Drizāk atkal sāks gaudot kad riepai iekšmalu noēdīs (visai drīz).maini vien to gultni,citādi riepas nespēsi piepirkt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Drizāk atkal sāks gaudot kad riepai iekšmalu noēdīs (visai drīz).maini vien to gultni,citādi riepas nespēsi piepirkt.
upss...riepas lietotas pirki? a gultnis koniskais? vari meeģinaat pievilkt, sasmeereet duušīgi ar biezu smeeri (solidolu) un skatiities kas notiek taalaak. kaadus 10 000 buus miers.
Ozz rakstīja: upss...riepas lietotas pirki? a gultnis koniskais? vari meeģinaat pievilkt, sasmeereet duušīgi ar biezu smeeri (solidolu) un skatiities kas notiek taalaak. kaadus 10 000 buus miers.
Nē ziemenes jaunas un pēc uzlikšanas gultnis apklusa. Es tieši tā arī domāju ka tur būs koniskas gultnītis un āmen, bet izrādās visa stupica un neizjaucama ar 4 skrūvēm pieskrūvējama., pie tam gultnim brīvkustības nav vipār. Par to riepu ar nodilušu iekšmalu es sliecos domāt, ka pārdevējs uzmaucis aizmugurē uz pārdošanu, jo uz skata ritenis taisns.
varbuut tam opeļam var savirzi noreguleet? vai atsperei hana, kaadai buksei? moš ne gultnis kauca, bet riepa?
aizbrauc pie gačiņa uz "Kārtīgu Gultņa Diagnostiku"
p.n.
paķet vēl destilētu ūdeni līdzi lai pie reizes izpūtēju izmazgā
staar rakstīja:...jo uz skata ritenis taisns.
ērgļa acs Tev...
Lētāk nav iebraukt uz stenda pārbaudīt ģeometriju? Var iznākt pēc laika atkal meklēt jaunu riepu....
Gachs rakstīja:
p.s useris pirmais saka, ka tā varētu būt iespējams mistika
par mistiku neko Pirmais man teicis....
gačiņš apgalvoja,ka viņu meistari spēj izpildīt "Kārtīgu Gultņa Diagnostiku" vienkārši pakustinot riteni uz pacēlāja
Pirmais joprojām apgalvo, ka serviss, kura "pasniedzēji" lielās, ka mazgājuši izpūtēju ar destilētu ūdeni točno nav pelnījis lai viņiem vispār būtu kāds klients
tāpēc arī jāmaina gultņi paciņās pa trim, lai vismaz reizi nedēļā "pasniedzēju" bērni dabū sviestiņu uzsmērēt uz desas...
Gachs rakstīja:
īpaši pēc jaunu riepu/disku uzlikšanas ir jānoregulē riteņu ģeometrija.
par šo lūdzu sīkāk!!!
Gachs rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Gachs rakstīja:
īpaši pēc jaunu riepu/disku uzlikšanas ir jānoregulē riteņu ģeometrija.
par šo lūdzu sīkāk!!!
useris staar rakstīja, ka iepriekšējās riepas bija nevienmērīgi nodilušas. tāpēc pēc jaunu riepu uzlikšanas ir obligāti jāpārbauda riteņu ģeometrija
eu destlētā ūdens izpūtēju mazgātāj!
pasaki vai ir kāda starpība vai to ģeometriju pārbauda pirms vai pēc jaunu riepu likšanas?
Gachs rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Gachs rakstīja:
īpaši pēc jaunu riepu/disku uzlikšanas ir jānoregulē riteņu ģeometrija.
par šo lūdzu sīkāk!!!
useris staar rakstīja, ka iepriekšējās riepas bija nevienmērīgi nodilušas. tāpēc pēc jaunu riepu uzlikšanas ir obligāti jāpārbauda riteņu ģeometrija
Padomāju un izdomāju, ka vainīga bija riepa, jo šodien iznāca babraukt pa viaduktiem noslogojot to gultni gan pa labi gan pa kreisi nav skaņas ne pie 50, 100, 120 un 140 kmh.
