panjem acis rokaa. 100 punkt ir vieglaaki risinaajumi. biezhi vien radiatoram lejaa ir korkjis taadaam proceduuraam. un boezhi vien tas korkjis ir dabunams iznjemot kaadu no bufera resteem. un visu jau taa pat nekad nevar izliet. tik ispuust ar kompressoru. un arii tad kaads litrs paliks iekshaa.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dzesēšanas skalošana..
Šodien beidzot saņēmos izdarīt to, ko jau pāris gadu gribēju izveikt savam 2000. gada Opel spēkratam - izskalot dzesēšanas sistēmu un ieliet jaunu antifrīzu. Pa visu vakaru nonācu tikai līdz tam, ka nu ir izliets vecais šķidrums - lai to panāktu nācās pamatīgi pajaukt auto - noņemt apakšas plastmasas "pannu", priekšējo bamperi, savukārt, lai to noņemtu, vajadzēja noskrūvēt abus priekšējos riteņus, izņemt arku ieliktņus un vēl šo to noskrūvēt, lai līdz radiatora trubām varētu piekļūt!
Jautājums- vai visiem mūsdienu autosiem jāiziet caur tādu sexu, lai izveiktu tādu vienkāršu lietu, ko rekomendē vaikt regulāri - reizi 2 gados??? Auto ražotājs, laikam, īpaši parūpējies, lai nodrošinātu darbu servisiem!
Nu vismaz tagad rīt kārtīgi izskalošu un ieliešu sarkano antifrīzu, kas derīgs uz 5 gadiem, plus vēl piekari dabūju paskatīt - jāmaina stūres pirksts - klab, maita. Laikam, paliekas no Latgales braucieniem, gultnis jau tika mainīts