Vai tad nebij cdti????
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai tad nebij cdti????
fans - www.bmwpower.lv/...
brmbrmm rakstīja: Vai tad nebij cdti????
icdt
Paldies par apsveikumu! Manam CDTI nobraukums 103639 km. Tad sanāk, ka Pirmais novēl sasniegt 207 tūkst.km nobraukumu.
Pievienojos apsveikumiem!
Dzeltenais Gecs šogad noripos apaļos 100 000.
Nu jau 4 gadu kā sievastēva rokās
Pagaidām lielākā šaize bija ievilcejreleja "izbeigšanās"
Uz 93 000 nomainīti rocenes kluči, pakaļējie kluči + bremžu diski, dažas bukses un atsaites.
To uzskatu par normu, ņemot vērā kā sievastēvs neievēro bedres asfaltā
PTCruiser rakstīja: Pievienojos apsveikumiem!
Dzeltenais Gecs šogad noripos apaļos 100 000.
Nu jau 4 gadu kā sievastēva rokās
Pagaidām lielākā šaize bija ievilcejreleja "izbeigšanās"
Uz 93 000 nomainīti rocenes kluči, pakaļējie kluči + bremžu diski, dažas bukses un atsaites.
To uzskatu par normu, ņemot vērā kā sievastēvs neievēro bedres asfaltā
Jā, smukais Getziņš Rīgā ir šad tad redzēts!
VWfans rakstīja: Paldies ! Tad sanāk, ka Pirmais novēl sasniegt 207 tūkst.km nobraukumu.
pirmais ir sadists,,,,,,,,,, 207 tk km ar meriva........ labaak pashnaaviiba......
Prozit !
DeaDMoroZZZ rakstīja:
VWfans rakstīja: Paldies ! Tad sanāk, ka Pirmais novēl sasniegt 207 tūkst.km nobraukumu.
pirmais ir sadists,,,,,,,,,, 207 tk km ar meriva........ labaak pashnaaviiba......
Prozit !
merivai jau kā tādai nav īsti kur piesieties.... mašīna kā mašīna...
tikai 1800+ kg ķieģeļa formas būris ar 1.3 dīzelīti, kurš pie 100km/h jau griežas virs 3000 apgriezieniem....
bet bazars nav par to, bet gan, ka Pēteros ir jākož un jālec pāri pēteru ugunskuram. tikai pretējā virzienā un atmuguriski...
cilvēkam -Pēterim, kam visvairāk interesē un iet pie sirds
tikai Pēteris spēs man paskaidrot kāpēc jāpacieš maksimālas neertības pārvietojoties ar kko pēc izmēriem līdzīgu gāzes plīti vai nelielam ledusskapim lai ietaupītu veselus 2,5653 Ls uz 100 km? Saprotu, ja dotie autiņi ēstu 2,6 litrus uz 100 nu teiksim 3 L. bet to ka 2.5x mazāks dzinējs ēd par 30% mazāk nekā baudāma izmēra motors pilsētas ciklā...
taaneko rakstīja: tikai Pēteris spēs man paskaidrot kāpēc jāpacieš maksimālas neertības pārvietojoties ar kko pēc izmēriem līdzīgu gāzes plīti vai nelielam ledusskapim lai ietaupītu veselus 2,5653 Ls uz 100 km? Saprotu, ja dotie autiņi ēstu 2,6 litrus uz 100 nu teiksim 3 L. bet to ka 2.5x mazāks dzinējs ēd par 30% mazāk nekā baudāma izmēra motors pilsētas ciklā...
Ir cilvēki, kam pakaļas pārvietošana ir pēdējā vietā. Tādiem ir pilnīgi vienalga ar ko un kā braukt. Bet ja auto ir dzīves jēga, kā vairumam šejieniešu, tad bez ādas un vismaz 3.0 benzīna nekādi neizvilksi...
Tad ta dzīves jēgu atraduši... autopidasari
Lai gan var saprast - ja auto ir vienīgais, kas dzīvē sasniegts/atlicis (gan materiāli, gan garīgi - foršprung durh tehnik vai froide am fāren )
PĒTERIS
Pirmais tips. Enerģisks, ar plašu vērienu apveltīts. Kā jūras viļņi - tik skaļi un vareni pieaug Pētera dievišķīgā prasme uzvarēt.
