Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

vwfans

Pirmais Reģ.: 16.05.2003

apsveicu baudāmo 1.3 tdci merivu vārdadienā!

kaut tu vēl tikpat nobrauktu!

 
1 2 3 4
VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jā, braukšana sanāk mierīga ar mazmotoriem. Piemēram, vakar braucu uz Rīgu. Pēc Jaunolaines no luksofora startējot gribēju pa kreiso joslu atrauties no citiem, taču tas izdevās ar grūtībām. Labāk mierīgi sēdēt labaā joslā un ,,nelīst ārā,, .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vienīgais, ko tāda mašīna var iemācīt, ir tas, ka nemotori nekam neder Lai bez stresa brauktu ar nemotoru, tur pašam vadītājam jābūt flegmai, kas var neuztraukties par to, ka bremzē satiksmi un ka pārējie pie pirmās izdevības iet garām, bet ja flegma neesi, tad ar laiku tā šujmašīna sāk kaitināt, jo zāģē kā gribi, bet cēliens neparādās, un ekonomijas arī nav, kur tad šī radīsies, ja pedālim ir tikai divas pozīcijas - atlaista un grīdā, un kaut kāda starppozīcija atrodas vienīgi braucot garāku gabalu ar vienmērīgu ātrumu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Msh

Man nekāda stresa nav!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas labi. Žēl ka tu uz ceļa neatrodies viens un stress tāpēc rodas citiem tevi apdzenot.

P.N. Man ir tāda mazā aizdoma ka piecarpus litru patēriņu uz šosejas var dabūt jebkas, kam ir priekšas bezpiedziņa, izmērs līdz mazās klases sedanam [tb A4 utt] un motors līdz diviem litriem. 1.2 nemotors nav obligāts

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

msh tu nedaudz kļūdies. Šādu auto lietotāji Latvijā nav flegmas, jo lai brauku ir nepieciešama ļoti laba nervu sistēma un matemātiskās analīzes spējas jo īpaši pie apdzīšanas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu domā ka fans īpaši kādu apdzen?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu domā ka fans īpaši kādu apdzen?

pajūgus un kombainus

Bet, ja nopietni, tad braukšana ar 90 km/h ir OK un tad arī nevienu nav jādzen.

Bet, ja brauc ar 85 km/h, tad šādi braucēji kretinē, jo viņu dēļ pārējiem ir jāveic bīstams manevrs - apdzīšana.

Ja pareizi atceros, fans ir vairākkārt teicis, ka zem atļautajiem 90 km/h brauc tad, ja tas netraucē apkārtējai satiksmei. Un tas ir OK.

Kā visiem patīk skaitīt svešu naudu! Labāk skaitiet katrs savējo.

Pieņemu, ka tāda Škoda kā fanam ir saražota vairākos simtos tūkstošu eksemplāru un tas nozīmē, ka visā Eiropā cilvēki šādus auto izvēlas un ir atzinuši par labu esam. Nu nevar un nemaz nevajag visiem braukt ar jauniem dīzeļaudi, MB u.c. Fans ir rets piemērs tam, ka jāizvēlas auto, kas ir atbilstošs rocībai.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

kādu transportu galu galā fans ir iepircis?

bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs

what's the model? und wo sind die Bilder?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

krix rakstīja: kādu transportu galu galā fans ir iepircis?

bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs

what's the model? und wo sind die Bilder?

Škoda Fabia 1.2 TSI ar 70 ZS benzīna motoru

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

krix rakstīja: kādu transportu galu galā fans ir iepircis?

bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs

what's the model? und wo sind die Bilder?

Škoda Fabia 1.2 TSI ar 70 ZS benzīna motoru

Ne gluži tā - motors ir bez turbīnas un trīscilindru.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

krix rakstīja: kādu transportu galu galā fans ir iepircis?

bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs

what's the model? und wo sind die Bilder?

Škoda Fabia 1.2 TSI ar 70 ZS benzīna motoru

Ne gluži tā - motors ir bez turbīnas un trīscilindru.

a kāpēc Fabia? Cena, ekonomija, utt šoreiz nav argumenti. Tīri vizuālais un savs es.

Meriva vismaz nodrošina(āja) kaut kādu stila atkāpi no pūļa, īpaši jauna ar ačgārnām durvīm.

Fabia pilnīgs pelēcīgums un welcome pensijā. Bet sēdvieta zema, pavisam ne pensionāram.

Vai varbūt ir kāds special edition krāsojums, kas piešķir kādu kičīgumu? Teiksim rozā ar zaļām zvaigznītēm?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Bet, ja nopietni, tad braukšana ar 90 km/h ir OK un tad arī nevienu nav jādzen.

Kur ir tā šoseja, pa kuru ir plūsma, bet braucot uz 90 tev masveidīgi neiet garām/necenšas apdzīt - kāda no šosejām ar divām joslām katrā virzienā vidzemes pusē, kur šāds manevrs saucas apsteigšana? Es kaut kā vairāk manu ka plūsmas ātrums parasti ir 95-100 robežās...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

krix rakstīja: kādu transportu galu galā fans ir iepircis?

bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs

what's the model? und wo sind die Bilder?

Škoda Fabia 1.2 TSI ar 70 ZS benzīna motoru

Ne gluži tā - motors ir bez turbīnas un trīscilindru.

a kāpēc Fabia? Cena, ekonomija, utt šoreiz nav argumenti. Tīri vizuālais un savs es.

Meriva vismaz nodrošina(āja) kaut kādu stila atkāpi no pūļa, īpaši jauna ar ačgārnām durvīm.

Fabia pilnīgs pelēcīgums un welcome pensijā. Bet sēdvieta zema, pavisam ne pensionāram.

Vai varbūt ir kāds special edition krāsojums, kas piešķir kādu kičīgumu? Teiksim rozā ar zaļām zvaigznītēm?

Vecajai merivai ačgārnu durvju nebija un, kad strādāju Ādamā, to arī lielākoties penši pirka. Bez tam, 1. paaudzes meriva bija ļoti pieprasīts auto, ne īpaši mazāk kā tā pati Fabia. Arī šodien uz ceļiem diezgan daudz tās var redzēt.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

krix rakstīja:

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

krix rakstīja: kādu transportu galu galā fans ir iepircis?

bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs

what's the model? und wo sind die Bilder?

Škoda Fabia 1.2 TSI ar 70 ZS benzīna motoru

Ne gluži tā - motors ir bez turbīnas un trīscilindru.

a kāpēc Fabia? Cena, ekonomija, utt šoreiz nav argumenti. Tīri vizuālais un savs es.

Meriva vismaz nodrošina(āja) kaut kādu stila atkāpi no pūļa, īpaši jauna ar ačgārnām durvīm.

Fabia pilnīgs pelēcīgums un welcome pensijā. Bet sēdvieta zema, pavisam ne pensionāram.

Vai varbūt ir kāds special edition krāsojums, kas piešķir kādu kičīgumu? Teiksim rozā ar zaļām zvaigznītēm?

Vecajai merivai ačgārnu durvju nebija un, kad strādāju Ādamā, to arī lielākoties penši pirka. Bez tam, 1. paaudzes meriva bija ļoti pieprasīts auto, ne īpaši mazāk kā tā pati Fabia. Arī šodien uz ceļiem diezgan daudz tās var redzēt.

Meriva vismaz modelis kā tāds izcēlās uz pārējo fona, pat ja ačgārnās durvis ir 2.paaudzei.

1.paaudze tika celta debesīs, taupības etalons.

Kāpēc atjaunojot auto parku netika izlemts par labu "pārbaudītai" vērtībai, bet paņemta Fabia, kas ir/bija vienkārši pelēkā masa?

PS pieprasīts auto bija arī Getz ...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

Meriva vismaz modelis kā tāds izcēlās uz pārējo fona, pat ja ačgārnās durvis ir 2.paaudzei.

1.paaudze tika celta debesīs, taupības etalons.

Kāpēc atjaunojot auto parku netika izlemts par labu "pārbaudītai" vērtībai, bet paņemta Fabia, kas ir/bija vienkārši pelēkā masa?

PS pieprasīts auto bija arī Getz ...

Sanāk, ka fans pirka merivu, lai izceltos uz apkārtējo fona...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kāpēc Fabia? Tāpēc, ka tā bija labākā izvēle par 7,5 tūkst.latu. Ja varētu atùauties auto par 11-12 tūkst.latu, tad, protams, ñemtu jaunās paaudzes Merivu ar 1,4 litru benzīna motoru.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ja jauns auto, tad laikam varētu piekrist... Bet tad jau baigi plikā komplektācija... Kondiška vismaz ir iekšā?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Ja jauns auto, tad laikam varētu piekrist... Bet tad jau baigi plikā komplektācija... Kondiška vismaz ir iekšā?

Pēdējā laikā Škodas dīlerim tādai komplektācijai, kādu paņēmu es, ir atlaide 916 eiro. Un varēja izvēlēties krāsu no vairākām iespējām. Un tanī komplektācijā ietilpst kondicionieris, elektriskie logi priekšā, elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi, sēdekļu apsilde priekšā, borta kompīts, atslēdzama ESP. Degvielas rādītājs nav tradicionālais ,,pulkstenis,, , bet ir stabiņš, kas piepildās, ja salej pilnu bāku. Riepas 14-nieces uz dzelzs diskiem ar dekoratīvajiem vākiem. Tā nav Fabias knapākā komplektācija. Fabias otro paaudzi ražo jau septīto gadu, un nesen tika saražots pusotrmiljonais automobilis.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Njā, škodas ir patreiz kā tautas mašīnas. Mums ar darbā jau ceturtā škoda pagājušo piektdien piepulcējās.

Tagadiņ ir Octavia, Octavia O2, Yeti un pati jaunāka ir Octavia ar feisliftu.

Karlo motoram laiku pa laikam rūpnīca izmet kādu akciju.

Kad pirkām yetiju, tad bija teju par diviem tūkstošiem eiras bonus. Ar pēdējo octavia ar paveicās, par 100 eirām varēja paņemt papildaprīkojumu laikam par 1000 eriām ar astīti. Vismaz draiverim nav galīgā bāzīte.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

GB12 rakstīja: Ja jauns auto, tad laikam varētu piekrist... Bet tad jau baigi plikā komplektācija... Kondiška vismaz ir iekšā?

Pēdējā laikā Škodas dīlerim tādai komplektācijai, kādu paņēmu es, ir atlaide 916 eiro. Un varēja izvēlēties krāsu no vairākām iespējām. Un tanī komplektācijā ietilpst kondicionieris, elektriskie logi priekšā, elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi, sēdekļu apsilde priekšā, borta kompīts, atslēdzama ESP. Degvielas rādītājs nav tradicionālais ,,pulkstenis,, , bet ir stabiņš, kas piepildās, ja salej pilnu bāku. Riepas 14-nieces uz dzelzs diskiem ar dekoratīvajiem vākiem. Tā nav Fabias knapākā komplektācija. Fabias otro paaudzi ražo jau septīto gadu, un nesen tika saražots pusotrmiljonais automobilis.

Normāla komplektācija ar pašu nepieciešamāko. Kādu tad šoreiz krāsu paņēmi? Cerams, ko sakarīgāku par to tizli zilo, kura, cik zinu, ir arī Fabia...

Lai nu kā, manuprāt, atmetot visus hi-hi un ha-ha, kopumā izvēle ir OK, ja meklēji jaunu auto par plus mīnus tādu cenu. Ja es meklētu tāda izmēra auto, būtu gan piemaksājis to nepilno tūkstotīti un pagaidījis jauno Noti, kura ir lielāka, praktiskāka, manuprāt izskatīgāka un ar jaudīgāku bāzes dzinēju. Kas man nepatīk tavā izvēlē, ir tas tupais mopēda dzinējs. Katastrofa, ne motors, ja jābrauc ārpus pilsētas. 1.2 TSI ar 85 ZS tomēr ir jūtami baudāmāks.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Kas man nepatīk tavā izvēlē, ir tas tupais mopēda dzinējs. Katastrofa, ne motors, ja jābrauc ārpus pilsētas. 1.2 TSI ar 85 ZS tomēr ir jūtami baudāmāks.

Krāsa paliks noslēpums... Protams, prasti zila tā nav...

Par motoru, manuprāt, viss atkarīgs no temperamenta. Ja populārajos braucienu maršrutos nav garu un stāvu pakalnu, tad 1,2 litru trīscilindrinieks ir pietiekams. Pa šoseju ar 90-95 km/h Škoda iet pārliecinoši, bet apdzenu es reti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No temperamenta ir atkarīgs patēriņš Manas muteres golfmašīnas 1.6 mono kā reiz ir kaut kas baigi līdzīgs, vienīgi mašīna ir 50 kilo vieglāka un motoram 10 nm vairāk - pa pilsētu ir za ibis, un ārpus tās arī nav slikti, braucot vienatā, protams, galvenais ir blīve starp stūri un sēdekli [atceros kā dažus mēnešus atpakaļ izbraucot no liepājas kodu nost rindiņu fana radinieku], ir tikai viens "bet" - uzturot apmēram tādu pašu mierīgu bet dinamisku braukšanas stilu kā ar manu A90, ja mana A90 2.3 prasās uz pārslēgšanos pie 2,5 - 2,7k, tad braucot ar golfmašīnu pārāk bieži nokonstatēju ka pulkstenis tuvojas četrām štukām... Ekonomijai tas noteikti nepalīdz - vajadzēs kaut kad pievienot MFA [borta kompim] patēriņa vadu un uztaisīt vienu liepājas braucienu - nejutīšos pārsteigts ja starpība starp manu kvatru un golfu nebūs liela

Šī ir tā situācija, kur visādi mazi un vidēji turbomotori ir vislabākie.

P.N. Ko dara tas tavs 1.2 kad ir kaut kādi kalni - jāslēdzas zemākos robos braucot augšā un jābremzē braucot lejā?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

jaajaa, tavas muteres golfs ir ekonomijas mega etalons, tapat kaa tavs 40gadiigais audi, kurhs vispar gandriiz degvielu neteeree, bet tai pat laikaa ir nenormaali jaudiigs.

es teiksu iisi. tupais laukji, aizver vienreiz savu desukambari, no kura naak aaraa tikai S UUDi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kad ir kalni, tad tiešām jāslēdzas zemākos robos. Bet Latvijā jau to kalnu nav...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Kad ir kalni, tad tiešām jāslēdzas zemākos robos. Bet Latvijā jau to kalnu nav...

ir viena ieleja Siguldā uz Turaidas pakalniņu. tur var patestēt

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti