Dzesēšanas skalošana..

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005

Šodien beidzot saņēmos izdarīt to, ko jau pāris gadu gribēju izveikt savam 2000. gada Opel spēkratam - izskalot dzesēšanas sistēmu un ieliet jaunu antifrīzu. Pa visu vakaru nonācu tikai līdz tam, ka nu ir izliets vecais šķidrums - lai to panāktu nācās pamatīgi pajaukt auto - noņemt apakšas plastmasas "pannu", priekšējo bamperi, savukārt, lai to noņemtu, vajadzēja noskrūvēt abus priekšējos riteņus, izņemt arku ieliktņus un vēl šo to noskrūvēt, lai līdz radiatora trubām varētu piekļūt!

Jautājums- vai visiem mūsdienu autosiem jāiziet caur tādu sexu, lai izveiktu tādu vienkāršu lietu, ko rekomendē vaikt regulāri - reizi 2 gados??? Auto ražotājs, laikam, īpaši parūpējies, lai nodrošinātu darbu servisiem!

Nu vismaz tagad rīt kārtīgi izskalošu un ieliešu sarkano antifrīzu, kas derīgs uz 5 gadiem, plus vēl piekari dabūju paskatīt - jāmaina stūres pirksts - klab, maita. Laikam, paliekas no Latgales braucieniem, gultnis jau tika mainīts

 
1 2 3
Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Nezinu, ko tas jobanais vācietis pirms tam bija tur lējis, moš sačurājis pirms šķiršanās no auto, bet jāskalo bija riktīgi, un to jau vajadzēja izveikt tūlīt pie pirkšanas t.i. pirms 3.5 gadiem! Bet Adam Auto ir mēsls pēdējais, jo auto tika iegādāts tur un bez nekādas pārbaudes/apkopes pretstatā viņu menedžerīša teiktajam, diezgan nolaistā stāvoklī, kā tagad saprotu, jo pirms gada nācās mainīt sūkni- remonts par 1.5 kLs

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Un Bosch + Opel ir melnajā sarakstā uz mūžiem dēļ tā draņķa sūkņa defekta - būtu atzinuši savu vainu un nomainījuši to mezglu, bet nē- lai jau klienti maksā! Nu ko, opeļus nekad vairs nepirkšu un nevienam neiesaku!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man būt domāt ka tas ir vairāk cūcene vai tās trūkums un tā ir lieta, ar ko jārēķinās, tāpat kā pērkot audī ar 2.5 V6 zem haubes jārēķinās ar iespējamu sadaleņu maiņu

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Gluži vai mans gadījums aprakstīts - arī pirms gada nācās Vektrai mainīt sūkni, summa līdzīga jau te rakstīju. Vēl pusgadu iepriekš darba kolēģim bija tā pati šaize ar Astru. Tas, ka par to daudzi neizsakās, nenozīmē, ka tas nenotiek masveidā! Daudzi noteikti izvēlas noklusēt, lai kaimiņu priekšā gudrāki izskatītos, sačinīt kkur pa lēto un nogrūst tačku tālāk (kā mans darba kolēģis. Fishka tur tāda, ka sūkņa vadības platītei nosvilst gala tranzistors, isjo - oficiāli opels piedāvā mainīt tikai visu sūkni, kas maksā minētos 1.5 kLs Msh, ko Tu saproti ar vārdu "cūcene"? Tam draņķa bosch sūknim vnk ir stulba konstrukcija, ka pie noteiktiem apstākļiem tas netiek pietiekami dzesēts un ar laiku nosvilst. Un tas notiek ne tikai ar opeļiem, bet arī ar citiem auto, kam tādi bosch sūkņi- atradu, ka līdzīga bēda ir piemeklējusi gan nissan, gan dodge īpašniekus, gan, droši vien arī citus, kam tas sūknis. Pie mums vnk par opeli vairāk dzirdēts, jo tas te visvairāk izplatīts, Amerikā, savukārt, vairāk ir dzirdēts par Dodge. Paskaties, ko google atrod par šo izdzimteni "bosch vp44"!

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

i_edgars rakstīja: Tas ka sūkņa blīvslēgiem ir vajadzīga eļļojoša viela, kas ir visos antifrīzos Jūs laikam neesat dzirdējuši!

Esam dzirdējuši, nebaidies, esam. Vienīgi pirmo reizi gadās dzirdēt tekstu ka viena saskarsme ar ūdeni tiem blīvslēgiem nozīmē kirdiku

Ja palasa autobūves vēsturi, tad vispirms bija dzesēšanas sūknis, un tikai pēc tam antifrīzs. Tie iepriekšējie desmitiem gadus nebija jāeļļo, bet tie tagadējie jāeļļo katru dienu.

p.s. martena kurinātājs rullē.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

msh rakstīja:

i_edgars rakstīja: Tas ka sūkņa blīvslēgiem ir vajadzīga eļļojoša viela, kas ir visos antifrīzos Jūs laikam neesat dzirdējuši!

Esam dzirdējuši, nebaidies, esam. Vienīgi pirmo reizi gadās dzirdēt tekstu ka viena saskarsme ar ūdeni tiem blīvslēgiem nozīmē kirdiku

Ja palasa autobūves vēsturi, tad vispirms bija dzesēšanas sūknis, un tikai pēc tam antifrīzs. Tie iepriekšējie desmitiem gadus nebija jāeļļo, bet tie tagadējie jāeļļo katru dienu.

p.s. martena kurinātājs rullē.

kautkaads totals debiilikjis. suuknis vinam jaaeeljo, hahahaa!!!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Dabīgi ka eļļojas sūknis. Jebkuram normālam dzeses šķidrumam klāt ir gan eļļojošās vielas gan antioksidanti, lai novērstu sistēmas iekšēju koroziju vai alumīnija oksidāciju…

Trīs gadus dzinēja darbināšana izmantojot H2O priekš dzeses vienu motoru noveda līdz sabrukumam – respektīvi oksidējās alumīnija cilindru bloka galva, kā rezultātā rokeri ar vārstiem sabira iekšā cilindros.

Ja Shiiris grib par to paarliecinaaties neviens viņam neliedz to prieku izeksperimentēt uz saviem drapakiem ūdens iedarbību…

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

isteniibaa esmu jau eksperimenteejis. nekad neesmu braucis ar vienu auto ilgaak par 2 gadi. apmeeram taa arii ir bijis, ieleju no kraana uudeni (vienu reizi esmu smeelis no gaujas), ja nu kaada shaize gadaas, piegaazhu klaat koncentraatu un aizmirstu. un zini kas ir pats labaakais. nekad man nav bijushas nekadas probleemas. un nevajag te staastiit shausmu staastus par tekoshiem suukniem, aizaugushiem blokiem, rokeri kas sabirst cilindros jau vispaar ir kautkada pasaka par kurbadu un 7 velniem. tos izdomaa antifriiza razhotaaji. jauns udenssuknis ar udeni iet ari 5 gadus un vairaak. drizak jau nevajag vinu parvilkt, tas atrak vinu nobeigs.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: oksidējās alumīnija cilindru bloka galva....

TO var panākt pievienojot jebkuru dzīvsudraba sāli dzesēšanas šķidrumam

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Trīs gadus dzinēja darbināšana izmantojot H2O priekš dzeses vienu motoru noveda līdz sabrukumam – respektīvi oksidējās alumīnija cilindru bloka galva,

Nja.....brīnos, kā alumīnija karotes kalpo vēl kopš kara laika.....

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

nav ko brīnities ka te lielākā daļa visus aptirš, pašiem prātiņa naF, zināšanu naF, lasīt negrib, tik vien paliek kā apTirs visus!

Tādi kā Centis_Nuudele, Shiirs... paurītis tukšiņš jo tukšiņš!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: …rokeri kas sabirst cilindros jau vispaar ir kautkada pasaka par kurbadu un 7 velniem. tos izdomaa antifriiza razhotaaji. jauns udenssuknis ar udeni iet ari 5 gadus un vairaak. drizak jau nevajag vinu parvilkt, tas atrak vinu nobeigs.

Lai nu tā būtu. Ir cilvēku kategorija kuriem nedrīkst nepiekrist…

Kā saka – ar šamajiem pa labam…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Nja.....brīnos, kā alumīnija karotes kalpo vēl kopš kara laika.....

Karotēm ir cits saukausējums. Motoru bloka cilindru galvām citādāks alumīnija sakausējums.

Ja tev cilindru bloks vai tā galva būtu izgatavota no karalaika karotīšu alumīnija tad šaubos vai tāds dzinējs būtu spējīgs darboties ilgāk par 5 minūtēm…

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ūpi, tu tak esi pieaudzis cilvēks....ķīmiju skolā mācījies

Lai nu kas tavu motora galvu sagrauza, tak ne jau ūdens.

savukārt i-edgaram ūdens ir pietrūcis...podā viņš ir iekāpis, kloķi norāvis, bet aizskalojies vēl nav.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nu un ja jau te tik advancēti un izglītoti zinātnieki savākušies tad jums jau nu tiešām vajadzēja zināt alumīnija ķīmiskās un fizikālās īpašības. Un it sevišķi alumīnija mīlestību uz skabekli, kā arī to kā tīram alumīnijam iet ar deformāciju un kāpēc tad galu galā ar dažādi tā sakausējumi ar attiecīgām ekspluatācijas parsībām…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Ūpi, tu tak esi pieaudzis cilvēks....ķīmiju skolā mācījies

Lai nu kas tavu motora galvu sagrauza, tak ne jau ūdens.

savukārt i-edgaram ūdens ir pietrūcis...podā viņš ir iekāpis, kloķi norāvis, bet aizskalojies vēl nav.

HVZ kas sagrauza un kādu zampu kēksis bija lietojis, bet zvērēja ka trīs gadus neko citu kā ūdeni nelietoja un redzot postījumus bija skaidrs ka nekas cits arī nebija lietots (ekspertīzi ūdenim netaisījām) . Fakts bija tāsds ka lūzuma vietās sakausējums bija kā smilts, kanāli no iekšpuses visi čirkstēja no sabrūkoša ļumīņija sakausējuma.

Katrs jau var lietot ko grib – nav spiesta lieta – es liešu antifrēzi, lai ģeneratoriņš nepārkarst vasarā un ziemā nesalst…

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

HVZ kas sagrauza un kādu zampu kēksis bija lietojis,

Nu re, ar to arī vajadzēja sākt.....

es esmu trīsreiz trīs gadus nobraucis moskviču ar ūdeni, tam ne tikai galva bet arī bloks ir no aluminija. Ziemās katru vakaru laidu ārā, no rīta lēju svaigu, ar skābekli bagātinātu ūdeni, lai tev labāk patiktu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: es esmu trīsreiz trīs gadus nobraucis moskviču ar ūdeni…

Salīdzināji …

Tas ka moskābelim motoru bloka novietojums un pirmssākumi meklējami no Vācijas kā kontribūciju izvestās BMW tehnoloģijās vēl nenozīmē ka tiem ir identisks sakausējums.

P.S. Nez kāpēc žvingam cilindri bija vertikāli, bet moskābelim zem grādiem – mazliet pašķībi …

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Tas ka moskābelim motoru bloka novietojums un pirmssākumi meklējami no Vācijas kā kontribūciju izvestās BMW

te tu kļūdies, pie bavārijas rūpnīcām krievi klāt netika.

Tas bija opelis, nevis bmw, ko izveda.

Savukārt 412. moskviča motors tapa sadarbī'ba ar talbotu...kā šeit kādreiz ir teicis misters Crankshaft.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Visā stāstā ir cita patiesība.

Dzeses šķidrumam jābūt saudzējošam pret blīvēm plastmasām un gumijām, jāeļļo sistēma un nav jāvārās pie 110 grādiem, kā arī nav jāsasalst pie -40. To ūdens nevar.

P.S. Vienīgi ziemā no silta krāna ūdens ir viens labums – nav jāsilda dzinējs…

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Dzeses šķidrumam jāeļļo sistēma un nav jāvārās pie 110 grādiem, To ūdens nevar.

Jā, esi ieciklējies ar to eļļošanu....pie noteikta spiediena ūdens nevārās arī pie augstākas temp., nekā 110 grādi.

Es ar ūdeni braucu ne tāpēc, ka garlaicīga dzīve bija, bet tāpēc ka antifrīzs bija deficīts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Msh, ko Tu saproti ar vārdu "cūcene"?

Nu okej, pieņemsim ka šis prieks ir ticis kaimiņa vētras, ar kuru jams brauc vairākus gadus un kura lēnām rūsē , iepriekšējajam īpašniekam, jo nav dzirdēti no jama teksti "vai vai vai, jāņem kredīts lai pirktu jaunu sūkni"

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

uupis rakstīja: Tas ka moskābelim motoru bloka novietojums un pirmssākumi meklējami no Vācijas kā kontribūciju izvestās BMW

te tu kļūdies, pie bavārijas rūpnīcām krievi klāt netika.

Tas bija opelis, nevis bmw, ko izveda.

Savukārt 412. moskviča motors tapa sadarbī'ba ar talbotu...kā šeit kādreiz ir teicis misters Crankshaft.

Iesaku pamācīties vēsturi Zini kas bija EMW? Eisenach Motorenwerk. Būmera automašīnu fabrika, kas atradās eisenahā, kas bija krievu okupācijas zonā. Man būt domāt ka tā pat nebija vienīgā būmera rūpnīca, kas palika austrumvācijā...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

kautkaads totals debiilikjis. suuknis vinam jaaeeljo, hahahaa!!!

Tu jau man liekas ka pat eļļu nemaini, kur nu vēl ūdenssūkni

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja:

kautkaads totals debiilikjis. suuknis vinam jaaeeljo, hahahaa!!!

Tu jau man liekas ka pat eļļu nemaini, kur nu vēl ūdenssūkni

nee, vienkarshi es nekriitu panikaa par siikumiem, atshkjiriiba no dazhiem sheit tuseejoshiem ampljiem. neviens jau te nesaka, ka ar uudeni braukt ir afigenna zaibis. vienkarshi ja tev ir auto par 1000latiem un esi spiests ieliet uudeni, tad lej. naks ziema, taapat ieliesi tosolu. un nekada vaina nebuus.

autopiderastu visiecieniitaako teemu top 3: logu slotinjas, kadu elju jaalej, logu shkjidrums. 4taa teema vareetu byyt antifriizs, 5taa riepas. varetu buut logjiski, jo to antifriizu tak arii maximaa var nopirkt, pietam dazhaadaas kraasaas

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti