Degvielas filtra maiņa

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Sakiet, cik bieži jūs savam auto mainat degvielas filtru? Kad filtrs maksāja mazus padsmit latus, es tam lielu uzmanību nepievērsu, Kad pienāca brīdis, kad "varētu nomainīt degvielas filtru", tad arī mainīju. Tagad filtrs maksā ~37 Ls, tāpat vien to mainīt negribas. Ko tagad darīt? Un kā zināt, kad tas jāmaina?

Braucu ar mazlitrāžas dīzeli. Pildos tikai Nestē.

 
scope Reģ.: 16.09.2005
0 1 Atbildēt

Savam dīzelim mainu katrā otrajā eļļas maiņā - sanāk ik pēc 20 000 km.

Par laimi filtrs maksā mazpadsmit Ls.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

juus te bagatnieki salasijushies. droshi var braukt 45-50k pie nosacijuma ka filtrs ir laba razhotaja.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Reizi 4 gados vai pēc 60 tkm. Maksā < 10 Ls (2000.g. opel 2.0 dti)

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja: juus te bagatnieki salasijushies. droshi var braukt 45-50k pie nosacijuma ka filtrs ir laba razhotaja.

Ko nozīmē-laba ražotāja? Tu zini,ka filtra papīru pasaulē ražo 2 firmas, pārējie tikai lipina kopā tos filtriņus ? Drošais braucējs.....braukt jau var droši, kamēr apstāsies ar sajātu sūkni. Var taču droši arī bez filtra.

pie laba fitra, nekaads suknis netiek jaats. ja galiigi ciet, auto apstaajas un viss. ir parbaudits bet tad jajautaa kada zupa tiek lieta iekshaa ja aizsit ciet. pats lietoju Knehtu tikai. nekadas reklamacijas nav.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Jaamaina tik tad, ja juut, ka nepietiek degvielas. Var jau mainiit kaut kaados noteiktos nobraukumios, bet tam nav jeega. Var aizseeraat arii pie 1000km nobraukuma, vai piem ziemaa ar parafiinu dazhu stundu laikaa.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
1 1 Atbildēt

kuram lūznim papīra gabaliņš un 2 blīvītes (tagad filtri pārsvarā ir bezkorpusa, tikai elements) maksā 30+latus???

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
1 0 Atbildēt

Sretsked

Ko nozīmē-laba ražotāja? Tu zini,ka filtra papīru pasaulē ražo 2 firmas, pārējie tikai lipina kopā tos filtriņus ? Drošais braucējs.....braukt jau var droši, kamēr apstāsies ar sajātu sūkni. Var taču droši arī bez filtra.

---------------------------

Nu tikai 2 firmas ja nu nav gan Bet nenoliedzami starp filtru papiira razhotaajfirmaam arii ir haltuuristes, kuras razho "leeto" filtru papiiru Pirms kaadiem gadiem "Avto Revju" taisiija filtru testus, gan ellas filtru. Nu tad tur, kaa parasti, pusi bij iegaadaajushi "leetaa gala" produktus. razhotaaji bij visdazhaadaakie, bet kaa likums , probleemu nebija ar paziistamu firmu izstraadaajumiem, pirktiem oficiaalaas bodees, ne tirgus buudaas. Bet mazpaziistamu / nezinaamu firmu produkti ... oiiiiiiiii. Rekords bija filtrs, kuram poras izmeers gandriiz 3x paarsniedza standartos noteikto. Razhotaajvalsts bija ... Somija

Bez tam katram filtru razhotaajam ir savi knifi papiira "falteeshanai" un citas fiichas, ir taadi, kuri papildus papiiram veel izmanto "priekshfiltrus" no sinteetiskas shkjiedras, utt.. Kaut braakjis gadaas visur, kur razho neaptveramus daudzumus dajebkaa man savulaik stundu peec uzstaadiishanas paarspraaga "Origjinaalais Mercedes Benz degvielas filtrs", iisteniibaa kaarbinja satureeja "Purolator" izstraadaajumu. Bet nu tas var gadiities dajebkuram razhotaajam, turklaat paardeveeji apmainiija bez vaarda runas, jo kastiite bija saglabaajusies. Veelaak shie aizsuutiija uz razhotaaja kantori ...Bet kaa beidzaas, nezinu. Vietaa uzliktais kalpoja nevainojami, taads pat.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Iespējams,ka pēdējos gados Ķīnas uzplaukums darījis savu un sācis kļepīt filtrpapīrus.

Galu galā, vajag tomēr domāt ar galvu un skatīties,kur ko pērk. Man kaut kā neienāktu prātā savam auto likt filtru,ko var nopirkt Rumbulas bodē pie apšaubāma izskata pārdevēja un kastīte liecinātu par nenosakāmu izcelsmi ar burtu salikumu Made for EU vai PRC

Smieklīgākais, ka normālu ražotāju(piemēram, Mahle, Hengst) eļļas, gaisa un degvielas filtri nemaz nemaksā kosmosu(attiecīgi, 5.00, 6.00 un 11.50 Ls).

Cenas paņēmu no pēdējās apkopes savam tautasvāģim

Mēģinot ieekonomēt dažus latus uz filtriem, s**i var sanākt daudz lielāki.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

skaidrāk smazliet kļuva, bet pavisam nedaudz. Tātad varu braukt no 20 kkm līdz 60 kkm, vai arī kamēr aiziet ciet. Laikam šoziem vēl atstāšu veco filtru, ja nesaparafinzēsies, tad būs ok. Nākamvasar domāšu par maiņu.

p.s.

tiem, kas grib zināt atšķirību sliktu un labu filtru, lai pamēģina SCT filtrus. 'labas' atsauksmes internetā ilgi nevajadzēs meklēt. kam ar to nepietiek, lai pamēģina uz savas 'ādas'.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja: juus te bagatnieki salasijushies. droshi var braukt 45-50k pie nosacijuma ka filtrs ir laba razhotaja.

Ko nozīmē-laba ražotāja? Tu zini,ka filtra papīru pasaulē ražo 2 firmas, pārējie tikai lipina kopā tos filtriņus ? Drošais braucējs.....braukt jau var droši, kamēr apstāsies ar sajātu sūkni. Var taču droši arī bez filtra.

pie laba fitra, nekaads suknis netiek jaats. ja galiigi ciet, auto apstaajas un viss. ir parbaudits bet tad jajautaa kada zupa tiek lieta iekshaa ja aizsit ciet. pats lietoju Knehtu tikai. nekadas reklamacijas nav.

Aizspied sev muti ciet,kad elpot gribas...vai galu,čurājot un sapratīsi,ko dara sūknis ar ciet aizgājušu filtru.

Ja tev gribas sani pist, dari to, bet nerekomendē to darīt tiem,kam naudas ir pietiekami.

Interesanti,kāda starpība ir starp labu un 'sliktu' filtru ,kad tas ciet aizgājis?? Kāpēc ar 'labu' filtru sšuknis netiek jāts, bet ar 'sliktu' filtru tiek jāts??

Un ar ko atšķiras labais no sliktā? Varbūt paskaidrosi tiem,kas neko no tā nesaprot?

neredzu nekadu sakaru suknjadarbiibai ar aizserejushu fitru. dizelis vienkaarshi paliek gurdens, un to labi juut, bet tas jau ir tad, kad viss ir aizlaists. ap 50k pie normalaam uspildeem nekas nenotiek. un stapiiba starp fitriem ir milziiga, sakot no papiira, beidzot ar taa daudzumu/kopejo caurlaidiibu. letajiem ir 10-20 reizes mazaak papiira. dazhus esmu veeris valjaa, apluukot

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Ir jau arī mazliet citi piemēri, traktora hidraulikas filtrs pie dīlera maksā 145 ls. Atradu alternatīvo piegādātāju industriālai tehnikai, filtrs USA ražotāja, identisks pēc visiem aprakstiem un izpildījuma...36 ls.

Es jau ar nesaku, ka labos filtrus jāpērk pie dīlera un ka alternatīvas nevajag meklēt

Piemēram, ja zin, ko konkrētajā brīdī fasē auto dīlera kastītēs, var labi ieekonomēt.

Vai arī noder atsauksmes no sava meistara, kurš neļaus likt sū**.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Fridrihs rakstīja: skaidrāk smazliet kļuva, bet pavisam nedaudz. Tātad varu braukt no 20 kkm līdz 60 kkm, vai arī kamēr aiziet ciet. Laikam šoziem vēl atstāšu veco filtru, ja nesaparafinzēsies, tad būs ok. Nākamvasar domāšu par maiņu.

p.s.

tiem, kas grib zināt atšķirību sliktu un labu filtru, lai pamēģina SCT filtrus. 'labas' atsauksmes internetā ilgi nevajadzēs meklēt. kam ar to nepietiek, lai pamēģina uz savas 'ādas'.

SCT filtri

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es mainīju pirmo reizi 2007.gada vēlā rudenī, tad 2009.gada vēlā rudenī. Nākamreiz mainīšu 2011.gada rudenī.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Es mainīju pirmo reizi 2007.gada vēlā rudenī, tad 2009.gada vēlā rudenī. Nākamreiz mainīšu 2011.gada rudenī.

neesi tik drosh par nakotni pie kadiem nobraukumiem?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

VWfans rakstīja: Es mainīju pirmo reizi 2007.gada vēlā rudenī, tad 2009.gada vēlā rudenī. Nākamreiz mainīšu 2011.gada rudenī.

neesi tik drosh par nakotni pie kadiem nobraukumiem?

2007.gadā pie apmēram 30 tūkst.km, 2009.gadā - pie 90 tūkst.km.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Slinkais rakstīja:

VWfans rakstīja: Es mainīju pirmo reizi 2007.gada vēlā rudenī, tad 2009.gada vēlā rudenī. Nākamreiz mainīšu 2011.gada rudenī.

neesi tik drosh par nakotni pie kadiem nobraukumiem?

2007.gadā pie apmēram 30 tūkst.km, 2009.gadā - pie 90 tūkst.km.

tad jau noteikti buus bekts suuknis maucot 60k uz viena filtra..

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja: kuram lūznim papīra gabaliņš un 2 blīvītes (tagad filtri pārsvarā ir bezkorpusa, tikai elements) maksā 30+latus???

Ko tu tur murgo,kādi 'tagad' bezkorpusa

tikai nodzērušies bauskas pamuļķīši nesajēdz

tas ir bez ārējā korpusa...

tas korpuss pieder mašīnai un kopā ar filtru netirgojas - veikalā nopērkot degvielas filtru tur pārsvarā iekšā ir 2 gumijas blīvītes (liela un maza) un filtrējošais elements

līdzīgi kā eļļas filtri - ir kopā ar bleķa korpusu un bezkorpusa

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bankrotējušiem lietotu mašīnu un autodaļu pārdevējiem gan vajadzētu zināt, ka bezkorpusa filtru paliek arvien vairāk

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tie bezkorpusa briinumi man gan nepatiik. reiz bija uz viena porda. neiskatijaas uzticams mezgls. vienmeer nolejies ar degvielu shamo montejot nost. ar korpusu tomeer droshaak un ertak. uzskruvee un miers

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

korpusa filtri skaitās lieka planētas resursu tērēšana un tas ir viens no iemesliem kāpēc tagad jaunām mašīnām tiek projektēti vienkārši elementi....

un tas ir arī lētāk ražotājam....

jautājums ir tikai par to, kāpēc gala lietotājam tiek iegruzīta summa 50+ balsi

Lasītākie raksti

Jaunie raksti