Tēmas nosaukums nav atbilstošs jautājumam,ceru, ka sapratīsiet!
Subaru Putback vs. citi AWD
Tēmas nosaukums nav atbilstošs jautājumam,ceru, ka sapratīsiet!
Subaru Putback vs. citi AWD
Labāk meklē Volvo-Cross Country ap 2002.-2003.gadu:
VWfans rakstīja: Labāk meklē Volvo-Cross Country ap 2002.-2003.gadu:
rus.auto24.ee/...
Par to variantu jau biju domājis, bet piedāvājumi uz maiņu nav tik daudz un cenu starpiba jau arī lielāka, kas ir būtiski!
paņem b3 vai b4 audī un brauc bēdu nezinādams
nez, kursh muljkis gatavs mainiit subaaru pret pliku mazdu... ja nu vieniigi beigtu subaaru
Slinkais rakstīja: nez, kursh muljkis gatavs mainiit subaaru pret pliku mazdu... ja nu vieniigi beigtu subaaru
Subaru jau parasti ir plikie ka baznīcas žurkas... ( salīdzinot ar to, ar ko šie sapņo konkurēt...)
modena rakstīja:
Slinkais rakstīja: nez, kursh muljkis gatavs mainiit subaaru pret pliku mazdu... ja nu vieniigi beigtu subaaru
Subaru jau parasti ir plikie ka baznīcas žurkas... ( salīdzinot ar to, ar ko šie sapņo konkurēt...)
Nu patiesība ne Mazda, ne Subaru (cik apraksts ļauj secināt) nav gluži "pliki" - ir savas ekstras. Vienkārši - katram auto savi ceļi. Neesmu vēl ar Subaru īpašnieku runājis par viņa motīviem mainīt, jo patreiz viņa auto stāv uz pārdošanu ar maiņas iespējām.
Galvenais gribas saprast, ja barteris notiek, kādas varētu būt galvenās problēmas ar kurām varētu sastapties. Jo nav ntereses samaksāt starpību un vēl 2x lielāku summu defeku novēršanai!
Pirmais rakstīja : uz oooo b3 vai b4 - otru auto turēt mūsdienās jau ir greznība. Pārdot šobrīd par izdevīgu cenu ir grūti, tāpēc jau vairāk sliecos uz maiņas variantiem.
P.S. Tad jau varbūt Golf II, tas kuram 4x4 ( 90-mitos diezgan populāri bija -tagad gan nemanās).
modena rakstīja:
Slinkais rakstīja: nez, kursh muljkis gatavs mainiit subaaru pret pliku mazdu... ja nu vieniigi beigtu subaaru
Subaru jau parasti ir plikie ka baznīcas žurkas... ( salīdzinot ar to, ar ko šie sapņo konkurēt...)
budim godiigi. subara, nav konkurentu. jo manupraat shamo var pirkt tikai delj piedzinjas. un shajaa zinjaa konkurentu nav
Ir vērts mainīt. Subaram "neceļos" konkurentus var meklēt tikai pie īstiem apvidniekiem. 2.5 motors (parasti auto no U$) ir ļoti ilgispēlējošs un tā "lielā" apkope miljonu nemaksā (it īpaši, ja pats māk zobsiksnu apmainīt.
p.s. weekendā ar Foresteri izvilku dubļos iesēdušos Volvo V70 4x4
pa kādiem kolpietošanas ceļiem Tu plāno braukāt, ka baidies ka iestigsi ar mazda 6.
Uzliec sezonai atbilstošas riepas (iespējami šaurākas , ar iespējami lielāku augstumu un atbilstošu protektoru) un Tu varēsi izbraukt gandrīz pilnīgi visur turpat kur ar subaru.
Ja interesē braukt pa purviem un mazozoliem-tad labāk uzreiz pērc uazu, jo tur tu protams iesēdīsies gan ar mazdu gan ar subāru.
Jā, piekrītu ka zemam rwd auto ir mīnusi. Es pa bezceļiem braukājot ar prastu rwd esmu dauzījis diskus, lauzis izpūtēji, smilti motortelpā piedzinis līdz pat augšai, švīkas uz virsbūves sataisījis, apakšā izolācija tiek plēsta nost, bet iestigt ir pagrūti - ja labas riepas , rwd velk cauri visiem bezceļiem tīri labi.
Bet runājot pa subāriem, braucis esmu ar apmēram 2003.gada legacy 2,5, kas ir tāds šosejas outbeka variants sedana izpildījumā.
Mašīnas dinamika ir izcila(tiem motoriem ir arī turbīna), komforts ,manuprāt arī ļoti pat pietiekams. Patēriņu zem padmsmit neizdevās dabūt
Apkopes tam auto maksā sālīti.
Katrā ziņā 50/50. iegrābiens var sanākt liels/
ValdisM rakstīja: Bet runājot pa subāriem, braucis esmu ar apmēram 2003.gada legacy 2,5, kas ir tāds šosejas outbeka variants sedana izpildījumā.