Nevienādi nodilusi mala bija vienai riepai. Viens cilvēks, kas ar riepām ņemās teica, ka ne mazums gadījumi redzēti, kad protektors nodilst nevienmēīgi, ķipa katrs otrais malas protektora segments ir dziļāks, un tas var būt vairāk kā pietiekami lai riepa pamatīgi gaudotu.
Ja ģeometrija izjaukta tam vienam ritenim, tad jautājums kā tas ir izdarāms? Trapalīns uz viena riteņa vai kaut kas tamlīdzīgs? Jebkurā gadījumā noregulēt tur neko nevar, riteņus savieno truba un viss, ka pirmajam golfam. Kā man teica, tad priekšā pakāpienveidīgi protektors izdilst, ja braukts ar beigtu apakšējo lodbalstu vai kaut kas tamlīdzīgs, bet aizbugurei slīpa mala var nodilt, ja tilts saliekts vai riteņa ass tiem auto kam nav stupica kopā ar gultni, kā pirmajiem golfiem. Lai astrai saliektu to trubu vai stupicas stiprinājuma vietu ir jābūt necilvēcīgam noslogojumam.
Jeb kurā gadījumā, ja tilts saliekts jāpagaida līdz tam kad auto maijā nonāks LV, jo BE un Zviedrijā man izdevīgāk noziedot tās divas ziemenes Cerība tomēr ir ka tās riepas nav mūžu pavadījušas uz šitā auto, jo priekšējās no aizmugurējām atšķiras gan pēc ražotāja gan pēc protektora dziļuma. Drīzāk, tad sāks ēst malu vienai no priekšējām riepām gadījumā, ja tā kroplā riepa uz aizmuguri pārlikta no priekšas. Laiks parādīs kas un kā.
Ģeometriju var viegli sasipt ieslīdot apmalē. nedomāju ka tirgonis būtu tikpat neatlaidīgs kā sretskeds un speciāli piemeklējis vismaz pāri riepu kuram vienai mala noēsta.var jau būt,protams,bet maz ticams. Ja piekare ir kārtībā,tad pat riepa ar noēstu iekšmalu netrokšņos bet stāvēs taisni. Es domāju ka drīz viss būs savās vietās.
Nupat ienāca galvā pavisam debīla ideja-ja nu tā riepa bija uzmontēta ačgārni? Parasti riepām ārmalu uzrāda speciāli.
Gachs rakstīja: nu tad klausies
loģiski, ka ir starpība.
ja riepa ir nodilusi nevienmērīgi, tad, protams, ka ir problēmas ar riteņu ģeometriju. Ja regulēs ģeom. uz nevienmērīgi nodilušām riepām, tad uzliekot jaunas, visa ģeometrija būs atkal nepareiza. jo mainīsies riepas saķeres virsma (kontaktlaukums) un riepas novietojums ar ceļu, līdz ar to arī riteņu ģeom.
ja vēl nezināji, tad pēc stūres pirkstu un dažu citu balstiekārtu detaļu maiņas, ir jāveic riteņu ģeometrija.
re vismaz ko jaunu būsi iemācijies
ņekuj maisīt mušas ar kotletēm par pikstu maiņu bazara nebija.... runa ir par riepu maiņu
uzdošu vēl vienu uzvedinošu jautājumu
kā mainās piekares ģeometrija riepu maiņas brīdī?
kautgan, ja tavā servīzē izpūtēju mazgā ar destilētu ūdeni, tad pieļauju, ka tu atbildēt nespēsi
Gachs rakstīja: ...
ja riepa ir nodilusi nevienmērīgi, tad, protams, ka ir problēmas ar riteņu ģeometriju. Ja regulēs ģeom. uz nevienmērīgi nodilušām riepām, tad uzliekot jaunas, visa ģeometrija būs atkal nepareiza. jo mainīsies riepas saķeres virsma (kontaktlaukums) un riepas novietojums ar ceļu, līdz ar to arī riteņu ģeom.
