Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Renault Espace 3,0i gāze 98 atsauksmes

Peeecis Reģ.: 03.03.2003

Renault Espace 3,0i/gāze \'98 atsauksmes

 
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

izskataas baudaams, bet tehniski noteikti suuc

Peeecis Reģ.: 03.03.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: izskataas baudaams, bet tehniski noteikti suuc

Par to jau arī tas satraukums. Tā jau ir labi aprīkots, jaudīgs, ērts utt.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

franchiem un italiem taa ir, baigi smuks, gadaas arii etrs, bet uzbuve caur dibenu. es nenjemtu

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Piezvani uz servisu un pajautā cik maksā siksnu maiņa, bremžu kluči... kādā cenā ir pneimo spilveni (pārdodas pa vienam, vai komplektā, kas spēj tos nomainīt)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Šis ir lietuviešu ,,nacionālais' minivens.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Fanam taisnība, lietuviešiem šis modelis ir topā.

Pats vairāk kā gadu lietoju šādu, tikai ar 2.0 16 vārstu motoru. Ir lietots arī 3.0 V6. Trīslitrīgais, protams, lidmašīna. Neko sliktu nevaru teikt par abiem. Viss atkarīgs no tā, kādā stāvoklī nopirksi. Ar motoriem problēmas nav bijušas. Piekares kā jau visiem auto mūsu ceļos, ik pa laikam kautkas jāparemontē. Detaļas nav dārgas. Dārgākais remonts bija pusass maiņa. Orģinālā "sborā" ar abiem galiem maksāja 160 Ls (salīdzinājumam, kolēģis mazdai6 par pusasi samaksāja 450 Ls).

Lielā apkope motoram: siksnu maiņa, ar visiem ruļļiem, sūknis, eļļas, filtri (arī kartera ventilācijas filtrs) ap 300 Ls. Piekare vienkārša.

Patika tas, ka salonu var iekārtot pēc patikas mainot beņķus, priekšējie pagriežās par 180 grādiem. Apsildi/klimatu var regulēt ar kreiso roku, radio vadās no stūres. Nav nekādu lieku slēdžu, viss ērti izvietots un aizsniedzams.

Mīnusi:

-kaitinošās salona apgaismojuma problēmas (te viņš ir, te nav);

-durvīm iekšpusē nav tradicionālo aizslēgšanas tapiņu, slēdzas tikai ar centrālo. Mitrā laikā kādas durvis mēdz nogļučīt, aizslēgties vai atslēgties tikai pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem. Aizmugurējās durvis arī var atslēgt/aizslēgt tikai ar centrālo. Ja aķis tukšs, tad pēc vadiem jālien cauri visam salonam.

Principā tikai braukšanas vaina. Subjektīvi liekas labāks un lētāks ekspluatācijā par šarānu, bet līdz T&C patālu.

Ja interesē, varu sameklēt remontu vēsturi.

Tagad meklēju kādu labu no GrandEspace IV.

Peeecis Reģ.: 03.03.2003
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Fanam taisnība, lietuviešiem šis modelis ir topā.

Pats vairāk kā gadu lietoju šādu, tikai ar 2.0 16 vārstu motoru. Ir lietots arī 3.0 V6. Trīslitrīgais, protams, lidmašīna. Neko sliktu nevaru teikt par abiem. Viss atkarīgs no tā, kādā stāvoklī nopirksi. Ar motoriem problēmas nav bijušas. Piekares kā jau visiem auto mūsu ceļos, ik pa laikam kautkas jāparemontē. Detaļas nav dārgas. Dārgākais remonts bija pusass maiņa. Orģinālā "sborā" ar abiem galiem maksāja 160 Ls (salīdzinājumam, kolēģis mazdai6 par pusasi samaksāja 450 Ls).

Lielā apkope motoram: siksnu maiņa, ar visiem ruļļiem, sūknis, eļļas, filtri (arī kartera ventilācijas filtrs) ap 300 Ls. Piekare vienkārša.

Patika tas, ka salonu var iekārtot pēc patikas mainot beņķus, priekšējie pagriežās par 180 grādiem. Apsildi/klimatu var regulēt ar kreiso roku, radio vadās no stūres. Nav nekādu lieku slēdžu, viss ērti izvietots un aizsniedzams.

Mīnusi:

-kaitinošās salona apgaismojuma problēmas (te viņš ir, te nav);

-durvīm iekšpusē nav tradicionālo aizslēgšanas tapiņu, slēdzas tikai ar centrālo. Mitrā laikā kādas durvis mēdz nogļučīt, aizslēgties vai atslēgties tikai pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem. Aizmugurējās durvis arī var atslēgt/aizslēgt tikai ar centrālo. Ja aķis tukšs, tad pēc vadiem jālien cauri visam salonam.

Principā tikai braukšanas vaina. Subjektīvi liekas labāks un lētāks ekspluatācijā par šarānu, bet līdz T&C patālu.

Ja interesē, varu sameklēt remontu vēsturi.

Tagad meklēju kādu labu no GrandEspace IV.

Aizsūtīju Tev ipastu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Nevaru neko saņemt, nav abonēts ipasts.

Peeecis Reģ.: 03.03.2003
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Nevaru neko saņemt, nav abonēts ipasts.

Nu auto šodien iegādāts!

Būšu pateicīgs par visa veida infu- kur detaļas pērc (jaunas/lietotas) utt. Kurā servisā var uzticēt veikt dzinēja lielo apkopi (siksnas utt.)?

peteris.k at inbox.lv

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Tas auto nav nekāds īpašais, viņam speciālu servisu nevajag. Pārsvarā visu taisīju Jacar servisā, Viskaļu ielā. Bet gadījās arī "pie Vasjas" un ceļmalas servisos (caurās riepas). Detaļas gādāja serviss, mani uztrauca tikai pieņemams gala cipars.

Ar lietotām daļām šitajiem Latvijā ir ļoti lielas problēmas, var teikt, nav nekā. Jābrauc uz Lietuvu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Man līdzīgs auto bija pirms gadiem diviem. Tikai iegādes cena stipri atšķīrās. 1400 Ls. Tas gan bija ar parasto kārbu.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked

Ko Jetijs tur samurgojis par pneimo spilveniem ?? Kur tādam renim tie ir iemontēti ?

===============

Ir espāsu versijas ar "air suspension". Tikai mūsu apstākļos diez vai labākais variants ...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti