opel astra G gultnis

staar Reģ.: 19.03.2005

Vai tautai ir pieredze, ka gultnis gaudo un tad apklust? Situācija sekojoša, astrai G sāka gaudot lielais dārgais aizmugures gultnis. Ņemot vērā, ka tuvākajā laikā tālāks ceļš braucams nolēmu nomainīt to monstru un miers. Atradu netā gultni, braucu pakaļ, gultni nopirku, bet atpakaļceļā iebraucu nopirkt ziemas riepas. Izbraucu no servisa un priecājos kādas klusas riepeles nopircis, a tad apjaušu ka gulnis kluss, nav kur piesieties. Sāku pētīt aizmugurējās riepas, nekāda speciāla nelīdzena protektora nav, vienīgais pārdevējs bija uzmaucis aizmugurējās riepas kur vienai protektors nevienādi nodilis, tb slīps. Vienīgā versija man ir tāda, ka tā slīpā riepa, kas uzmaukta auto ar pareizu sagāzumu, bet busbeigtu gultni var uztaisīt šitādu joku. Varbūt ir dzirdēti kādi gadījumi, ka šie pieklust pirms nāves

 
brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

Tas 2,0 kuram sūknim elektronika mirst. Es točna nezinu kas par kodiem utt, bet 2000.gada ja nemaldos DTI. Ja nemirtu sūknis būtu feins motors, gana ekonomisks un dinamisks, bet tā nu sanācis ka vairākus gadus esmu sekojis līdzi lietotu auto tirgum beļģijā, tad ļoti bieži tiek tirgotas, pamatā vectras, kur sludinājumā raksta ka beigts sūknis. Pieļauju, vectras tāpēc, ka astras taupīgie beļģi pērk ar 1,7 dīzeļiem. Tie divlitrīgie opeļi ar beigtiem sūkņiem tiek tirgoti par sviestmaizi, jo beļģijā neviens tos sūkņus nelabo un vienīgā alternatīva ir jauns sūknis par kosmisku summu. Neviens cits dīzelmotors tik bieži nav redzēts ar beigtu sūkni. Man arī pedāvāja vienu super nopakotu vektru ar beigtu sūkni par sviesmaizi. Nopirku, cilvēks kam bija uzdots savest to vectru kārtībā nosipāss tā, ka maz nelikās. Mēģināja remontēt LV, itkā sataisīja, bet pēc dienas apstājās, tad beigās, ja nemaldos nopirka lietuvā sūkni par pieklājīgi augstu cenu. Pats stulbākais tai sūkņa vainai ir tāda, ka tas auto vienkārši apstājas un viss, un līdzēt var tikai evakuātors vai striķis.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

Vai tā rumba ārā nejaucas? T.i. - vai nav iespējams to gultni izpresēt un nomainīt?

Izdarīt droši vien to var, jebko var atjaunot. Bet tur vajag LABU meistaru, tāpat jāpērk gultnis pa latiem 20 un jāmaksā virpotājam kādi lati 40-50 par darbu. Jēga ?

Manuprāt, tāda veida auto mezglu uzbūve (kuri turklāt ir pakļauti nolietojumam un ir iepriekš zināms, ka ik pa laikam būs jāmaina) ir tīrākā ļaunprātība no ražotāja puses, kā arī labs iemesls citreiz, izvēloties auto, skatīties uz citu marku/koncernu. Nerunājot par to, ka tā ir resursu izšķērdēšana. Vienīgi baidos, ka mūsdienās reti kuram auto nav šādi uzbūves elementi.

Opelim stupica, gultnis un ABS sensors ir viens vesels elements. Šī iemesla un relatīvās cenas dēļ arī nemēģināju veikt tikai gultņa nomaiņu(katalogi gan paredzēja gultņa maiņas iespēju). Protams arī servisā pavadītā laika dēļ. Gultnis bija noripojis tuč pāri 200 tūkstošiem km. Nedomāju, ka tas ir slikts rezultāts. Pat Opelim

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

Tas 2,0 kuram sūknim elektronika mirst. Es točna nezinu kas par kodiem utt, bet 2000.gada ja nemaldos DTI. Ja nemirtu sūknis būtu feins motors, gana ekonomisks un dinamisks, bet tā nu sanācis ka vairākus gadus esmu sekojis līdzi lietotu auto tirgum beļģijā, tad ļoti bieži tiek tirgotas, pamatā vectras, kur sludinājumā raksta ka beigts sūknis. Pieļauju, vectras tāpēc, ka astras taupīgie beļģi pērk ar 1,7 dīzeļiem. Tie divlitrīgie opeļi ar beigtiem sūkņiem tiek tirgoti par sviestmaizi, jo beļģijā neviens tos sūkņus nelabo un vienīgā alternatīva ir jauns sūknis par kosmisku summu. Neviens cits dīzelmotors tik bieži nav redzēts ar beigtu sūkni. Man arī pedāvāja vienu super nopakotu vektru ar beigtu sūkni par sviesmaizi. Nopirku, cilvēks kam bija uzdots savest to vectru kārtībā nosipāss tā, ka maz nelikās. Mēģināja remontēt LV, itkā sataisīja, bet pēc dienas apstājās, tad beigās, ja nemaldos nopirka lietuvā sūkni par pieklājīgi augstu cenu. Pats stulbākais tai sūkņa vainai ir tāda, ka tas auto vienkārši apstājas un viss, un līdzēt var tikai evakuātors vai striķis.

Nu nav jau tik traki, kā te stāsti. Sūkis sastāv no divām daļām, mehāniskās un elektroniskās. Elektronika maksāja ap 500 Ls (Lietuvā esot par sakarīgākām naudām). Kopā domājams pie patreizējās situācijas par kādiem 1200 Ls var dabūt oficiālā Opeļa dīlera(ar garantiju). Ja tu auto vari ar motor šādenu par 1000 EUR iepirkt, tad pieliec tos 1700 EUR un iegūsti labi nopakotu auto par smieklīgu naudu un brauc laimīgs. Nav gadījies dzirdēt ka viens īpašnieks mainītu divus sūkņus.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Par sūkņa cenu turpinot, domājams, ka paraudot uz pleca kādam Boša dīlerim varētu vēl lētāk iepirkt.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

Tas 2,0 kuram sūknim elektronika mirst. Es točna nezinu kas par kodiem utt, bet 2000.gada ja nemaldos DTI. Ja nemirtu sūknis būtu feins motors, gana ekonomisks un dinamisks, bet tā nu sanācis ka vairākus gadus esmu sekojis līdzi lietotu auto tirgum beļģijā, tad ļoti bieži tiek tirgotas, pamatā vectras, kur sludinājumā raksta ka beigts sūknis. Pieļauju, vectras tāpēc, ka astras taupīgie beļģi pērk ar 1,7 dīzeļiem. Tie divlitrīgie opeļi ar beigtiem sūkņiem tiek tirgoti par sviestmaizi, jo beļģijā neviens tos sūkņus nelabo un vienīgā alternatīva ir jauns sūknis par kosmisku summu. Neviens cits dīzelmotors tik bieži nav redzēts ar beigtu sūkni. Man arī pedāvāja vienu super nopakotu vektru ar beigtu sūkni par sviesmaizi. Nopirku, cilvēks kam bija uzdots savest to vectru kārtībā nosipāss tā, ka maz nelikās. Mēģināja remontēt LV, itkā sataisīja, bet pēc dienas apstājās, tad beigās, ja nemaldos nopirka lietuvā sūkni par pieklājīgi augstu cenu. Pats stulbākais tai sūkņa vainai ir tāda, ka tas auto vienkārši apstājas un viss, un līdzēt var tikai evakuātors vai striķis.

Par sūkni - arī manam opel sūknis noklājās, izpētīju vainu- bija nosvilis vadības blokā izejas tranzistors, kas būtībā ir tikai viena detaļa, ko, ja labi grib, var nomainīt arī pats. Par remontu (t.i. bojātā sūkņa nomaiņu ar salabotu) pie mums censoņi prasa Ls 400 - 500, kas gan nav pavisam primitīvs process, jo sūkņa vadība ir piesaistīta imobilizerim, kas arī ir jāpārprogrammē, lai tas atzītu jauno sūkni.

Pats (tā kā tobrīd naudas netrūka) izvēlējos nomainīt visu sūkni pie ofic dīlera ar garantiju uz 2 gadiem (ar cerību, ka tagad Bosch ir novērsis konkrēto konstruktīvo nepilnību). Sūknis ofic pie mums maksāja Ls 1500, ar atlaidi sarunāju par Ls 1200 +darbs 6h, kopā tie paši Ls 1500. Vecais tagad stāv par piemiņu plauktā.

Konkrēto sūkni Bosch vp44 lika netikai opeļos, bet arī citos auto - var paskatīt googlē - ir atrodamas daudz žēlabas no Dodge īpašniekiem Amerikā, kā arī savulaik uzgāju vienu krievu saitu, kur kaut kādiem tūristiem vietējais Vasja bija sačinījis viņu Nissanu. Te būs ar visām bildēm: www.autodata.ru/...

Te mazliet par vp44 defektiem (kāpēc tā notiek, angliski): www.bluechipdiesel.com/...

Te manas bildes: foto.inbox.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Vispirms tev jāmauc pa mūsu bedrainajiem ceļiem tā, lai sabuktē diskus. Tad uz šiem sabuktētajiem diskiem jānoregulē savirze. Pēc tam jānopērk jauni diski ar jaunām riepām un savirze jānoregulē uz jaunajiem.

Un beigās jānoņem no ausīm Gača makaroni.

Cik daudz ir jāizdzer lai šītādu s*du uzrakstītu?

Esmu atbildējis uz taviem jautājumiem, atbildi uz manu q:

Kas tieši ir nepareizs, ja uzliekot pilnīgi jaunas riepas, tiek pārbaudīta ģeometrija, ja pirms tam nav kādu laiku pārbaudīta + ir mainītas balstiekārtas detaļas un riepas ir noeestas ?

p.s kartejais iauto stila topiks

atbildi vēl uz pārīti jautājumu...

1) kurš teica, ka kautkas balstiekārtā ir mainīts?

2) kā tur palika ar atbildi uz jautājumu.... kā nodilušu riepu uzlikšana uz tačkas ietekmē balstiekārtas regulējumus?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Te: www.ss.lv/... starp citu, var atrast mūsu vietējos censoņus. Kolēģim šitā izbeidzās sūknis Astrai G, ko viņam salaboja kāds vietējais elektroniķis par pārsimt latiem, vajadzēja vien pašam nomontēt vadības bloku un aizvest pie viņa. Summa, manuprāt, vienalga neadekvāta, jo jānomaina vien tikai viens tranzistors, lai cik sarežģīti tas arī nebūtu.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

staar rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

Tas 2,0 kuram sūknim elektronika mirst. Es točna nezinu kas par kodiem utt, bet 2000.gada ja nemaldos DTI. Ja nemirtu sūknis būtu feins motors, gana ekonomisks un dinamisks, bet tā nu sanācis ka vairākus gadus esmu sekojis līdzi lietotu auto tirgum beļģijā, tad ļoti bieži tiek tirgotas, pamatā vectras, kur sludinājumā raksta ka beigts sūknis. Pieļauju, vectras tāpēc, ka astras taupīgie beļģi pērk ar 1,7 dīzeļiem. Tie divlitrīgie opeļi ar beigtiem sūkņiem tiek tirgoti par sviestmaizi, jo beļģijā neviens tos sūkņus nelabo un vienīgā alternatīva ir jauns sūknis par kosmisku summu. Neviens cits dīzelmotors tik bieži nav redzēts ar beigtu sūkni. Man arī pedāvāja vienu super nopakotu vektru ar beigtu sūkni par sviesmaizi. Nopirku, cilvēks kam bija uzdots savest to vectru kārtībā nosipāss tā, ka maz nelikās. Mēģināja remontēt LV, itkā sataisīja, bet pēc dienas apstājās, tad beigās, ja nemaldos nopirka lietuvā sūkni par pieklājīgi augstu cenu. Pats stulbākais tai sūkņa vainai ir tāda, ka tas auto vienkārši apstājas un viss, un līdzēt var tikai evakuātors vai striķis.

