Kādam ir bijusi darīšana ar ford servisu Skanstes ielā. Nesen biju iebraucis, lai pārbaudītu ritošo un noregulētu savirzi. Pēc divu stundu gaidīšanas man iesniedza sarakstu ar to, kas jāmaina. Un te sākās problēmas. 150 Ls tikai par buksēm fokusam nav tā kā mazliet par daudz???Tad vēl bremžu diski jāmainot, esot aprūsējuši utt. Summa kopā sanāk tāda, ka nevar īsti saprast, vai tā ir cena vai telefona nr Vai kāds var ieteikt, kur es varētu nomainīt bukses un noregulēt savirzi par cenu, kas nepārsniedz mašīnas cenu Tā jau viss tur pa smuko, bet nu ticība tam, ka viss viņu minētais tiešām ir jāmaina, pluss vēl par tādām utopiskām cenām, man īsti neradās...
Pirmais rakstīja: vispār Pirmais neprasīja ar atšķiras veloķivere no f1 pilota ķiveres, bet gan paprasīja kāda kompetenta cilvēka viedokli par to ar ko atšķiras bremžu diski, ko tu vari nopirkt pie Sviestca par 20ls, no tiem, ko tev pārdos dīleris par 200?
kluči vairāk vai mazāk skaidrs.... par to nav bazara.... mans jautājums ir tikai par diskiem....
un atbilde, ka 20latu diski būs plānāki, mazāki vai kantaināki par 200latu diskiem neder....
Uztaisi metāla sastāva analīzes, redzēsi...
tu pamuļķis esi? varbūt tu gribi teikt, ka tos 200latu diskus ražo no ņeržaveikas vai kautkā specifiski apstrādā....
kāda starpība tur tajā diskā iekšā būs 0.1% oglekļa vai pat 2% ?? tu nevarēsi nobremzēt? tas disks saplīsīs? vai 100000km vietā tu varēsi nobraukt tikai 90000????? vai bremžu kluči būs jāmaina vienu reizi vairāk disku kalpošanas darbības laikā?
es tev tur tajā baltajā šķūnītī redzēju gāzes degli
vai kolēģim tu viņu neļauj aiztikt?
Ar gāzes degli mēdzam sildīt bremžu trumuļus, kad nenāk nost.
Alumīnija karteri ar gāzi.....PN, neesam tik dulli kā tu.
Kapara paplāksni....bumbiera eļļas filtram nāk komplektā līdzi, tad nomainu. Ciguāra filtriem komplektā nebija, tad mainīju pēc kādas 3.-4. reizes. Rezultāts abos gadījumos vienāds - eļļa netek.
manis pēc tu vari sildīt to kartera skrūvi a indukcijas metodi, ja tev kā elektriķim tas sirsniņai ir tuvāk
bet ierūsējušas skrūves atskrūvēšana izmantojot sildīšanas metodi ir viens no efektīvākajiem veidiem....
japcar rakstīja: Deksters jau uzrakstija par Autofavorītu, un uzrakstija pat neparasti objektīvi un korekti.
Viens aizstāvēs VASJU remontēšanas variantu pieminot stāstus "Vot bija man čomam gadījums krutajā servisā- sačakarējo to un to". Pats personiski esmu dzirdējis vairāk gadījumus par VASJAs sačakarētiem autiņiem , bet tas tā.
Man brīvdienas ir tik garas cik ir un pavadīt pusi dienas zem mašīnas eļļainu muti, sačakarējot vairāk ka salabojot nav mans hobijs, auto remontiem ir servisi, zobu remontiem ir zobārsti, telefonu remontiem ir elektro remont darbnīcas u.t.t.
Protams ja laika ir dax***a- tad var makarēties pats un daļu šo remontu veikt paša spēkiem.
ar zobu remontu es varētu piedāvāt alternatīvus variantus
piemēram 22:12 tūlīt pēc krievu uzvaras futbolā, nostāties maskačkā un līdz rītam baurot megafonā atbildi uz jautājumu - kas īsti ir krievi
gribētu es redzēt kaksi, kas metina bremžu disku kautkag laikam jau jamais to dara.... a ne pats, tad pie gačuka servīzē
stiepj vai da kautvai kaļ maksimums ko kāds ar tiem diskiem dara ir norauj gludu malu.... pārējo laiku vienkārši BREMZĒ
nu nav tādas atšķirības sastāvā.... un ja arī būtu, tad TAI detaļai tas nav tik būtiski....
bet nē - ar putām uz lūpām ir ir jāapgalvo, ka tie diski, kas pa 200 lašiem ir pirkti, tie ir pareizie, bet pa 20 tie ir "padjopka"... kaut ja abus noliktu pircējam blakus uz galda bez ceņņikiem (abus pa vienādu cenu) un liktu jamam izvēlēties puse paņemtu vienus, otra puse otrus (kautvai būtu ķīmiskais sastāvs virsū uzdrukāts)
es pat uzdrīkstos apgalvot, ka uzliekot vidusmēra golpam vienā pusē pa 20ls, otrā pa 200, kren atšķīrību varētu pamanīt....
un pēc 100000km kren kāds spētu uzminēt, kurš bija dārgais, kurš lētais....
Paldies japcar un pārējiem, kas kaut ko sakarīgu ieteica, pārējiem varu teikt, ka šis topiks ir zaudējis savu aktualitāti, jo šodien darba kolēģa ieteiktā "Vasjas" servisā izdarīju visu kas bija darāms, man tas izmaksāja nevis 500 Ls, bet tiku cauri ar 85Ls un ar rezultātu esmu apmierināts
lidvaavere rakstīja: Paldies japcar un pārējiem, kas kaut ko sakarīgu ieteica, pārējiem varu teikt, ka šis topiks ir zaudējis savu aktualitāti, jo šodien darba kolēģa ieteiktā "Vasjas" servisā izdarīju visu kas bija darāms, man tas izmaksāja nevis 500 Ls, bet tiku cauri ar 85Ls un ar rezultātu esmu apmierināts
~50 lati par akumulatoru, 4X5 lati par svecēm un 15 lati par darbu
Man arī bija ar viņiem darīšana!Pats ar savu fordu līdz viņiem aizbraucu,pēc diviem mēnešiem šie zvana un saka vari braukt pakaļ savam fordam ar treilleri motoru nevaram vairs izgriest "noķīlēljis" nu vispār feini,prasu cik maksā noraut galvu 250ls paprasija pa tādu naudu jau motoru var dabūt.
ford serviss pie arēnas
Kādam ir bijusi darīšana ar ford servisu Skanstes ielā. Nesen biju iebraucis, lai pārbaudītu ritošo un noregulētu savirzi. Pēc divu stundu gaidīšanas man iesniedza sarakstu ar to, kas jāmaina. Un te sākās problēmas. 150 Ls tikai par buksēm fokusam nav tā kā mazliet par daudz???Tad vēl bremžu diski jāmainot, esot aprūsējuši utt. Summa kopā sanāk tāda, ka nevar īsti saprast, vai tā ir cena vai telefona nr Vai kāds var ieteikt, kur es varētu nomainīt bukses un noregulēt savirzi par cenu, kas nepārsniedz mašīnas cenu Tā jau viss tur pa smuko, bet nu ticība tam, ka viss viņu minētais tiešām ir jāmaina, pluss vēl par tādām utopiskām cenām, man īsti neradās...