Kaksis rakstīja:
anonimikis rakstīja:
Kaksis rakstīja: Normāliem auto iesaka regulēt ģeometriju vismaz reizi pusgadā, dēļ mūsu "taisnajiem" ceļiem.
normāliem auto piekare ir normālā stāvoklī un pat pa bedrēm braucot tur nekas izregulēties nevar.
Noregulē, nobrauc kādus 20 000 km pa "vidējo" Latvijas ceļu un pēc tam uzliec vēlreiz uz tā paša stenda. Skaitļi pateiks pretējo.
ar tavu izjāto audī nemaz nav jābrauc 20000.... pietiek, ja izbrauc ārā no standa un iebrauc atpakaļ
opel astra G gultnis
Vai tautai ir pieredze, ka gultnis gaudo un tad apklust? Situācija sekojoša, astrai G sāka gaudot lielais dārgais aizmugures gultnis. Ņemot vērā, ka tuvākajā laikā tālāks ceļš braucams nolēmu nomainīt to monstru un miers. Atradu netā gultni, braucu pakaļ, gultni nopirku, bet atpakaļceļā iebraucu nopirkt ziemas riepas. Izbraucu no servisa un priecājos kādas klusas riepeles nopircis, a tad apjaušu ka gulnis kluss, nav kur piesieties. Sāku pētīt aizmugurējās riepas, nekāda speciāla nelīdzena protektora nav, vienīgais pārdevējs bija uzmaucis aizmugurējās riepas kur vienai protektors nevienādi nodilis, tb slīps. Vienīgā versija man ir tāda, ka tā slīpā riepa, kas uzmaukta auto ar pareizu sagāzumu, bet busbeigtu gultni var uztaisīt šitādu joku. Varbūt ir dzirdēti kādi gadījumi, ka šie pieklust pirms nāves