Nu nav jau tik traki, kā te stāsti. Sūkis sastāv no divām daļām, mehāniskās un elektroniskās. Elektronika maksāja ap 500 Ls (Lietuvā esot par sakarīgākām naudām). Kopā domājams pie patreizējās situācijas par kādiem 1200 Ls var dabūt oficiālā Opeļa dīlera(ar garantiju). Ja tu auto vari ar motor šādenu par 1000 EUR iepirkt, tad pieliec tos 1700 EUR un iegūsti labi nopakotu auto par smieklīgu naudu un brauc laimīgs. Nav gadījies dzirdēt ka viens īpašnieks mainītu divus sūkņus.

Tik lēti jau labi nopakotu opeli arī nedabūt, jo visas cenas uzrauga leišu un poļu modrās actiņas Mūsu gadījumā runa bija par to elektronisko daļu. Visu pamatā sačakarēja kārtējais latvju mehs, kas solījās sataisīt utt, bet beigās tāpat no lešiem daļas sūtīja.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

Tas 2,0 kuram sūknim elektronika mirst. Es točna nezinu kas par kodiem utt, bet 2000.gada ja nemaldos DTI. Ja nemirtu sūknis būtu feins motors, gana ekonomisks un dinamisks, bet tā nu sanācis ka vairākus gadus esmu sekojis līdzi lietotu auto tirgum beļģijā, tad ļoti bieži tiek tirgotas, pamatā vectras, kur sludinājumā raksta ka beigts sūknis. Pieļauju, vectras tāpēc, ka astras taupīgie beļģi pērk ar 1,7 dīzeļiem. Tie divlitrīgie opeļi ar beigtiem sūkņiem tiek tirgoti par sviestmaizi, jo beļģijā neviens tos sūkņus nelabo un vienīgā alternatīva ir jauns sūknis par kosmisku summu. Neviens cits dīzelmotors tik bieži nav redzēts ar beigtu sūkni. Man arī pedāvāja vienu super nopakotu vektru ar beigtu sūkni par sviesmaizi. Nopirku, cilvēks kam bija uzdots savest to vectru kārtībā nosipāss tā, ka maz nelikās. Mēģināja remontēt LV, itkā sataisīja, bet pēc dienas apstājās, tad beigās, ja nemaldos nopirka lietuvā sūkni par pieklājīgi augstu cenu. Pats stulbākais tai sūkņa vainai ir tāda, ka tas auto vienkārši apstājas un viss, un līdzēt var tikai evakuātors vai striķis.

Par sūkni - arī manam opel sūknis noklājās, izpētīju vainu- bija nosvilis vadības blokā izejas tranzistors, kas būtībā ir tikai viena detaļa, ko, ja labi grib, var nomainīt arī pats. Par remontu (t.i. bojātā sūkņa nomaiņu ar salabotu) pie mums censoņi prasa Ls 400 - 500, kas gan nav pavisam primitīvs process, jo sūkņa vadība ir piesaistīta imobilizerim, kas arī ir jāpārprogrammē, lai tas atzītu jauno sūkni.

Pats (tā kā tobrīd naudas netrūka) izvēlējos nomainīt visu sūkni pie ofic dīlera ar garantiju uz 2 gadiem (ar cerību, ka tagad Bosch ir novērsis konkrēto konstruktīvo nepilnību). Sūknis ofic pie mums maksāja Ls 1500, ar atlaidi sarunāju par Ls 1200 +darbs 6h, kopā tie paši Ls 1500. Vecais tagad stāv par piemiņu plauktā.

Konkrēto sūkni Bosch vp44 lika netikai opeļos, bet arī citos auto - var paskatīt googlē - ir atrodamas daudz žēlabas no Dodge īpašniekiem Amerikā, kā arī savulaik uzgāju vienu krievu saitu, kur kaut kādiem tūristiem vietējais Vasja bija sačinījis viņu Nissanu. Te būs ar visām bildēm: www.autodata.ru/...

Te mazliet par vp44 defektiem (kāpēc tā notiek, angliski): www.bluechipdiesel.com/...

Te manas bildes: foto.inbox.lv/...

Ja nemaldos šitos tranzistorus mainīja arī tie LV mehi kas gar sūkni krāmējās mainīja, bet beigās vai nu nevecās vai pietrūka zināšanas, rezultāts izpalika.

Šitādus remontus var veikt paša auto, bet ja grib uz auto tirgošanu ko nopelnīt, tad beigās ar peļņu var sanākt tā pašvaki.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Te: www.ss.lv/... starp citu, var atrast mūsu vietējos censoņus. Kolēģim šitā izbeidzās sūknis Astrai G, ko viņam salaboja kāds vietējais elektroniķis par pārsimt latiem, vajadzēja vien pašam nomontēt vadības bloku un aizvest pie viņa. Summa, manuprāt, vienalga neadekvāta, jo jānomaina vien tikai viens tranzistors, lai cik sarežģīti tas arī nebūtu.

reiz strādāju vienā kantorī, kas bija nopircis "ražošanas iekārtas" no spānijas....

līdzzi nāca saujiņa ar tranzistoriem.... kā vēlāk izrādījās - nebija brīnums... jo tā saujiņa beidzās apmēram pēc mēneša.... pēčāk vietējie meistari ielika normālus krievu izstrādājumus uz radiatora un viss strādāja....

Biideklis Reģ.: 14.05.2007
0 0 Atbildēt

Konkreeti par sho topiku, autors tak teica - apklusa .Gan jau ka riepas bij pie vainas. Taa biezhi gadaas.

Par to auto pirkshanu, ieprieksh izzinot raksturiigaakaas kaites - buljlja kaka. Kaa var pateikt raksturiigaas vainas nopeerkot teiksim divgadiigu autinju???Teiksim ruuseeshanu ? kautkaadus suuknju defektus?? Peec desmit gadiem mees visi esam gudri, tikai man tas piemeeram neko vairs neizsaka.

Par reguleeshanaam - i taac teiciens, njemeshai mashinu jehatj. Ja riepas need, vadaamiiba nav pasliktinaajusies, nav bijis kaads nopietnaaks hadenes remonts,kaada hera peec tur kas jaaregulee??? Lai Gacham buutu maiziite beernjukiem?

Lai atpelniitos tas uuberstanoks ko shie paraavushi liizee un tolkom taapat nejeedz darboties???

Izstaastiishu vienu piemeeru ar gjeometrija reguleeshanu, kaa pasham gaaja gadus seshus laikam atpakalj.

Braucu ar opel omegu , un vienu briid saaka sulot reika.Nu, jaamaina nost protams. Ir mums te Salduu serviselis saldus celjinieks, kursh bija uznjeemies opel diilera lomu, ieskaitot protams remontus. Reiku zobos, un pie shiem prom. Reiku nomainiija aatri un bez probleemaam, dabiski jaaregulee gjeometrija. Nu, paardzina uz citu boksu, kur shiem tas aparaac staav un dzheks njemas reguleet. Zvana peec laicinja, jaamaina plauktu bukses, nevarot noreguleet. Nekaadu probleemu ieprieksh nebiju jutis, veel paaris nedeeljas atpakalj apskati izgaajis biju, bet nu labi - kas jaamaina, jaamaina.Godiigi sakot nebij diez ko daargas ar taas bukses. Samainiija, noreguleeja, samaksaaju, viss ok. Stuure bik sliipi bija gan, bet nu tie siikumi. Braucot neko nejutu, liidz peec kaada meenesha biju atstaajis autinju ar izgrieztiem ripuljiem un ieraudziiju iekshpusi riepai.Jedritvaikocinj, lisaks galiigs iekshmalai. Lieki teikt, ka riepa nebij no leetajaam, pirmaa doma bij aizbraukt un tiem reguleetaajiem uzmaukt vinju kaklaa. Uzbraucu uz bedres un peec senteevu metodes ar kocinju nomeeriiju neatceros, vairs cik, bet atshkjiriiba bij centimetros! Uz vietas peec taa pasha puljkja sakrukjiiju taisni, riepu nafig nomainiiju, un nobraucu veel pusotra gadu, liidz paardevu. Nekas neko vairs needa.

Pagarsh pentereejums iznaaca , bet nu, kopsh taa laika uz tiem reguleetaajiem skatos ar shkjiibu aci.

Var iznaakt, ka labu ko izdariit autinjam gribeedams, uzraujies uz shitaadiem te, un galaiznaakums iznaak padaargs.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Biideklis rakstīja: Konkreeti par sho topiku, autors tak teica - apklusa .Gan jau ka riepas bij pie vainas. Taa biezhi gadaas.

