pat ja dabūsi ārā visticamāk ka slēdzene sadilusi un sabruks pavisam
meklē jaunu mezglu un maini kamēr viss grozās!
pat ja dabūsi ārā visticamāk ka slēdzene sadilusi un sabruks pavisam
meklē jaunu mezglu un maini kamēr viss grozās!
mošk nolauzt imobilaizera čipu un atstāt pašu atslēgu iekšā? lai paliek. tik čipam vajag kabatiņu blakus izurbt
Sretsked rakstīja: Atstāj visu iekšā un vadā ķošču līdzi. Ja tāda ir. Ja nav...nolīgsti kaksi,tas lēts.
ķošču NĒEE , tad jau labāk kaksi
anonimikis rakstīja: Vot šitāds joks notikās. Iekšā ir, griežās, viss darbinās. braukt var. Nevar dabūt ārā
Līdz pusei iznāk un aizķeras kaut kur. Ko lai pasāk?
ja izvilksi ārā var iznākt, ka neibāzīsi atpakaļ
bet, ja nopietni, tad ja nevarēsi dabūt atpakaļ, tad jau auto transportēšanai vajadzēs evakuatoru (stūres bloķētājs) un man liekas, ka slēdzeni bez atslēgas bija problemātiskāk nomainīt...
vispār jau fiška bija ļoti dīvaina. tā atslēga jau kādu nedēļu ķērās, bet tikai vienā pozīcijā. ja lika otrādi, tad bez kādas ķeršanās. lai gan abas puses ir pilnīgi vienādas.
anonimikis rakstīja: vispār jau fiška bija ļoti dīvaina. tā atslēga jau kādu nedēļu ķērās, bet tikai vienā pozīcijā. ja lika otrādi, tad bez kādas ķeršanās. lai gan abas puses ir pilnīgi vienādas.
papēti atslēgu, varbūt pie kāda no zobiņiem plaisa metālā...
Yetti rakstīja:
anonimikis rakstīja: vispār jau fiška bija ļoti dīvaina. tā atslēga jau kādu nedēļu ķērās, bet tikai vienā pozīcijā. ja lika otrādi, tad bez kādas ķeršanās. lai gan abas puses ir pilnīgi vienādas.
papēti atslēgu, varbūt pie kāda no zobiņiem plaisa metālā...
kā ta viņš papētīs, ja atslēga slēdzenē
ir jāzin konkrētais auto, bet parasti ir mēlīte kas noslēdz "caurumu" kad atslēga ir izvilkta. Velkot ārā iespējams ka tā mēlīte aiz kaut kā ķeras. Izvilkt var mēģināt ar cietu plānu drāts gabalu vai smalku adatu atspiest mēlīti.
autoss rakstīja: Automātiskā ātrumkārba?
Kas par auto?piem.Volvo nevar izņemt atslēgu,ja selektora bloķēšanas mēlīte nav atgriezusies sākumstāvoklī
papētīt tur neko lāgā nevar. vismaz trešā daļa atslēgas paliek iekšā. ķeksēt mēģināju ar kaut kādām skrepkām, nekas labs ar nesanāca. jāmēģina plānu metāla plāksnīti no kādas alus bundžas.
zvanīju 2 atslēgu servisiem. tie uzreiz jā davai vsjo sdelajem, bez poņas sola. kad beigās izstāstu sīkāk, ka es ar mieru maksāt tikai tad, ja man neko nesalaužot izvelk atslēgu, tad solītāji atnīkst. salauzt es pats māku.
turās iekšā stingri. kad ar spēku rausta, tad viss bloks ļurkājas.
nav nekādas vēlēšanās šitāda sviesta dēļ mainīt visu aizdedzes atslēgas bloku, imobilaizera kompi un pārējo figņu kas tur klāt. tad jau labāk ieslēdzu aizdedzi un vienāg galā norauju vadus, pielieku blakus kaut kādu slēdzi un lai tā paliek. tā mašīna tāpat 12 gadus veca.
