ūdeni skalojot sistēmu var būt problēmas, tātad kaut ko zina, atšķirībā no tevis! Ja auto ir cilvēcīgi kopts, tad skalot neko nevajag vispār!
Nu kamā problēma Shiirs, lej savā sūdā kaut vai no peļķes, nečakarē citiem smadzenes.
Ja saka ka ar ūdeni skalojot sistēmu var būt problēmas, tātad kaut ko zina, atšķirībā no tevis! Ja auto ir cilvēcīgi kopts, tad skalot neko nevajag vispār!
i_edgars rakstīja: Nu kamā problēma Shiirs, lej savā sūdā kaut vai no peļķes, nečakarē citiem smadzenes.
Ja saka ka ar ūdeni skalojot sistēmu var būt problēmas, tātad kaut ko zina, atšķirībā no tevis! Ja auto ir cilvēcīgi kopts, tad skalot neko nevajag vispār!
ko noziimee kopts? neviens pedejo 10 gadu laikaa nav miizis tosola bachokaa?
bet vispar sen jau tev gribeju teikt: buchas un ej dirst vienreiz!
Shiirs, pats ej dirst - tukšpauri! Tā pat neko no tehnikas nesajēdz un negribi sajēgt, bet kādu lielu sūdu tēlo!
Sretsked rakstīja: seksot vajag ar sievu vai draudzeni, nevis ar tarataiku.
un ko tavs draugs par to saka?
i_edgars rakstīja: Shiirs, pats ej dirst - tukšpauri! Tā pat neko no tehnikas nesajēdz un negribi sajēgt, bet kādu lielu sūdu tēlo!
aplejies ar skaabi pamulkji
tev galvaa ir tikai zaagju skaidas un mizgrauzhu suudi
es vismaz berniem nestastu ka dzineja bloks ir taisiits no cukuru un nedod dievs saskarsies ar uudeni - uzreiz izkusiis
Maija_Eskuella rakstīja:
msh rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: Tāks, sistēma izskalota, jauns antifrīzs ieliets.
Lūk kāda izskatījās tas, kas tur pirms tam bija: www.iauto.lv/...
Skalošana notika šādi:
1. Vispirms izskaloju radiatoru ar dārza šļūteni laižot cauri ūdeni, līdz laukā nāca aptuveni tīrs ūdens;
2. Radiatora apakšējo cauruli pieslēdzu atpakaļ sistēmai, un ar izņemtu termostatu skaloju visu sistēmu kopumā;
3. Ielēju radiatorā Carlube tīrīšanas līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo aizpildīju ar destilētu ūdeni, darbināju motoru ar ieslēgtu pečku uz maximumu aptuveni stundu, izlēju laukā brūnu drazu;
4. Radiatorā ielēju Wynn's tīrāmo līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo destilētu ūdeni, darbināju ~40min, izlēju atkal brūnganu drazu;
5. Reizes četras piepildīju sistēmu ar destilētu ūdeni, katru reizi padarbināju 10-15 min;
Kas interesanti, pēc sistēmas iztukšošanas, atvienojot radiatora apakšējo trubu, tajā līdz paredzētajam līmenim varēja ieliet tikai ~4 litrus, lai gan sistēmas tilpums esot 7,2 litri - tātad kaut kur bija paslēpušies 3 litri šķidruma, vai arī tehniskie dati nav pareizi?
6. Ieliku atpakaļ termostatu un, ņemot vērā, ka sistēmā vēl kaut kur ir tie 3 litri ūdens, pielēju atlikušo ar antifrīza koncentrātu (ko normāli vajadzētu atšķaidīt uz pusi ar ūdeni, ceru, par skādi nebūs);
Tā lūk, ceru, ka ar šo būs ok uz ilgāku laiku
Ko mēs tā brīnāmies par to, ka sistēma nebija pavisam tukša? Ļoti normāli, eksistē arī pečka, eksistē trubas, kurām nav slīpums uz mašīnas priekšu un gan jau arī eksistē blokā dzesei vietas, kas zemākas par apakšējo patruboku.
P.N. Rūsa labi izskalojas bez visiem tīrītājiem, kad biju pasācis A90q katru dienu izliet vakardienas zupiņu ārā no sistēmas un ieliet jaunu ūdeni un padarbināt, pēc dažām dienām bija jau tiktāl izskalojies ka radiators sāka tecēt katru reizi jaunā vietā
Nu jā, vēl jau tas, ka auto priekša bija piepacelta, jo abi priekšējie rati bija noņemti un auto uzlikts uz ķieģeļiem.
jāceļ bija otrādi, (pakaļu augšā,) tad droši vien ka labāk iztecētu laukā.