Par to auto pirkshanu, ieprieksh izzinot raksturiigaakaas kaites - buljlja kaka. Kaa var pateikt raksturiigaas vainas nopeerkot teiksim divgadiigu autinju???Teiksim ruuseeshanu ? kautkaadus suuknju defektus?? Peec desmit gadiem mees visi esam gudri, tikai man tas piemeeram neko vairs neizsaka.

Par reguleeshanaam - i taac teiciens, njemeshai mashinu jehatj. Ja riepas need, vadaamiiba nav pasliktinaajusies, nav bijis kaads nopietnaaks hadenes remonts,kaada hera peec tur kas jaaregulee??? Lai Gacham buutu maiziite beernjukiem?

Lai atpelniitos tas uuberstanoks ko shie paraavushi liizee un tolkom taapat nejeedz darboties???

Izstaastiishu vienu piemeeru ar gjeometrija reguleeshanu, kaa pasham gaaja gadus seshus laikam atpakalj.

Braucu ar opel omegu , un vienu briid saaka sulot reika.Nu, jaamaina nost protams. Ir mums te Salduu serviselis saldus celjinieks, kursh bija uznjeemies opel diilera lomu, ieskaitot protams remontus. Reiku zobos, un pie shiem prom. Reiku nomainiija aatri un bez probleemaam, dabiski jaaregulee gjeometrija. Nu, paardzina uz citu boksu, kur shiem tas aparaac staav un dzheks njemas reguleet. Zvana peec laicinja, jaamaina plauktu bukses, nevarot noreguleet. Nekaadu probleemu ieprieksh nebiju jutis, veel paaris nedeeljas atpakalj apskati izgaajis biju, bet nu labi - kas jaamaina, jaamaina.Godiigi sakot nebij diez ko daargas ar taas bukses. Samainiija, noreguleeja, samaksaaju, viss ok. Stuure bik sliipi bija gan, bet nu tie siikumi. Braucot neko nejutu, liidz peec kaada meenesha biju atstaajis autinju ar izgrieztiem ripuljiem un ieraudziiju iekshpusi riepai.Jedritvaikocinj, lisaks galiigs iekshmalai. Lieki teikt, ka riepa nebij no leetajaam, pirmaa doma bij aizbraukt un tiem reguleetaajiem uzmaukt vinju kaklaa. Uzbraucu uz bedres un peec senteevu metodes ar kocinju nomeeriiju neatceros, vairs cik, bet atshkjiriiba bij centimetros! Uz vietas peec taa pasha puljkja sakrukjiiju taisni, riepu nafig nomainiiju, un nobraucu veel pusotra gadu, liidz paardevu. Nekas neko vairs needa.

Pagarsh pentereejums iznaaca , bet nu, kopsh taa laika uz tiem reguleetaajiem skatos ar shkjiibu aci.

Var iznaakt, ka labu ko izdariit autinjam gribeedams, uzraujies uz shitaadiem te, un galaiznaakums iznaak padaargs.

Nu noblatoji vecīt ķipa ko jūs te puikas sipās Vai tēlo ka nesaproti par ko iet runa vai tiešām nesaproti? Runa nevienu brīdi nav bijusi par jauniem vai garantijas auto, jo šādā gadījumā par remontiem būtu lieki satraukties. Runa bija par to, ka cilvēks nopērk it kā pirmā brīdī labu auto, bet beigās izrādās, ka uzturēšanas izmaksas kosmoss.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Biideklis rakstīja:

Ja riepas need, vadaamiiba nav pasliktinaajusies, nav bijis kaads nopietnaaks hadenes remonts,kaada hera peec tur kas jaaregulee??? Lai Gacham buutu maiziite beernjukiem?

Lai atpelniitos tas uuberstanoks ko shie paraavushi liizee un tolkom taapat nejeedz darboties???

slikts komentārs. ja nav mainīta balstiek. detaļas tur pat kaķim skaidrs, ka nekas nav jāregulē. mazāk fantazē un kārtīgāk lasi diskusiju.

uuberstanoks - taa visi saldu runā?

palasi pats diskusiju un atbildi

no tevis kuj ko var saprast.... tad ir jāregulē mainot riepas, tad nav jāregulē, ja nav mainītas balstiekārtas detaļas....tad atkal ir jāregulē uzliekot taisnas riepas, ja pirms tam noregulēta ģeometrija uz noēstām riepām......

tu apreģeļis kā tur īsti ira

vai riepa ir balstiekārtas detaļa ?