Otrais tips. Nosvērts, taču pārāk pedantisks cilvēks. Dzīvi veido plānveidīgi un neatzīst improvizāciju. Izturība, neatlaidība un ellišķīga pacietība pavada viņu visu mūžu. Sievietēm šis Pēteris ir labākais atbalsts.
Trešais tips. Bezrakstura gļēvulis, kas sola daudz, bet puse paliek nerealizēta. Vientiesīgs egoisms un naiva ticība savam pārākumam šo Pētera tipu ierindo svārstīgo pulkā. Afektēta vīrišķība un vaļība piepulcē slīmestu kategorijai.
Ceturtais tips. Romantiķis. Nemierīgas jutekļu kvēles pārņemts, var ari zaudēt. Bailes no vecuma un pamestības šo Pēteri dažkārt padara komisku. Viņš cieš neveiksmi ar dievinātu sievieti. Tad vienīgais līdzeklis - izvēlēties padzīvojušu dāmu. Taču arī neveiksmē Pēteris ir apburošs un atklāts.
VWfan
Nu pienācis laiks cipariem un komatiem .
Tatad . Cik Tev izmaksāja merivai nobrauktais km rēķinot VISAS izmaksas un pieņemot , ka auto pārdosi par sludinājuma cenu
PS Es kaut kā ātrumā neatradu arhīvā to varen plašo merivas diskusijas lapu .
Rudens
Sanāk 12,9 santīmi uz kilometru, ieskaitot auto vērtības kritumu, kurš ir 7350 lati 91 mēnesī jeb 81 lats mēnesī.
VWfans rakstīja: Rudens
Sanāk 12,9 santīmi uz kilometru, ieskaitot auto vērtības kritumu, kurš ir 7350 lati 91 mēnesī jeb 81 lats mēnesī.
Vispār ok .
Un cik Tavi aprēķini sakrīt ar viņu aprēķiniem TCO ( Total cost of ownership)
Es pavisam nesen biju ļoti tuvu autiņa maiņai , tad man atlikušo vērtību neredzot auto piesolīja ap 8 000 eiro . Tas TIKAI uz vērtības kritumu vien 9,6 sant .
Rudens68
TCO neesmu rēķinājs.
Tev krietni niknāks auto, tāpēc lielāks vērtības kritums. Man patīk jaunā modeļa RAV-4... Tāds agresīvs...
Eu nu beidz, tas RAVs nav domāts tev - tur nekā mazāka par 2.0 nav...
VWfans rakstīja: Rudens68
TCO neesmu rēķinājs.
Tev krietni niknāks auto, tāpēc lielāks vērtības kritums. Man patīk jaunā modeļa RAV-4... Tāds agresīvs...
Pēc dizaina, jā, smuks, bet salons vienkārši drausmīgs. Tā cietā plastmasa atbaida. Kaut kāds jocīgs funktieris Toyotai - iepriekšējam auto, man šķiet, bija mīkstais, jaunajam cietais. Aurim, kas ir mazāks un lētāks, ir mīkstais panelis, RAVam (lielākam, dārgākam) - cietais.
Tas tak pie d0rsas, kamēr vien tā starpība nav tāda, kā otrajam golfam
GB12 rakstīja:
VWfans rakstīja: Rudens68
TCO neesmu rēķinājs.
Tev krietni niknāks auto, tāpēc lielāks vērtības kritums. Man patīk jaunā modeļa RAV-4... Tāds agresīvs...
Pēc dizaina, jā, smuks, bet salons vienkārši drausmīgs. Tā cietā plastmasa atbaida. Kaut kāds jocīgs funktieris Toyotai - iepriekšējam auto, man šķiet, bija mīkstais, jaunajam cietais. Aurim, kas ir mazāks un lētāks, ir mīkstais panelis, RAVam (lielākam, dārgākam) - cietais.
Es jauno ravu esmu redzējis tik no attāluma , kaut kā pat nevelk iekāpt .
VWfans
Amserv mājas lapā ir(bija) aprēķins izmantojot TCO principu , nu man realitātē diemžēl sakrīt ar viņiem .
vwfans
apsveicu baudāmo 1.3 tdci merivu vārdadienā!
kaut tu vēl tikpat nobrauktu!