Volvo XC 70 D5

Bracus Reģ.: 09.08.2004

Vai kāds var pastāstīt kāda piedziņas sistēma ir šim auto.

Kaut kā nekur īsti neatradu. Zinu ka viņam ir AWD. Bet vēlos uzzināt konkrētāk. Jo visu 4 riteņu piedziņai ir vairāki varianti.

- velk viens tilts - automātiski pieslēdzas otrs (kad vajag)

- patstāvīgi 4x4

- manuāli pielēdz otru tiltu

Vienkārši šobrīd esmu pabraucies ar 4x4 un ir iepaticies. Un esmu arī braucis ar Volvo V70. Un tagad iedomājos ka būtu labs auto ja saliktu abus kopā. Un apmēram tāds ir šis eksemplārs. Tāpēc interesējos par piedziņas formulu.

 
UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

1.variants.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

1. gan! Tikai labāk lai visi velkošie neslēdzas iekšā, jo pašam pirmajam XC70 ar bendžu patēriņš kāpj tieši 2x! Gan jau svaigākam ar dīzeli patēriņš vēl ir "paceļams".

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Vai tas patēriņš ir ar vienu un to pašu motoru abiem auto?

AWD jātērē mazliet vairāk arī vasarā, jo tas auto ir smagāks, un rotējošo detaļu ir vairāk - vairāk gultņu, zobratu, utt.

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Vai tas patēriņš ir ar vienu un to pašu motoru abiem auto?

AWD jātērē mazliet vairāk arī vasarā, jo tas auto ir smagāks, un rotējošo detaļu ir vairāk - vairāk gultņu, zobratu, utt.

Motors identisks un masā nav tik liela starpība lai būtu tik lielas atšķirības patēriņos, iespējams ka pārnesumi ir citi awd fwd un ar to viss tas būtu izskaidrojums.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Vai tas patēriņš ir ar vienu un to pašu motoru abiem auto?

AWD jātērē mazliet vairāk arī vasarā, jo tas auto ir smagāks, un rotējošo detaļu ir vairāk - vairāk gultņu, zobratu, utt.

Motors identisks un masā nav tik liela starpība lai būtu tik lielas atšķirības patēriņos, iespējams ka pārnesumi ir citi awd fwd un ar to viss tas būtu izskaidrojums.

Cik V70 un XC70 tu esi izmēģinājis?

Dagvielas patēriņu var pacelt dafiga visādas nianses, kaut vai citas riepas, zemāks spiediens, caurs/nepareizs izpūtējs utt utjp nerunājot par ceļa kvalitāti, pretvēju, kondiškas izmantošanu utt.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja:

Motors identisks un masā nav tik liela starpība lai būtu tik lielas atšķirības patēriņos, iespējams ka pārnesumi ir citi awd fwd un ar to viss tas būtu izskaidrojums.

Identisks motors nav Tas Pats Motors... pārnesumus var salīdzināt pēc tahometra rādījuma pie vienāda ātruma.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Paldies vismaz par to ka tagad zināma piedziņas shēma.

Bet vēl tikai droši paliek nedroši viens jautājums.

Patstāvīgi taču droši vien ka velk priekša tāpat kā parastajam V70. Jeb arī es maldos.

To perkons:

Patēriņš protams ka lielāks būs XC jo tur tiešām ir lielāka

- pašmasa (kaut arī nedaudz bet ir)

- griezes pretestība (kardāns uz aizmuguri, aizmugurējais tilts ar reduktoru)

- un XC defaultā nāk arī lielāki riteņi kas arī dod lielāku pretestību griezes momentam.

Tie ir galvenie kas palielina degvielas patēriņu pie nosacījuma ka viss pārējais ir TJIPA vienāds.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

No kalna pa vējam varbūt. Makaronus atstāj sev.

Foley Reģ.: 07.02.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

Tas nav iespējams, pašam ir S60tais D5 un labākais ko dabūju Rīga - Preiļi, rīga bija 5.0, bet gan uz 90km/h!! kā brauc virs 100 un vairāk patēriņš krietni aug!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

parunā ar vēvēfanu, varbūt jamais noticēs

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

parunā ar vēvēfanu, varbūt jamais noticēs

Bet, varbūt, jamam bija darīšana ar devalvētu km uzskaiti, t.i. auto bija aprīkots ar mazāka izmēra ripuļiem, un stāsta te, ko kompis rādīja?!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

parunā ar vēvēfanu, varbūt jamais noticēs

Bet, varbūt, jamam bija darīšana ar devalvētu km uzskaiti, t.i. auto bija aprīkots ar mazāka izmēra ripuļiem, un stāsta te, ko kompis rādīja?!

Vai 4,6 ir ar bākas metodi vai odo rādījums

Pašlaik man rav 4 2,2 d ir nobraucis precīzi 2 gadi un ap 65 000 km uz odo rāda vidējo par šo laiku 5,6 ( nav precīzs ir drusku vairāk), pat izejot TA puisis brīnījās par tik mazu rādījumu . Mirkļa patēriņu uz odo man nerāda ciparu formātā ,tik kautkāds stabiņš lēkā . Pēc bākas metodes vasarā 5,8-6 . Šoziem lielākais ko nomērīju 7,2.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

v70 ar atrumu 140 km/h un 4,6 neticu, ja kompis to rāda tad daudz ko viņš var rādīt . Bet 4.6 uz 80-90 km/h ...iespējams

Martinelli Reģ.: 03.12.2001
0 0 Atbildēt

XC70 D5 163ZS dzinēja vidējais patēriņš jauktā ciklā (apm. 2500 km mēn. puse pa Rīgu, puse ārpus) ziemā ir 10l/100km (ieskaitot priekšapsildes izmantošanu katru rītu). Vasarā, šādā pašā ciklā apm. 8 - 9l/100km.