Biideklis Reģ.: 14.05.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gachs rakstīja: īpaši pēc jaunu riepu/disku uzlikšanas ir jānoregulē riteņu ģeometrija.

nedēļas komentārs.....

gada, chalīt, gada komentārs

Izlasiiju. Pareiz pirmais teica, sam opredjeljis.

Bet nu saprotu, maiziite jaapelna, kaut seezhot netaa un aicinot durakus uz savu servisu. Kas ta nu buus, ja vechi ar puljkjiem noregulees pareizaak, kaa Gachs ieveerojot savus graadus un minuutes, jopcik. Kaine ordnungs iestaasies tak Man pie kaajas tavi lenjkji, man svariigi, lai riepas neestu un autinjsh nevilktu uz graavi. Un viss. Nesaku, varbuut tavaa servii TO dara normaali

Starp citu, ar pashreizeejo autinju(mazda 6) esmu nogaazis jau vairaak kaa simts shtukas, un savirzi neesmu reguleejis NE REIZI. Un zini - viss ir kaartiibaa. Tiesa arii piekarei tik zaldaatinji nomainiiti, vairaak nav bijusi vajadziiba ko dariit. A uz ceijera jau apalji 220 k. Taa luuk.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

3D ccd ģeometrijas stendi ir priekš muļķiem

beidzot tu pateici ko tiešām jēdzīgu....

tie datorizētie stendi atvieglo ģeometrijas regulēšanu līdz tādam līmenim, ka to spēj izveikt pat tava servisa izūtēju mazģāšanas speciālisti

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Vispirms tev jāmauc pa mūsu bedrainajiem ceļiem tā, lai sabuktē diskus. Tad uz šiem sabuktētajiem diskiem jānoregulē savirze. Pēc tam jānopērk jauni diski ar jaunām riepām un savirze jānoregulē uz jaunajiem.

Un beigās jānoņem no ausīm Gača makaroni.

Cik daudz ir jāizdzer lai šītādu s*du uzrakstītu?

Esmu atbildējis uz taviem jautājumiem, atbildi uz manu q:

Kas tieši ir nepareizs, ja uzliekot pilnīgi jaunas riepas, tiek pārbaudīta ģeometrija, ja pirms tam nav kādu laiku pārbaudīta + ir mainītas balstiekārtas detaļas un riepas ir noeestas ?

p.s kartejais iauto stila topiks

Tev ir grūti saprast rakstītu tekstu? Lasi divreiz....kur es teicu ka pārbaudīt savirzi ir nepareizi? Ja tev tas sagādā patiesu baudījumu, pārbaudi savirzi kaut trīsreiz dienā, bet nekarini savus servisa iekšā rāvēja makaronus. Salasīsies tehniski nekompetenti cilvēki tavus padomus un bankrotēs....

Autombīlim bez piekares ģeometrijas ir vēl vesela virkne regulējamu štruntu - pareizi būtu arī visus tos pārbaudīt, mainot riepas. Ir mašīnas, kuriem joprojām nav vārstu kompensātori - jāregulē, zobsiksnas spriegojumu jāregulē, aizdedze jāregulē, durvju mehānismi jāregulē, spoguļi jāregulē,utt. Tu kā īpaši apmācīts servisa speciālists varētu pie riteņu maiņas regulēt arī dzinēja iešprices.

Starp citu, Sretsked (nopietni vai nenopietni) pieminētās riepas par 150 Ls un auto stabilitāte....F-1 riepas maksā stipri dārgāk, stabilitāte tajos ātrumos ir ļoti ļoti svarīga, bet nav gan redzēts ka pēc katras riteņu nomaiņas tiktu pārbaudīta savirze....Gačiņ - uz priekšu, tev būtu kolosāla biznesa niša.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Centis protams ir pastulbs, bet nav vainīgs pie tā ka F-1 brauc ar tik sūdīgām riepām.

123

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti