Yetti rakstīja:
Yetti rakstīja:
perkons rakstīja: .... un kardādāns netiek griezts, ....
Tevi kāds sabaidīja?
Pa telefonu ar'negribi runāt... Tu laikam "dampējies"...
te jau vairs neiet runa par santīmiem
Yetti rakstīja:
Yetti rakstīja:
perkons rakstīja: .... un kardādāns netiek griezts, ....
Tevi kāds sabaidīja?
Pa telefonu ar'negribi runāt... Tu laikam "dampējies"...
te jau vairs neiet runa par santīmiem
UUSA rakstīja:
perkons rakstīja:
Bracus rakstīja: Paldies vismaz par to ka tagad zināma piedziņas shēma.
Bet vēl tikai droši paliek nedroši viens jautājums.
Patstāvīgi taču droši vien ka velk priekša tāpat kā parastajam V70. Jeb arī es maldos.
To perkons:
Patēriņš protams ka lielāks būs XC jo tur tiešām ir lielāka
- pašmasa (kaut arī nedaudz bet ir)
- griezes pretestība (kardāns uz aizmuguri, aizmugurējais tilts ar reduktoru)
- un XC defaultā nāk arī lielāki riteņi kas arī dod lielāku pretestību griezes momentam.
Tie ir galvenie kas palielina degvielas patēriņu pie nosacījuma ka viss pārējais ir TJIPA vienāds.
Patēriņus es rakstīju ciklam 2/3 tālie gabali un 1/3 pilsēta.
Vasarā braucot pa piķi XC piedzenās priekšējā ass un kardādāns netiek griezts, jo Haldex mufta ir aiz razdatkas un pakaļējā ass tiek pieslēgta tikai tad , kad to nodrošina Haldex mufta.
Vecajam XC un R elektromegnētiskās muftas vietā bija visko mufta ar lēnāku reakcijas ātrumu.
Tā ka tā patēriņa starpība ir diskutējmams jautājums, tāpēc savā laikā izvēlējos LC 120 kuram vid. ir 10 l/100km.
"Kardādāns" tiek ļoti pat griezts un visu laiku(no aizm. ratiem).
Iegriezts !
Tagad ar kardānu viss ir kātībā...
perkons rakstīja:...
Iegriezts !
Tagad ar kardānu viss ir kātībā...
ei, kardādān, Tu tokš esi "kātīgs" loshara
Yetti rakstīja:
perkons rakstīja:...
Iegriezts !
Tagad ar kardānu viss ir kātībā...
ei, kardādān, Tu tokš esi "kātīgs" loshara
viss, es šodien atturēšos no komentāriem, a to visādas muļķības vien sanāk
nja, diezkas galiigi nav ar tiem XC ta, ja shitik drausmiigi ar diesel rij. mani pers noveerojumi par riishanu: v70 ar audi td - uz trases, arii uzkrauts un ar jumta bagaaznieku uz 90 - 100 viileejot vairaak pa 6.5 neeed. pa pilseetu itkaa 7 - 7.5 robezaas ( te jaapieziimee ka ar pilseetu tiek saprasta tikai un vieniigi riiga, jo reaali citu pilseetu latvijaa nav. ).
850tais 2.5 benziinnieks ar automaatu liidziigos apstaakljos pa trasi raadiij 8 - 8.5 litrus. pilseeta - nu te gan viduveeji no 12.5 ( vieglaakos marsrutos un so) un uz augshu.
ko te staasta par auto ar benziinu, un n pusotras tonnas pasmasu eedoshiu zem 7.5l uz sotaku - izklausaas peec pasakaam.
kas veel -granada 2.8 benziins - trase 8 - 8.5
pilseeta - 13 - 13.7l/100 km
turboeskorts 1.6i benziins - pilseeta ap 10 - 11 ( ziemaa paiisaakos gabalos ir bijis pat 12.5), trasse 5.5 - 6 litri.
no shitaada skata diesel xc70 ar 8 uz trases un 10 videejo - kautkaa baigais sux izskataas, manaa skatiijumaa.
cap rakstīja: kartējais santīmmīlētāju topiks. kāpēc jūs tos patēriņus tikai ar vienu ciparu aiz komata rēķiniet?
LABS!!!!
Normāli braucot pat ar A4 1,9TDI, tomātu, nav iespējams šādus skaitļus dabūt te džeki p..i.. santīmus ar pilnpiedziņu
Maizi ar viņi pērk tikai Maximā, un to pašu nocenoto un dzer Garo alu
Motorolers rakstīja:
cap rakstīja: kartējais santīmmīlētāju topiks. kāpēc jūs tos patēriņus tikai ar vienu ciparu aiz komata rēķiniet?
LABS!!!!
Bāgātīgs komentārs
Vai tas ir reverans komentāram ?
perkons rakstīja:
Motorolers rakstīja:
cap rakstīja: kartējais santīmmīlētāju topiks. kāpēc jūs tos patēriņus tikai ar vienu ciparu aiz komata rēķiniet?
LABS!!!!
Bāgātīgs komentārs
Vai tas ir reverans komentāram ?
Tur vēl ko vajag piebilst?
XC90 D5 163 Zs
50/50 pilsēta šoseja
Vidējais patēriņš uz odo ir 8.4
vidējais pēc uzpildes ir 10 l/100 km
pirms tam bija amurikānis ar 3.3 V6
vidējais bija ap 16 l/100, a ziemā vispār pizģec - ap 20
perkons rakstīja:
Bracus rakstīja: Paldies vismaz par to ka tagad zināma piedziņas shēma.
Bet vēl tikai droši paliek nedroši viens jautājums.