Martinelli Reģ.: 03.12.2001
0 0 Atbildēt

Savukārt par pilnpiedziņas sistēmu vairāk uzzināsi palasoties par Haldex sistēmu.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

Zem 5l/100km - nekad ar Volvo pilnpiedziņu! Saprātīgi būtu rēķināties ar 7-8 trasē un vismaz 11 pilsētā stumdoties! Bet gan jau vēl ir par litriņu vairāk...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Foley rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

Tas nav iespējams, pašam ir S60tais D5 un labākais ko dabūju Rīga - Preiļi, rīga bija 5.0, bet gan uz 90km/h!! kā brauc virs 100 un vairāk patēriņš krietni aug!

nu nu, ja man mazda 626 2,0 benzīns uz šosejas Rīga-Preiļi un tamlīdzīgos maršrutos ripinot uz 90km/h tērē 5,0l-5,5l benzīna, tad kur ir dīzeļa jēga

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

No kalna pa vējam varbūt. Makaronus atstāj sev.

Nu ja tādam V70 uzmet collu mazākus diskus nekā paredzēts +vēl ar zemām un šaurām riepām, tad tāds 4,6l patēriņš uz kompja nav neticams... tas nekas ka patiesais kinētiskais kustības ātrums ir nevis 140 ko rāda spidometrs, bet 120km.h un odometrs arī tin par procentiem 10 lielāku nobraukumu nekā patiesībā. Lūk tur arī rodas 4,6l patēriņš

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Paldies vismaz par to ka tagad zināma piedziņas shēma.

Bet vēl tikai droši paliek nedroši viens jautājums.

Patstāvīgi taču droši vien ka velk priekša tāpat kā parastajam V70. Jeb arī es maldos.

To perkons:

Patēriņš protams ka lielāks būs XC jo tur tiešām ir lielāka

- pašmasa (kaut arī nedaudz bet ir)

- griezes pretestība (kardāns uz aizmuguri, aizmugurējais tilts ar reduktoru)

- un XC defaultā nāk arī lielāki riteņi kas arī dod lielāku pretestību griezes momentam.

Tie ir galvenie kas palielina degvielas patēriņu pie nosacījuma ka viss pārējais ir TJIPA vienāds.

Patēriņus es rakstīju ciklam 2/3 tālie gabali un 1/3 pilsēta.

Vasarā braucot pa piķi XC piedzenās priekšējā ass un kardādāns netiek griezts, jo Haldex mufta ir aiz razdatkas un pakaļējā ass tiek pieslēgta tikai tad , kad to nodrošina Haldex mufta.

Vecajam XC un R elektromegnētiskās muftas vietā bija visko mufta ar lēnāku reakcijas ātrumu.

Tā ka tā patēriņa starpība ir diskutējmams jautājums, tāpēc savā laikā izvēlējos LC 120 kuram vid. ir 10 l/100km.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja: .... un kardādāns netiek griezts, ....

Tevi kāds sabaidīja?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

perkons rakstīja: .... un kardādāns netiek griezts, ....

Tevi kāds sabaidīja?

Pa telefonu ar'negribi runāt... Tu laikam "dampējies"...

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

kartējais santīmmīlētāju topiks. kāpēc jūs tos patēriņus tikai ar vienu ciparu aiz komata rēķiniet?

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja:

Bracus rakstīja: Paldies vismaz par to ka tagad zināma piedziņas shēma.

Bet vēl tikai droši paliek nedroši viens jautājums.

Patstāvīgi taču droši vien ka velk priekša tāpat kā parastajam V70. Jeb arī es maldos.

To perkons:

Patēriņš protams ka lielāks būs XC jo tur tiešām ir lielāka

- pašmasa (kaut arī nedaudz bet ir)

- griezes pretestība (kardāns uz aizmuguri, aizmugurējais tilts ar reduktoru)

- un XC defaultā nāk arī lielāki riteņi kas arī dod lielāku pretestību griezes momentam.

Tie ir galvenie kas palielina degvielas patēriņu pie nosacījuma ka viss pārējais ir TJIPA vienāds.

Patēriņus es rakstīju ciklam 2/3 tālie gabali un 1/3 pilsēta.

Vasarā braucot pa piķi XC piedzenās priekšējā ass un kardādāns netiek griezts, jo Haldex mufta ir aiz razdatkas un pakaļējā ass tiek pieslēgta tikai tad , kad to nodrošina Haldex mufta.

Vecajam XC un R elektromegnētiskās muftas vietā bija visko mufta ar lēnāku reakcijas ātrumu.

Tā ka tā patēriņa starpība ir diskutējmams jautājums, tāpēc savā laikā izvēlējos LC 120 kuram vid. ir 10 l/100km.

"Kardādāns" tiek ļoti pat griezts un visu laiku(no aizm. ratiem).

Lasītākie raksti

Jaunie raksti