kas ir selektra bloķēšanas mēlīte? stūres saslēdzējs? to varētu nahrenizēt, tāpat tas mūsdienās vairs nevienu zagli neaptur.
nojaushu ka nospruda aizdedzee,bet infas par to nav
spruust ja ir au TOMAATS -automaatiski spruust,kameer nebuus P reziimaa(najaukt ar reziimu Pokaljaa)
nav nekāda automāta, parastais 5-pakāpju kloķa raustāmā kārba
anonimikis rakstīja: nav nekāda automāta, parastais 5-pakāpju kloķa raustāmā kārba
nu a saeljot laiciigi -slabo- ???? bija? un tagad ja saeljotu?
ursis rakstīja:
anonimikis rakstīja: nav nekāda automāta, parastais 5-pakāpju kloķa raustāmā kārba
nu a saeljot laiciigi -slabo- ???? bija? un tagad ja saeljotu?
P.S. es pat savam 18 gadiigam drapakam shad tad iepuushu elju -caurumaa- (),vismaz 1Xgadaa. un arii tajos caurumos kur durvis un citi vaaki kaut protams sleedzu tikai ar sidzeni.
Man tā ir bijis kādreiz ar Mercedes-Benz W201 jeb 190. Kad a/m bija noripojusi kādu pusmiljonu kilometru, viens posms vienkārši sadalījās. Līdzēja tikai slēdzenes izjaukšana, posmiņa likvidēšana, un citu posmu noregulēšana esošai slēdzenei.
anonimikis rakstīja: papētīt tur neko lāgā nevar. vismaz trešā daļa atslēgas paliek iekšā. ķeksēt mēģināju ar kaut kādām skrepkām, nekas labs ar nesanāca. jāmēģina plānu metāla plāksnīti no kādas alus bundžas.
zvanīju 2 atslēgu servisiem. tie uzreiz jā davai vsjo sdelajem, bez poņas sola. kad beigās izstāstu sīkāk, ka es ar mieru maksāt tikai tad, ja man neko nesalaužot izvelk atslēgu, tad solītāji atnīkst. salauzt es pats māku.
turās iekšā stingri. kad ar spēku rausta, tad viss bloks ļurkājas.
varbūt kādu pilienu eļļas (kaut vai no sčupa) un "viegli padračīt"?
mnjā, skan forši, tūlīt sāksies...
Jā, eļļu var mēģināt, un ķibināt ilgi un dikti. Galvenais nelietot WD40 - no tā būs tikai sliktāk. Jo pirmajā brīdī tas ieeļļo, bet pēcāk - sadala jebkādu eļļu.
kā reiz iepūtu kaut ko wd40 līdzīgu
un padračīju tā riktīgi
nekas labs nesanāca. laikam būs brīvdienās jājauc. bl ka negribas.
Sretsked rakstīja:
anonimikis rakstīja: toyota
Tā jau es domāju, ka kaut kāds širpotrebs.
Klau, Sretsked, varbūt, ja nav ko teikt, labāk paklusēt?
Sretsked rakstīja: Šaraškina kantora.
Sretsked rakstīja:
autoss rakstīja:
Sretsked rakstīja: Šaraškina kantora.
edomā, ka es mājienus nesaprotu.
Tu, puisīt, vispirms iemācies sataisīt kaut tādu lietu kā 7 tonnīga 150 zirgu jaudīga traktora automātisko kārbu,ko esam izdarījuši paši, sataisīt ekskavatora hidro sistēmas un citas lietas... un tad dirs par manu šaraškina kantori
Visu cieņu. uper:
aizdedzes atslēga iesprūda :)
Vot šitāds joks notikās. Iekšā ir, griežās, viss darbinās. braukt var. Nevar dabūt ārā
Līdz pusei iznāk un aizķeras kaut kur. Ko lai pasāk?