Mašīnas dinamika ir izcila(tiem motoriem ir arī turbīna), komforts ,manuprāt arī ļoti pat pietiekams. Patēriņu zem padmsmit neizdevās dabūt
Apkopes tam auto maksā sālīti.
Katrā ziņā 50/50. iegrābiens var sanākt liels/
man shkiet tas 2.5 ir atmo. un komforts jau ir katram savs. bet nu sorry, leetie japoshku saloni un panelji kaitina
Vispār, pēc tehniskajiem datiem Mazdai 6 klīrenss ir lielāks, nekā kādam Audi 80 vai A4. Attiecībā uz Subāru , brīnos, kāpēc šajā topikā vēl nav parādījies tas subārists, kurš konsekventi lamāja Subārus pa visiem portāliem. Tikai tāpēc, ka viņam par remontu prasīja vairāk, kā viņš par savu Subāru bija samaksājis sākotnēji
Ims rakstīja: viņam par remontu prasīja vairāk, kā viņš par savu Subāru bija samaksājis sākotnēji
tu vēl neesi runājis ar sābistiem
Slinkais rakstīja:
ValdisM rakstīja: Bet runājot pa subāriem, braucis esmu ar apmēram 2003.gada legacy 2,5, kas ir tāds šosejas outbeka variants sedana izpildījumā.
Mašīnas dinamika ir izcila(tiem motoriem ir arī turbīna), komforts ,manuprāt arī ļoti pat pietiekams. Patēriņu zem padmsmit neizdevās dabūt
Apkopes tam auto maksā sālīti.
Katrā ziņā 50/50. iegrābiens var sanākt liels/
man shkiet tas 2.5 ir atmo. un komforts jau ir katram savs. bet nu sorry, leetie japoshku saloni un panelji kaitina
tas ar ko es braucu bija ar pilnu ādas salonu un koku.
Nekā lētā es tur neredzēju
ValdisM rakstīja: pa kādiem kolpietošanas ceļiem Tu plāno braukāt, ka baidies ka iestigsi ar mazda 6.
Uzliec sezonai atbilstošas riepas (iespējami šaurākas , ar iespējami lielāku augstumu un atbilstošu protektoru) un Tu varēsi izbraukt gandrīz pilnīgi visur turpat kur ar subaru.
Ja interesē braukt pa purviem un mazozoliem-tad labāk uzreiz pērc uazu, jo tur tu protams iesēdīsies gan ar mazdu gan ar subāru.
Jā, piekrītu ka zemam rwd auto ir mīnusi. Es pa bezceļiem braukājot ar prastu rwd esmu dauzījis diskus, lauzis izpūtēji, smilti motortelpā piedzinis līdz pat augšai, švīkas uz virsbūves sataisījis, apakšā izolācija tiek plēsta nost, bet iestigt ir pagrūti - ja labas riepas , rwd velk cauri visiem bezceļiem tīri labi.
******************************************************
Nu,nu bezcelju brauceej Nu nevar neviens RWD tureet liidzi 4X4! P.S. Ir man bijushi ipashuma gan Subars, gan Audi ar pilnpiedzinu, tad Jeep. Redzeet vairs negribu vienas ass piedzinjas auto
Varu pastāstīt par Subāru Outbacku, pašam tāds ir (2.5 MT). Patēriņš šoseja/Rīga=50/50=10l un pēc pēdējā upgreida pat mazāks. ja tīri pa šoseju, tad var dabūt pat 8 l.
Par apkopēm- detaļas var lēti pasūtīt no US, siksnu nomainīt var pats (SOHC motors, katrā galvā pa vienai sadalenei) vai servī (labāk tādā, kas skrūvē subārus, bet ne autorizētajā(dārgi)). Precīzi neatminos detaļu cenu, bet zem 200 Ls bija (siksna, 2 ruļļi un hidravl. spriegotājs, ūdensūknis, pie viena vēl galvu vāku blīves paņēmu, ar visu sūtīšanu no US un muitošanu).
Kam jāpievērš uzmanība- vai nav beigta kāda no motora galvas blīvēm!!! tad remontiņš var sanākt salīts (zinātāji saka , ka ~1000 Ls).
Vēl, man pie 120 t km izbeidzās sajūga gultņa spiedējdakša (nolūza viena kāja), pie viena nomainīju sajūgu (kurš noteikti būtu jāmaina pie ~150t km)- oriģinālais spararats ir dubultmasnieks, tāpēc oriģin. sajūgs maksā kosmosu, tāpēc tika veikts upgreids uz 2.0 imprezas sajūgu (izmaksas 200 Ls+ paša darbs).
ar piekari problēmu nav, neskatoties uz to ka auto visu mūžu dzīvo LV. ā, vienīga lieta gan ir piekarē- stabilizātoru atsaites, tās var nākties mainīt reizi gadā vai divos, atkarībā no bezceļu līmeņa, bet dārgi nemaksā.
Ja auto nav bijis sists un labi iepriekš kopts (mainītas eļļas), nav eļļas noplūdes dzinējam (kas varētu liecināt par galvas blīvju problēmām), var ņemt
Man nav nevienam nedz jāmelo nedz jātaisnojas. Borta kompja man nav, bet pēc čekiem sanāk tā kā sanāk. Iespējams ka braukšanas stils arī ir no svara- cik katram smaga kāja. Es mēģinu braukt ekonomiski, laikam izdodas. Kā arī pēdējā laikā korķos stāvēt nesanāk. Tā kā manis uzrādītais ir tīrais braukšanas patērinš. ā, man ir "atvieglināts" spararats, tas arī droši palīdz samazināt patēriņu pilsētā.
Braucu nedēļu ar 07 gada Rav4 un tieši tajā paša maršrutā un tieši tai pat manierē 2.0 automāts tērēja 11.3 pēc kompja. Tak šo ne vienmēr mazāks motors ir labāk.
moš tomēr vienkāršāk- normālas bezradžu riepas + ķēdes vai riepas ar radzēm un lāpsta bagāžniekā?
Ja, protams, gribas padzenāt apkārt ar awd, tas protams ir cits stāsts...
Kaksis rakstīja:
Kovacs rakstīja: moš tomēr vienkāršāk- normālas bezradžu riepas + ķēdes vai riepas ar radzēm un lāpsta bagāžniekā?
Ja, protams, gribas padzenāt apkārt ar awd, tas protams ir cits stāsts...
Ķēdes un radzes gan nedaudz palielina klīrensu, bet ne tik daudz lai droši nobrauktu no koplietošanas ceļiem.
Ķēdes ar domu pilnīgai žopai- nu tipa pilnīgi pliks ledus vai tmp. Un kas tieši tiek saprasts ar ne-koplietošanas ceļiem? Gribās izmantot subaru, lai kartupelju vagas dzītu vai ko? Tad jau labāk uzreiz traktoru pirkt.
ps. vienīgi kāds izskaidrojums ir tam, ka paši laucinieki mierīgi pa laukiem gāž ar otrajiem golfiem un vecajiem passātiem un neviens nekur nav iestrēdzis vai palicis?
Kovacs rakstīja: ps. vienīgi kāds izskaidrojums ir tam, ka paši laucinieki mierīgi pa laukiem gāž ar otrajiem golfiem un vecajiem passātiem un neviens nekur nav iestrēdzis vai palicis?
es jau teicu, ka ja ir šauras riepas, atbilstošs protektors un fwd, daudz maz normāls klīrenss, tad problēmu izbraukt Latvijā pa koplietošanas ceļiem, kaut netīrītiem, nav nekādu.
Bet daudzi tam netic un kā baidās bez džipa vispār braukt nost no asfalta, par ziemu nemaz nerunājot
Kaksis rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Kovacs rakstīja: ps. vienīgi kāds izskaidrojums ir tam, ka paši laucinieki mierīgi pa laukiem gāž ar otrajiem golfiem un vecajiem passātiem un neviens nekur nav iestrēdzis vai palicis?
es jau teicu, ka ja ir šauras riepas, atbilstošs protektors un fwd, daudz maz normāls klīrenss, tad problēmu izbraukt Latvijā pa koplietošanas ceļiem, kaut netīrītiem, nav nekādu.
Bet daudzi tam netic un kā baidās bez džipa vispār braukt nost no asfalta, par ziemu nemaz nerunājot
Es arī tā domāju, līdz kad nācās izbraukt no normāli aizputinātas stajankas ar fwd audi un patroli. Patrolim pietika ar iemīšanu grīdā. Audi gan nācās ar šamējo izvilkt, slinkums bija rakt ārā.
audi ir nepatīkams izņēmums starp fwd autiņiem, viņa šķersmotors ir pārkārts ļoti tālu pāri priekšējai asij uz auto purngala pusi, tāpēc fwd riteņiemir auto ne tikai jāvelk, bet līdzīgi kā rwd jāstumj asij priekšā esošais dzinēja svars.
Bet ja vēl uzliktu audim uaza dubļu protektora riepas ar kādi 150mm platumu un, audis ietu tā kā prieks pa to sniegu
Mazda 6 1.8. vs. Subaru Outback 2.5
Jau kādu gadu lietoju Mazda 6 (2004.gads 1.8 (16V) MT), bez sūdzībām,jo vairāk sanāca pa pilsētu braukāt. Pēdējā laikā sanāk vairāk pa lauku ceļiem braukt, kur pēc lietavām reizēm ir kā ir + tuvojas ziema.Mazda 6 tādā ziņā ir diezgan zema.
Tagad ir iespēja par nelielu piemaksu iemainīt uz 2003. gada Subaru Outback ar 2.5 benzīna motoru, arī MT. Šinī pašā foruma atrad diskusiju par 3.0 motoru un jau lasot sapratu, ka remonts ne no lētajiem.Pie tam Subaram, ja tic, ir 90 000km noskrējiens, kas nozīmē lielo apkopi.
Degvielas "ekonomiju" un komfortu ,par kuru raksta varētu pieciest - galvenais nepalikt uz ceļa.
Gribētos uzzināt - kā ir - vai vērts mainīt uz Subaru, jeb tomēr meklēt kādu citu auto.