....
nu jau zvezdanul...
varbūt no sākuma opredjeljisj, kas un ko īsti iespaido, ģeometrija riepas nodilumu vai riepas nodilums ģeometriju?
Pirmais rakstīja:.... pieļauju, ka tu atbildēt nespēsi
spēs... tik labāk nevajag....
Ozz rakstīja: Ģeometriju var viegli sasipt ieslīdot apmalē. nedomāju ka tirgonis būtu tikpat neatlaidīgs kā sretskeds un speciāli piemeklējis vismaz pāri riepu kuram vienai mala noēsta.var jau būt,protams,bet maz ticams. Ja piekare ir kārtībā,tad pat riepa ar noēstu iekšmalu netrokšņos bet stāvēs taisni. Es domāju ka drīz viss būs savās vietās.
Ja pret apmali būtu izjaukta ģeometrija, tad ēstu ārmalu un visi diski arī ir orģinālie ļitaki un visi vienādi, diez vai pēc trieciena pret apmali nebūtu jūtamas sekas. Domāju, ka ja riepa kauca tad tā paša iemesla dēļ kāpēc Sretsked pasātam. Un galvenais ka pilnībā apklusa pēc riepu maiņas. Citas versijas man nenāk prātā, kā ritīgi gaudojošu gultni varētu apklusināt jaunas ziemenes.
Pricipā sagāzumu jau var paskatīties mājas apstākļos ar svārstu ūdens glāzē un lineālu pret riteni, bet nu .....
Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
Gachs rakstīja: īpaši pēc jaunu riepu/disku uzlikšanas ir jānoregulē riteņu ģeometrija.
nedēļas komentārs.....
a tam opelim vispār pakaļas ģeomerija regulējas? nu bez kuvaldas....
Pirmais rakstīja: a tam opelim vispār pakaļas ģeomerija regulējas? nu bez kuvaldas....
nu to jau es regulēšanas ieteicējiem mēģinu iestāstīt, ka bez kuvaldas regulēšana nav iespējama, riteņus savieno truba
Kaksis rakstīja: Normāliem auto iesaka regulēt ģeometriju vismaz reizi pusgadā, dēļ mūsu "taisnajiem" ceļiem.
normāliem auto piekare ir normālā stāvoklī un pat pa bedrēm braucot tur nekas izregulēties nevar.
Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!
nu nebūs gan tik viegli, jo:
1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.
2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.
Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.
Pirmais rakstīja: a tam opelim vispār pakaļas ģeomerija regulējas? nu bez kuvaldas....
tas bija jautājums gačiņa servīzes izpūtēju "gārtīgas Gultņa diagnostikas" ceha pasniedzējiem
Kaksis rakstīja: Starp citu, šķietami "neregulējamā" ģeometrija tomēr ir regulējama.
piemēram???
opel astra G gultnis
Vai tautai ir pieredze, ka gultnis gaudo un tad apklust? Situācija sekojoša, astrai G sāka gaudot lielais dārgais aizmugures gultnis. Ņemot vērā, ka tuvākajā laikā tālāks ceļš braucams nolēmu nomainīt to monstru un miers. Atradu netā gultni, braucu pakaļ, gultni nopirku, bet atpakaļceļā iebraucu nopirkt ziemas riepas. Izbraucu no servisa un priecājos kādas klusas riepeles nopircis, a tad apjaušu ka gulnis kluss, nav kur piesieties. Sāku pētīt aizmugurējās riepas, nekāda speciāla nelīdzena protektora nav, vienīgais pārdevējs bija uzmaucis aizmugurējās riepas kur vienai protektors nevienādi nodilis, tb slīps. Vienīgā versija man ir tāda, ka tā slīpā riepa, kas uzmaukta auto ar pareizu sagāzumu, bet busbeigtu gultni var uztaisīt šitādu joku. Varbūt ir dzirdēti kādi gadījumi, ka šie pieklust pirms nāves