nauztraucies elektrods jau sen ir izdedzis no tiem 1.1 jau pāri par 1.3
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nauztraucies elektrods jau sen ir izdedzis no tiem 1.1 jau pāri par 1.3
ar wiitnes garumu ampeleeties nedriikst !!!
Gaazei ir vajadziiga mazaaka 'shkjirba'' , preciizi neatceros , bet mazaaka . Man audakam staav kautkaadas prieksh VOLVO domaatas sveces ,jo ''origjinaalaas'' ar gaazi nedraudzeejas , principaa visus shitos jautaajumus ljauju risinaat savam ilggadeejam ''gaazes'' vecim , liidz shim ( gadus 7us) vinjsh mani( manu auto) nau piechakareejis.
Sveicināti,
Krievijas un ukrainas interneta plašumos pastāv meistaru pārliecība, ka sveces ir jāliek tikai ražotāja noteiktās. Neatkarīgi no degvielas tipa - benzīns,propāns vai metāns.
Visas sadegšanas nianses ir jāregulējot ar iesmidzināšanas kartēm.
cezars2 rakstīja: Un vai sadi braucot neapkveps vitnes briva dala un pectam bus problemas ielikt atbilstosu sveci.
Apkvēps, protams, bet tā jau nav liela nelaime - pēc tam ar attiecīgo vītņgriezi var visu smuki izgriezt laukā. Ja galīgi nevar atļauties pareizās sveces, tad var jau braukt ar šīm, pieļauju, ka nedaudz mainās degmaisījuma sadegšana, kas minimāli varētu ietekmēt jaudu, bet tie jau sīkumi, ja galvenais ir nokļūt no A uz B.
cezars2 rakstīja: Lieta tāda, ka ieskruvetas neatbilstosas aizdedzes sveces (auto ar gazi darbojas)
Galvena atskiriba ir elektroda atstatums 1,1 ,bet jabut 1,3 un vītnes garums 17,5 bet jabut 25mm.
Ko tas varetu ietekmet vai ir verts salikt atbilstosas. Mani itka vairak uztrauc tas vītnes garums - vai tas nenozime, ka tagad svece atrodas 7,5mm seklak. Un vai sadi braucot neapkveps vitnes briva dala un pectam bus problemas ielikt atbilstosu sveci.
Elektroda atstatumu var piedzīt ar skrūvgriezni. Problēmas ielikt atbilstošu pēc tam nebūs. Īsāka svece samazina kompresiju, bet ielas autiņam to nejutīsi.
ar vītņgriezi var gan pēc tam tīrīt, tikai visi tie sūdi sabirs cilindrā. ja vien neizjauksi pilnībā motoru.
Sretsked rakstīja: Sāksi ar vītņgriezi galvā tīrīt vītnes? Alumīnijā ? Esi to darījis vairākkārt ?
Un kas tur liels? Esošā vītne ar to netiek bojāta (ja vien neiegriež šķībi), tik vien kā attīrīta no liekā (netīrumi&Co).
Un jā, esmu to darījis, un to arī iesaka darīt pirms svarīgu savienojumu savilkšanas, kur tiek mērīts pieliktais spēka moments.
anonimikis rakstīja: ar vītņgriezi var gan pēc tam tīrīt, tikai visi tie sūdi sabirs cilindrā. ja vien neizjauksi pilnībā motoru.
Sabirs minimāli, ja pirms tam vītņgriezi būsi saeļļojis ar kādu viskozu smēri, un griezīsi palēnām, palaikam izgriežot atpakaļ un to notīrot. Un tas mazums, kas tomēr cilindrā iebirs nav nāvīgs, jo tomēr tās nav bleķa skaidas.
Nu pēc visiem komentāriem jāsecina, ka prātīgākais, ko arī taisos darīt ir salikt atbilstošas sveces, jo nu tur neko iztirit nevares loti grūti vienā pusē piekļūt tam V6 un sveces ir videji dargas ap 11 LVL gabala
pļā, pulksteņmeistari salasījušies
cilindrā tāpat ir dauhjā ar visādiem uzdegumiem, kas palaikam atraujas un nekas - motors nenoķīlē
tak ljaujiet cezaram , taas ls11 gab.,sveces salikt
vienk iisti nau skaidrs xunaj bij tofiku cept
P.S. brisk.cz (waj kautkaa taa ) ir svechu kakalogs katram auto , tsk rekomendeejamaas sveces ar LPG apriikotajiem .
P.S.S. atkaartoshos veelreiz , prieksh LPG , var buut atshkjiriigas sveces -attaalums starp elektrodiem ,'karstums' utt nianses , tikkai ne viitnes garums
denso arii bija katalogaa...
maksaaja volvim kkaadi 2 ls gabalaa
jo gaazes sveceem ir biežāks maiņas intervaals (svečvadi arii jaauzpasee)
"LPG sveces", tāpat kā "LPG eļļa" ir marketologu triks. šis jau sen ir apstiprināts testos. Tik uz sitiena nevaru atrast linkus.
Pamatojums katram no šiem produktiem skan nopietni, bet ja sāk iedziļināties, tad tās atšķirības uz kurām uzsver nav būtiskas ne tuvu.
Pusher rakstīja: "LPG sveces", tāpat kā "LPG eļļa" ir marketologu triks. šis jau sen ir apstiprināts testos. Tik uz sitiena nevaru atrast linkus.
Pamatojums katram no šiem produktiem skan nopietni, bet ja sāk iedziļināties, tad tās atšķirības uz kurām uzsver nav būtiskas ne tuvu.
praktiski taa vareetu buut...
teoreetiski-LPG satur vairaak sēra, kas rada sērpaskābes, LPG ir augstāka sadegšanas temperatuura utt...
diez vai ir iespējams iztestēt vairāku gadu ekspluatācijas apstākļus.
lieku pi mpi virsuu maarketingam un staastu no pieredzes ar 4iem V6 motoriigiem gaazieshpricmobiiljiem , atshkjiriiba IR . Netiku gan licis 'specLPGsveces' , bet gan tika liktas prieksh LPG piemeerotaaku parametru ,tsk ,ar spraugmeeru , reguleeta elektrodu atstarpe . Un mainjas intervaalu ( liidziigi kaa svechvadu utt aizdedzes elementu) , braucot ar LPG var sajust , ljoti izteikti -uz bendzjas viss i chikeniekaa , bet uz gaazes riistaas 'trojii' utt .
taalaak riikojamies , kaa kuram labaak tiik .
Ozz rakstīja: .
teoreetiski-LPG satur vairaak sēra.....
vari šito absolūtos ciparos izvērst
Pirmais rakstīja:
Ozz rakstīja: .
teoreetiski-LPG satur vairaak sēra.....
vari šito absolūtos ciparos izvērst
nevaru...
bet tadas atziņas es savaa gaazmašīnas laikaa sagraabstijos...
alumiinijam patiik korodeet
nez. pagājušogad rudenī savam pepelacam joka pēc nomainīju tās sveces. liku ražotāja rekomendētās kaut kādas dārgās ir manam apmēram 15ls gabalā. vecās izskatījās pavisam normāli, lai gan pats ar tām biju nobraucis 4 gadus un kādus 70K. cik pirms tam - hvz. un jā, uz gāzi.
Mani vairaak incee, kas taas par sveceem, kas 11 ls gabalaa maksaa?
Vieniigais pamatojums tik daargu svechu skruuveeshanaa ir aciimredzot gruutaa piekljuushana, kas liek izmantot platiina (vai kaut kaa tikpat daarga) sveces.
Domaajams ka peec kataloga vareetu atrast parametriem atbistoshas sveces arii pa 3-4 ls, vieniigi mainjas intervaals taam buutu ir pa 10.000 km, nevis 60k kaa droshi taam daargajaam.
Par gaazes iekaartaam. Nezinu kaa ar paramatriem, bet fakts ka ieliekot jaunas sveces gaazmobiilii izbeidzaas shaushana, un nobraucot ar jaunaam sveceem apmeram 10 000 km shaushana atsaakaas, ko vareeja noverst ieliekot jaunas sveces. Reaali autinjam bija paredzeetas 2 elektrodu sveces, kuras ir jaamaina peec 20.000 km.
es volvim nomainiju oriģinaalaas sveces kas bija no ruupniicas (autopedrastijas deeļ- vareeja arii nemainiit) pie nobraukuma 190 000 parastaas vienkontakta, ne-platiina...
tas ir kaa paveicaas- parastaa svece arii var 200 kkm noiet..
tiesa gan, gaazes man nav un laikam nebuus, ja vien kaut kaadus ekoatvieglojumus neieviesiis.
Nav ko likt lētās LOVATO iekārtas. Normālām iekārtām ir PO kādas sveces un nekas nekad nešauj.
HIPPY rakstīja: Nav ko likt lētās LOVATO iekārtas. Normālām iekārtām ir PO kādas sveces un nekas nekad nešauj.
waj BRC vadiibas bloks un KEIHIN sprauslas ir leetaa iekaarta ??
pirms baurot par šaušanu nebuutu par sliktu uzzinaat kas , kur un kaapeec šauj
Par aizdedzes svecēm!
Lieta tāda, ka ieskruvetas neatbilstosas aizdedzes sveces (auto ar gazi darbojas)
Galvena atskiriba ir elektroda atstatums 1,1 ,bet jabut 1,3 un vītnes garums 17,5 bet jabut 25mm.
Ko tas varetu ietekmet vai ir verts salikt atbilstosas. Mani itka vairak uztrauc tas vītnes garums - vai tas nenozime, ka tagad svece atrodas 7,5mm seklak. Un vai sadi braucot neapkveps vitnes briva dala un pectam bus problemas ielikt atbilstosu sveci.