Shiirs, nu re... izrādās Tu pat zini no kā dzinējiem bloks ir taisīt!!
malacis, nu jau viens tukšums Tev smadzenēs ir aizpildīts.
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
uupis rakstīja: Tas ka moskābelim motoru bloka novietojums un pirmssākumi meklējami no Vācijas kā kontribūciju izvestās BMW
te tu kļūdies, pie bavārijas rūpnīcām krievi klāt netika.
Tas bija opelis, nevis bmw, ko izveda.
Savukārt 412. moskviča motors tapa sadarbī'ba ar talbotu...kā šeit kādreiz ir teicis misters Crankshaft.
Iesaku pamācīties vēsturi Zini kas bija EMW? Eisenach Motorenwerk. Būmera automašīnu fabrika, kas atradās eisenahā, kas bija krievu okupācijas zonā. Man būt domāt ka tā pat nebija vienīgā būmera rūpnīca, kas palika austrumvācijā...
Tas ir tas pats kombināts, kurā pēc kara vācieši ražoja divtaktu vartburgus?
nekādas līdzības ar moskviču.....
līdz karam Eizenahas rūpnīca bija vienīgā BMW autorūpnīca, un arī pirmā, kopš BMW to nopirka 20. gados
pēc kara šie turpināja kļepīit autiņus ar BMW bļembaku, bet tik 30. gadu atraugas, tā teikt.
no 55. gada šie tur Vartburgus kļepīja
412. mosis tika izauklēts desmitgadi vēlāk - ap 60. gadu beigām/vidu
30. gadu bembjiem bija šķībi motori? Nezinu. www.bmwheaven.com/...
var jau būt ka krievi aizņēmās kādas idejas no 30. gadu BMW dzinējiem no Eizenahas
smaidiigais rakstīja: līdz karam Eizenahas rūpnīca bija vienīgā BMW autorūpnīca, un arī pirmā, kopš BMW to nopirka 20. gados
pēc kara šie turpināja kļepīit autiņus ar BMW bļembaku, bet tik 30. gadu atraugas, tā teikt.
no 55. gada šie tur Vartburgus kļepīja
412. mosis tika izauklēts desmitgadi vēlāk - ap 60. gadu beigām/vidu
30. gadu bembjiem bija šķībi motori? Nezinu. www.bmwheaven.com/...
var jau būt ka krievi aizņēmās kādas idejas no 30. gadu BMW dzinējiem no Eizenahas
Tu saki?
Man kaut kā ieciklējies, ka 400.moskvičš bija opel-kadett.
Centis_Nuudele rakstīja:
smaidiigais rakstīja: līdz karam Eizenahas rūpnīca bija vienīgā BMW autorūpnīca, un arī pirmā, kopš BMW to nopirka 20. gados
pēc kara šie turpināja kļepīit autiņus ar BMW bļembaku, bet tik 30. gadu atraugas, tā teikt.
no 55. gada šie tur Vartburgus kļepīja
412. mosis tika izauklēts desmitgadi vēlāk - ap 60. gadu beigām/vidu
30. gadu bembjiem bija šķībi motori? Nezinu. www.bmwheaven.com/...
var jau būt ka krievi aizņēmās kādas idejas no 30. gadu BMW dzinējiem no Eizenahas
Tu saki?
Man kaut kā ieciklējies, ka 400.moskvičš bija opel-kadett.
de.wikipedia.org/... pel-kadett-1936.jpg&filetimestamp=20050219170716
šitā...
vai tad es kaut ko par 400. mosi?
Te augstāk kāds kaut ko ka 412. moša motors esot caur eizenahu no BMW patapinājies.
A par Opel Kadett un 400. jautājumu nav.
krievi 46. izveda visu, kas bij palicis no rīpnīcas, 3 gadus lika to kopā(!) un 49. gadā palaida
smaidiigais rakstīja: vai tad es kaut ko par 400. mosi?
Nē, tu neko.
Slinkais rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: Labs ir, rīt paskatīšu, bet Haynes u.c. avoti šim opelim tieši saka, ka jānoņem radiatora apakšējā truba. Par tādiem korķiem ir dzirdēts, bet uz pirmo acu uzmetienu neko tādu neredzēju, un vispār, nenoņemot visu iepriekš minēto, tur vispār neko nevar ieraudzīt!
Viens links par tēmu: www.infocar-avto.ru/...
laikam opelis paliek opelis. pie viena nomaini termostatu, ja vinsh ir sasniedzams neizjaucot pus dzineju.
Domā vajag? Vispār to jau atskrūvēju - 3 torx tipa skrūves uz 10, bet kāpēc mainīt? It kā nekādu problēmu ar apkuri ziemā nebij\' ?
tak maksaa paaris latu. un 9 gadus jau nokalpojis. un ja buus problemas, atkal viss jajauc un jalej nost...
Laikam, vajadzēja tomēr nomainīt termostatu (salonā auksts, uzsilst lēnu un pie trubas jūtams, ka uzreiz uz radiatoru padod)...
Toreiz nožmiedzos, jo likās, ka pagājušoziem bija ok plus vēl šim auto redz\' termostats jāpērk kopā ar korpusu (alumīnija gabals, pie kura pievienojas 3 trubas) un tas prieks maksā ~Ls40..
Opel (x20dth, y20dth) daļa 1338009
Wahler 4201.92D
Automega 3013380009
Bet esot kaut kur pieejami arī pliki termostati- vismaz Quinton Hazell QTH600K (92 grādi) - atradu, ka pie mums šos piedāvā www.lukaauto.lv/...
Tomēr gribētos noskaidrot - kāda mārrutka pēc kopā ar termostatu ir jāmaina arī korpuss? Ir tam kāds racionāls pamatojums izņemot to, ka nomainīt ir varbūt ātrāk?
Maija_Eskuella rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Tomēr gribētos noskaidrot - kāda mārrutka pēc kopā ar termostatu ir jāmaina arī korpuss? Ir tam kāds racionāls pamatojums izņemot to, ka nomainīt ir varbūt ātrāk?
Nu re- te uzgāju, ka arī vācietis ņēmies ap šo pašu jautājumu un uzgājis to pašu Quinton Hazell detaļu: www.zafira-forum.de/...
Kaksis rakstīja: Labākais skalošanas līdzeklis motoram ir slāpeklis (parastais - lauksaimniecības). Atšķaida ar ūdeni (parasti pietiek ar kādu kg slāpekļa), uzkarsē motoru un atstāj uz sutku. Pēc tam nolej, ielej antifrīzu un brauc bēdu nezinot.
slāpeklis vispār ir gāze. cietā veidā tas ir tikai -210 celsija grādu temperatūrā. šķidro slāpekli (-196C) var mēģināt iegāzt dzinējā, bet nu cik ilgi tur tas šķidrums būs?
anonimikis rakstīja:
Kaksis rakstīja: Labākais skalošanas līdzeklis motoram ir slāpeklis (parastais - lauksaimniecības). Atšķaida ar ūdeni (parasti pietiek ar kādu kg slāpekļa), uzkarsē motoru un atstāj uz sutku. Pēc tam nolej, ielej antifrīzu un brauc bēdu nezinot.
slāpeklis vispār ir gāze. cietā veidā tas ir tikai -210 celsija grādu temperatūrā. šķidro slāpekli (-196C) var mēģināt iegāzt dzinējā, bet nu cik ilgi tur tas šķidrums būs?
Man liekas, dzinējs var no tāda aukstuma kļūt trausls un pēc mazākā trieciena saplīst drumstalās!
Dzesēšanas skalošana..
Šodien beidzot saņēmos izdarīt to, ko jau pāris gadu gribēju izveikt savam 2000. gada Opel spēkratam - izskalot dzesēšanas sistēmu un ieliet jaunu antifrīzu. Pa visu vakaru nonācu tikai līdz tam, ka nu ir izliets vecais šķidrums - lai to panāktu nācās pamatīgi pajaukt auto - noņemt apakšas plastmasas "pannu", priekšējo bamperi, savukārt, lai to noņemtu, vajadzēja noskrūvēt abus priekšējos riteņus, izņemt arku ieliktņus un vēl šo to noskrūvēt, lai līdz radiatora trubām varētu piekļūt!
Jautājums- vai visiem mūsdienu autosiem jāiziet caur tādu sexu, lai izveiktu tādu vienkāršu lietu, ko rekomendē vaikt regulāri - reizi 2 gados??? Auto ražotājs, laikam, īpaši parūpējies, lai nodrošinātu darbu servisiem!
Nu vismaz tagad rīt kārtīgi izskalošu un ieliešu sarkano antifrīzu, kas derīgs uz 5 gadiem, plus vēl piekari dabūju paskatīt - jāmaina stūres pirksts - klab, maita. Laikam, paliekas no Latgales braucieniem, gultnis jau tika mainīts