Patstāvīgi taču droši vien ka velk priekša tāpat kā parastajam V70. Jeb arī es maldos.
To perkons:
Patēriņš protams ka lielāks būs XC jo tur tiešām ir lielāka
- pašmasa (kaut arī nedaudz bet ir)
- griezes pretestība (kardāns uz aizmuguri, aizmugurējais tilts ar reduktoru)
- un XC defaultā nāk arī lielāki riteņi kas arī dod lielāku pretestību griezes momentam.
Tie ir galvenie kas palielina degvielas patēriņu pie nosacījuma ka viss pārējais ir TJIPA vienāds.
Patēriņus es rakstīju ciklam 2/3 tālie gabali un 1/3 pilsēta.
Vasarā braucot pa piķi XC piedzenās priekšējā ass un kardādāns netiek griezts, jo Haldex mufta ir aiz razdatkas un pakaļējā ass tiek pieslēgta tikai tad , kad to nodrošina Haldex mufta.
Vecajam XC un R elektromegnētiskās muftas vietā bija visko mufta ar lēnāku reakcijas ātrumu.
Tā ka tā patēriņa starpība ir diskutējmams jautājums, tāpēc savā laikā izvēlējos LC 120 kuram vid. ir 10 l/100km.
kaa tad tas kardaans negriezhas? viss tur griezhas pastaaviigi, un vienmeer. bet vispaar, tas haldex i suuc. parvietoties jaa, izbrauksi no kupenaam, bet braukshanas priekam ziemaa vaig pastaviigo
pusgads pagājis, nekāda progresa
Šodien izbraucu ar Nissan Pathfinder 3,0 dCi, kuram ir baudāms V6 dīzeļmotors ar 231 zirgspēka jaudu un 550 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu. Īsta spēkstacija! Ātrumkārba - 7 pakāpju automāts, pārslēdzas maigi un nemanāmi. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš - 9,5 litri uz 100 km, tātad ne pārāk daudz. Ļoti patīkama gaita, mēreni mīksta uz nelīdzenumiem, daudz nekrata. Dīzeļmotors kluss. Visumā daudz baudāmāks auto par LandCruiseru. Labprāt tādu iegādātos. Cena Ls 35740.
VWfans rakstīja: Šodien izbraucu ar Nissan Pathfinder 3,0 dCi, kuram ir baudāms V6 dīzeļmotors ar 231 zirgspēka jaudu un 550 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu. Īsta spēkstacija! Ātrumkārba - 7 pakāpju automāts, pārslēdzas maigi un nemanāmi. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš - 9,5 litri uz 100 km, tātad ne pārāk daudz. Ļoti patīkama gaita, mēreni mīksta uz nelīdzenumiem, daudz nekrata. Dīzeļmotors kluss. Visumā daudz baudāmāks auto par LandCruiseru. Labprāt tādu iegādātos. Cena Ls 35740.
visi turam ikshkjus par Fana spejaam sakraat 35740.52 ls
VWfans rakstīja: Šodien izbraucu ar Nissan Pathfinder 3,0 dCi. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš - 9,5 litri uz 100 km.
Nu Šitādu izšķēdību es no Tevis nebiju gan gaidījis..
VWfans rakstīja: Šodien izbraucu ar Nissan Pathfinder 3,0 dCi, kuram ir baudāms V6 dīzeļmotors ar 231 zirgspēka jaudu un 550 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu. Īsta spēkstacija! Ātrumkārba - 7 pakāpju automāts, pārslēdzas maigi un nemanāmi. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš - 9,5 litri uz 100 km, tātad ne pārāk daudz. Ļoti patīkama gaita, mēreni mīksta uz nelīdzenumiem, daudz nekrata. Dīzeļmotors kluss. Visumā daudz baudāmāks auto par LandCruiseru. Labprāt tādu iegādātos. Cena Ls 35740.
augstāk par 4 gaņģi tā kārba noteikti nepaspēja saslēgties, jo, pēc taviem kritērijiem, pa mūsu lielceļiem drīkst pārvietoties ne ātrāk kā 70 kmh
šodien nebraucu.jo ir atslodzes diena,un pie šada sala pateriņš ir 22 litri dargas diz degvielas.
ka ari izlasiju fana rakstu un man palika kauns par saviem 140hp un 500ņm,ka ari to ka tas tika saražot vel pirms ta geja dzimšanaspisec zudusi paaudze,labak viņa tevs butu beidzis kulakā
tetis rakstīja: šodien nebraucu.jo ir atslodzes diena,un pie šada sala pateriņš ir 22 litri dargas diz degvielas.
ka ari izlasiju fana rakstu un man palika kauns par saviem 140hp un 500ņm,ka ari to ka tas tika saražot vel pirms ta geja dzimšanaspisec zudusi paaudze,labak viņa tevs butu beidzis kulakā
tu esi slikts Tetis, shadi izrunajoties neradi labu piemeeru beerniem
Volvo XC 70 D5
Vai kāds var pastāstīt kāda piedziņas sistēma ir šim auto.
Kaut kā nekur īsti neatradu. Zinu ka viņam ir AWD. Bet vēlos uzzināt konkrētāk. Jo visu 4 riteņu piedziņai ir vairāki varianti.
- velk viens tilts - automātiski pieslēdzas otrs (kad vajag)
- patstāvīgi 4x4
- manuāli pielēdz otru tiltu
Vienkārši šobrīd esmu pabraucies ar 4x4 un ir iepaticies. Un esmu arī braucis ar Volvo V70. Un tagad iedomājos ka būtu labs auto ja saliktu abus kopā. Un apmēram tāds ir šis eksemplārs. Tāpēc interesējos par piedziņas formulu.